Материалдар / §32. Практикум. Алгоритмді программалау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

§32. Практикум. Алгоритмді программалау

Материал туралы қысқаша түсінік
 Алгоритмнің шарты мен блок-схемасын анықтау;  Алгоритмнің программалау тілінде кодын анықтау;  Алгоритмнің программасы мен трассировкасын орындау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Сәуір 2022
1185
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Практикалық программалау

Күні: 29.04.2022ж


Сынып:

8

Сабақтың тақырыбы

§32. Практикум. Алгоритмді программалау.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.3.1.1 Python программалау тілінде тапсырма модельдерін жасау;

8.3.2.1 алгоритмнің трассировкасын жүзеге асыру.

Сабақтың мақсаты

  • Алгоритмнің шарты мен блок-схемасын анықтау;

  • Алгоритмнің программалау тілінде кодын анықтау;

  • Алгоритмнің программасы мен трассировкасын орындау.

Ойлау

дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау

Бағалау критерийі

  • Алгоритмнің шарты мен блок-схемасын анықтайды;

  • Алгоритмнің программалау тілінде кодын анықтайды;

  • Алгоритмнің программасы мен трассировкасын орындайды.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

Блок-сызба-блок-схема-flow chart

Факториал-факториал- factorial

Көбейтінді- умноженный- multiplied

Бөлшек – часть - part

Іздеу - поиск - Search

Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

Циклдік алгоритмнің басқа алгоритм түрлеріне қарағанда қандай ерекшеліктерін атай аласың?

Циклдік алгоритмдерді программалауда қандай қиыншылықтар туындауы мүмкін?

Есептің математикалық қойылымына мысалдар келтіріңдер.

Құндылықтарға баулу

  1. «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығы қалыптасады.

  2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.

  3. Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды.

  4. Өмір бойы оқу, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері/

уақыт

Мұғалімнің іс- әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі/3мин Сыныпта психологиялық ахуал орнату:






Топқа біріктіру/2мин

Сәлемдесу, түгендеу

«Су толы тәрелке» жаттығуы







«Атомдар мен молекулалар» әдісі арқылы топтарға біріктіру

Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі


Тренингке қатысушылар көздерін жұмып, үндемей отырып шеңбер бойымен отырып су толы тәрелкені бір-біріне береді.

Жаттығуды талқылау сұрақтары: Сіздің ойыңызша қолыңыздан не келмеді?

Оны қалай түзетуге болады? Жаттығу орындау барысында қандай эмоцияларды басыңыздан өткердіңіз?

Оқушылар мұғалім атомдар дегенде екеуден бірігеді, молекулалар дегенде екеуден, атомдар дегенде үшеуден, молекулалар дегенде төртеуден бірігеді. Оқушы санына қарай жалғастыруға болады.



Қошемет көрсету.



Оқытуды ң белсенді әдістері NIS.

Астана,

2013

Қызығушылы қты ояту Өткен сабақты пысықтау

/5мин

«Шатастырыл-ған логикалық тізбек» әдісі

Мұғалім оқушыларға дұрыс және дұрыс емес сөздер жазылған ретті ұсынады.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

  • Циклдық алгоритмнің басқа алгоритм түрлеріне ұарағанда қандай ерекшеліктерін атай аласың?

  • Циклдық алгоритмдерді программалаудың қандай қиыншылықтар туындауы мүмкін?

Медаль-дар арқылы ҚБ

Миға шабуыл

Миға шабуыл стратеиясы арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру

Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады. Визуалды ақпарат алады. Мұғаліммен бірге талдайды.





Сабақтың ортасы

Мағынаны тану Оқулықпен жұмыс/5мин

Оқулықтағы ақпаратты оқушылармен бірге талдау, слайд арқылы көрсету.





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!