Сабақтың басы 10
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен
сәлемдесу, түгендеу.
Психологиялық
ахуал
Оқушыларға жақсы көңіл
күй тілеу
Мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйін
игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге
үйренеді.
|
Оқушылар сәлемдесіп
болып, жақсы көңіл күймен сабаққа
кіріседі.
|
|
|
Өткен білімді еске
түсіру.
Wordwall платформасында
қораптарды таңдау арқылы сұрақтарға жауап
береді.
Сұрақтар:
1.Генетика қандай ғылым ?
2.Генетика ғылымының негізін қалаған
?
3.1866 жылы Мендель
жариялаған мақала қалай аталады ?
4.Зерттеу нысаны ретінде мендельдің неше белгісі бар және
қандай ?
5.Мендель ата – ана
өсімдігін қалай атады ?
6.Бұршақты зерттеу
нысаны ретінде алудың 3 артықшылығы
?
|
Оқушылар қол көтеру арқылы ұяшықты таңдайды, ашылған
ұяшықтағы сұраққа жауап береді.
|
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Оқушылар үй жұмысын
пысықтайды.
|
1.Оқушылар өткен
сабақты пысықтайды
2.Сұрақтарға жауап
береді.
|
1
1
|
Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру
стикерлері таратылады.

|
https://wordwall.net/resource/67988284

|
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
30 мин.
|
«Тұқымқуалаудың
генетикалық заңдарының цитологиялық негіздері. Моногибридті
будандастыру. Дигибридті будандастыру» тақырыбында
бейнеролик және презентация
ұсынылады.

Тапсырма
1.
Жағдаяттық сұрақтар.
Моногибридтік будандастыруға есептер
шығару.
1.Тышқанның сұр түсі ақ
түсінен басым болатын жағдайда ұрпақтары қандай болады
?
2.Келесі шағылыстыруда
қандай ұрпақ күтуге болады ;
-
Гетерозиготалы сұр
аналық пен гомозиготалы ақ
аналық;
-
Ақ ата –
ана
-
Сұр ата – ана, олардың
біреуі – гомозигота, ал басқасы
гетерозигота.
3.Ақ ата – анадан сұр
ұрпақ немесе сұр ата – анадан ақ ұрпақ тууы мүмкін бе
?
Тапсырма 2.
Жағдаяттық сұрақтар. Дигибридтік будандастыруға есептер
шығару.
1.Егер адамның бұйра шашы тік шашынан, ал қара түсі ашық
түстен басым болса, келесі ұрпақ қандай болуы ықтимал
?
2.Әкесі дигетерозиготалы, қара, бұйра шашты, анасы –
рецессивті дигомозигота.
3.Әкесі ашық түсті, бұйра шаш гені бойынша гетерозиготалы,
ал анасы қара, тік шашты
гомозигота.
Тапсырма
3.
«Түртіп
алу» әдісі арқылы берілген
тақырыпты оқып шығады, сол бойынша терминдерді жазып
алады.
|
Оқушылар бейнеролик және презентация арқылы жаңа тақырыппен
танысады.
Тапсырма 1.
Оқушылар берілген жағдаяттық сұрақтарды есептер шығару
арқылы дәлелдеп шешеді.
Тапсырма 2.
Оқушылар берілген жағдаяттық сұрақтарды есептеп шығару
арқылы дәлелдеп шешеді.
Тапсырма 3.
Оқушылар терминдерді ауызша қайталап, даптерге жазып
алады.
|
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
қазақша
ынталандыру стикерлері таратылады.

Тапсырма 1.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Моногибридті будандастыруды
ұғынады.
|
-
Оқушылар моногибридті
будандастыруға есептер шығара
алады.
|
2
|
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «1,2 балдық»
стикер таратылады.

Тапсырма 2.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Дигибирдтік будандастыруды
ұғынады.
|
-
Оқушылар дигибридтік
будандастыруға есептер шығара
алады.
|
3
|
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру
стикерлері таратылады.

Тапсырма 3
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Тұқым қуалаудың цитологиялық
негіздерін түсінеді.
|
-
Жаңа тақырып бойынша
қажетті анықтамаларын жазып
алады.
|
1
|
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «1,2 балдық»
стикер таратылады.
|
https://www.canva.com/design/DAF8Is00PwA/PqCFGh249BAOrSc2vCmqPA/edit?utm_content=DAF8Is00PwA&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton
Оқулық
Алматы: «Атамұра» 2019.
150 – 151бет
Н.Г.Асанов А.Соловьева,
Б.Ибраимова
|