Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін:


    Қысқамерзімді жоспар

    Бөлім:

    12 – Бөлім. Тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары.

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:

    9 « » Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    § 34. Тұқымқуалаудың генетикалық заңдарының цитологиялық негіздері. Моногибридті будандастыру.

    § 35. Дигибридті будандастыру.


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    9.2.4.2 – моногибридті будандастырудың цитологиялық негіздерін дәлелдеу және есептер шығару.

    9.2.4.3 – дигибридті будандастырудың цитологиялық негіздерін дәлелдеу және есептер шығару.

    Сабақтың мақсаты:

    • Моногибридті және дигибридті будандастырудың цитологиялық негіздерін дәлелдеу және есептер шығару.

    ОДД

    Білу және түсіну

    Қолдану

    Талдау

    Синтез

    Бағалау

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/ Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы 10 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

    Психологиялық ахуал

    Оқушыларға жақсы көңіл күй тілеу

    Мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге үйренеді.



    Оқушылар сәлемдесіп болып, жақсы көңіл күймен сабаққа кіріседі.



















    Өткен білімді еске түсіру.


    Wordwall платформасында қораптарды таңдау арқылы сұрақтарға жауап береді.

    Сұрақтар:

    1.Генетика қандай ғылым ?

    2.Генетика ғылымының негізін қалаған ?

    3.1866 жылы Мендель жариялаған мақала қалай аталады ?

    4.Зерттеу нысаны ретінде мендельдің неше белгісі бар және қандай ?

    5.Мендель ата – ана өсімдігін қалай атады ?

    6.Бұршақты зерттеу нысаны ретінде алудың 3 артықшылығы ?





    Оқушылар қол көтеру арқылы ұяшықты таңдайды, ашылған ұяшықтағы сұраққа жауап береді.






    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    Оқушылар үй жұмысын пысықтайды.

    1.Оқушылар өткен сабақты пысықтайды

    2.Сұрақтарға жауап береді.



    1





    1




    Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.


    https://wordwall.net/resource/67988284




    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    30 мин.

    «Тұқымқуалаудың генетикалық заңдарының цитологиялық негіздері. Моногибридті будандастыру. Дигибридті будандастыру» тақырыбында бейнеролик және презентация ұсынылады.







    Тапсырма 1.

    Жағдаяттық сұрақтар. Моногибридтік будандастыруға есептер шығару.

    1.Тышқанның сұр түсі ақ түсінен басым болатын жағдайда ұрпақтары қандай болады ?

    2.Келесі шағылыстыруда қандай ұрпақ күтуге болады ;

    • Гетерозиготалы сұр аналық пен гомозиготалы ақ аналық;

    • Ақ ата – ана

    • Сұр ата – ана, олардың біреуі – гомозигота, ал басқасы гетерозигота.

    3.Ақ ата – анадан сұр ұрпақ немесе сұр ата – анадан ақ ұрпақ тууы мүмкін бе ?


    Тапсырма 2.

    Жағдаяттық сұрақтар. Дигибридтік будандастыруға есептер шығару.

    1.Егер адамның бұйра шашы тік шашынан, ал қара түсі ашық түстен басым болса, келесі ұрпақ қандай болуы ықтимал ?

    2.Әкесі дигетерозиготалы, қара, бұйра шашты, анасы – рецессивті дигомозигота.

    3.Әкесі ашық түсті, бұйра шаш гені бойынша гетерозиготалы, ал анасы қара, тік шашты гомозигота.


    Тапсырма 3.

    «Түртіп алу» әдісі арқылы берілген тақырыпты оқып шығады, сол бойынша терминдерді жазып алады.

    Оқушылар бейнеролик және презентация арқылы жаңа тақырыппен танысады.





















    Тапсырма 1.

    Оқушылар берілген жағдаяттық сұрақтарды есептер шығару арқылы дәлелдеп шешеді.




























    Тапсырма 2.

    Оқушылар берілген жағдаяттық сұрақтарды есептеп шығару арқылы дәлелдеп шешеді.





















    Тапсырма 3.

    Оқушылар терминдерді ауызша қайталап, даптерге жазып алады.





    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға қазақша ынталандыру стикерлері таратылады.












    Тапсырма 1.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    Моногибридті будандастыруды ұғынады.

    1. Оқушылар моногибридті будандастыруға есептер шығара алады.



    2







    Дескриптор:

    Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «1,2 балдық» стикер таратылады.











    Тапсырма 2.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    Дигибирдтік будандастыруды ұғынады.

    1. Оқушылар дигибридтік будандастыруға есептер шығара алады.



    3

    Дескриптор:

    Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.




    Тапсырма 3

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    Тұқым қуалаудың цитологиялық негіздерін түсінеді.

    1. Жаңа тақырып бойынша қажетті анықтамаларын жазып алады.





    1


    Дескриптор:

    Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «1,2 балдық» стикер таратылады.


    https://www.canva.com/design/DAF8Is00PwA/PqCFGh249BAOrSc2vCmqPA/edit?utm_content=DAF8Is00PwA&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton










    Оқулық

    Алматы: «Атамұра» 2019.

    150 – 151бет

    Н.Г.Асанов А.Соловьева, Б.Ибраимова















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ихсанова Ақбота Куттыбекқызы
    21 Сәуір 2024
    339
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    §34 Тұқымқуалаудың генетикалық заңдарының цитологиялық негіздері.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    §34 Тұқымқуалаудың генетикалық заңдарының цитологиялық негіздері.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    9 сынып §34 Тұқымқуалаудың генетикалық заңдарының цитологиялық негіздері. ҚМЖ жұмысындағы барлық ресурстарды қолдану қолжетімді. Презентация, Wordwall платформасында тапсырма, кейс тапсырмалары қолданылған.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін:


    Қысқамерзімді жоспар

    Бөлім:

    12 – Бөлім. Тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары.

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:

    9 « » Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    § 34. Тұқымқуалаудың генетикалық заңдарының цитологиялық негіздері. Моногибридті будандастыру.

    § 35. Дигибридті будандастыру.


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    9.2.4.2 – моногибридті будандастырудың цитологиялық негіздерін дәлелдеу және есептер шығару.

    9.2.4.3 – дигибридті будандастырудың цитологиялық негіздерін дәлелдеу және есептер шығару.

    Сабақтың мақсаты:

    • Моногибридті және дигибридті будандастырудың цитологиялық негіздерін дәлелдеу және есептер шығару.

    ОДД

    Білу және түсіну

    Қолдану

    Талдау

    Синтез

    Бағалау

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/ Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы 10 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

    Психологиялық ахуал

    Оқушыларға жақсы көңіл күй тілеу

    Мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге үйренеді.



    Оқушылар сәлемдесіп болып, жақсы көңіл күймен сабаққа кіріседі.



















    Өткен білімді еске түсіру.


    Wordwall платформасында қораптарды таңдау арқылы сұрақтарға жауап береді.

    Сұрақтар:

    1.Генетика қандай ғылым ?

    2.Генетика ғылымының негізін қалаған ?

    3.1866 жылы Мендель жариялаған мақала қалай аталады ?

    4.Зерттеу нысаны ретінде мендельдің неше белгісі бар және қандай ?

    5.Мендель ата – ана өсімдігін қалай атады ?

    6.Бұршақты зерттеу нысаны ретінде алудың 3 артықшылығы ?





    Оқушылар қол көтеру арқылы ұяшықты таңдайды, ашылған ұяшықтағы сұраққа жауап береді.






    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    Оқушылар үй жұмысын пысықтайды.

    1.Оқушылар өткен сабақты пысықтайды

    2.Сұрақтарға жауап береді.



    1





    1




    Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.


    https://wordwall.net/resource/67988284




    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    30 мин.

    «Тұқымқуалаудың генетикалық заңдарының цитологиялық негіздері. Моногибридті будандастыру. Дигибридті будандастыру» тақырыбында бейнеролик және презентация ұсынылады.







    Тапсырма 1.

    Жағдаяттық сұрақтар. Моногибридтік будандастыруға есептер шығару.

    1.Тышқанның сұр түсі ақ түсінен басым болатын жағдайда ұрпақтары қандай болады ?

    2.Келесі шағылыстыруда қандай ұрпақ күтуге болады ;

    • Гетерозиготалы сұр аналық пен гомозиготалы ақ аналық;

    • Ақ ата – ана

    • Сұр ата – ана, олардың біреуі – гомозигота, ал басқасы гетерозигота.

    3.Ақ ата – анадан сұр ұрпақ немесе сұр ата – анадан ақ ұрпақ тууы мүмкін бе ?


    Тапсырма 2.

    Жағдаяттық сұрақтар. Дигибридтік будандастыруға есептер шығару.

    1.Егер адамның бұйра шашы тік шашынан, ал қара түсі ашық түстен басым болса, келесі ұрпақ қандай болуы ықтимал ?

    2.Әкесі дигетерозиготалы, қара, бұйра шашты, анасы – рецессивті дигомозигота.

    3.Әкесі ашық түсті, бұйра шаш гені бойынша гетерозиготалы, ал анасы қара, тік шашты гомозигота.


    Тапсырма 3.

    «Түртіп алу» әдісі арқылы берілген тақырыпты оқып шығады, сол бойынша терминдерді жазып алады.

    Оқушылар бейнеролик және презентация арқылы жаңа тақырыппен танысады.





















    Тапсырма 1.

    Оқушылар берілген жағдаяттық сұрақтарды есептер шығару арқылы дәлелдеп шешеді.




























    Тапсырма 2.

    Оқушылар берілген жағдаяттық сұрақтарды есептеп шығару арқылы дәлелдеп шешеді.





















    Тапсырма 3.

    Оқушылар терминдерді ауызша қайталап, даптерге жазып алады.





    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға қазақша ынталандыру стикерлері таратылады.












    Тапсырма 1.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    Моногибридті будандастыруды ұғынады.

    1. Оқушылар моногибридті будандастыруға есептер шығара алады.



    2







    Дескриптор:

    Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «1,2 балдық» стикер таратылады.











    Тапсырма 2.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    Дигибирдтік будандастыруды ұғынады.

    1. Оқушылар дигибридтік будандастыруға есептер шығара алады.



    3

    Дескриптор:

    Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.




    Тапсырма 3

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    Тұқым қуалаудың цитологиялық негіздерін түсінеді.

    1. Жаңа тақырып бойынша қажетті анықтамаларын жазып алады.





    1


    Дескриптор:

    Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «1,2 балдық» стикер таратылады.


    https://www.canva.com/design/DAF8Is00PwA/PqCFGh249BAOrSc2vCmqPA/edit?utm_content=DAF8Is00PwA&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton










    Оқулық

    Алматы: «Атамұра» 2019.

    150 – 151бет

    Н.Г.Асанов А.Соловьева, Б.Ибраимова















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Сабақ жоспары 9 сынып
    21.04.2024
    339
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ихсанова Ақбота Куттыбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации