Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
382 бұйрық Дене шынықтыру 1 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Құрметті әріптес!
Қазақстан Республикасының «Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы» заңына сәйкес авторлық құқық заңмен қорғаланатынын ескертеміз. Сатып алған ҚМЖ – ны тарату туралы факт анықталған жағдайда әкімшілік айыппұл салынады.
«USTAZ tilegi» ғылыми әдістемелік орталығының әкімшілігі
№472 бұйрығы бойынша жасалған ҚМЖ келесі бетте
Бұл ҚМЖ ust.kz сайтында жасалынған. «USTAZ tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығының сайтынының ҚМЖ бөлімінде кез-келген пән, кез-келген сынып бойынша ҚМЖ және презентацияны жүктеп ала аласыз. Ол үшін сілтеме арқылы өтіңіз.
Қысқа мерзімді жоспар
1– сынып, 2-тоқсан
№1-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Қауіпсіздік ережесі.Сымбат және үйлестіру. Саптық жаттығулар
Бөлім |
3-бөлім Гимнастикалық жаттығулар арқылы шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлау |
Педагогтің аты-жөні |
|
Күні |
|
Сынып: 1 |
|
Сабақтың тақырыбы |
Қауіпсіздік ережесі. Сымбат және үйлестіру. Саптық жаттығулар |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.3.4.1. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау |
Сабақ мақсаттары |
Іс-әрекет түрлеріне сәйкес дене қыздыру және қалпына келтіру жаттығуларын әзірлеу мен орындау |
Бағалау критерийі |
Жаттығуларды орындау барысында, қауіпсіздік ережелерін сақтайды. |
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: әріптeстік және топтық гимнастикалық тапсырмаларды, сондай-ақ композициялық қозғалыс әрекеттерін сипаттай және талқылай алады. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: орын ауыстыру, тепе-теңдік, айналу, алға аударылып түсу, артқа аударылып түсу, домалау; кең адым, отырып секіру және 360 градусқа бұрылып ыршып түсу, домалау, снарядтар, көтеру, алып жүру, қою, байланыс, реттілік, вариациялар, топ қалыптастыру, міндет, қауіп-қатер, қауіпсіздік Талқылауға арналған сұрақтар: - «Бағдарлама» сөзі нені білдіреді? - «Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз? - бағдарламаны құрастыру кезінде унисон және реттілік тәрізді композициялық құралдардың көмегімен қарым-қатынасты өзгерткен неліктен маңызды? - гимнастика сендерді қалай дамытады? - сендер қандай траектория бойынша қозғала аласыңдар? - үлкен гимнастикалық снарядтарды пайдаланумен қандай қиындықтар мен тәуекелдер байланысты? - басқа топтардың жұмысын бақылау кезінде сындарлы ұсынымдар беру неліктен маңызды? |
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді. Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады |
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Ұйымдастыру Кезеңі Қызығушылықты ояту 8 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау |
Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру. |
«Қолмен белгі беру» «Ауызша бағалау» әдісі «Бір минуттық эссе» |
Ысқырық, фишкалар, бор |
Сабақтың ортасы 30 минут |
Жаттығуларды анатомиялық белгісі бойынша жіктеу олардың айналысушылардың ағзасына физиологиялық әсері сипатына көрсеткішімен толықтырылады. Жаттығулардың күшті, жылдамдықты, икемділікті, төзімділікті дамытуға әсері мегзеліп отыр. Топта өзара бағалау жүргізу, ширатудың ұсынылған нұсқасын қолдануда қандай элементтер пайдалы болды? |
(Ж, С, К, Ф) Оқушылар ЖДЖ кешенін әзірлейді және орындайды. Сыныпты бірнеше топқа бөлу, әрбір топқа ширату нұсқасын ойластыруды және өз нұсқасын ұсыну тапсырмасын беру. Әрбір топқа әр түрлі бұлшық еттерге ширату жасау тапсырмасын беру. Оқушылар буындардағы негізгі қозғалыстарды анықтайды: бүгу, жазу, келтіру, бұру, бұрылыс қозғалыстары, бұрылыстар. Дескриптор - гимнастика кешенінің жаттығуларын орындауда техника қауіпсіздігін сақтайды; - жаттығуларды ретімен орындайды; - жеткен жетістіктері мен қателіктерін талқылайды. |
||
Сабақтың соңы 7 минут |
Сабақты қорытындылау: Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді. Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады. |
Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді. |
«Қолмен белгі беру», «Бір минуттық эссе», «Ауызша бағалау» әдісі арқылы рефлексия жасалды. |
Ысқырық, фишкалар, бор |
Үй тапсырмасы |
Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары |
|
|
|
Қысқа мерзімді жоспар
1– сынып, 2-тоқсан
№2-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Сымбат және үйлестіру. Бір орында тұрып шеңберленген бұрылу.
Бөлім |
3-бөлім Гимнастикалық жаттығулар арқылы шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлау |
Педагогтің аты-жөні |
|
Күні |
|
Сынып:1 |
|
Сабақтың тақырыбы |
Сымбат және үйлестіру Бір орында тұрып шеңберленген бұрылу. |
Оқу мақсаттары |
1.3.2.1 Жаттығуларды орындау кезінде денені ширатып шынықтырудың маңызын сипаттау. |
Сабақ мақсаттары |
Түрлі қимыл-қозғалыс комбинацияларын құру және оларды дене жаттығуларын орындауда қолдану реттілігі |
Бағалау критерийі |
Қимыл-қозғалыс комбинацияларын ретімен орындайды |
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: әріптeстік және топтық гимнастикалық тапсырмаларды, сондай-ақ композициялық қозғалыс әрекеттерін сипаттай және талқылай алады. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: орын ауыстыру, тепе-теңдік, айналу, алға аударылып түсу, артқа аударылып түсу, домалау; кең адым, отырып секіру және 360 градусқа бұрылып ыршып түсу, домалау, снарядтар, көтеру, алып жүру, қою, байланыс, реттілік, вариациялар, топ қалыптастыру, міндет, қауіп-қатер, қауіпсіздік Талқылауға арналған сұрақтар: - «Бағдарлама» сөзі нені білдіреді? - «Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз? - бағдарламаны құрастыру кезінде унисон және реттілік тәрізді композициялық құралдардың көмегімен қарым-қатынасты өзгерткен неліктен маңызды? - гимнастика сендерді қалай дамытады? - сендер қандай траектория бойынша қозғала аласыңдар? - үлкен гимнастикалық снарядтарды пайдаланумен қандай қиындықтар мен тәуекелдер байланысты? - басқа топтардың жұмысын бақылау кезінде сындарлы ұсынымдар беру неліктен маңызды? |
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді. Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады |
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Ұйымдастыру Кезеңі Қызығушылықты ояту 8 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау
|
Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру. |
«Қолмен белгі беру» «Ауызша бағалау» әдісі «Бір минуттық эссе» |
Ысқырық, фишкалар, бор |
Сабақтың ортасы 30 минут |
Жұпта ең жақсы аударылып түсуді көрсететін оқушыларды таңдаңыз (унисон/бірізді көрсету) және оларды барлығына көрсетуді сұраңыз. Дене бөліктеріне және бұлшық еттерге назар аударыңыз, неліктен Сіз осы оқушыларды таңдағаныңызды түсіндіріңіз. Сұрақ қойыңыз: «Бірқалыпты» сөзі нені білдіреді? Біз бір қозғалыстан екіншісіне бірқалыпты өтуді қалай орындай аламыз? «Унисон» және «бірізді» сөздерімен бізді нені мегзейміз? (бір уақытта бірдей жұмыс істей, бірінен соң бірі жұмыс істеу).
Гимнастика жаттығуларындағы қимыл-қозғалыс комбинацияларын ретімен орындаңыз. 1. Қолыңызды тіреп отырыңыз, тізеңізді кеудеге жинақтаңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз. 2. Гимнастикалық төсенішке жатып, аяғыңызды кеудеге жинап, жинақталыңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз. 3. Алақаныңызды бір-біріне қарама-қарсы бағытта ұстаңыз, осы күйде, тез отырып топтасыңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз. 4. Гимнастикалық төсенішке жатыңыз, тез арада отырып топтасыңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз.
|
Акробатикалық жаттығулар орындау (ЖЖ, Т, Ф) Оқушылар жұптарда бірге жұмыс істейді және маттардағы аударылып түсулерді бір уақытта және бірізді үйлестіру мүмкіндігін қарастырады. Содан кейін олар аударылып түсуді маттарда қарама-қарсы орындау мүмкіндігін қарастырады. Олар 2-3 идеяны біріктіреді және аударылып түсулердің қысқа реттілігін орындауды. Жұптарда немесе топтарда 5-7 акробатикалық элементтен қарапайым кешен құру: алға аударылып түсу, артқа аударылып түсу, домалау; кең адым/аюдың аударылып түсуі, отырып секіру және 360 градусқа бұрылып ыршып түсу, домалау. Аударылып түсулерді бір-бірімен қалай орындауға болатынына тәжірибе жүргізіңіз (мысалы, аударылып түсуді орындау кезінде қолдан ұстау және басына бас қойып жату). Дескриптор - қолын тіреп отырып, тізесін кеудеге жинақтайды; - гимнастикалық төсенішке жатып, аяғын кеудесіне жинақтайды; - алақанын бір-біріне қарама-қарсы бағытта ұстап, тез отырып топтастырады; - гимнастикалық төсенішке жатып, тез арада отырып топтастырады; - гимнастика жаттығуларын ретімен орындайды. |
||
Сабақтың соңы 7 минут |
Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады. Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді. |
Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді. |
«Қолмен белгі беру», «Бір минуттық эссе», «Ауызша бағалау» әдісі арқылы рефлексия жасалды. |
Ысқырық, фишкалар |
Үй тапсырмасы |
Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары |
|
|
|
250 ₸ - Сатып алу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
тақырыптармен дайындаймыз