Д\ойын: « Төртінші
артық».
Мақсаты: Балалардың есін, назарын және
ойлауын дамыту.
Мазмұны: Балаларға карточкаларын
көрсетіп, суреттегі белгілі бір қасиеттері бойынша сәйкес келмейтін
«төртінші артықты» анықтауға көмектесу.
Д/ойын: «Бөлшек және
бүтін».
Мақсаты: Балалардың ойлау қабілетін
дамыту.
Мазмұны: Балаларға бүтін суреттер және
оның құрамына кіретін бөлшектері бейнеленген суреттер беріледі. Бұл
ойынды жеңу үшін бүтін затқа тиісті бөлшектерін дұрыс табуы
керек.
Д/ойын: «Біріктір де,
ата».
Мақсаты: Балалардың ойлау қабілетін
дамытуға арналған.
Мазмұны: Балаларға әр түрлі заттар
бейнеленген суреттер беріледі. Балалар оларды белгілі бір
қасиеттерге қарай біріктіріп, ол топтың ортақ атын атауы
керек.
Д/ойын: « Сүйікті
жануарлар».
Мақсаты: Балалардың ойлау, назар және
сөйлеу қабілеттерін дамыту. Олардың дүниеге көзқарастарын
кеңейту.
Мазмұны: Балаларға жануарлар
бейнеленген қара- ақ түсті суреттер беріп, олардың аттарын табу.
Тапқан жануарды түрлі түсті суретке қойып, өз карточкаларын
толтыруы керек.
Д/ойын: « Ұқсастық және
айырмашылық».
Мақсаты: Балалардың есін және назарын
дамыту.
Мазмұны: Балаларға суреттер таратылады.
Олар аз уақытта ол суреттегі заттарды салыстырып, ұқсастықтарды
және айырмашылықтарды табуы керек.
Д/ойын: « Ертегіні тап».
Мақсаты: Балалардың қабылдауын, есін
және ойлауын дамыту.
Мазмұны: Балаларға суреттер таратылады.
Олар осы суреттерге қарап, ертегілердің аттарын табуы
керек.
Д/ойын: «Құпия
шытырмандар».
Мақсаты: Балалардың назарын,
байқағыштық қасиетін, шыдамдылығын дамыту.
Мазмұны: Балаларға шытырманы бар
карталар беріледі. Әрбір картада өз тапсырмасы берілген. Балалар
суретке қарап, шытырманнан шығатын қолайлы жолын табуы
керек.
Д/ойын: «Менің сүйікті
ертегілерім».
Мақсаты: Балалардың есін, назарын,
ойлауын дамыту. Балалардың сөздік қорын
байыту.
Мазмұны: Ойын құралдарына 6 түрлі түсті
суреттер мен қара-ақ түсті суреттер кіреді. Ойынды жеңу үшін қара
–ақ түсті суреттерден сүйікті ертегілердің кейіпкерлерін табуы
керек. Тапқан кейіпкерді түрлі түсті суретке салып өз карточкасын
толтыруы керек.
Д/ойын: «Оң, сол, үсті,
асты».
Мақсаты: Балалардың назарын және
ойлауын дамыту. Ойлау арқылы кеңістік негіздерін
қалыптастыру.
Мазмұны: Балаларға суреттер бейнеленген
және өзіндік тапсырмалары бар карточкалар таратылады.Ойынды жеңу
үшін балалар тапсырмаға сай суреттерді карточкаларға дұрыс
орналастыруы керек.
Д/ойын:
«Қарама-қарсылық».
Мақсаты: Балалардың сөйлеуін, ойлауын,
назарын, қабылдауын және есін дамыту. Олардың сөздік қорын
кеңейту.
Мазмұны: Балаларға әр түрлі суреттер
таратылады. Олар аз уақытта ол суреттерді қарама-қарсы мағыналары
бойынша жұптастыруы керек.
Д/ойын: «Егіздер».
Мақсаты: Балалардың есін, назарын және
ойлауын дамыту.
Мазмұны: Балаларға суреттер
көрсетіледі. Тәрбиеші балаларға суреттерді көрсетіп, «Бұл не?» деп
сұрақ қойып, олардың аттарын сұрайды.
Д/ойын: «Ұқсас, ұқсас
емес».
Мақсаты: Балалардың ойлауын, есін және
қабылдауын дамыту.
Мазмұны: Балаларға әр түрлі суреттер
таратылады. Олар ойынды жеңу үшін аз уақытта қандай да бір
қасиеттері бойынша оларды біріктіріп, жұптарға бөлуі
керек.
Д/ойын: «Континент
тұрғындары».
Мақсаты: Балалардың ақыл-ойын дамыту.
Бұл ойын баланың жануарлар мен құстар жайлы білімін кеңейтуге
арналған.
Мазмұны: Балаларға 6 континент
бейнеленген карточкалар және жануарлардың суреттері таратылады.
Олар аз уақытта әрбір жануардың тұратын жерін табуы
керек.
Д/ойын: «Қайда кімнің
үйі?».
Мақсаты: Балалардың ақыл-ойын және
назарын дамыту.
Мазмұны: Балаларға 6 табиғат суреттері
және жануарлардың суреттері таратылады. Ойынды жеңу үшін әрбір
жануар мен құстың тұратын үйін табуы
керек.
Д/ойын: «Не жақсы, ал не
жаман?».
Мақсаты:Балалардың ойлауын, сөйлеуін
және назарын дамыту. Сонымен қатар балаларда қоғамдық тәртіп
ережелерін қалыптастыруға арналған.
Мазмұны: Балаларға әр түрлі суреттер
бейнеленген карточкалар таратылады. Әрбір бала өзінің бейнеленген
карточкасындағы суретке қарап, сонда бейнеленген іс-әрекетті көріп,
оның «жақсы,не жаман» екенін анықтауы
керек.
Д/ойын: «Сенемін,
сенбеймін».
Мақсаты: Балалардың есін және назарын
дамыту.
Мазмұны: Балаларға суреттер таратылады.
Олар осы суреттерге қарап, сол суретте бейнелегенге сенеді ме,
сенбейді ме тәрбиешіге айтуы керек.