3-4 сыныптарға математика пәні бақылау жұмысы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

3-4 сыныптарға математика пәні бақылау жұмысы

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларды шап шаң есепті шығаруға,логикалық ойлау жүйесін дамыту
Материалдың қысқаша нұсқасы

I нұсқа

1.Амалдарды орында.

1)132·24 2)356·18 3)1472:23 4)21252:69

2.Есепті шығар.

Арақашықтығы 240 км тең екі кемежайдан бір уақытты бірбіріне қарама-қарсы бағытта екі кеме шықты. Олар 3 сағаттан кейін кездесті. Бірінші кеменің жылдамдығы сағатына 42 км. Екінші кеменің жылдамдығын тап.

3.Өрнектердің мәнін тап.

1)120км-90км 300м 3)1 га-350 м2

2)650 кг-21 20кг 4) 1 га -2000 м2

4.Теңдеуді шеш.

3420:х=19·5

5.Қораптың ұзындығы 30 см, ені 20см, ал биіктігі 15см. Қораптың көлемін есептеп шығар.





IІ нұсқа

1.Амалдарды орында

1)258·126 2)654·203 3) 43788:123 4) 61480:145

2. Есепті шығар.

Арақашықтығы 84 км болатын екі ауылдың бірінен екіншісіне мотоциклші жолға шықты.Ол жолдың төрттен бірін жүріп өтті. Мотоциклшіге әлі неше километр жол жүру керек?

3. Есепте.

1)562мм=...см...см 2) 856дм=...м...см 3) 365см=...дм...см 4)92м=...дм...см

4.Теңдеуді шеш.

1)5070:у=13·5

5. Тік төртбұрыштың ауданы 96 см2, ал қабырғасының ұзындығы 12 см-ге тең. Тік төртбұрыш қабырғасының ені мен периметрі неге тең?




































II нұсқа

1)156·10 2)240·20 3) 1100·40 4)1220·100

2.Қалдықпен бөлуді орында және тексер

1)187:4 2)2650:30 3) 6540:200 4) 87600:500

3. Есептерді шығар.

Машина бірінші күні 75км/сағ жылдамдықпен 8 сағ жүрді, ал екінші күні 80км/сағ жылдамдықпен 6 сағ жүрді. Машина екі күнде барлығы неше километр жүрді?

4.Теңдеуді шеш.

252:х=21·3

5. Ұзындығы 23 см, ал ені одан 8см-ге кем болатын тік төртбұрыштың периметрі мен ауданын тап.



















I нұсқа

1.Амалдарды орында

1)258·126 2)654·203 3) 43788:123 4) 61480:145

2. Есепті шығар.

Арақашықтығы 84 км болатын екі ауылдың бірінен екіншісіне мотоциклші жолға шықты.Ол жолдың төрттен бірін жүріп өтті. Мотоциклшіге әлі неше километр жол жүру керек?

3. Есепте.

1)562мм=...см...см 2) 856дм=...м...см 3) 365см=...дм...см 4)92м=...дм...см

4.Теңдеуді шеш.

1)5070:у=13·5

5. Тік төртбұрыштың ауданы 96 см2, ал қабырғасының ұзындығы 12 см-ге тең. Тік төртбұрыш қабырғасының ені мен периметрі неге тең?




II нұсқа

1.Амалдарды орында.

1) 240·20 2) 125·35 3) 696:12 4) 2277:33

2. Есептерді шығар.

Шаңғышы 2 сағатта 18 км жолды жүріп өтті. Егер ол осы жылдамдығын өзгертпесе, 90 км жолды неше сағатта жүріп өтеді?

3. Өрнектердің мәнін тап.

1) 3 м 20 см-160см 2)4м 5 дм-32 дм 3) 1 т-200кг 4) 1ц -25кг

4.Теңдеуді шеш

3420:х=19·5

5. Тік төртбұрыштың ауданы 96 см2, ал қабырғасының ұзындығы 12 см-ге тең. Тік төртбұрыш қабырғасының ені мен периметрі неге тең?





















I нұсқа

1.Сандарды өсу реті бойынша жаз.

4562,321,506,56,365102,998996




2.Тиісті сандарды орнына қой.

1)123=...жүздік...ондық...бірлік

2)45236=...ондық....бірлік

3)2365=...мыңдық....жүздік....ондық....бірлік

4)10560=...жүздік....ондық...бірлік




3.Өрнектердің мәндерін тап.

1)600562-56·39 2)326895+5922:64

4.Есепті шығар.

Бірінші мектепке 50 бума оқулық, ал екінші мектепке дәл сондай 70бума оқулық жіберілді. Егер бірінші мектепке екіншіге қарағанда 400 оқулық кем жіберілсе, онда әрбір мектеп неше оқулықтан жіберілді?

5.Бестен бір бөлігі 1см 5мм тең кесінді сыз.




II нұсқа

1.Өрнектердің мәнін тап.

1)12820+а·64,мұндағы а=380




2. Қалып қойған сандарды жаз.

1) 564мм=....см...см 2) 8563дм=...м...см 3) 1га 56а=....а 4)40000м2=...га




3.Есептерді шығар.

Ағаш шеберханасында 64 қарағай ағашы және 60 қайың бөренелердің төрттен бірінен тақтайлар жасалады.Неше бөрене қалды?

4. Теңдеулерді шеш.

1.17956+х=250000




5.Есептеп шығар.

Ұзындығы 6 см болатын АВ кесіндісін сыз. АВ кесіндісінің ұзындығынан 2 есе кем CD кесіндісін сыз.







I нұсқа

1.Тиісті сандарды қой.

1)15дм 5см=...м...см 2)6т 200кг=...ц 3)2м2=...см2 4)3 га=...м2

2.Өрнектердің мәндерін тап.

1)4км 678м+2км 322м 2)3т 876-1т 199кг 3) 7м-45см 4) 9кг-655г

3.Есепті шығар.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.04.2018
2701
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі