Оқушының өз білімін
толыққанды бағалауына арналған
жұмыс
Қазақ тілі
3-сынып
-
Сөйлеу не арқылы іске
асады?
-Тіл
-Тіс
-Ерін
-
Сөйлеудің қандай түрлері
бар?
-жазбаша сөйлеу мен ауызша
сөйлеу
-кітаптан оқып
сөйлеу
-дәптерден жазып
сөйлеу
-
Мәтіннің неше түрі
бар?
-Үш
-Төрт
-Екі
-
Мәтіннің қай түріне
жатады?
Омар атай бақша аралады.
Ағаштарын суарды. Көкөністерді шөптеп, гүлдердің түбін қопсытты.
Атайдың бақшасында ағаштар көп
өскен.
-пайымдау
мәтіні
-әңгімелеу
мәтіні
-сипаттау
мәтіні
-
Мәтіннің қай түріне
жатады?
Біздер орманға бардық. Орман
аралап жүріп, ағаш басынан тиінді көрдік. Ол азығын жинап, қысқа
дайындалып жүр екен. Орманда аңдар мен құстардың түрлері өте көп.
Аңдар мен құстардың саны азайып бара жатыр. Сондықтан оларды
қорғауымыз керек. Себебі аң мен құс табиғаттың
көркі.
-пайымдау
мәтіні
-әңгімелеу
мәтіні
-сипаттау
мәтіні
-
Мәтіннің қай түріне
жатады?
Мынау – алма. Алманың түсі
қызыл, дәмді. Алма үлкен әрі жұмсақ кен. Мен ініме алам бердім.
Інім риза болды. Бұл жеміс денсаулыққа
пайдалы.
-пайымдау
мәтіні
-әңгімелеу
мәтіні
-сипаттау
мәтіні
-
Қаратпа сөз дегеніміз
не?
- біреуге айтылатын
сөз
-досыңа айтатын
сөз
-біреудің назарын аудару үшін
айтылатын сөз
-
Қаратпа сөзі бар сөйлемді
тап.
- Балалар далаға
ойнады.
-Балалар, далаға
ойнаңдар!
- Балалар далада ойнап
жүр.
-
Қаратпа сөздер қатарын
көрсет.
- қалам, сөмке,
дәптер
- жаз, күз, көктем,
қыс
- шырағым, балам, әже,
Марат
-
Қыстырма сөздер қатарын
көрсет.
- жоқ, бар, кел
- әрине, сірә, шынында
да, рас, мүмкін, меніңше
- бас, аяқ, қол, жүрек,
асқазан
-
Қыстырма сөзі бар сөйлемді
көрсет.
- Жақсы адам жақсылығын
міндетсінбейді.
- Кеше жұмысты аяқтай
алмады.
- Көп ойнасаң, әрине, нашар
оқитын боласың.
-
Тиісті әріпті қойып жаз. (
ә, э, е )
...кран, ...же, ...лектр,
а...ропорт, ...тік,
...стафета.
-
Тиісті әріпті қойып жаз. (
в, б, п, ф )
А... тобус, ар...а, ...ото,
...арк, ...аза, ко...та,
бара...ан.
-
Тиісті әріпті қойып жаз. (
ш, щ, ч )
...ар, пла..., ...етка,
...емодан, ...ек, аға... .
-
Тиісті әріпті қойып жаз. (
ц, х, һ)
...ирк, ...ат, гау...ар,
жи...аз, ...емент, ас...ана.
-
Дыбыстардың үндесуі
әсерінен сөзде айтылуда өзгеріске ұшырайтындығын
сәйкестендір.
-
Сөздерді тура мағыналы және
ауыспалы мағыналы топтарға
жаз.
Адамның тілі, сағаттың тілі,
таудың басы, ағаштың басы, аюдың басы, сөздің аяғы, қозының аяғы,
балықтың көзі, бұлақтың көзі, алтын уақыт, алтын сырға, үйдің
бұрышы.
-
12 ЖЫЛ атауларын ретпен
жаз.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
-
Сөздердің түбірі мен
қосымшасын ажырат.
Жұмысшы, балалар, оқулық,
кітапхана, үйшік, өнерпаз,
білім.
-
Сөйлемдегі сөздердің
байланысын сызып көрсет.
Оқушылар мұражайға саяхатқа
барды.
-
Буынға дұрыс бөлінген сөзді
тап.
- өрм-екш-і
- ө-рмек-ші
-
Төрт буынды сөзді
тап
- емшілер
- жұмысшылар
- көршілер
-
Жалғауы бар сөзді
тап.
А) үйшік
Ә) далада
Б) биші