Материалдар / 3 сынып 22-сабақ. Қыстырмасөздер.12-15жаттығу.

3 сынып 22-сабақ. Қыстырмасөздер.12-15жаттығу.

Материал туралы қысқаша түсінік
3 сынып 22-сабақ. Қыстырмасөздер.12-15жаттығу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қазан 2020
2440
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән:Жаратылыстану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 22

Мектеп:

Күні:

Машықкер:

Сынып:3

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

22-сабақ. Қыстырмасөздер.12-15жаттығу.


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдықəрекеттерде өз сөзінжүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу;

3.3.6.1 бас əріп пен кіші əріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей жəнебіркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету;

3.3.7.1 қаратпа, қыстырма сөздерді ажырату жəне тыныс белгілерін дұрыс қою.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Қыстырма сөздерді анықтай алады.

Көпшілік оқушылар: Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.

Кейбір оқушылар: Берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

Ойлау дағдыларының

деңгейі:

Білу және түсіну

Қолдану

Жетістік критерийлері

  • Қыстырма сөздерді анықтай алады.

  • Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен мəтіндегі негізгі ойды анықтай алады.

  • Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады.


Тілдік мақсаттар

  • Қыстырма сөздер дегеніміз не?

Құндылықтарды дарыту

Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану

АКТ қолдану дағдылары

Сілттемелер оқулық

https://mhelp.kz/skachat-elektronnye-uchebniki-kazahstan/#klass-3


Алдыңғы меңгерілген білім

Қаратпа сөздер.


Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Ұйымдастыру

- Сәлеметсіңдер ме, оқушылар!

- Сабаққа дайынбыз ба? Мына өлең шумақтарын қайталайық:

Мынау менің жүрегім

Бәрі осыдан басталған

Мынау басым ақылды,

Бәрін осы басқарған

Мынау меніңоң қолым

Мынау менің сол қолым

Барлық істі атқарған


Бүгінгі сабақта мақсатымыз «Қаратпа сөздер» тақырыбын қайталау.









Оқулық

https://mhelp.kz/skachat-elektronnye-uchebniki-kazahstan/#klass-3


47 бет

Сабақтың ортасы

30 мин

(МК; Ұ; ҚБ) Тыңдалым және айтылым

12 – жаттығу. Өлеңді мұқият тыңда.


Жақсы мен жаман

  • Жақсы деген немене?

  • Әдеп пенен өнеге:

Үлкендерді сыйлауың,

Ақыл сөзін тыңдауың.

  • Жаман деген немене?

  • Жаман деген жақсы емес,

Жей қоятын тәтті емес:

Жақсы істерді көрмеуің,

Кішіге көмек бермеуің.

Абдырахман Асылбековтен

-Өлең не туралы? Өлең мазмұнын өз сөзіңмен айтып бер.

- Өлең жақсы мен жаманның қандай екені жайлы айтылған. Жақсы дегеніміз - әдеп, өнеге, үлкенді сыйлау, ақыл айтса оны тыңдау . Ал жаман дегеніміз - жей қоятын тәтті емес, жақсы істі көрмеуін, кішіге көмек бермеуің.


(МК; Т; ҚБ)

  • Жақсы мен жаман қылықтар туралы топта талқыла. Талқылау барысында қыстырма сөздерді пайдалан.

Парақты екіге бөлу «Жақсы және жаман» деп әр бала өз ойын неге байланысты айтса соған «+» қойылып отырады.

Үлгі: Меніңше, үлкендерді сыйлау – жақсы қасиет.


  • Өлең мазмұнын ашатын мақал тауып айт.

Үлгі: Жаманның - жаны қадірлі,

жақсының - ары қадірлі.


(МК; Ө; ҚБ) Жазылым

13-жаттығу. Мақалды жатқа жаз.

Жақсы сөз сүйіндіреді,

Жаман сөз күйіндіреді.


14-жаттығу.  Сөйлемдерге тиісті тыныс белгісін қойып, көшіріп жаз.

Ол, шынында да, жақсы бала. Рас, ол өте көп біледі. Бұл – тапсырманы орындамағансың-ау, сірә.

  • Қандай тыныс белгісін қойдың? Неліктен?

  • Ойыңды дәлелдеуді үйрен:

Бұл – қыстырма сөз, өйткені адамның айтылған ойға көзқарасын меңзеп тұр.


(МК; Ө; ҚБ) 15- жаттығу.

Бауыржан түскі үзілісте асханаға барды. Адам көп екен. Кезекте тұрғандар реніш білдіріп, Бауыржанға жаратпаған кейіп танытты. Бірақ Бауыржан түк естімегендей тұра берді. Бауыржанның орнында сен болсаң, не істер едің?

Жағдаяттық тапсырманы оқып, топта талқылайды. Өз көзқарастарын топта жариялайды. Жағдаяттық тапсырманы ұсынбас бұрын оқушылардың бірін- бірі бағалау критерийлері таныстырылады.
Оқушылар берілген критерийлер бойынша бірін-бірі бағалайды:

  •  жағдаят мазмұнына сай сөздер тізбегін тиімді қолдана алады;

  • дұрыс ой тұжырымын жасайды;

  • сөйлеу барысында тиісті дауыс мəнерін қояды.

Ұсынылған бағалау критерийлері бойынша бірін-бірі бағалайды.

Оқулық

https://mhelp.kz/skachat-elektronnye-uchebniki-kazahstan/#klass-3


47 бет









































Оқулық

https://mhelp.kz/skachat-elektronnye-uchebniki-kazahstan/#klass-3


47 бет

Дәптермен жұмыс.



Оқулық

https://mhelp.kz/skachat-elektronnye-uchebniki-kazahstan/#klass-3


47 бет












Оқулық

https://mhelp.kz/skachat-elektronnye-uchebniki-kazahstan/#klass-3


48 бет

Сабақтың соңы

5 мин

Қорытынды:

-Сабақ түсінікті болды ма?

-Сабақ басындағы көңіл күйің қалай болды?


Рефлексия:


- Сау болындар!!!

Рефлексия










Қосымша мәліметтер

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі).








Дүниетану. Сілттемелер оқулық

https://mhelp.kz/skachat-elektronnye-uchebniki-kazahstan/#klass-3

  • Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды. Қыстырма сөздерді қайталады. Сабақ жақсы деңгейде өтті. Жоспарланған саралау іске асты. Уақытты тиімді пайдаландым. Жоспарыма өзгеріс енгізбедім.

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)

1:Ұйымдастыру кезеңі.

2: Жазылым тапсырмалары.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1: Қосымша саралау тапсырмаларын әзірлеу.

2: Ойын элементерін қосу.

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1: Кейбір оқушыларғаға жеке тапсырма беремін.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ