(МК; Ұ; ҚБ) Тыңдалым және
айтылым
12 – жаттығу. Өлеңді мұқият
тыңда.
Жақсы мен
жаман
-
Жақсы деген
немене?
-
Әдеп пенен
өнеге:
Үлкендерді
сыйлауың,
Ақыл сөзін
тыңдауың.
-
Жаман деген
немене?
-
Жаман деген жақсы
емес,
Жей қоятын тәтті
емес:
Жақсы істерді
көрмеуің,
Кішіге көмек
бермеуің.
Абдырахман
Асылбековтен
-Өлең не туралы? Өлең мазмұнын
өз сөзіңмен айтып бер.
-
Өлең жақсы мен жаманның
қандай екені жайлы айтылған. Жақсы дегеніміз - әдеп, өнеге, үлкенді
сыйлау, ақыл айтса оны тыңдау . Ал жаман дегеніміз - жей қоятын
тәтті емес, жақсы істі көрмеуін, кішіге көмек
бермеуің.
(МК; Т;
ҚБ)
Парақты екіге бөлу «Жақсы
және жаман» деп әр бала өз ойын неге байланысты айтса соған «+»
қойылып отырады.
Үлгі: Меніңше, үлкендерді
сыйлау – жақсы қасиет.
Үлгі: Жаманның - жаны
қадірлі,
жақсының - ары
қадірлі.
(МК; Ө; ҚБ)
Жазылым
13-жаттығу. Мақалды жатқа
жаз.
Жақсы сөз
сүйіндіреді,
Жаман сөз
күйіндіреді.
14-жаттығу. Сөйлемдерге тиісті тыныс белгісін қойып,
көшіріп жаз.
Ол, шынында да, жақсы бала.
Рас, ол өте көп біледі. Бұл – тапсырманы орындамағансың-ау,
сірә.
Бұл – қыстырма сөз, өйткені
адамның айтылған ойға көзқарасын меңзеп
тұр.
(МК; Ө;
ҚБ) 15-
жаттығу.
Бауыржан түскі үзілісте
асханаға барды. Адам көп екен. Кезекте тұрғандар реніш білдіріп,
Бауыржанға жаратпаған кейіп танытты. Бірақ Бауыржан түк
естімегендей тұра берді. Бауыржанның орнында сен болсаң, не істер
едің?
Жағдаяттық тапсырманы оқып, топта талқылайды.
Өз көзқарастарын топта жариялайды. Жағдаяттық тапсырманы ұсынбас
бұрын оқушылардың бірін- бірі бағалау критерийлері
таныстырылады.
Оқушылар берілген критерийлер бойынша бірін-бірі
бағалайды:
-
жағдаят мазмұнына сай сөздер
тізбегін тиімді қолдана
алады;
-
дұрыс ой тұжырымын
жасайды;
-
сөйлеу барысында тиісті дауыс мəнерін
қояды.
Ұсынылған бағалау критерийлері бойынша
бірін-бірі бағалайды.
|