(Ұ)
Ұйымдастыру кезеңі:
1-7 мин.
|
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу
І. Қызығушылықты ояту: «Бірлік» әдісі
Оқушылар шағын топ құрамында бір қолын жұдырыққа жұмып, бір
мезгілде саусақтарын ашады. Мақсат: оқушылардың барлығы да
бірдей саусақ санын көрсетуі керек. Ойын оқушылардың біркелкі
саусақ көрсеткенге дейін жалғасады. Ойын кезінде оқушылар
сөйлеспеуі керек.
/Бұл
оқушыларға психологиялық жағымды ахуал туғызады, ынтымаққа
баулиды/.
|
Топтастыру:
|
Топтастыру
Оқушылар шеңбер бойымен тұрып, үштікке саналып үш топқа
бірігеді.
І топ: «Бірінші», ІІ топ: «Екінші», ІІІ топ:
«Үшінші»
Мақсаты: Белсенді оқу, оқушының мұғалімді мұқият
тыңдап қана қоймай, белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту мен
оқу әдістерінің бірі болғандықтан оқу мақсаттарына қол жеткізуде
оқушылардың қажеттіліктерін, қабілет деңгейлері мен қызығушылығын
ескере отырып топтастыру жоспарланды.
Тиімділігі: Топтық жұмыста – бір-бірімен ой бөлісіп,
пікірлесуге, өз ойын ортаға салуға; жұптық жұмыста – ақылдасып,
келісімге келуге, өзгенің пікірін тыңдап, құрметтеуге; жеке жұмыста
– өзіндік пікір қалыптастырып, сын тұрғысынан ойлануына мүмкіндік
болады.
Саралау: Оқытудың қажеттілігіне қарай топ құруда
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
қолданылады.
|
(МК, Ұ) Ой қозғау. «Миға шабуыл» әдісі.
|
Мұғалім төмендегі сұрақтарды оқушыларға қойып, суреттерді
интерактивті тақтадан көрсетеді. Оқушылар ұжымдық үлгіде білгендері
бойынша өз ойларын айтып, жауап береді.
|
(1-сурет)
Ойыңды ортаға сал.
|
Қалыптастырушы бағалау
Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен сұрақтарға жауап
беру деңгейіне қарай «Смайликтер» әдісі арқылы
бағалайды.
|
Интерактивті
тақта
Оқулық
Жұмыс
дәптерлері
|
Жаңа сабаққа дайындық.
|
Мақсаты: Алдыңғы білім мен жаңа білімді ұштастыру үшін
жетелеуші және түрткі сұрақтарды талқылау.
Тиімділігі: Оқушыға сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы
ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді. Пікірлерін еркін айтып,
ешқандай сынға ұшырамауы керек, қағазға түсіруге де, ауызша
талқылау жұмысын жүргізуге де болады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасағаннан кейін мұғалім интерактивті тақтадан сабақтың
тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстырады.
|
Сабақтың ортасы
(26 мин)

|
ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін) Оқулықпен
жұмыс істеу. «Жауап беретін әріптес»
әдісі
Оқушылар алдымен мәтінді толық оқиды. Содан соң, оқушылар досын
немесе топты өз жұмысына түсініктеме беруге, талқылауға шақырады.
Бұл үдеріс тиімді жүруі үшін оқушылар оқу мақсаты мен табыс
критерийлерін білуі қажет. Олар сонымен бірге жауап беретін
әріптестің рөлін бағалауы – оқу
|
Дескриптор
мәтінді оқиды.
берілген практикалық жұмысты орындайды.
түсінбеген тұстарын толықтырады.
|
Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу
белсенділігі мен тапсырма орындау деңгейіне қарай «Смайликтер»
әдісі арқылы бағалайды.
|
Интерактивті
тақта
Оқулық
Жұмыс дәптерлері
|