Материалдар / 3 сынып ашық сабақ

3 сынып ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
.2.1.1 берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану. 3.5.1.2 – көптік/тәуелдік/жіктік/септік жалғауларын ауызша және жазбаша тілде қолдану;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2018
388
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Қазақ тіліҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: Күні:26 қарашаСынып: 3 «Б»Мектеп: 32Мұғалімнің аты-жөні: Бердалиева Гулжамила Рахметбаена

Қатысқандар саны:12Қатыспағандар саны:0
Сабақ тақырыбы Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім
Осы сабақта қолжеткізілетіноқумақсаттары3.​2.​1.​1 берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану.3.5.1.2 – көптік/тәуелдік/жіктік/септік жалғауларын ауызша және жазбаша тілде қолдану;
Сабақ мақсаттарыОқушылардың барлығы:Оқылған, тыңдалған материал бойынша сұрақтарға жауап бере алады.Оқушылардың көпшілігі:Оқылған, тыңдалған материал бойынша өз ойын айта алады.Оқушылардың кейбірі:Өз көзқарасы бойынша пікірін дәлелдейді.
Бағалау критерийлері1. Өткен тақырып бойынша сұрақтар қою,сұраққа жауап беру;2 . Жалғауларды дұрыс қолдану.
Лексикалық минимумЖыл, төрт, жыл мезгілі, тәулік
Құндылықтарды дарыту Жалпыға ортақ еңбек қоғамы
Пәнаралық байланыстарДүниетану,орыс тілі, дене шынықтыру
Бастапқы білім

жыл иезгілдері
Сабақтыңбарысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Ресурстар
Сабақтың басы (5 мин)

Балалар сәлеметсіздер ме?Сабаққа дайынсыдар ма? Көңіл-күйлерің қалай?-Жарайсындаор!Олай болса біздің сабағымызға қонақтар келіп отыр, осы қонақтармен амандасайық.Оқушылар қонақтармен амандасады.Қонақ күту салтымызОқып біліп жатырмызКелген ұстаздарымызғаСәлем беріп жатырмызСәлеметсізбе!Оқушылар жұппен тұрып бір-біріне жақсы тілектер айтады.Ой қозғау «Суретті сөйлет»Суретте не көріп тұрсыздар?Жыл мезгілдері туралы не білесіндер?Казір жылдың қай мезгілі?Ауа райы қандай?Бүгін күн қандай?Бүгін сабағымыз не туралы деп ойлайсыздар?Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыруСабақ критерийлерімен таныстыру
  • Жыл мезгілдеріне сипаттама береміз
  • Тақырып бойынша сұрақтар құрастырамыз,
  • Сұрақтарға жауап береміз
  • Жіктік жалғауларын дұрыс қолданамыз
  • -Балалар осы критерийлер бойынша сендерді сабақ соңында бағалаймын.


    Таныстырылым№2













    Таныстырылым№3











    Сабақтың ортасы (30 мин)



    Айтылым.Тіді жаттықтыру мақсатында 1-тапсырманы орындатамын. «Бұршақты қап» әдісі арқылы сұрақтар қою. Әр оқушыға бір сұрақ қойылып, қап лақтырылады. Оқушы қапты қағып алу керек, сұраққа толық жауап береді. Егер оқушы сұраққа жауап бере алмаса, бұршақты қап басқа оқушыға қойылады. -Бүгін қай күн?- Сен нешеде тұрасын?-Қазир жылдың қай мезгілі?- Ауа- райы қандай?-Сағат тілі нешені көрсетіп тұр?Тақтамен жұмысГрамматикалық тапсырма: Жіктеп шық«Демаламын,ұйықтаймын,ойнаймын,оқимын»- сөздерін жекеше түрде жіктей алады. - сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды;



    Жазылым. 1-Тапсыма. Оқушыларға қима–қағаздар таратылады,сөйлемдерді толықтырын жазып,аудару керекДескриптор:-Сөйлемдерге қажетті сандарды койып жазады-Орыс тіліне аударады Бір жылда .... мезгіл бар.Бір жылда ....... ай барБір айда ...... күн бар.Бір аптада .........тәулік бар.Бір тәулікте ...... сағат бар.

    ҚБ:Жұптасып бір-бірінің жауабын тексереді. 2-тапсырма.Жұптық жұмыс«Менің бір күнім»Әр жұпқа қима-қааз таратылады -Да,-Де қосымшаларын жалғап шығу керек. Дескриптор: -жалғауды дұрыс қолданады.ҚБ:Топтар бір-бірін тексереді, бағалайды

    Сергіту сәті.Әуенге би билейді, көзге жаттығулар жасайды. Айтылым. 4-тапсырма. Оқушылар жыл мезгілдеріне қарай 4 топқа бөлінеді. Әр топ өз жыл мезгілін сипаттайды.Бұл тапсырманы жылдамдыққа орындайды.Бірінші орындап білген топ –ұшақ алады, 2 - пойыз,3 – машине,4- велосипед.

    Дескриптор:
  • Әр топ өз жыл мезгіліне байланысты суреттерді тауып жапсырады;
  • Топ оқушылары өз ойын айта алады
  • Диференсация Госанов Амир, Алиева Айлинға карточкамен тапсырма беріледі.КБ: «Бас бармақ» арқылы бағалауТоптар бір-бірін бағалайды.Айтылым. 3-тапсырма.Жұптық жұмыс «Сиқырлы суреттер» әдісі арқылы айтылым бойынша тапсырманы орындайды. Оқушылар тақтада берілген суреттерді төрт жыл мезгіліне бөледі. Әр жыл мезгілі бойынша диалог арқылы сұрақтарға жауап береді. -Неше жыл мезгілі бар?-Қыс айларын атап бер- Қыста не жауады?- Кыста ауа- рауы қандай болады?-Жазда балалар не істейді?

    Дескриптор:- суретті қолданып, сұрақ құрай алады;- суреттерді қолданып, сұрақтарға жауап бере алады;- өз жауаптарын толық бере алады;КБ: «Шапалақ»
    Таныстырылым№4













    Таныстырылым№5









    Таныстырылым№6







    Таныстырылым№7















































    Сабақтың соңы(5мин)

    Рефлексия: «Білім ағашы» Оқушылар сабақ барысында есінде қалған сөздерді жапыраққа жазып ағашқа іледі.

    Оқушылар сабақ сөңындағы көңіл-күйін «Бас бармақ» арқылы көрсетті.

    Оқушылар өздерін критерий бойынша бағалайды, мен қорытамын.Үй жұмысы: Ұнайтын жыл мезгілінің суретін салу және 3 сөйлем құрастыру.
    Таныстырылым№8























    Таныстырылым№9



    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушының жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады.Бұл бөлімде оқушының сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазыңыз.Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерініңтармақтары.

    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушының барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушыныңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?






    №32 В.В Маяковский атындағы орта мектеп











    Ашық сабақ Тақырыбы: Нәтиже сабақСыныбы: 3 «Б»Пәні: қазақ тіліҚазақ тілі пәні мұғалімі: Бердалиева Г.Р.



















    2018—2019ж
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ