Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
3 сынып ашық сабақ
Материал туралы қысқаша түсінік
.2.1.1 берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану.
3.5.1.2 – көптік/тәуелдік/жіктік/септік жалғауларын ауызша және жазбаша тілде қолдану;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
06 Желтоқсан 2018
388
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Қазақ тіліҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: Күні:26 қарашаСынып: 3 «Б» | Мектеп: 32Мұғалімнің аты-жөні: Бердалиева Гулжамила Рахметбаена Қатысқандар саны:12Қатыспағандар саны:0 | |
Сабақ тақырыбы | Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім | |
Осы сабақта қолжеткізілетіноқумақсаттары | 3.2.1.1 берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану.3.5.1.2 – көптік/тәуелдік/жіктік/септік жалғауларын ауызша және жазбаша тілде қолдану; | |
Сабақ мақсаттары | Оқушылардың барлығы:Оқылған, тыңдалған материал бойынша сұрақтарға жауап бере алады.Оқушылардың көпшілігі:Оқылған, тыңдалған материал бойынша өз ойын айта алады.Оқушылардың кейбірі:Өз көзқарасы бойынша пікірін дәлелдейді. | |
Бағалау критерийлері | 1. Өткен тақырып бойынша сұрақтар қою,сұраққа жауап беру;2 . Жалғауларды дұрыс қолдану. | |
Лексикалық минимум | Жыл, төрт, жыл мезгілі, тәулік | |
Құндылықтарды дарыту | Жалпыға ортақ еңбек қоғамы | |
Пәнаралық байланыстар | Дүниетану,орыс тілі, дене шынықтыру | |
Бастапқы білім | жыл иезгілдері | |
Сабақтыңбарысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы (5 мин) | Балалар сәлеметсіздер ме?Сабаққа дайынсыдар ма? Көңіл-күйлерің қалай?-Жарайсындаор!Олай болса біздің сабағымызға қонақтар келіп отыр, осы қонақтармен амандасайық.Оқушылар қонақтармен амандасады.Қонақ күту салтымызОқып біліп жатырмызКелген ұстаздарымызғаСәлем беріп жатырмызСәлеметсізбе!Оқушылар жұппен тұрып бір-біріне жақсы тілектер айтады.Ой қозғау «Суретті сөйлет»Суретте не көріп тұрсыздар?Жыл мезгілдері туралы не білесіндер?Казір жылдың қай мезгілі?Ауа райы қандай?Бүгін күн қандай?Бүгін сабағымыз не туралы деп ойлайсыздар?Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыруСабақ критерийлерімен таныстыру | Таныстырылым№2 Таныстырылым№3 |
Сабақтың ортасы (30 мин) | Айтылым.Тіді жаттықтыру мақсатында 1-тапсырманы орындатамын. «Бұршақты қап» әдісі арқылы сұрақтар қою. Әр оқушыға бір сұрақ қойылып, қап лақтырылады. Оқушы қапты қағып алу керек, сұраққа толық жауап береді. Егер оқушы сұраққа жауап бере алмаса, бұршақты қап басқа оқушыға қойылады. -Бүгін қай күн?- Сен нешеде тұрасын?-Қазир жылдың қай мезгілі?- Ауа- райы қандай?-Сағат тілі нешені көрсетіп тұр?Тақтамен жұмысГрамматикалық тапсырма: Жіктеп шық«Демаламын,ұйықтаймын,ойнаймын,оқимын»- сөздерін жекеше түрде жіктей алады. - сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды; Жазылым. 1-Тапсыма. Оқушыларға қима–қағаздар таратылады,сөйлемдерді толықтырын жазып,аудару керекДескриптор:-Сөйлемдерге қажетті сандарды койып жазады-Орыс тіліне аударады Бір жылда .... мезгіл бар.Бір жылда ....... ай барБір айда ...... күн бар.Бір аптада .........тәулік бар.Бір тәулікте ...... сағат бар. ҚБ:Жұптасып бір-бірінің жауабын тексереді. 2-тапсырма.Жұптық жұмыс«Менің бір күнім»Әр жұпқа қима-қааз таратылады -Да,-Де қосымшаларын жалғап шығу керек. Дескриптор: -жалғауды дұрыс қолданады.ҚБ:Топтар бір-бірін тексереді, бағалайды Сергіту сәті.Әуенге би билейді, көзге жаттығулар жасайды. Айтылым. 4-тапсырма. Оқушылар жыл мезгілдеріне қарай 4 топқа бөлінеді. Әр топ өз жыл мезгілін сипаттайды.Бұл тапсырманы жылдамдыққа орындайды.Бірінші орындап білген топ –ұшақ алады, 2 - пойыз,3 – машине,4- велосипед. Дескриптор: Дескриптор:- суретті қолданып, сұрақ құрай алады;- суреттерді қолданып, сұрақтарға жауап бере алады;- өз жауаптарын толық бере алады;КБ: «Шапалақ» | Таныстырылым№4 Таныстырылым№5 Таныстырылым№6 Таныстырылым№7 |
Сабақтың соңы(5мин) | Рефлексия: «Білім ағашы» Оқушылар сабақ барысында есінде қалған сөздерді жапыраққа жазып ағашқа іледі. Оқушылар сабақ сөңындағы көңіл-күйін «Бас бармақ» арқылы көрсетті. Оқушылар өздерін критерий бойынша бағалайды, мен қорытамын.Үй жұмысы: Ұнайтын жыл мезгілінің суретін салу және 3 сөйлем құрастыру. | Таныстырылым№8 Таныстырылым№9 |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушының жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады. | Бұл бөлімде оқушының сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазыңыз. | Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерініңтармақтары. |
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушының барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушыныңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет? | ||
№32 В.В Маяковский атындағы орта мектеп
Ашық сабақ Тақырыбы: Нәтиже сабақСыныбы: 3 «Б»Пәні: қазақ тіліҚазақ тілі пәні мұғалімі: Бердалиева Г.Р.
2018—2019ж
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)