Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
3-сынып Цифрлық сауаттылық барлық тоқсанға арналған ҚМЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқамерзімді жоспар
1-сабақ. Сабақтың тақырыбы: Өміріміздегі қайталаулар
Бөлімі: |
Ұзақмерзімді жоспар тарауы: 1-бөлім. Программалау (ортақ тақырыптары: «Жанды табиғат», «Жақсы» деген немене? «Жаман» деген немене?) |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Өміріміздегі қайталаулар |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (циклі); |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушы үшін: Циклдің адам өміріндегі маңызын түсінеді. Оқушылардың көбі үшін: Күнделікті тұрмыстағы іс-әрекеттерге циклдік алгоритм мысалдар келтіреді. Кейбір оқушылар үшін: Циклдік алгоритмдерді құрастыруды үйренеді. |
ретінде |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің ісәрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі: 1-7 мин.
|
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу І. Қызығушылықты ояту «Жаңалық ашамыз» ойыны Заттардың негізгі қасиеттерімен қоса қосалқы қасиеттерін ашу үшін тапсырма беріледі. Бұл кәдімгі жеңіл ойдан арылу, айналаға сын көзбен қарау, жаңалық ашуға ұмтылу үшін керек. Мысалы, «Сіріңке жанып, жарық беріп қана қоймайды, бір жағынан салмағы мен ұзындығын жоғалтады; су – сұйық, бірақ оны қатырған кезде құрылыс материалы ретінде қолдануға болады (мұз қала салу) т.с.с. Оқушыларға қарапайым заттардың өзгеше қасиеттерін ашу тапсырылады. Мысалы, полиэтиленді қақпақ, қаламсаптың пайдаланылған өзекшесі, шеге, балмұздақ т.с.с. Бұл тапсырма талантты және дарынды балалардың қабілетін ашуға көмектеседі. Сонымен қатар оқушыларға психологиялық тұрғыдан жағымды әсер сыйлайды. |
|||
Топтастыру: |
Топтастыру. «Фигуралар» әдісі Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. Алдымен оқушылар фигуралар салынған хатқалта ішінен көзбен көрмей, қолына ілінген қағаз фигураны алады. Сол фигура бойынша ұқсас топтарға бірігеді. I топ . Үшбұрыштар
Мақсаты: белсенді оқу, оқушының мұғалімді мұқият тыңдап қана қоймай, белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту мен оқу әдістерінің бірі болғандықтан, оқу мақсаттарына қол жеткізуде оқушылардың қажеттіліктерін, қабілет деңгейлері мен қызығушылығын ескере отырып топтастыру жоспарланды. Тиімділігі: топтық жұмыста пікірлесуге, өз ойын ортаға салуға; жұптық жұмыста - ақылдасып, келісімге келуге; өзгенің пікірін тыңдап, құрметтеуге; жеке жұмыста өзіндік пікір қалыптастырып, сын тұрғысынан ойлануына мүмкіндік болады. Саралау: оқытудың қажеттілігіне қарай топ құруда саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. |
|||
(МК, Ұ) Ой қозғау. «Миға шабуыл» әдісі |
Оқушыларға интерактивті тақтадан төменде берілген сұрақтар мен 1, 2- суреттер көрсетіледі. Оқушылар суреттер бойынша ұжымдық үлгіде өз |
Ой қозғау сұрақтары
Әңгімеле.
|
Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісімен бағалайды. Жарайсың! Керемет! Жақсы! Талпын!
Мақсаты: алдыңғы білім мен жаңа білімді ұштастыру үшін жетелеуші және түрткі сұрақтарды талқылау. |
|
ойларын айтып, сұрақтарға жауап береді. |
болады деп ойлайсың? ü «Сызықтық және тармақталған алгоритмдер» дегеніміз не? Есіңе түсір. Мысалдар келтір.
|
Тиімділігі: Оқушыға сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылын, ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді. Пікірлерінің еркін айтылуы ешқандай сынға ұшырамауы керек, қағазға түсіруге де, ауызша талқылау жұмысын жүргізуге де болады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін, мұғалім интерактивті тақтадан сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстырады. |
|
Жаңа сабаққа дайындық.
|
ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін) Мәтінмен жұмыс істеу. «ДЖИГСО» әдісі «ДЖИГСО» әдісімен жұмыс істеу ақпарат алу мен пысықтауға, ойлауға ықпал етеді. Оқытудың осы ұжымдық әдісін жүзеге асырудың мақсаты – жалпы мәселені алдымен жұпта, кейін ұжымда талқылау, үйрену мен үйрету. Бұл жағдайда әрбір оқушы бір сәт өзін мұғалім ретінде сезінеді, оқуға деген жауапкершілігі артады. Бұл тәсіл мазмұнды жан-жақты меңгеру, оқығанды есте сақтауға ұмтылу, жауапкершілік дағдысына баулу мақсаттарында аса тиімді. Оқушының оқуға деген қызығушылығы артады, ұжымда жақсы қарым-қатынас қалыптасады, саналы тәртіп орнайды. |
|||
Сабақтың ортасы (26 мин)
|
Топтық жұмыс. «Бірлескен жұмыс дағдысын қалыптастыру» әдісі. Сыныптастарды бағалау оқушылардан бірлесе жұмыс істей білуді талап етеді. Әрине, ОҮБның өзі бірлескен жұмысты білдіреді, сондықтан бірлескен жұмыс дағдысын айқын және анық қалыптастыру қажет. Ол үшін топпен бірлесе оқулықтағы тапсырманы орындайды. |
1-тапсырма «Көмір тасудың» сөзбен сипатталған циклдік алгоритміне блок-сызба құрастырыңдар. Блоксызбаны құрастыру үшін 3-суреттегі циклдік құрылымды қолданыңдар. Дескриптор:
алгоритмге блоксызба құрастырады.
|
Қалыптастырушы бағалау Топтағы оқушылар бір-бірін «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!,Керемет!, Жақсы!, Талпын! Саралау Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі қолданылады. Оқушылардың ойлау дағдыларын, жинақтау деңгейін дамыту мақсатында деңгейлік тапсырма беруді және қолдауды қажет ететін оқушыларға бағыттаушы, жетелеуші сұрақтар қоюды жоспарладым. Оқушылардың материалды жеңіл меңгеруі үшін, тапсырманы А деңгейінен С деңгейіне дейін күрделендіремін. Бұл тапсырма А деңгейіне жатады. |
|
|
Жұптық жұмыс «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады: - сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз; - одан кейін оқушылардан өз ойларын |
2-тапсырма Қанаттың үйіне әкелінген көмірдің салмағы 500кг, ал көмір таситын шелекке 10 кг көмір сыяды. Осы деректерді пайдаланып анықтаңдар:
|
Қалыптастырушы бағалау Жұптасқан оқушылар бір-бірін «Мадақтау сөздері» әдісімен бағалайды. Жарайсың! Керемет! Жақсы! Талпын! Саралау Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі қолданылады. Оқушылардың ойлау дағдыларын, жинақтау деңгейін дамыту мақсатында деңгейлік тапсырма беруді және қолдауды қажет ететін оқушыларға бағыттаушы, жетелеуші сұрақтар қоюды жоспарладым. Оқушылардың материалды жеңіл |
|
көршілерімен бөлісуді сұраңыз. |
тасу» алгоритмінің блок-сызбасы қалай өзгереді? Дескриптор
неше рет жұмыс істейтінін анықтайды.
|
меңгеруі үшін тапсырманы А деңгейінен С деңгейіне дейін күрделендіремін. Бұл тапсырма В деңгейіне жатады. |
Жеке жұмыс «Еркін микрофон» әдісі Оқушылар өзіндік ой тұжырымдайды. 3-тапсырма бойынша берілген сұрақтарға өзінің жеке пікірін ұсынып, жауап береді. |
3-тапсырма
Дескриптор
тұрмыстағы іс- әрекеттерге циклдік алгоритм ретінде мысал келтіреді. |
Қалыптастырушы бағалау Оқушылар тапсырма орындау деңгейіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды. Жарайсың! Керемет! Жақсы! Талпын! Саралау Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі қолданылады. Оқушылардың ойлау дағдыларын, жинақтау деңгейін дамыту мақсатында деңгейлік тапсырма беруді және қолдауды қажет ететін оқушыларға бағыттаушы, жетелеуші сұрақтар қоюды жоспарладым. Оқушылардың материалды жеңіл меңгеруі үшін тапсырманы А деңгейінен С деңгейіне дейін күрделендіремін. Бұл тапсырма С деңгейіне жатады. |
|
Сабақтың соңы 7 мин. Сабақты бекіту. Рефлексия. |
ІІІ. Ой толғаныс. Рефлексия Жеке жұмыс «Бір ауыз сөз» әдісі Оқушылар стикерлерге сабақ туралы бір ғана сөз жазып, оны тақтаға жапсырады. Өз ойларын түсіндіріп береді. Стикерлерге сабақты бағалайтын келесі сөздерді жазуға болады (оларды алдын ала тақтаға жазып қойған дұрыс): ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым т.б. |
Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Керемет! Жақсы! Талпын! Тиімділігі Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. |
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілеттірек оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөзі» әдісі. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
|
Жалпы бағалау |
|||
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Мен сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару қажет? 1: 2: |
2-сабақ. Сабақтың тақырыбы: Циклдер
Бөлімі: |
Ұзақмерзімді жоспар тарауы: 1-бөлім. Программалау (ортақ тақырыбы: «Жанды табиғат», «Жақсы» деген немене? «Жаман» деген немене?) |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Циклдер |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
3.4.1.2 циклдік алгоритмді іске асыру; |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушы үшін: Циклдің дұрыс жұмыс істеуіне әсер ететін кедергілерді біледі. Оқушылардың көбі үшін: Программаны орындау кезінде цикл тоқтамаса не істеу керектігіне мысал келтіреді. Кейбір оқушылар үшін: Scratch ортасында циклдік алгоритмді іске асыруды үйренеді. |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің ісәрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі 1-7 мин
|
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу І. Қызығушылықты ояту. «Айдаһар» ойыны Оқушыларды сергітіп алу үшін бәрін бір-бірінің белінен ұстатып тұрғызады. 1-оқушы «Айдаһардың басы», соңындағы оқушылар – «құйрығы». Басы құйрықты ұстап алу керек. Бұл ойынды ойнату арқылы сыныпта психологиялық жағымды көңіл күй орнығады. Оқушылардың сабаққа көтеріңкі көңіл күймен белсене қатысуына септігін тигізеді. |
|||
Топтастыру: |
Топтастыру «Социометрия» әдісі Оқушыларды топтастыру үшін қолдануға болады. Қатысушылар көздерінің түстері, жұлдызнамалары, сүйікті түстері, тұрғылықты жердің аттарының бас әрпі т.с.с. арқылы бірін-бірі табады. Жүргізуші қандай белгі арқылы топқа бөлінетіндігін айтып отырады. Бұл әд
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |