Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Әдебиеттік оқу.

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Мектеп:

    Күні:

    Машықкер:

    Сынып:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    Күн тәртібі. Жолтай Әлмешов. 90 – 92 бет.


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    3.1.3.1 – шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: күн тәртібін сақтаудың маңыздылығын түсінеді;

    Көпшілік оқушылар: күн тәртібін құрады.

    Кейбір оқушылар: күн тәртібіне байланысты етістіктерді ретімен шеңберге орналастырады.

    Ойлау дағдыларының

    деңгейі:

    Білу және түсіну

    Қолдану

    Жетістік критерийлері

    - күн тәртібін сақтаудың маңыздылығын түсіне алады;

    - күн тәртібін құра алады;

    - әңгімелеп бере алады.

    Тілдік мақсаттар

    Таң – утро – morning;

    Күн – день – day;

    Кеш – ночь – evening;

    Күн тәртібі – режим дня – daily schedule;

    Демалыс күні – выходной – weekend.

    Таңертеңгі тамақ –завтрак – breakfast,

    Түскі тамақ –обед – dinner,

    Кешкі тамақ –ужин– dinner,

    Ұйықтау –спать – sleep.

    Құндылықтарды дарыту

    Күн тәртібін сақтауға дағдыландыру.

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниетану, Жаратылыстану.

    АКТ қолдану дағдылары

    Сілттеме оқулық. https://okulyk.kz/literatura/52/

    Алдыңғы меңгерілген білім

    Түскі тамақ – Күшті тамақ.














    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 мин

    Ұйымдастыру

    - Сәлеметсіңдер ме, оқушылар!

    - Сабаққа дайынбыз ба?

    Өткен тақырыпты қайталау.

    Тағамдарды топтастыр.


    Таңғы тамақ

    Түскі тамақ

    Кешкі тамақ

    Сорпа

    Айран

    Нан




    Балық

    Нан

    Май

    Ет

    Қаймақ

    Нан


    Тақырыпты болжау.

    «Суреттер сөйлейді» әдісі

    Жаңа сабақтың тақырыбын ашуға дайындық жүргіземін.

    -Мына суреттердің бірінші әріптерінен сөз құрау.


    Жауабы: «Күн тәртібі»

    Ендеше бүгінгі сабағымыз не туралы болады деп болжайсыңдар?

    - «Күн тәртібі»

    - Күн тәртібін қалай құрамыз?

    Күн тәртібі – іс-әрекеттерің мен міндеттеріңді, өз уақытыңды дұрыс ұйымдастыру. Дұрыс ұйымдастырылған күн тәртібі денсаулықты сақтаудың, мақсатыңа жетудің бірден бір кепілі. Дегенмен, біз күнделікті өмірде осы айтылған ережені сақтаймыз ба? Бүгін сол туралы әңгімелесеміз. Күнімізді дұрыс әрі пайдалы өткізу, күн тәртібің жоспарлау негізгі мақсатымыз болмақ.

    Сабақтың мақсаты - мәтіндегі негізгі оқиға желісін болжап, жалғастырып әңгімелейміз.





    суреттер













    кесте













    ребус















    Сабақтың ортасы

    25 мин

    (МК;Ұ; ҚБ)

    1. Уақытты дұрыс пайдаланып жүрсің бе? Өзіңнің күн тәртібің туралы әңгімеле.

    Оқушыларға «Күн тәртібі» атты таратпа қағаз беріледі. Әр оқушы сәйкестендіруі керек.

    Таңертең тұру уақыты.

    08\00 сағ

    Сабаққа бару уақыты.

    07\00 сағ

    Түскі тамақты ішу уақыты.

    22\00 сағ

    Ұйықтау уақыты.

    16\00 сағ

    Сабақ қарау уақыты.

    13\00 сағ

    Әр оқушы тапсырманы орындап болған соң. Өзінің күн тәртібі туралы әңгімелейді.

    Дескриптор. Білім алушы:

    - Күн тәртібін сәйкестендіре алады.

    - Өз күн тәртібі жайлы әңгімелеп бере алды.

    (МК;Ж.Ж)

    Оқылым

    2. Күнделікті ісін жоспарламаған Досалы неге тап болды? Мәтінді түсініп оқы.

    Мәтін бойынша сұрақтар.

    - Екінші сыныпта оқитын Досалы сабақтан үйге қандай көңіл күймен келді?

    - Досалы сабақтан үйге көңілсіз келді.

    - Досалы апасының сұрағына не деп жауап берді?

    - Ойланып жатырмын деді.

    - Сабақ үстінде Досалы нені аңғарды?

    - Өзінің досы жоқ, жалғыз екенін аңғарды.

    - Досалы кімге дос болайық деп айтты?

    - Нәзтайға дос болайық деп.

    - Досалы қолына қалам алып, не жасауға бел буды?

    - Күн тәртібін жасауға бел буды.

    Дескриптор: Білім алушы.

    - Мәтінді түсініп оқиды.

    - Сұрақтарға жауап береді.


    Жазылым

    3. Досалының іс-әрекетіне өз көзқарасыңды білдір. Оған күн тәртібін жасауға көмектес.

    Дескриптор: Білім алушы.

    - Досалының әрекетіне өз көз қарасын білдіре алады.

    - Досалыға күн тәртібін жасауға көмектесе алады.


    (МК;Ө.ҚБ)

    4. Күн тәртібін жазып алғаннан кейін Досалының өмірі қалай өзгерді деп ойлайсың? Мәтіндегі оқиға желісін өз бетіңше жалғастырып әңгімеле.

    - Досалы күн тәртібін жасаған соң, сабағы жақсарды. Достары көп бола бастады. Ұйқысы жақсы қанатын болды. Досалы өзінің жеке күн тәртібін жасағаны үшін қуанды. Апасы да риза болды.

    Дескриптор: Білім алушы.

    - Өз ойын жеткізе алды.

    - Оқиға желісін өз бетінше аяқтай алды.


    Қосымша тапсырма.

    Жағдаят шешу.

    Аслан енді өз денсаулығын бақылауға алып, күтім жасау керектігін ойланды. Бірақ ол неден бастарын білмей, дал болды. Ойлана келіп,өзінің күн кестесін құрудан бастады. Уақытты дұрыс және пайдалы өткізудің де денсаулыққа қатысы бар деп шешті.

    -Асланның ойы дұрыс па? Сендер қалай ойлайсыңдар?

    Сілттеме оқулық. https://okulyk.kz/literatura/52/



















    Сілттеме оқулық. https://okulyk.kz/literatura/52/




















































    Сілттеме оқулық. https://okulyk.kz/literatura/52/






















    Сілттеме оқулық. https://okulyk.kz/literatura/52/


    Сабақтың соңы

    5 мин

    Қорытынды:

    -Сабақ түсінікті болды ма? Бүгін не білдік?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мейрамбекова Диана Мейрамбекқызы
    08 Желтоқсан 2020
    844
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    3 сынып Күн тәртібі. Жолтай Әлмешов. 90 – 92 бет.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    3 сынып Күн тәртібі. Жолтай Әлмешов. 90 – 92 бет.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Күн тәртібі. Жолтай Әлмешов. 90 – 92 бет.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Әдебиеттік оқу.

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Мектеп:

    Күні:

    Машықкер:

    Сынып:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    Күн тәртібі. Жолтай Әлмешов. 90 – 92 бет.


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    3.1.3.1 – шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: күн тәртібін сақтаудың маңыздылығын түсінеді;

    Көпшілік оқушылар: күн тәртібін құрады.

    Кейбір оқушылар: күн тәртібіне байланысты етістіктерді ретімен шеңберге орналастырады.

    Ойлау дағдыларының

    деңгейі:

    Білу және түсіну

    Қолдану

    Жетістік критерийлері

    - күн тәртібін сақтаудың маңыздылығын түсіне алады;

    - күн тәртібін құра алады;

    - әңгімелеп бере алады.

    Тілдік мақсаттар

    Таң – утро – morning;

    Күн – день – day;

    Кеш – ночь – evening;

    Күн тәртібі – режим дня – daily schedule;

    Демалыс күні – выходной – weekend.

    Таңертеңгі тамақ –завтрак – breakfast,

    Түскі тамақ –обед – dinner,

    Кешкі тамақ –ужин– dinner,

    Ұйықтау –спать – sleep.

    Құндылықтарды дарыту

    Күн тәртібін сақтауға дағдыландыру.

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниетану, Жаратылыстану.

    АКТ қолдану дағдылары

    Сілттеме оқулық. https://okulyk.kz/literatura/52/

    Алдыңғы меңгерілген білім

    Түскі тамақ – Күшті тамақ.














    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 мин

    Ұйымдастыру

    - Сәлеметсіңдер ме, оқушылар!

    - Сабаққа дайынбыз ба?

    Өткен тақырыпты қайталау.

    Тағамдарды топтастыр.


    Таңғы тамақ

    Түскі тамақ

    Кешкі тамақ

    Сорпа

    Айран

    Нан




    Балық

    Нан

    Май

    Ет

    Қаймақ

    Нан


    Тақырыпты болжау.

    «Суреттер сөйлейді» әдісі

    Жаңа сабақтың тақырыбын ашуға дайындық жүргіземін.

    -Мына суреттердің бірінші әріптерінен сөз құрау.


    Жауабы: «Күн тәртібі»

    Ендеше бүгінгі сабағымыз не туралы болады деп болжайсыңдар?

    - «Күн тәртібі»

    - Күн тәртібін қалай құрамыз?

    Күн тәртібі – іс-әрекеттерің мен міндеттеріңді, өз уақытыңды дұрыс ұйымдастыру. Дұрыс ұйымдастырылған күн тәртібі денсаулықты сақтаудың, мақсатыңа жетудің бірден бір кепілі. Дегенмен, біз күнделікті өмірде осы айтылған ережені сақтаймыз ба? Бүгін сол туралы әңгімелесеміз. Күнімізді дұрыс әрі пайдалы өткізу, күн тәртібің жоспарлау негізгі мақсатымыз болмақ.

    Сабақтың мақсаты - мәтіндегі негізгі оқиға желісін болжап, жалғастырып әңгімелейміз.





    суреттер













    кесте













    ребус















    Сабақтың ортасы

    25 мин

    (МК;Ұ; ҚБ)

    1. Уақытты дұрыс пайдаланып жүрсің бе? Өзіңнің күн тәртібің туралы әңгімеле.

    Оқушыларға «Күн тәртібі» атты таратпа қағаз беріледі. Әр оқушы сәйкестендіруі керек.

    Таңертең тұру уақыты.

    08\00 сағ

    Сабаққа бару уақыты.

    07\00 сағ

    Түскі тамақты ішу уақыты.

    22\00 сағ

    Ұйықтау уақыты.

    16\00 сағ

    Сабақ қарау уақыты.

    13\00 сағ

    Әр оқушы тапсырманы орындап болған соң. Өзінің күн тәртібі туралы әңгімелейді.

    Дескриптор. Білім алушы:

    - Күн тәртібін сәйкестендіре алады.

    - Өз күн тәртібі жайлы әңгімелеп бере алды.

    (МК;Ж.Ж)

    Оқылым

    2. Күнделікті ісін жоспарламаған Досалы неге тап болды? Мәтінді түсініп оқы.

    Мәтін бойынша сұрақтар.

    - Екінші сыныпта оқитын Досалы сабақтан үйге қандай көңіл күймен келді?

    - Досалы сабақтан үйге көңілсіз келді.

    - Досалы апасының сұрағына не деп жауап берді?

    - Ойланып жатырмын деді.

    - Сабақ үстінде Досалы нені аңғарды?

    - Өзінің досы жоқ, жалғыз екенін аңғарды.

    - Досалы кімге дос болайық деп айтты?

    - Нәзтайға дос болайық деп.

    - Досалы қолына қалам алып, не жасауға бел буды?

    - Күн тәртібін жасауға бел буды.

    Дескриптор: Білім алушы.

    - Мәтінді түсініп оқиды.

    - Сұрақтарға жауап береді.


    Жазылым

    3. Досалының іс-әрекетіне өз көзқарасыңды білдір. Оған күн тәртібін жасауға көмектес.

    Дескриптор: Білім алушы.

    - Досалының әрекетіне өз көз қарасын білдіре алады.

    - Досалыға күн тәртібін жасауға көмектесе алады.


    (МК;Ө.ҚБ)

    4. Күн тәртібін жазып алғаннан кейін Досалының өмірі қалай өзгерді деп ойлайсың? Мәтіндегі оқиға желісін өз бетіңше жалғастырып әңгімеле.

    - Досалы күн тәртібін жасаған соң, сабағы жақсарды. Достары көп бола бастады. Ұйқысы жақсы қанатын болды. Досалы өзінің жеке күн тәртібін жасағаны үшін қуанды. Апасы да риза болды.

    Дескриптор: Білім алушы.

    - Өз ойын жеткізе алды.

    - Оқиға желісін өз бетінше аяқтай алды.


    Қосымша тапсырма.

    Жағдаят шешу.

    Аслан енді өз денсаулығын бақылауға алып, күтім жасау керектігін ойланды. Бірақ ол неден бастарын білмей, дал болды. Ойлана келіп,өзінің күн кестесін құрудан бастады. Уақытты дұрыс және пайдалы өткізудің де денсаулыққа қатысы бар деп шешті.

    -Асланның ойы дұрыс па? Сендер қалай ойлайсыңдар?

    Сілттеме оқулық. https://okulyk.kz/literatura/52/



















    Сілттеме оқулық. https://okulyk.kz/literatura/52/




















































    Сілттеме оқулық. https://okulyk.kz/literatura/52/






















    Сілттеме оқулық. https://okulyk.kz/literatura/52/


    Сабақтың соңы

    5 мин

    Қорытынды:

    -Сабақ түсінікті болды ма? Бүгін не білдік?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 3 сынып
    08.12.2020
    844
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мейрамбекова Диана Мейрамбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации