ғылыми-әдістемелік орталық

×

3-сынып математика көбейтудің қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік

3-сыныпқа арналған сабақ жоспары

Төмендегі ақпарат осы құжаттың шамамен алынған тексттік нұсқасы болып табылады және бұл ақпарат тек танысу үшін арналған. Осы материалды жүктеу үшін төмендегі материалды жүктеу деген кнопканы басу керек, материалды жүктеу тегін

12.01.16ж.Тақырыбы: Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті

Мақсаты: а)Оқушылардың көбейту және бөлу, көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті жағдайындағы білімдерін кеңейту; ә) оқушылардың ақыл-ойын шығармашылық қабілеттерін, сөздік қорын, тіл байлығын дамыту. Танымдылыққа, ізденімпаздыққа баулу. Оқушылардың таза, көркем жазуын қалыптастыру.б)оқушылардың өз ойын толық дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдыққа, ептілікке баулау. Достық қарым-қатынас, ұжымдық іс-әрекет тәрбиесін беру.

Сабақтың түрі: саяхат сабағы: Типі: жаңа білімді дамыту.

Әдіс-тәсілі: көрсету, түсіндіру, құрастыру, сұрақ-жауап, ойын, көрнекілік.

Көрнекілігі: суреттер, алма ағашы, үлестірмелі таратпалар

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Қызығушылықты ояту.

II.Үй тапсырмасын тексеріп бағалау. Математикалық диктант.

III. Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті. Суретпен жұмыс.

1. 5х4=20 4х5=20 Көбейткіштердің орындарын ауыстырғаннан көбейтіндінің мәні өзгермейді. Бұл -көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті.

2.Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін пайдаланып, нәтижені тап:

90х2= 180 2х90= 180 20х7=140 7 х20=140

3х50= 150 50 х3=150

3.Топпен орындау.602+198= 800 501-486= 15

416+386= 802 402-296= 106 512+399=911 367-188= 179 482-193=289

Есеп4.а) Шешуі: (12+9):7= 3 Жауабы: 3 себет керек болды.

5. Теңдеуді шеш. Өзіндік жұмыс.

6.Қалдықпен бөлуді орында және тексеріп көр:

34:4= 8/қалд.2/ 19:2= 9/қалд.1/

15:6= 2/қалд.3/ 27:4= 6/қалд.3/

68:8= 8/қалд.4/ 75:9= 8/қалд.3/

7.Топпен жұмыс. IY.Сергіту. Ойын: Көбелек қуу.

Y.Бекіту. Топшамамен жұмыс.

YI.Үйге тапсырма: Есеп 4/ә/

13.01.16ж.Тақырыбы: Көбейтудің терімділік, үлестірімділік қасиеті

Мақсаты: а)Оқушылардың көбейту және бөлу, көбейтудің қасиеттер і жағдайындағы білімдерін кеңейту; ә) оқушылардың ақыл-ойын шығармашылық қабілеттерін, сөздік қорын, тіл байлығын дамыту. Танымдылыққа, ізденімпаздыққа баулу. Оқушылардың таза, көркем жазуын қалыптастыру.б)оқушылардың өз ойын толық дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдыққа, ептілікке баулау. Достық қарым-қатынас, ұжымдық іс-әрекет тәрбиесін беру.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Әдіс-тәсілі: көрсету, түсіндіру, құрастыру, сұрақ-жауап, ойын, көрнекілік.

Көрнекілігі: суреттер, алма ағашы, үлестірмелі таратпалар

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Қызығушылықты ояту.

II.Үй тапсырмасын тексеріп бағалау. Математикалық диктант.

III. Көбейтудің терімділік, үлестірімділік қасиеті . Суретпен жұмыс.

1. Ауызша орындау.

2.Көбейтудің терімділік қасиетін пайдаланып, нәтижені тап:

(3. 2) 4= 6. 4=24(шаршы) 3(2. 4) =3.8= 24 (шаршы)

а)2+4+2+4= (2+2)+(4+4)= 12 2х2+4х2= 12

Қорытынды. Көршілес көбейткіштерді олардың көбейтіндісімен алмастыруға болады. Бұл көбейтудің терімділік қасиеті.

3.Тақтаға орындау. №3. (5см+3см) х2 = 16см

5смх2+3смх2 = 16см

5. 3. 210= (3. 2) . 10= 60 3(2х10) = 60

6 . Теңдеуді шеш. Өзіндік жұмыс.

сх7= 490 с = 490:7 с = 70 70х7= 490 490= 490

490:а =70 а = 490:70 а = 7 490: 7 = 70 70 = 70

630:х = 7 х = 630:7 х = 90 630: 90 = 7 7 = 7

7.Тақтаға шығару.

16. 2 = 20+12 = 32 32:2= 10+6= 16 IY.Сергіту. Ойын: Көбелек қуу.

10 6 20 12

Y.Бекіту. Топшамамен жұмыс. YI.Үйге тапсырма:№6 7бет.

14.01.16ж. Сабақтың тақырыбы :Өзіндік жұмыс.

Сабақтың мақсаты: а) :оқушылардың алған білімдерін пысықтауға өзіндік жұмыс жасату..

ә) оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту, өз бетімен есеп шығара білуге дағдыландыру.

б) математикалық сауаттылыққа, тапқырлыққа , ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Сабақтың әдісі: түсіндірукөрсету,

Сабақтың түрі: пысықтау сабақ

Сабақтың көрнекілігі: өзіндік жұмысы кітабы

Сабақтың барысы:

I.Ұйымдастыру бөлімі. Оқушыларды сабаққа даярлау. Психологиялық дайындық.

II. Дәптерлерін үлестіріп беріп , өзіндік жұмыс болатынын хабарлау.

III. Өзіндік жұмыс.

1 – нұсқа. 2 – нұсқа.

1.Есепте 1.Есепте

623+478= 478+257=

569-357= 856-342=

2.Есепті шығар. 2.Есепті шығар.

3. Теңдеуді шеш. 3. Теңдеуді шеш.

х.5= 25+15 4. х = 14+14

х.:7= 30-24 360:х = 45+45

4. Қосындыны көбейтумен алмастыр 4. Қосындыны көбейтумен алмастыр

5+5+5 7+7+7+7

9+9+9+9+9 8+8+8+8

5. Көбейтудің заңдарын пайдаланып есепте. 5. Көбейтудің заңдарын пайдаланып есепте.

(9 . 2) . 5= 5(2 . 7) =

...2= 4. 2 .7. 5=

Y.Сергіту.

Y. Дәптерлерін жинап алу.

Логикалық есептер.



15.01.16ж.Тақырыбы: Қайталау. Амалдардың қасиеті

Мақсаты: а)оқушылардың көбейту және бөлу, көбейтудің қасиеттер і жағдайындағы білімдерін кеңейту; ә) оқушылардың ақыл-ойын шығармашылық қабілеттерін, сөздік қорын, тіл байлығын дамыту. Танымдылыққа, ізденімпаздыққа баулу. Оқушылардың таза, көркем жазуын қалыптастыру.б)оқушылардың өз ойын толық дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдыққа, ептілікке баулау. Достық қарым-қатынас, ұжымдық іс-әрекет тәрбиесін беру.

Сабақтың түрі: пысықтау сабақ

Әдіс-тәсілі: көрсету, сұрақ-жауап, ойын, көрнекілік.

Көрнекілігі: суреттер, алма ағашы, үлестірмелі таратпалар

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Қызығушылықты ояту.

II.Үй тапсырмасын тексеріп бағалау. Математикалық диктант.

III. Қайталау. Амалдардың қасиеті.

1. Қабырғасы 3см шаршының периметрін әр түрлі тәсілмен тап.

2.ЕД кесіндісінің ұзындығын әр түрлі тәсілмен тап.

Көршілес көбейткіштерді олардың көбейтіндісімен алмастыруға болады. Бұл көбейтудің терімділік қасиеті.

3.Тақтаға орындау.

5. 3. 210= (3. 2) . 10= 60 3(2х10) = 60

4.Ауызша орындау.

Есеп5.

6 . Теңдеуді шеш. Өзіндік жұмыс.

сх6= 540 с = 540:6 с = 90 90х6= 5 40 540= 540

540:а =60 а = 540:60 а = 9 540: 9 = 60 60 = 60

7.Тақтаға шығару.

18. 2 = 20+16 = 36 38:2= 10+9= 19

10 8 20 18

IY.Сергіту. Ойын: Көбелек қуу.

Y.Бекіту. Топшамамен жұмыс.

YI.Үйге тапсырма:№6 /3/

18.01.16ж.Сабақтың тақырыбы: Санның квадраты және кубы.
Сабақтың мақсаты: а) оқушыларға санның квадраты және кубын табуды үйрету, кестелік көбейту мен бөлу жайлы білімдерін тиянақтау.ә)ауызша, жазбаша есептеулер арқылы логикасын дамыту, қиялын ұштап, қабілеттерін шыңдау.б) шапшаңдыққа, ізденуге, сауатты есептеп жазуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Көрнекілігі:тапсырма жазылған қағаздар, топшама, оқулық
Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Бір-біріне сәттілік тілеу.
ІІ. Өткен сабақты пысықтау. Бәйге ойынын ойнату арқылы үй тапсырмасын тексеру.
а/ Қандай санның көбейтіндісі 18-ге тең?
ә/ Бір тәулікте 24 сағат бар? Тәуліктің жартысы неше сағат болады? 
б/ Ұзындығы 4см, ені 3см тік төртбұрыштың периметрі тап
а/ Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті дегеніміз не?
ә/ Терімділік қасиеті дегеніміз не?
б/ Көбейтудің үлестірімділік қасиетін айт.
ІІІ. Санның квадраты және кубы.

Бірдей екі көбейткіштің көбейтіндісін көбейткіштің квадратымен алмастыруға болады. 
Бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісін көбейткіштің кубымен алмастыруға болады.

1. Жұппен жұмыс

а) 3+3= 6 3х3 =9 ә) 3+3+3= 9 3х3х3= 27 
№2.Тақтаға орындау.

3.3= 9 32 = 9
№3.3 саны көбейткіш ретінде неше рет алынған.

3х3х3= 33 3х3х3= 27 33 = 27

4. Топпен жұмыс.

а)4х4 = 16; 6х6х6 = 216; 5х5 =25; 7х7х7 = 343; 4х5 = 20; 6х6х7= 252

ә) 8=64 43 = 64 92 = 81 53 = 125 72= 49 63 = 216

02 = 0 13 = 1 103 = 1000

Есеп 5.Шешуі:10х5-4х5= 30 Жауабы: 30 отырғызылмаған көшет қалды

6. Теңдеуді шешу. Жұппен орындау.

8.Өз бетімен орындау.

ІҮ. Сергіту. Ойын: Қай топ жылдам?

Ү. Қорытынды:топшамамен жұмыс. 

YI.Оқушылардың білімдерін бағалау. Үйге тапсырма:№ 7 12 бет

19.01.16ж.Сабақтың тақырыбы: Санның квадраты және кубы.
Сабақтың мақсаты: а) оқушыларға санның квадраты және кубын табуды үйрету, кестелік көбейту мен бөлу жайлы білімдерін тиянақтау.ә)ауызша, жазбаша есептеулер арқылы логикасын дамыту, қиялын ұштап, қабілеттерін шыңдау.б) шапшаңдыққа, ізденуге, сауатты есептеп жазуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Көрнекілігі:тапсырма жазылған қағаздар, топшама, оқулық
Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Бір-біріне сәттілік тілеу.
ІІ. Өткен сабақты пысықтау. Көркем жазу.

ІІІ. Санның квадраты және кубы.

Бірдей екі көбейткіштің көбейтіндісін көбейткіштің квадратымен алмастыруға болады. 
Бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісін көбейткіштің кубымен алмастыруға болады.

ІҮ. Сергіту. Ойын: Қай топ жылдам?

Ү. Қорытынды:топшамамен жұмыс. 

YI.Оқушылардың білімдерін бағалау. Үйге тапсырма:№ 7 12 бет



Материал туралы ақпарат

Дата публикации

29.Тамыз.2019

0 көрсетілім | 0 жүктеу

0

Назар аударыңыз, осы материалды жариялағаныңыз туралы сертификатты менің материалдарым деген бетте жүктеп алуға болады

Ұқсас материалдар

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.