×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8 (771) 234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

3-сынып математика көбейтудің қасиеттері

Автор:Өтеулиева Гүлдәурен Маратқызы
Бағыты: Бастауыш сынып
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 3 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-08-29

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

3-сыныпқа арналған сабақ жоспары

12.01.16жақырыбы: Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетіМақсаты: а)Оқушылардың көбейту және бөлу, көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті жағдайындағы білімдерін кеңейту; ә) оқушылардың ақыл-ойын шығармашылық қабілеттерін, сөздік қорын, тіл байлығын дамыту. Танымдылыққа, ізденімпаздыққа баулу. Оқушылардың таза, көркем жазуын қалыптастыру)оқушылардың өз ойын толық дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдыққа, ептілікке баулау. Достық қарым-қатынас, ұжымдық іс-әрекет тәрбиесін беру.Сабақтың түрі: саяхат сабағы: Типі: жаңа білімді дамыту.Әдіс-тәсілі: көрсету, түсіндіру, құрастыру, сұрақ-жауап, ойын, көрнекілік.Көрнекілігі: суреттер, алма ағашы, үлестірмелі таратпаларСабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Қызығушылықты ояту.II.Үй тапсырмасын тексеріп бағалау. Математикалық диктант.III. Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті. Суретпен жұмыс.1. 5х4=20 4х5=20 Көбейткіштердің орындарын ауыстырғаннан көбейтіндінің мәні өзгермейді. Бұл өбейтудің ауыстырымдылық қасиеті.2.Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін пайдаланып, нәтижені тап:3.Топпен орындау.602+198= 800 501-486= 15Есеп4.а) Шешуі: (12+9):7= 3 Жауабы: 3 себет керек болды.5. Теңдеуді шеш. Өзіндік жұмыс.6.Қалдықпен бөлуді орында және тексеріп көр:7.Топпен жұмыс. IY.Сергіту. Ойын: Көбелек қуу.Y.Бекіту. Топшамамен жұмыс.YI.Үйге тапсырма: Есеп 4/ә/13.01.16жақырыбы: Көбейтудің терімділік, үлестірімділік қасиетіМақсаты: а)Оқушылардың көбейту және бөлу, көбейтудің қасиеттер і жағдайындағы білімдерін кеңейту; ә) оқушылардың ақыл-ойын шығармашылық қабілеттерін, сөздік қорын, тіл байлығын дамыту. Танымдылыққа, ізденімпаздыққа баулу. Оқушылардың таза, көркем жазуын қалыптастыру)оқушылардың өз ойын толық дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдыққа, ептілікке баулау. Достық қарым-қатынас, ұжымдық іс-әрекет тәрбиесін беру.Сабақтың түрі: жаңа сабақӘдіс-тәсілі: көрсету, түсіндіру, құрастыру, сұрақ-жауап, ойын, көрнекілік.Көрнекілігі: суреттер, алма ағашы, үлестірмелі таратпаларСабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Қызығушылықты ояту.II.Үй тапсырмасын тексеріп бағалау. Математикалық диктант.III. Көбейтудің терімділік, үлестірімділік қасиеті . Суретпен жұмыс.1. Ауызша орындау.2.Көбейтудің терімділік қасиетін пайдаланып, нәтижені тап:(3. 2) 4= 6. 4=24(шаршы) 3(2. 4) =3.8= 24 (шаршы)Қорытынды. Көршілес көбейткіштерді олардың көбейтіндісімен алмастыруға болады. Бұл көбейтудің терімділік қасиеті.3.Тақтаға орындау. №3. (5см+3см) х2 = 16см5. 3. 210= (3. 2) . 10= 60 3(2х10) = 606 . Теңдеуді шеш. Өзіндік жұмыс.сх7= 490 с = 490:7 с = 70 70х7= 490 490= 490490:а =70 а = 490:70 а = 7 490: 7 = 70 70 = 70630:х = 7 х = 630:7 х = 90 630: 90 = 7 7 = 77.Тақтаға шығару.16. 2 = 20+12 = 32 32:2= 10+6= 16 IY.Сергіту. Ойын: Көбелек қуу.Y.Бекіту. Топшамамен жұмыс. YI.Үйге тапсырма:№6 7бет.14.01.16ж. Сабақтың тақырыбы :Өзіндік жұмыс.Сабақтың мақсаты: а) :оқушылардың алған білімдерін пысықтауға өзіндік жұмыс жасату..ә) оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту, өз бетімен есеп шығара білуге дағдыландыру.б) математикалық сауаттылыққа, тапқырлыққа , ұйымшылдыққа тәрбиелеу.Сабақтың әдісі: түсіндірукөрсету,Сабақтың түрі: пысықтау сабақСабақтың көрнекілігі: өзіндік жұмысы кітабыСабақтың барысы:I.Ұйымдастыру бөлімі. Оқушыларды сабаққа даярлау. Психологиялық дайындық.II. Дәптерлерін үлестіріп беріп , өзіндік жұмыс болатынын хабарлау.III. Өзіндік жұмыс.1.Есепте 1.Есепте3. Теңдеуді шеш. 3. Теңдеуді шеш.х.5= 25+15 4. х = 14+14х.:7= 30-24 360:х = 45+454. Қосындыны көбейтумен алмастыр 4. Қосындыны көбейтумен алмастыр5. Көбейтудің заңдарын пайдаланып есепте. 5. Көбейтудің заңдарын пайдаланып есепте.(9 . 2) . 5= 5(2 . 7) =...2= 4. 2 .7. 5=Y.Сергіту.Y. Дәптерлерін жинап алу.Логикалық есептер.15.01.16жақырыбы: Қайталау. Амалдардың қасиетіМақсаты: а)оқушылардың көбейту және бөлу, көбейтудің қасиеттер і жағдайындағы білімдерін кеңейту; ә) оқушылардың ақыл-ойын шығармашылық қабілеттерін, сөздік қорын, тіл байлығын дамыту. Танымдылыққа, ізденімпаздыққа баулу. Оқушылардың таза, көркем жазуын қалыптастыру)оқушылардың өз ойын толық дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдыққа, ептілікке баулау. Достық қарым-қатынас, ұжымдық іс-әрекет тәрбиесін беру.Сабақтың түрі: пысықтау сабақӘдіс-тәсілі: көрсету, сұрақ-жауап, ойын, көрнекілік.Көрнекілігі: суреттер, алма ағашы, үлестірмелі таратпаларСабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Қызығушылықты ояту.II.Үй тапсырмасын тексеріп бағалау. Математикалық диктант.III. Қайталау. Амалдардың қасиеті.1. Қабырғасы 3см шаршының периметрін әр түрлі тәсілмен тап.2.ЕД кесіндісінің ұзындығын әр түрлі тәсілмен тап.Көршілес көбейткіштерді олардың көбейтіндісімен алмастыруға болады. Бұл көбейтудің терімділік қасиеті.3.Тақтаға орындау.5. 3. 210= (3. 2) . 10= 60 3(2х10) = 604.Ауызша орындау.6 . Теңдеуді шеш. Өзіндік жұмыс.сх6= 540 с = 540:6 с = 90 90х6= 5 40 540= 540540:а =60 а = 540:60 а = 9 540: 9 = 60 60 = 607.Тақтаға шығару.18. 2 = 20+16 = 36 38:2= 10+9= 19IY.Сергіту. Ойын: Көбелек қуу.Y.Бекіту. Топшамамен жұмыс.YI.Үйге тапсырма:№6 /3/18.01.16жабақтың тақырыбы: Санның квадраты және кубы.Сабақтың мақсаты: а) оқушыларға санның квадраты және кубын табуды үйрету, кестелік көбейту мен бөлу жайлы білімдерін тиянақтау.ә)ауызша, жазбаша есептеулер арқылы логикасын дамыту, қиялын ұштап, қабілеттерін шыңдау.б) шапшаңдыққа, ізденуге, сауатты есептеп жазуға тәрбиелеу.Сабақтың түрі: жаңа сабақКөрнекілігі:тапсырма жазылған қағаздар, топшама, оқулықСабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңіОқушылардың назарын сабаққа аудару. Бір-біріне сәттілік тілеу.ІІ. Өткен сабақты пысықтау. Бәйге ойынын ойнату арқылы үй тапсырмасын тексеру.а/ Қандай санның көбейтіндісі 18-ге тең?ә/ Бір тәулікте 24 сағат бар? Тәуліктің жартысы неше сағат боладыб/ Ұзындығы 4см, ені 3см тік төртбұрыштың периметрі тапа/ Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті дегеніміз не?ә/ Терімділік қасиеті дегеніміз не?б/ Көбейтудің үлестірімділік қасиетін айт.ІІІ. Санның квадраты және кубы.Бірдей екі көбейткіштің көбейтіндісін көбейткіштің квадратымен алмастыруға боладыБірдей үш көбейткіштің көбейтіндісін көбейткіштің кубымен алмастыруға болады.1. Жұппен жұмыса) 3+3= 6 3х3 =9 ә) 3+3+3= 9 3х3х3= 27 №2.Тақтаға орындау.3.3= 9 32 = 9№3.3 саны көбейткіш ретінде неше рет алынған.3х3х3= 33 3х3х3= 27 33 = 274. Топпен жұмыс.ә) 8=64 43 = 64 92 = 81 53 = 125 72= 49 63 = 21602 = 0 13 = 1 103 = 1000Есеп 5.Шешуі:10х5-4х5= 30 Жауабы: 30 отырғызылмаған көшет қалды6. Теңдеуді шешу. Жұппен орындау.8.Өз бетімен орындау.ІҮ. Сергіту. Ойын: Қай топ жылдам?Ү. Қорытындыопшамамен жұмыс. YI.Оқушылардың білімдерін бағалау. Үйге тапсырма:№ 7 12 бет19.01.16жабақтың тақырыбы: Санның квадраты және кубы.Сабақтың мақсаты: а) оқушыларға санның квадраты және кубын табуды үйрету, кестелік көбейту мен бөлу жайлы білімдерін тиянақтау.ә)ауызша, жазбаша есептеулер арқылы логикасын дамыту, қиялын ұштап, қабілеттерін шыңдау.б) шапшаңдыққа, ізденуге, сауатты есептеп жазуға тәрбиелеу.Сабақтың түрі: жаңа сабақКөрнекілігі:тапсырма жазылған қағаздар, топшама, оқулықСабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңіОқушылардың назарын сабаққа аудару. Бір-біріне сәттілік тілеу.ІІ. Өткен сабақты пысықтау. Көркем жазу.ІІІ. Санның квадраты және кубы.Бірдей екі көбейткіштің көбейтіндісін көбейткіштің квадратымен алмастыруға боладыБірдей үш көбейткіштің көбейтіндісін көбейткіштің кубымен алмастыруға болады.ІҮ. Сергіту. Ойын: Қай топ жылдам?Ү. Қорытындыопшамамен жұмыс. YI.Оқушылардың білімдерін бағалау. Үйге тапсырма:№ 7 12 бет

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.