Пән Информатика Cынып 3
Күні 25.09.2020 ж.
Сабақ
тақырыбы:
|
Программалар
терезесі
|
Жалпы
мақсат:
|
Тақырыптың себеп-салдарлы байланыстарын
табу, басты мәселені ажырата білу және өз пікірін дәлелдей алу
дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау.
Жаңа тақырып туралы түсініктер
қалыптастыру, тақырып жүйесін түсніу
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Windows ОЖ-ның негізгі
нысаны-тереземен,құрылымдық эле-менттерімен оқушыларды
таныстыру,қызметімен,жұмыс аймағында басқару элементтері-мен
таныстыру.
|
Күтілентін
нәтижесі:
|
Windows ОЖ-ның құрылымын, диалогтық
(сұхбат) терезесінің элементтері мен тағайындалуын,терезені басқару
(жабу,орын алмастырып,өлшемдерін өз-гертіп,ашылған терезе арасында
ауыстырып қосу) пернетақта батырмасының көмегімен, қалып-күй
жолындағы ақпаратты оқып,терезені күйге
келтіру.
|
Сабақта қолданылатын
материалдар:
|
-
Үлестірмелі
материалдар, маркер
-
АКТ
-
Карточкалар
|
Оқыту
әдістері:
|
Миға
шабуыл
Фишбон
әдісі
Постер қорғау Стикердегі
диалог
|
-
Жұптық
жұмыс
-
Шығармашылық жұмыс
|
Сабақ
құрылымы:
|
І Ұйымдастыру
кезеңі
ІІ Үй
тапсырмасын тексеру
ІІІ Білімді
өзектендіру
IV Мағынаны
ашу
V.Сергіту
сәті
VІ Жаңа
сабақты түсіндіру
VІІ Фишбон
әдісі бойынша тақырыпты қорытындылау
VІІІ
Рефлексия
IX
Бағалау
X Үй тапсырмасы
|
І Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушыларға психологиялық ахуал
туғызу (2 мин)
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Шаттық шеңберін жасай отырып, олардың
көңілін сабаққа бұру
|
Шаттық шеңберін құрып, мұғалім нұсқауын
орындайды
|
ІI.Үй тапсырмасын
сұрау «Миға
шабуыл» әдісі
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Үйге берілген
тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа
түсіру
§9 бойынша тест
тапсырмасы
|
Мұғалім берген тапсырманы орындау, тестқа
жауап беру
|
ІІІ Білімді
өзектендіру
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Сұрақтар:
-
Біз қандай
ОЖ-мен жұмыс істейміз?
-
Неге олай
аталады?
Бүгінгі сабақта терезе
құрылымын,терезелердің қандай болатынын,олармен қалай жұмыс істеу
керектігін үйренеміз.
|
Оқушылардың
мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап , өз
ой-пікірлерімен санаса білу
Жұппен жұмыс жасай отырып, сабақ мақсатын
ашуға көмектесу
|
IV.Мағынаны
ашу: «Терезелер» туралы жаңа тақырыпқа байланысты постер
әдісін пайдалану
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Әр оқушы жаңа тақырып бойынша және өткен
сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы
қорғайды
|
Берілген тапсырманы уақытылы орындау,
сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы
қорғау
|
Осы аталған тақырып көлемінде
білгендерін постерге түсіріп, әр оқушы
қорғайды.
V.Сергіту сәті: (1
мин)
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Сергіту сәтін ұйымдастыру
қадағалау
|
Берілген тапсырманы
орындау
|
VI. Жаңа тақырыпты
түсіндіру
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Экраннан терезе,қапшық құрылымы
сипаттамасын көрсетіп түсіндіреді
|
Терезе элементтері ,атауы және қызметі
туралы бұрыннан таныс болуы мүмкін. «Терезелермен жұмыс» бөлімін
оқумен қатар компьютерде жұмыс орындалады.Әр жұмысты мұғалім
оқушылармен бірге жасайды.Оқушылар терезе,қапшық мүмкіншіліктерін
оқиды
|
VІІ Фишбон әдісі бойынша тақырыпты
қорытындылау
VIII.Рефлексия:
|
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын
стикерге жазып, тақтаға іледі
|
IX.Бағалау:
|
Өзін-өзі
бағалау
Бағдаршам, бағалау
парақшалары
|
X.Үй
тапсырмасы:
|
Оқулық бойынша
тапсырма
|