Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Қазақ тілі

    Бөлімі: Су- тіршілік көзі

    Сабақ тақырыбы: Cабақ № 4 Нұсқаулық жазу

    Перуаш Кәрімұлы атындағы орта мектеп КММ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Мусина Б.О.

    Сынып: 3

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Оқу мақсаты:

    3.1.6.1 интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара), қаратпа сөздерді қолдана отырып, тақырыпқа тыңдарманның назарын аударту;

    3.3.4.1 мұғалімнің қолдауымен сызба, график, кесте, фотосуреттер арқылы мәтін (хат, шақыру, нұсқаулық, презентация т.б.) құрау;

    3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің қолдауымен тауып, түзету;

    Сабақтың

    мақсаты:

    Барлық оқушылар:


    - тыңдаушының назарын аудартуға ықпал ететін техникалар ( қимыл, дауыс ырғағы, екпін, ) мен қаратпа сөздерді үлгі негізінде қолдана алады;

    -үлгі негізінде тірек сөздерді қолданып, нұсқаулық мәтінін құрап жазады;

    - мұғалімнің қолдауымен жіберілген пунктуациялық, грамматикалық қателерді тауып, түзетеді;

    Оқушылардың көбі:

    • тыңдаушының назарын аудартуға ықпал ететін техникалар ( қимыл, дауыс ырғағы, екпін, ) мен қаратпа сөздерді қолдана алады;

    • сурет бойынша тірек сөздерді қолданып, нұсқаулық мәтінін құрап жазады;

    • жіберілген пунктуациялық, грамматикалық қателерді үлгі/талдау негізінде тауып, түзетеді;

    Оқушылардың кейбірі:






    • тыңдаушының назарын аудартуға ықпал ететін техникалар ( қимыл, дауыс ырғағы, екпін, ) мен қаратпа сөздерді еркін қолдана алады;

    • ұсынылған тақырыпта сурет бойынша нұсқаулық мәтінін құрап жазады;

    • жіберілген пунктуациялық, грамматикалық қателерді тауып, түзетеді;

    Бағалау критерийлері

    • тыңдаушының назарын аудартуға ықпал ететін техникалар ( қимыл, дауыс ырғағы, екпін, ) мен қаратпа сөздерді еркін қолдана алады;

    • ұсынылған тақырыпта сурет бойынша нұсқаулық мәтінін құрап жазады;

    • жіберілген пунктуациялық, грамматикалық қателерді тауып, түзетеді;

    Тірек сөздер

    Пәндік терминология мен тірек сөздер

    Нұсқаулық

    Сабақта диалог /жазу үшін пайдаланылатын тіл:

    Талқылау үшін сұрақтар:

    • Сен суды не үшін пайдаланасың?

    • Күніне неше литр су жұмсайсың?

    • Суды үнемдеудің қандай жолдарын ұсынар едің?

    Құндылықтар

    Суды үнемдеп пайдалануға және қорғай білуге баулу


    Пәнаралық байланыс

    әдебиеттік оқу, дүниетану


    Алдыңғы меңгерілген білім

    Су – тіршілік көзі

    Сабақ барысы

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    1-5 минут

    5 минут




    І. Ұйымдастыру кезеңі.

    «Шаттық шеңбері» Оқушылар шеңберде тұрып, бір-біріне жақсы тілектер айтады.

    Айгүл, бүгін сен қандай әдемісің. Санжар, саған бүгін қуаныш сыйлаймын. т.б

    Ой қозғау

    Судың қадірі дегенді қалай түсінесің?

    Судың қадірі







    Ассоциация құру. Топта талқылау. Топ жұмысын таныстыру

    Қ.б «Бас бармақ» арқылы бағалау

    ІІ.Сабақ тақырыбы және оқу мақсаттары таныстырылады. Оқушыларға бағалау критерийі айтылады.

































    Слайд -1

    Интерактивті тақта










    Сабақтың ортасы

    5-35 минут

    5 минут











    5-7 минут











    1минут









    10 минут


    ІІІ. Негізгі бөлім

    3.1.6.1 (Ж.Т,Қ) Суға қатысты айтылған мақал- мәтелдер мен тыйым сөздерді ажырату.

    І топ

    1.Суды бекер төкпе.

    2.Тау мен тасты су бұзады,
    Азаматты сөз бұзады.

    3.Cуға түкірме.

    4. Сөздің басы – құлақ,
    Судың басы – бұлақ.


    ІІ топ

    1. Түнде су алуға барма.

    2. Таулы жер бұлақсыз болмас,
    Сулы жер құрақсыз болмас.

    3. Отқа су құйма.

    4. Жылай-жылай арық қазсаң,
    Күле-күле су ішерсің.



    ІІІ топ

    1.Судың бетін ашық қалдырма.

    2. Жақсы - суы тәтті көлмен тең,
    Жаман - желі қатты шөлмен тең.

    3.Лас су төккен жерді баспа.

    4. Арық бар жерде су бар,

    Су бар жерде ну бар.



    ІV топ

    1. Суды ысырап етпе, үнемде.

    2. Көлдің көркі – құрақ,

    Таудың көркі – бұлақ.

    3. Бұлақты былғама

    4. Азған елде намыс жоқ,
    Сусыз жерде қамыс жоқ.

    Топ оқушыларына мақал – мәтел, тыйым сөздер жазылған парақшалар таратылады. Берілген тапсырмалармен танысып, мағынасына қарай мақал-мәтел мен тыйым сөздерге ажыратып, өз ойын дәлелдеу ұйымдастырылады.

    Топта ақылдаса отырып, халқымыздың суды қадірлеуі туралы ой тұжырымын барлығы кезекпен ой жалғап сөйлейді.

    Ықтимал жауаптар: Мен «Судың бетін ашық қалдырма» деген тыйым сөзді былай түсінемін. Судың бетін ашық қалдыруға болмайды. Себебі, суға шаң тозаң түсуі мүмкін,

    Өйткені.......

    «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясы арқылы бір-бірінің жұмысын бағалайды. Орындаған жұмыстарының екі жақсы жағы мен бір кемшілігіне ұсыныс білдіру арқылы өз іс-әрекеттеріне кері байланыс жасайды.

    Дескриптор:

    -тақырыпқа сәйкес дәлелді ой қорытып айтады;

    -қаратпа сөздерді қолданады;

    -сөйлеу мәдениетін сақтайды;

    3.3.4.1, 3.3.5.1 (Ж, Ө, Т) Сурет бойынша тірек сөздерді қолданып, «Суды үнемдей білейік!» нұсқаулығын құрап жазады.

    • Сен суды не үшін пайдаланасың?

    • Күніне неше литр су жұмсайсың?

    • Суды үнемдеудің қандай жолдарын ұсынар едің?

    Жұбыңмен бірлесе отырып, суды неліктен және қалай үнемдеу керектігі туралы ой бөліс, суды үнемдеу туралы нұсқаулық құрастырып жаз.


    Тірек сөздер: ағызба, суды үнемде, ашып кетпе, дұрыс пайдалан

    «Ойлан, Жұптас, Пікірлес» әдісі арқылы

    жұппен жұмыс ұйымдастырылады. Мұғалімнің басшылығымен орындалған жұмысты өзара тексереді. Бір-бірінің қатесін тауып, түзетеді.

    Жазған нұсқаулықтарын топта жариялап оқиды.

    Қ.Б. Мұғалімнің бағалауы арқылы жүзеге асады.

    Дескриптор:

    • нұсқаулық мәтінін құрастырып жазады;

    • қатені тауып түзетеді;

    Сергіту сәті

    «Күн, жер, су» ойыны.

    «Күн» дегенде, қолдарын жоғары көтеріп күнді бейнелейді.

    «Жер» дегенде, бір орында тұрып, аяқтарын кезек-кезек қозғайды

    «Су» дегенде, қолдарымен толқынды бейнелейді.

    3.3.5.1 (Ұ, Т) Өлеңді оқып, жатқа жаз. Қарамен жазылған сөздің астын сыз. Мағынасын түсіндір.


    Су деген - өмір көзі,

    Тіршіліктің нәрі бұл.

    Су болмаса оянбайды,

    Табиғаттың барлығы.

    Болмас еді шөп – шалаң,

    Болмас еді тірі жан.

    Сол себепті балалар,

    Ысырап қылмайық суды.

    Бимұратова Ұ.

    Оқушылар өлеңді бірнеше рет хормен қайталап, жатқа жазады. Жазып болған соң дұрыс нұсқасын мұғалім интербелсенді тақтадан көрсетеді. Жіберілген қателерді түзетеді.

    Қарамен жазылған сөздің астын сызады. Мағынасын түсіндіреді.

    Қ.б Өзін – өзі бағалау

    Дескриптор:

    • өлеңді жатқа жазады;

    • қатені тауып, түзетеді.









    Слайд-2



    Қосымша№1







    парақшалар




































    Слайд -3






















    Қосымша №2

    Слайд-4















    Қорытынды бөлім

    35-40 минут

    5 минут




    Рефлексия

    Тақтадағы кемпірқосақ суретіне өз есімдері жазылған стикерлерді желімдейді. Олар ең төмендегі қызыл түстен ең жоғары орналасқан күлгін түске стикерлерді желімдеу арқылы өздерінің сабақтағы түсінік (немесе көңіл-күй) деңгейін білдіреді.

    Үй тапсырмасы: Суды үнемдейік! Шағын мәтін жазу.






    Қосымша №3


    Қосымша ақпарат

    Саралау


    Бағалау – оқушылардың білімдерін қадағалауды қалай жоспарлайсыз?

    Пәнаралық байланыс
    денсаулық пен қауіпсіздік

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мусина Баян Орынбасаровна
    01 Наурыз 2021
    1226
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    3-сынып қазақ тілі Бөлімі: Су- тіршілік көзі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    3-сынып қазақ тілі Бөлімі: Су- тіршілік көзі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бастауыш сыныпқа арналған қазақ тілінен сабақ жоспары (3-сынып)
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Қазақ тілі

    Бөлімі: Су- тіршілік көзі

    Сабақ тақырыбы: Cабақ № 4 Нұсқаулық жазу

    Перуаш Кәрімұлы атындағы орта мектеп КММ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Мусина Б.О.

    Сынып: 3

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Оқу мақсаты:

    3.1.6.1 интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара), қаратпа сөздерді қолдана отырып, тақырыпқа тыңдарманның назарын аударту;

    3.3.4.1 мұғалімнің қолдауымен сызба, график, кесте, фотосуреттер арқылы мәтін (хат, шақыру, нұсқаулық, презентация т.б.) құрау;

    3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің қолдауымен тауып, түзету;

    Сабақтың

    мақсаты:

    Барлық оқушылар:


    - тыңдаушының назарын аудартуға ықпал ететін техникалар ( қимыл, дауыс ырғағы, екпін, ) мен қаратпа сөздерді үлгі негізінде қолдана алады;

    -үлгі негізінде тірек сөздерді қолданып, нұсқаулық мәтінін құрап жазады;

    - мұғалімнің қолдауымен жіберілген пунктуациялық, грамматикалық қателерді тауып, түзетеді;

    Оқушылардың көбі:

    • тыңдаушының назарын аудартуға ықпал ететін техникалар ( қимыл, дауыс ырғағы, екпін, ) мен қаратпа сөздерді қолдана алады;

    • сурет бойынша тірек сөздерді қолданып, нұсқаулық мәтінін құрап жазады;

    • жіберілген пунктуациялық, грамматикалық қателерді үлгі/талдау негізінде тауып, түзетеді;

    Оқушылардың кейбірі:






    • тыңдаушының назарын аудартуға ықпал ететін техникалар ( қимыл, дауыс ырғағы, екпін, ) мен қаратпа сөздерді еркін қолдана алады;

    • ұсынылған тақырыпта сурет бойынша нұсқаулық мәтінін құрап жазады;

    • жіберілген пунктуациялық, грамматикалық қателерді тауып, түзетеді;

    Бағалау критерийлері

    • тыңдаушының назарын аудартуға ықпал ететін техникалар ( қимыл, дауыс ырғағы, екпін, ) мен қаратпа сөздерді еркін қолдана алады;

    • ұсынылған тақырыпта сурет бойынша нұсқаулық мәтінін құрап жазады;

    • жіберілген пунктуациялық, грамматикалық қателерді тауып, түзетеді;

    Тірек сөздер

    Пәндік терминология мен тірек сөздер

    Нұсқаулық

    Сабақта диалог /жазу үшін пайдаланылатын тіл:

    Талқылау үшін сұрақтар:

    • Сен суды не үшін пайдаланасың?

    • Күніне неше литр су жұмсайсың?

    • Суды үнемдеудің қандай жолдарын ұсынар едің?

    Құндылықтар

    Суды үнемдеп пайдалануға және қорғай білуге баулу


    Пәнаралық байланыс

    әдебиеттік оқу, дүниетану


    Алдыңғы меңгерілген білім

    Су – тіршілік көзі

    Сабақ барысы

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    1-5 минут

    5 минут




    І. Ұйымдастыру кезеңі.

    «Шаттық шеңбері» Оқушылар шеңберде тұрып, бір-біріне жақсы тілектер айтады.

    Айгүл, бүгін сен қандай әдемісің. Санжар, саған бүгін қуаныш сыйлаймын. т.б

    Ой қозғау

    Судың қадірі дегенді қалай түсінесің?

    Судың қадірі







    Ассоциация құру. Топта талқылау. Топ жұмысын таныстыру

    Қ.б «Бас бармақ» арқылы бағалау

    ІІ.Сабақ тақырыбы және оқу мақсаттары таныстырылады. Оқушыларға бағалау критерийі айтылады.

































    Слайд -1

    Интерактивті тақта










    Сабақтың ортасы

    5-35 минут

    5 минут











    5-7 минут











    1минут









    10 минут


    ІІІ. Негізгі бөлім

    3.1.6.1 (Ж.Т,Қ) Суға қатысты айтылған мақал- мәтелдер мен тыйым сөздерді ажырату.

    І топ

    1.Суды бекер төкпе.

    2.Тау мен тасты су бұзады,
    Азаматты сөз бұзады.

    3.Cуға түкірме.

    4. Сөздің басы – құлақ,
    Судың басы – бұлақ.


    ІІ топ

    1. Түнде су алуға барма.

    2. Таулы жер бұлақсыз болмас,
    Сулы жер құрақсыз болмас.

    3. Отқа су құйма.

    4. Жылай-жылай арық қазсаң,
    Күле-күле су ішерсің.



    ІІІ топ

    1.Судың бетін ашық қалдырма.

    2. Жақсы - суы тәтті көлмен тең,
    Жаман - желі қатты шөлмен тең.

    3.Лас су төккен жерді баспа.

    4. Арық бар жерде су бар,

    Су бар жерде ну бар.



    ІV топ

    1. Суды ысырап етпе, үнемде.

    2. Көлдің көркі – құрақ,

    Таудың көркі – бұлақ.

    3. Бұлақты былғама

    4. Азған елде намыс жоқ,
    Сусыз жерде қамыс жоқ.

    Топ оқушыларына мақал – мәтел, тыйым сөздер жазылған парақшалар таратылады. Берілген тапсырмалармен танысып, мағынасына қарай мақал-мәтел мен тыйым сөздерге ажыратып, өз ойын дәлелдеу ұйымдастырылады.

    Топта ақылдаса отырып, халқымыздың суды қадірлеуі туралы ой тұжырымын барлығы кезекпен ой жалғап сөйлейді.

    Ықтимал жауаптар: Мен «Судың бетін ашық қалдырма» деген тыйым сөзді былай түсінемін. Судың бетін ашық қалдыруға болмайды. Себебі, суға шаң тозаң түсуі мүмкін,

    Өйткені.......

    «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясы арқылы бір-бірінің жұмысын бағалайды. Орындаған жұмыстарының екі жақсы жағы мен бір кемшілігіне ұсыныс білдіру арқылы өз іс-әрекеттеріне кері байланыс жасайды.

    Дескриптор:

    -тақырыпқа сәйкес дәлелді ой қорытып айтады;

    -қаратпа сөздерді қолданады;

    -сөйлеу мәдениетін сақтайды;

    3.3.4.1, 3.3.5.1 (Ж, Ө, Т) Сурет бойынша тірек сөздерді қолданып, «Суды үнемдей білейік!» нұсқаулығын құрап жазады.

    • Сен суды не үшін пайдаланасың?

    • Күніне неше литр су жұмсайсың?

    • Суды үнемдеудің қандай жолдарын ұсынар едің?

    Жұбыңмен бірлесе отырып, суды неліктен және қалай үнемдеу керектігі туралы ой бөліс, суды үнемдеу туралы нұсқаулық құрастырып жаз.


    Тірек сөздер: ағызба, суды үнемде, ашып кетпе, дұрыс пайдалан

    «Ойлан, Жұптас, Пікірлес» әдісі арқылы

    жұппен жұмыс ұйымдастырылады. Мұғалімнің басшылығымен орындалған жұмысты өзара тексереді. Бір-бірінің қатесін тауып, түзетеді.

    Жазған нұсқаулықтарын топта жариялап оқиды.

    Қ.Б. Мұғалімнің бағалауы арқылы жүзеге асады.

    Дескриптор:

    • нұсқаулық мәтінін құрастырып жазады;

    • қатені тауып түзетеді;

    Сергіту сәті

    «Күн, жер, су» ойыны.

    «Күн» дегенде, қолдарын жоғары көтеріп күнді бейнелейді.

    «Жер» дегенде, бір орында тұрып, аяқтарын кезек-кезек қозғайды

    «Су» дегенде, қолдарымен толқынды бейнелейді.

    3.3.5.1 (Ұ, Т) Өлеңді оқып, жатқа жаз. Қарамен жазылған сөздің астын сыз. Мағынасын түсіндір.


    Су деген - өмір көзі,

    Тіршіліктің нәрі бұл.

    Су болмаса оянбайды,

    Табиғаттың барлығы.

    Болмас еді шөп – шалаң,

    Болмас еді тірі жан.

    Сол себепті балалар,

    Ысырап қылмайық суды.

    Бимұратова Ұ.

    Оқушылар өлеңді бірнеше рет хормен қайталап, жатқа жазады. Жазып болған соң дұрыс нұсқасын мұғалім интербелсенді тақтадан көрсетеді. Жіберілген қателерді түзетеді.

    Қарамен жазылған сөздің астын сызады. Мағынасын түсіндіреді.

    Қ.б Өзін – өзі бағалау

    Дескриптор:

    • өлеңді жатқа жазады;

    • қатені тауып, түзетеді.









    Слайд-2



    Қосымша№1







    парақшалар




































    Слайд -3






















    Қосымша №2

    Слайд-4















    Қорытынды бөлім

    35-40 минут

    5 минут




    Рефлексия

    Тақтадағы кемпірқосақ суретіне өз есімдері жазылған стикерлерді желімдейді. Олар ең төмендегі қызыл түстен ең жоғары орналасқан күлгін түске стикерлерді желімдеу арқылы өздерінің сабақтағы түсінік (немесе көңіл-күй) деңгейін білдіреді.

    Үй тапсырмасы: Суды үнемдейік! Шағын мәтін жазу.






    Қосымша №3


    Қосымша ақпарат

    Саралау


    Бағалау – оқушылардың білімдерін қадағалауды қалай жоспарлайсыз?

    Пәнаралық байланыс
    денсаулық пен қауіпсіздік

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 3 сынып
    01.03.2021
    1226
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мусина Баян Орынбасаровна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации