Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Түсіндірме жазба


    1. Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы «51» ақпандағы № 51 бұйрығына 8-қосымшасына сәйкес және жеңіл ақыл-ой кемістігі бар оқушылардың ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып әзірленген.

    2. Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған бастауыш білім беру деңгейінің 2-4 сыныптары үшін «Қазақ тілі» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6) тармақшасына сәйкес әзірленген.

    3. Бағдарлама мақсаты – білім алушылардың күнделікті тұрмысқа, оқуға қатысты ауызекі сөйлесу, түсіну, өз ойын қазақ тілінде жеткізе білу дағдыларын дамыту және әлеуметтік ортада қарым-қатынас жасауға қажетті сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.

    4. Бағдарлама міндеттері:

      • қазақ тілінде айтылым, тыңдалым, оқылым, жазылым дағдыларын қалыптастыру;

      • қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуын, ажыратуын қалыптастыру;

      • ауызша және жазбаша сөйлеуде коммуникативтік дағдыларын дамыту;

      • қазақ тілінде дұрыс оқып, мағынасын түсінуге үйрету;

      • қазақ тілінің қарапайым орфографиялық және пунктуациялық ережелерін меңгерту;

      • қазақ халқына және мемлекеттік тілге деген құрмет сезімін қалыптастыру.

    1. Түзете-дамыту міндеттері:

    • білім алушылардың ақыл-ой және сөйлеу тілінің дамуына ықпал ету, танымдық іс-әрекетінің жетіспеушіліктерін жеңу;

    • сөз байлығын дамыту, жетілдіру;

    • дербестікті, ұқыптылықты, жауапкершілікті дамыту.

    1. Оқу процесін ұйымдастыруға арналған педагогикалық тәсілдерінің іске асырылуы білім алушылардың арнайы оқу қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған.

    2. Компенсаторлық-дамыта оқыту қағидасы арнайы әдістермен және оқуәдістемелік: үздіксіз қайталау, жаңа материалды менгеру үшін арнайы жағдай жасау, міндетті түрде көрнекіліктерді қолдану, балалардың заттық-тәжирибелік іс-әрекетін кеңінен пайдалану, әрекеттерінің алгоритмделуі, орындаған жұмыстарын баяндап отыруды талап ету, оқу әрекетінің әр қадамына басшылық ету, бақылау тәсілдерімен қамтамасыз етіледі.

    3. Ойлау, тіл және коммуникация дамуының біртұтастық қағидасы сөйлеу тілінің негізіндегі қарым-қатынастың үнемі дамуын қарастырып, сөздіклогикалық ойлау қабілетінің қалыптасуы мен мінез-құлығының реттелуіне әсерін тигізеді.


    Қазақ тілі 2-сынып

    Аптасын 2 сағат. Жыл бойы 68 сағат

    Бөлімдер

    №

    Тақырыптар

    Сағат саны

    Мерзімі

    Оқу мақсаттары



    1-тоқсан




    Өзім туралы






    1-2

    Дыбыс және әріп. Дыбыстардың дұрыс айтылуы

    2


    3.1.5.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, жуан және жіңішке; дауыссыз, қатаң, ұяң, үнді) ажырату және дұрыс дыбыстау;

    3-4

    Дыбыс және әріп арасындағы байланыс

    2


    3.1.5.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, жуан және жіңішке; дауыссыз, қатаң, ұяң, үнді) ажырату және дұрыс дыбыстау;

    5-6

    Дауыстың дыбыстардың жуан және жіңішке болып бөлінуі

    2


    3.1.5.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, жуан және жіңішке; дауыссыз, қатаң, ұяң, үнді) ажырату және дұрыс дыбыстау; 3.1.6.2 дауысты дыбыстарды естеріне түсіру: а-ә, о-ө; құрамында (а-ә, о-ө, ү-ұ, ы-і) дыбыстары бар сөздерді атау;

    7-8

    Нәтиже сабақ

    2


    3.1.5.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, жуан және жіңішке; дауыссыз, қатаң, ұяң, үнді) ажырату және дұрыс дыбыстау; 3.1.6.2 дауысты дыбыстарды естеріне түсіру: а-ә, о-ө; құрамында (а-ә, о-ө, ү-ұ, ы-і) дыбыстары бар сөздерді атау;

    Менің мектебім






    9-10

    Буын және тасымал

    2


    3.2.1.2 әр түрлі буындарды, сөздерді оқу, жазу, мағынасын түсініп аудару; 3.4.2.1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді мұғалімнің айтуы бойынша жазу;

    11-12

    Әліпби

    2


    3.1.5.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, жуан және жіңішке; дауыссыз, қатаң, ұяң, үнді) ажырату және дұрыс дыбыстау; 3.4.1.1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді жазу; мұғалімнің көмегімен ә, і, ө, ү, ұ, ң, қ, ғ, һ әріптері кездесетін сөздерді дұрыс айту және жазу;

    13-14

    Дауыссыз дыбыстар

    2


    3.1.5.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, жуан және жіңішке; дауыссыз, қатаң, ұяң, үнді) ажырату және дұрыс дыбыстау;

    15

    Нәтиже сабақ

    1


    3.4.1.1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді жазу; мұғалімнің көмегімен ә, і, ө, ү, ұ, ң, қ, ғ, һ әріптері кездесетін сөздерді дұрыс айту және жазу;

    16

    Өткенді қайталау

    1


    3.4.1.1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді жазу; мұғалімнің көмегімен ә, і, ө, ү, ұ, ң, қ, ғ, һ әріптері кездесетін сөздерді дұрыс айту және жазу;


    2-тоқсан



    Менің отбасым және достарым

    17-18-19

    Заттың атын білдіретін сөздер

    3


    3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.4.3.1 заттың атын, санын білдіретін сөздерді ажырату және орынды қолдану;

    20-21-22

    Заттың қимылын білдіретін сөздер

    3


    3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу, немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен);

    23-24

    Заттың санын білдіретін сөздер

    2


    3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.4.3.1 заттың атын, санын білдіретін сөздерді ажырату және орынды қолдану;

    Бізді қоршаған әлем

    25-26-27

    Заттың санын білдіретін сөздер

    3


    3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу, немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен);

    28-29-30

    Түбірлес, мәндес сөздер

    3


    3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу, немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен);

    31

    Нәтиже сабақ

    2


    3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу, немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен);

    32

    Өткенді қайталау

    1


    3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу, немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен);



    3-тоқсан




    Саяхат


    33-34-35-36

    Сөйлем. Сөз өзгерту

    4


    3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу, немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен);

    37-38-39

    Сөз жасау

    3


    3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу, немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен);

    40-41-42-43

    Сөйлемнің түрлері

    4


    3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу, немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен);

    44-45-46

    Сөйлем құрау

    3


    3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу, немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен);

    47-48

    Нәтиже сабақ

    2


    3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу, немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен);

    Салт-дәстүр.
    Мерекеле

    49-50-51

    Байланыстырып сөйлеу. Диалог

    3


    3.2.3.1 сұрақ бойынша оқыған мәтіннің басын, ортасын және соңын анықтау; 3.3.2.1 мұғалім көмегімен оқыған/тыңдаған мәтіндердегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу, жазу

    52-53

    Мәтін

    2


    3.2.3.1 сұрақ бойынша оқыған мәтіннің басын, ортасын және соңын анықтау; 3.3.2.1 мұғалім көмегімен оқыған/тыңдаған мәтіндердегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу, жазу

    54

    Өткенді қайталау

    1


    3.2.3.1 сұрақ бойынша оқыған мәтіннің басын, ортасын және соңын анықтау; 3.3.2.1 мұғалім көмегімен оқыған/тыңдаған мәтіндердегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу, жазу



    4<

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Төлеуова Сұлу Қобыланқызы
    11 Наурыз 2024
    493
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    3 сынып Қазақ тілі КТП

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    3 сынып Қазақ тілі КТП

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы «51» ақпандағы № 51 бұйрығына 8-қосымшасына сәйкес және жеңіл ақыл-ой кемістігі бар оқушылардың ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып әзірленген Күнтізбелік тақырыптық жоспар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Түсіндірме жазба


    1. Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы «51» ақпандағы № 51 бұйрығына 8-қосымшасына сәйкес және жеңіл ақыл-ой кемістігі бар оқушылардың ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып әзірленген.

    2. Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған бастауыш білім беру деңгейінің 2-4 сыныптары үшін «Қазақ тілі» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6) тармақшасына сәйкес әзірленген.

    3. Бағдарлама мақсаты – білім алушылардың күнделікті тұрмысқа, оқуға қатысты ауызекі сөйлесу, түсіну, өз ойын қазақ тілінде жеткізе білу дағдыларын дамыту және әлеуметтік ортада қарым-қатынас жасауға қажетті сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.

    4. Бағдарлама міндеттері:

      • қазақ тілінде айтылым, тыңдалым, оқылым, жазылым дағдыларын қалыптастыру;

      • қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуын, ажыратуын қалыптастыру;

      • ауызша және жазбаша сөйлеуде коммуникативтік дағдыларын дамыту;

      • қазақ тілінде дұрыс оқып, мағынасын түсінуге үйрету;

      • қазақ тілінің қарапайым орфографиялық және пунктуациялық ережелерін меңгерту;

      • қазақ халқына және мемлекеттік тілге деген құрмет сезімін қалыптастыру.

    1. Түзете-дамыту міндеттері:

    • білім алушылардың ақыл-ой және сөйлеу тілінің дамуына ықпал ету, танымдық іс-әрекетінің жетіспеушіліктерін жеңу;

    • сөз байлығын дамыту, жетілдіру;

    • дербестікті, ұқыптылықты, жауапкершілікті дамыту.

    1. Оқу процесін ұйымдастыруға арналған педагогикалық тәсілдерінің іске асырылуы білім алушылардың арнайы оқу қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған.

    2. Компенсаторлық-дамыта оқыту қағидасы арнайы әдістермен және оқуәдістемелік: үздіксіз қайталау, жаңа материалды менгеру үшін арнайы жағдай жасау, міндетті түрде көрнекіліктерді қолдану, балалардың заттық-тәжирибелік іс-әрекетін кеңінен пайдалану, әрекеттерінің алгоритмделуі, орындаған жұмыстарын баяндап отыруды талап ету, оқу әрекетінің әр қадамына басшылық ету, бақылау тәсілдерімен қамтамасыз етіледі.

    3. Ойлау, тіл және коммуникация дамуының біртұтастық қағидасы сөйлеу тілінің негізіндегі қарым-қатынастың үнемі дамуын қарастырып, сөздіклогикалық ойлау қабілетінің қалыптасуы мен мінез-құлығының реттелуіне әсерін тигізеді.


    Қазақ тілі 2-сынып

    Аптасын 2 сағат. Жыл бойы 68 сағат

    Бөлімдер

    №

    Тақырыптар

    Сағат саны

    Мерзімі

    Оқу мақсаттары



    1-тоқсан




    Өзім туралы






    1-2

    Дыбыс және әріп. Дыбыстардың дұрыс айтылуы

    2


    3.1.5.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, жуан және жіңішке; дауыссыз, қатаң, ұяң, үнді) ажырату және дұрыс дыбыстау;

    3-4

    Дыбыс және әріп арасындағы байланыс

    2


    3.1.5.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, жуан және жіңішке; дауыссыз, қатаң, ұяң, үнді) ажырату және дұрыс дыбыстау;

    5-6

    Дауыстың дыбыстардың жуан және жіңішке болып бөлінуі

    2


    3.1.5.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, жуан және жіңішке; дауыссыз, қатаң, ұяң, үнді) ажырату және дұрыс дыбыстау; 3.1.6.2 дауысты дыбыстарды естеріне түсіру: а-ә, о-ө; құрамында (а-ә, о-ө, ү-ұ, ы-і) дыбыстары бар сөздерді атау;

    7-8

    Нәтиже сабақ

    2


    3.1.5.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, жуан және жіңішке; дауыссыз, қатаң, ұяң, үнді) ажырату және дұрыс дыбыстау; 3.1.6.2 дауысты дыбыстарды естеріне түсіру: а-ә, о-ө; құрамында (а-ә, о-ө, ү-ұ, ы-і) дыбыстары бар сөздерді атау;

    Менің мектебім






    9-10

    Буын және тасымал

    2


    3.2.1.2 әр түрлі буындарды, сөздерді оқу, жазу, мағынасын түсініп аудару; 3.4.2.1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді мұғалімнің айтуы бойынша жазу;

    11-12

    Әліпби

    2


    3.1.5.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, жуан және жіңішке; дауыссыз, қатаң, ұяң, үнді) ажырату және дұрыс дыбыстау; 3.4.1.1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді жазу; мұғалімнің көмегімен ә, і, ө, ү, ұ, ң, қ, ғ, һ әріптері кездесетін сөздерді дұрыс айту және жазу;

    13-14

    Дауыссыз дыбыстар

    2


    3.1.5.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, жуан және жіңішке; дауыссыз, қатаң, ұяң, үнді) ажырату және дұрыс дыбыстау;

    15

    Нәтиже сабақ

    1


    3.4.1.1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді жазу; мұғалімнің көмегімен ә, і, ө, ү, ұ, ң, қ, ғ, һ әріптері кездесетін сөздерді дұрыс айту және жазу;

    16

    Өткенді қайталау

    1


    3.4.1.1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді жазу; мұғалімнің көмегімен ә, і, ө, ү, ұ, ң, қ, ғ, һ әріптері кездесетін сөздерді дұрыс айту және жазу;


    2-тоқсан



    Менің отбасым және достарым

    17-18-19

    Заттың атын білдіретін сөздер

    3


    3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.4.3.1 заттың атын, санын білдіретін сөздерді ажырату және орынды қолдану;

    20-21-22

    Заттың қимылын білдіретін сөздер

    3


    3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу, немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен);

    23-24

    Заттың санын білдіретін сөздер

    2


    3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.4.3.1 заттың атын, санын білдіретін сөздерді ажырату және орынды қолдану;

    Бізді қоршаған әлем

    25-26-27

    Заттың санын білдіретін сөздер

    3


    3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу, немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен);

    28-29-30

    Түбірлес, мәндес сөздер

    3


    3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу, немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен);

    31

    Нәтиже сабақ

    2


    3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу, немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен);

    32

    Өткенді қайталау

    1


    3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу, немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен);



    3-тоқсан




    Саяхат


    33-34-35-36

    Сөйлем. Сөз өзгерту

    4


    3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу, немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен);

    37-38-39

    Сөз жасау

    3


    3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу, немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен);

    40-41-42-43

    Сөйлемнің түрлері

    4


    3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу, немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен);

    44-45-46

    Сөйлем құрау

    3


    3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу, немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен);

    47-48

    Нәтиже сабақ

    2


    3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу, немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен);

    Салт-дәстүр.
    Мерекеле

    49-50-51

    Байланыстырып сөйлеу. Диалог

    3


    3.2.3.1 сұрақ бойынша оқыған мәтіннің басын, ортасын және соңын анықтау; 3.3.2.1 мұғалім көмегімен оқыған/тыңдаған мәтіндердегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу, жазу

    52-53

    Мәтін

    2


    3.2.3.1 сұрақ бойынша оқыған мәтіннің басын, ортасын және соңын анықтау; 3.3.2.1 мұғалім көмегімен оқыған/тыңдаған мәтіндердегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу, жазу

    54

    Өткенді қайталау

    1


    3.2.3.1 сұрақ бойынша оқыған мәтіннің басын, ортасын және соңын анықтау; 3.3.2.1 мұғалім көмегімен оқыған/тыңдаған мәтіндердегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу, жазу



    4<

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 3 сынып
    11.03.2024
    493
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Төлеуова Сұлу Қобыланқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации