Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
3 сынып Қазақ тілі КТП
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түсіндірме жазба
-
Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы «51» ақпандағы № 51 бұйрығына 8-қосымшасына сәйкес және жеңіл ақыл-ой кемістігі бар оқушылардың ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып әзірленген.
-
Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған бастауыш білім беру деңгейінің 2-4 сыныптары үшін «Қазақ тілі» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6) тармақшасына сәйкес әзірленген.
-
Бағдарлама мақсаты – білім алушылардың күнделікті тұрмысқа, оқуға қатысты ауызекі сөйлесу, түсіну, өз ойын қазақ тілінде жеткізе білу дағдыларын дамыту және әлеуметтік ортада қарым-қатынас жасауға қажетті сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.
-
Бағдарлама міндеттері:
-
қазақ тілінде айтылым, тыңдалым, оқылым, жазылым дағдыларын қалыптастыру;
-
қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуын, ажыратуын қалыптастыру;
-
ауызша және жазбаша сөйлеуде коммуникативтік дағдыларын дамыту;
-
қазақ тілінде дұрыс оқып, мағынасын түсінуге үйрету;
-
қазақ тілінің қарапайым орфографиялық және пунктуациялық ережелерін меңгерту;
-
қазақ халқына және мемлекеттік тілге деген құрмет сезімін қалыптастыру.
-
Түзете-дамыту міндеттері:
-
білім алушылардың ақыл-ой және сөйлеу тілінің дамуына ықпал ету, танымдық іс-әрекетінің жетіспеушіліктерін жеңу;
-
сөз байлығын дамыту, жетілдіру;
-
дербестікті, ұқыптылықты, жауапкершілікті дамыту.
-
Оқу процесін ұйымдастыруға арналған педагогикалық тәсілдерінің іске асырылуы білім алушылардың арнайы оқу қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған.
-
Компенсаторлық-дамыта оқыту қағидасы арнайы әдістермен және оқуәдістемелік: үздіксіз қайталау, жаңа материалды менгеру үшін арнайы жағдай жасау, міндетті түрде көрнекіліктерді қолдану, балалардың заттық-тәжирибелік іс-әрекетін кеңінен пайдалану, әрекеттерінің алгоритмделуі, орындаған жұмыстарын баяндап отыруды талап ету, оқу әрекетінің әр қадамына басшылық ету, бақылау тәсілдерімен қамтамасыз етіледі.
-
Ойлау, тіл және коммуникация дамуының біртұтастық қағидасы сөйлеу тілінің негізіндегі қарым-қатынастың үнемі дамуын қарастырып, сөздіклогикалық ойлау қабілетінің қалыптасуы мен мінез-құлығының реттелуіне әсерін тигізеді.
Қазақ тілі 2-сынып
Аптасын 2 сағат. Жыл бойы 68 сағат
Бөлімдер |
№ |
Тақырыптар |
Сағат саны |
Мерзімі |
Оқу мақсаттары |
|
|
1-тоқсан |
|
|
|
Өзім туралы
|
1-2 |
Дыбыс және әріп. Дыбыстардың дұрыс айтылуы |
2 |
|
3.1.5.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, жуан және жіңішке; дауыссыз, қатаң, ұяң, үнді) ажырату және дұрыс дыбыстау; |
3-4 |
Дыбыс және әріп арасындағы байланыс |
2 |
|
3.1.5.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, жуан және жіңішке; дауыссыз, қатаң, ұяң, үнді) ажырату және дұрыс дыбыстау; |
|
5-6 |
Дауыстың дыбыстардың жуан және жіңішке болып бөлінуі |
2 |
|
3.1.5.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, жуан және жіңішке; дауыссыз, қатаң, ұяң, үнді) ажырату және дұрыс дыбыстау; 3.1.6.2 дауысты дыбыстарды естеріне түсіру: а-ә, о-ө; құрамында (а-ә, о-ө, ү-ұ, ы-і) дыбыстары бар сөздерді атау; |
|
7-8 |
Нәтиже сабақ |
2 |
|
3.1.5.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, жуан және жіңішке; дауыссыз, қатаң, ұяң, үнді) ажырату және дұрыс дыбыстау; 3.1.6.2 дауысты дыбыстарды естеріне түсіру: а-ә, о-ө; құрамында (а-ә, о-ө, ү-ұ, ы-і) дыбыстары бар сөздерді атау; |
|
Менің мектебім
|
9-10 |
Буын және тасымал |
2 |
|
3.2.1.2 әр түрлі буындарды, сөздерді оқу, жазу, мағынасын түсініп аудару; 3.4.2.1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді мұғалімнің айтуы бойынша жазу; |
11-12 |
Әліпби |
2 |
|
3.1.5.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, жуан және жіңішке; дауыссыз, қатаң, ұяң, үнді) ажырату және дұрыс дыбыстау; 3.4.1.1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді жазу; мұғалімнің көмегімен ә, і, ө, ү, ұ, ң, қ, ғ, һ әріптері кездесетін сөздерді дұрыс айту және жазу; |
|
13-14 |
Дауыссыз дыбыстар |
2 |
|
3.1.5.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, жуан және жіңішке; дауыссыз, қатаң, ұяң, үнді) ажырату және дұрыс дыбыстау; |
|
15 |
Нәтиже сабақ |
1 |
|
3.4.1.1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді жазу; мұғалімнің көмегімен ә, і, ө, ү, ұ, ң, қ, ғ, һ әріптері кездесетін сөздерді дұрыс айту және жазу; |
|
16 |
Өткенді қайталау |
1 |
|
3.4.1.1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді жазу; мұғалімнің көмегімен ә, і, ө, ү, ұ, ң, қ, ғ, һ әріптері кездесетін сөздерді дұрыс айту және жазу; |
|
|
2-тоқсан |
|
|
||
Менің отбасым және достарым |
17-18-19 |
Заттың атын білдіретін сөздер |
3 |
|
3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.4.3.1 заттың атын, санын білдіретін сөздерді ажырату және орынды қолдану; |
20-21-22 |
Заттың қимылын білдіретін сөздер |
3 |
|
3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу, немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен); |
|
23-24 |
Заттың санын білдіретін сөздер |
2 |
|
3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.4.3.1 заттың атын, санын білдіретін сөздерді ажырату және орынды қолдану; |
|
Бізді қоршаған әлем |
25-26-27 |
Заттың санын білдіретін сөздер |
3 |
|
3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу, немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен); |
28-29-30 |
Түбірлес, мәндес сөздер |
3 |
|
3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу, немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен); |
|
31 |
Нәтиже сабақ |
2 |
|
3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу, немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен); |
|
32 |
Өткенді қайталау |
1 |
|
3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу, немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен); |
|
|
|
3-тоқсан |
|
|
|
Саяхат |
33-34-35-36 |
Сөйлем. Сөз өзгерту |
4 |
|
3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу, немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен); |
37-38-39 |
Сөз жасау |
3 |
|
3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу, немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен); |
|
40-41-42-43 |
Сөйлемнің түрлері |
4 |
|
3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу, немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен); |
|
44-45-46 |
Сөйлем құрау |
3 |
|
3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу, немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен); |
|
47-48 |
Нәтиже сабақ |
2 |
|
3.1.4.1 өз бетімен мәтіннің тақырыбын, негізгі мазмұнын анықтау; 3.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу, немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен); |
|
Салт-дәстүр. |
49-50-51 |
Байланыстырып сөйлеу. Диалог |
3 |
|
3.2.3.1 сұрақ бойынша оқыған мәтіннің басын, ортасын және соңын анықтау; 3.3.2.1 мұғалім көмегімен оқыған/тыңдаған мәтіндердегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу, жазу |
52-53 |
Мәтін |
2 |
|
3.2.3.1 сұрақ бойынша оқыған мәтіннің басын, ортасын және соңын анықтау; 3.3.2.1 мұғалім көмегімен оқыған/тыңдаған мәтіндердегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу, жазу |
|
54 |
Өткенді қайталау |
1 |
|
3.2.3.1 сұрақ бойынша оқыған мәтіннің басын, ортасын және соңын анықтау; 3.3.2.1 мұғалім көмегімен оқыған/тыңдаған мәтіндердегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу, жазу |
|
|
|
4< Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |