3 сыныптың математика пәні бойынша Текше, тікбұрышты параллелепипед тақырыбы бойынша сабақ жоспары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

3 сыныптың математика пәні бойынша Текше, тікбұрышты параллелепипед тақырыбы бойынша сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні бойынша сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Математика

Тақырып: Текше, тікбұрышты параллелепипед

Мектеп: 23

Машықкердің аты-жөні: Бейсенгалиева Алина Сериккалиевна

Күні:

Сынып: 3 «Ә»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаттары

3.3.2.3 кеңістіктегі геометриялық фигуралардың (тікбұрышты параллелепипед, куб) жазбасын дайындау және олардың моделін құрастыру.

3.3.2.4 солға және оңға бұрғанда, үстінен және жанынан қарағанда кеңістіктік фигуралардың қалпындағы өзгерістерді түсіндіру.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

-кеңістіктегі геометриялық фигуралардың (тікбұрышты параллелепипед, куб) жазбасын дайындау және олардың моделін құрастыруды біледі.

Бірқатар оқушылар: солға және оңға бұрғанда, үстінен және жанынан қарағанда кеңістіктік фигуралардың қалпындағы өзгерістерді түсіндіре алады.

Кейбір оқушылар: солға және оңға бұрғанда, үстінен және жанынан қарағанда кеңістіктегі фигуралардың қалпындағы өзгерістерді түсіндіре алады.

Бағалау критерийлері

-кеңістіктегі геометриялық фигуралардың (тікбұрышты параллелепипед, куб) жазбасын дайындау және олардың моделін құрастыру.

-солға және оңға бұрғанда, үстінен және жанынан қарағанда кеңістіктік фигуралардың қалпындағы өзгерістерді түсіндіру.

Тілдік мақсат

Оқушылар: кеңістіктегі геометриялық фигуралардың (тікбұрышты параллелепипед, куб) жазбасын дайындау және олардың моделін құрастыруды біледі.

Пәндік лексика және терминология: Текшенің жазылған көрінісі,солға және оңға бұрғанда, үстінен және жанынан қарағанда кеңістіктегі фигуралардың қалпындағы өзгеріс.

Құндылықтарға баулу

Өмір бойы білім алу

Жоспар



Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басталуы

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал

«Өрмекші торы»

Оқушылар шеңберге тұрып, қолдарына жіп алып, өздері таңдаған адамға қарай беріп, жағымды тілектер айтады. Осы арқылы оқушылар өрмекшінің торын құрады.

Тоқыма жіп немесе қарапайым жіптер

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

Мағынаны тану

Тік бұрышты параллелепипед – жақтары тіктөртбұрыш болып келетін көлемді геометриялық фигура.




Тапсырма (Оқулықпен жұмыс)

«Ойлан, тап!»

Дескриптор:

  1. Оқушылар суретке қарап берілген тапсырманы тиянақты орындайды.


2 Тапсырма

   

Балалар текшелерді қорапқа салып тәжірибелік жұмыс жасайды.Текшелерді суретте көрсетілгендей шетінен бастап қалап салу керек.

3х3 бұл текшен ің бір қырының саны .Ал мұндай қабаттан үшеу шықты .Онда 3х3х3=27 болады .Енді осы сияқты 2см,5см,4см ,8см

Дескриптор:

  1. Оқушылар тапсырманы дұрыс әрі нақты орындайды, шығару жолын көрсетеді.

  2. Тапсырманы жылдам орындайды.

Тікбұрышты параллелепипед үшін барлық алты қырлары тіктөртбұрыштар.

Параллелепипед сөзін қалай түсініп, есте сақтаймыз?

Оның құрамын екіге бөлеміз: параллеле – параллельді дегенді білдіреді (грек тілінен аударғанда), пипед – жазықтық немесе параллель жазықтықтармен шектелген геометриялық дене дегенді білдіреді (грек.)


«Миға шабуыл»

Оқушыларға жаңа тақырып бойынша сұрақтар қойылады. Мұғалім сұрақ қойып, қолындағы кішкентай допты кез келген оқушыға лақтырады. Сол сұрақтарға оқушылар жылдам әрі нақты жауап беруі тиіс?

  1. Текше дегеніміз не?

  2. Тікбұрышты параллелепипед дегеніміз не?

  3. Текше мен параллелепипедтің неше қыры болады?

  4. Тікбұрышты параллелепипедтің қандай өлшемдері бар?

  5. Текшенің неше жағы және төбесі бар?


Дескриптор:

  1. Оқушылар сұрақтарға толық әрі нақты жауап береді.

Суреттер, оқулық

























































Оқулық, сызба, дәптермен жұмыс















Суреттер, сызбалар, дәптермен жұмыс























Доп















Сабақтың аяқталуы

Рефлексия «Алма ағашы»

Оқушылар үш түсте берілген алма түріндегі қағазға сабақтан түсінген ақпараттарын жазады. Сонымен қатар сабақтан алған әсерін де жазуына болады.

Қызыл алма – маған барлығы түсінікті;

Сары алма – кейбір жерлерді түсінбедім, қоятын сұрағым бар;

Жасыл алма – маған бүгінгі сабақ мүлдем түсініксіз болды.

Жапсырма қағаздар, алма ағашының суреті



Пән

Сынып

Тақырыбы

Мақсаты

Қолданылған ресурстар

Қолданылған әдіс - тәсілдер

Сабақтың нәтижесі

Математика

3 «Ә»

Текше, тікбұрышты параллелеп

3.3.2.3 кеңістіктегі геометриялық фигуралардың (тікбұрышты параллелепипед, куб) жазбасын дайындау және олардың моделін құрастыру.

3.3.2.4 солға және оңға бұрғанда, үстінен және жанынан қарағанда кеңістіктік фигуралардың қалпындағы өзгерістерді түсіндіру

Оқулық, суреттер, сызбалар, жұмыс дәптері

«Өрмекші торы», «Миға шабуыл», «Сұрақ – жауап», «Алма ағашы», «Ойлан, тап!»

Оқушылар бүгінгі сабақта текше және тікбұрышты параллелепипед ұғымдарымен кеңінен танысты. Олардың анықтамасымен танысып, сызбасын сызуды үйренді. Жаңа сабақты кеңінен меңгеру үшін әр түрлі бағыттағы тапсырмаларды орындады.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
13.05.2021
2186
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі