3D – редакторы. 3D -редактор құралдары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

3D – редакторы. 3D -редактор құралдары

Материал туралы қысқаша түсінік
SketchUp, Prisma3D бағдарламаларындағы құралдармен (сызу, модификациялау, редакторлаудың басқа құралдары) таныстыру SketchUp, Prisma3D бағдарламаларында үйдің моделін құрып көрсету Есік, терезелерді жылжу (Сдвиг) кординатаның бас нүктелерінен бірдей қашықтықта өзгертіп, салдыру және бояу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспарлауы


Сабақтың тақырыбы: 3D – редакторы. 3D -редактор құралдары


11 орта мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты жөні: Асанова Г.Ж.

Сынып: 6 «А»



Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)

6.3.1.1 3D-модельдер қолдану мысалдарын келтіру;

6.3.1.2 3D-редактордың мүмкіндіктерін

сипаттау;

Оқыту мақсаттары

Барлық оқушылар:

SketchUp бағдарламасындағы құралдарды біледі.

Оқушылардың басым бөлігі

SketchUp бағдарламасындағы құралдардарды кейбіреуін қолдана алады.

Кейбір оқушылар

SketchUp бағдарламасындағы құралдардарды толығымен қолдана алады.

Тілдік мақсат

Тік төртбұрыш, сызық, шеңбер сызу құралдарымен жұмыс істей алады

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Орын ауыстыру(переместить), сығу, созу (вдавить/вытянуть), айналдыру (вращение), басқару (ведение), бұру (повернуть)

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар:

Көмек көрсету түрлерін талқылау.

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Редакторлаудың басқа құралдарын дұрыс қолдана білу

Алдыңғы оқу

Модельдер жасау

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Мұғалімнің іс әрекеті

Оқушының іс –әрекеті

Басталуы

5 минут















3 мин

«zoom» бағдарламасын алдын ала қосып балаларды жинақтау




Критерийлер

Үй тапсырмасын сұрау

Мәтінмен жұмыс

SketchUp программалау бағдарламасымен жұмыс

Қорытынды

Жетті





Талпынды





Google форма арқылы үш өлшемді графика туралы қысқаша сұрақ жауап.


SketchUp, Prisma3D бағдарламаларын компьютерлерінде орнатқанын тексеру

«zoom» бағдарламасына қосылу







Табыс критерий арқылы оқушылар өздерін бағалайды.





Google форманы ашып сұраққа жауап беру


.

Барлық оқушылар бағдарламаны орнату

«zoom» бағдарламасы







Саусақ арқылы бағалау


Ортасы


2 мин




5 минут






15 минут




SketchUp, Prisma3D бағдарламаларындағы құралдармен (сызу, модификациялау, редакторлаудың басқа құралдары) таныстыру


SketchUp, Prisma3D бағдарламаларында үйдің моделін құрып көрсету




Есік, терезелерді жылжу (Сдвиг) кординатаның бас нүктелерінен бірдей қашықтықта өзгертіп, салдыру және бояу

Бағдарламамен жұмыс






Оқушылар үйдің моделін бағдарламада жасау




Айналдыру (Вращение), Масштаб, жылжу (Сдвиг), бұру (повернуть) құралдарымен жұмыс істеу



Паскаль программалау тілінде орындау



Демонстрация тақтасы





компьютер






Бағдаршам


Аяқталуы


5 минут

Бағдарламаның нәтижесін демонстрация терезесі арқылы бір-бірінікін көру

Оқушылар қолын көтеріп дейін, кейін сұрақтарына жауап береді




Демонстрация терезесі

5 минут

Рефлексия

web.whatsapp.com арқылы өз ойларын жазып, жұмыстарын талқылау.

Үй тапсырмасы:

51-58 бет. Үйдің мұржасын аяқтау

web.whatsapp.com арқылы өз ойларын жазып, жұмыстарын талқылайды.

«zoom» бағдарламасы арқылы өз ойларын айтады


web.whatsapp.com

zoom

Қосымша ақпарат

Саралау – сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушыларадың үйренген тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Формативті бағалау:

Суммативті бағалау:


Пән аралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері.

АКТ мен байланыс

Құндылықтармен байланыс.

Программа құру Практикалық жұмыс

Критерий арқылы бағалау, бағдаршам, саусақпен бағалау


Ағылшын тілі, бейнелеу, орыс тілі, еңбек

АКТ мен байланысы практикалық жұмыс жасау


Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен.


SketchUp, Prisma3D бағдарламаларындағы құралдарды қолдана білді. Zoom бағдарламасында отырған балалар белсенді болды. Уақыт толығымен пайдалана алдым. SketchUp, Prisma3D бағдарламаларында балалар толықтай жұмыс істей алды. Бірақ демонстрация экрананы кейбір балалар қолдана алмады. Болашақта балалар Zoom бағдарламасымен толықтай жұмыс істей алады деген ойдамын.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды?

SketchUp, Prisma3D бағдарламаларындағы құрылғылармен оқушылар толық жұмыс істей алды

Кейбір балалар өзінің жұмыстарын толықтай көрсетін қорғап шыға алды.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.12.2022
698
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі