Материалдар / «3D модельдеу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау. Информатика 11 сынып ҚГБ

«3D модельдеу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау. Информатика 11 сынып ҚГБ

Материал туралы қысқаша түсінік
«3D модельдеу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау. Информатика 11 сынып қоғамдық-гуманитарлық бағытқа арналған
Авторы:
08 Желтоқсан 2024
244
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады













Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар

Информатика 11 СЫНЫП

(қоғамдық-гуманитарлық бағыты)


















Нұр-Сұлтан, 2020

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге, 11-сынып білім алушыларына «Информатика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) негізгі орта мектептің (10-11 сыныптары) «Информатика» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. 11-сыныпта жиынтық бағалау барлық тоқсанда өткізіледі.

Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

Әдістемелік ұсыныстарда бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.

Әдістемелік ұсыныс жалпы орта білім беретін мектеп мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.

Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.

МАЗМҰНЫ

  1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4

«Бұлттық технологиялар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4

«3D модельдеу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 7

  1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 10

«Мобильді қосымшалар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 10

«IT Startup» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 13

  1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 16

«Сандық сауаттылық» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 16

  1. Shape1 Shape2 ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Бұлттық технологиялар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Оқу мақсаты

        1. бұлтты технологияның не екенін түсіндіру

        2. жалпыға қолжетімділікке арналған файлдарды (мәтіндік құжаттар, күнтізбелер, презентациялар, кестелер) қолдану, қашықтан және бірлесіп өңдеу

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Бұлттық технологияның түрлі салада қолданылуын сипаттайды

  • Жалпыға қолжетімді құжатты құруда бұлттық қызметті пайдаланады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну Қолдану

Орындау уақыты

15 минут

Тапсырмалар

1. Білім беру саласына байланысты бұлттық технологияны қолданудың екі мақсатын анықтаңыз және оларды сипаттаңыз.

(1)



Shape3


Shape4

(2)


Shape5


Shape6

  1. Бұлттық қызмет түрлеріне мысал келтіріңіз.



Shape7

  1. Төменде суретте бұлттық қызметтің бірінде мәтіндік құжатпен жұмыс жасау режимдері берілген. Олардың қызметін сипаттаңыз.



Shape8






    1. Төмендегі суреттерге қарап бұлттық қызмет ортасында құрылған құжатта жүзеге асырылған іс-әрекеттерді анықтаңыз.



Graphic 26
Graphic 27



    1. Бұлттық қызмет ортасында құрылған құжатты жалпыға қолжетімді етудің үш түрлі режимін анықтаңыз.

(1)

(2)

(3)





Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Бұлттық технологияның түрлі салада қолданылуын сипаттайды




1

бұлттық технологияны қолданудың

бірінші мақсатты анықтайды;

1

бұлттық технологияны қолданудың

бірінші мақсатын сипаттайды;

1

бұлттық технологияны қолданудың

екінші мақсатты анықтайды;

1

бұлттық технологияны қолданудың

екінші мақсатын сипаттайды;

1

2

бұлттық қызметке мысал келтіреді;

1

Жалпыға қолжетімді құжатты құруда

бұлттық қызметті пайдаланады


3

«Өзгерту» режимін сипаттайды;

1

«Ұсынылады» режимін сипаттайды;

1

«Көру» режимін сипаттайды;

1


4

құжатқа қолданылған бірінші іс-

әрекеттерді анықтайды;

1

құжатқа қолданылған екінші іс-

әрекеттерді анықтайды;

1



5

құжатты жалпыға қолжетімді етудің

бірінші режимін анықтайды;

1

құжатты жалпыға қолжетімді етудің

екінші режимін анықтайды;

1

құжатты жалпыға қолжетімді етудің

үшінші режимін анықтайды.

1

Барлығы:

13

«Бұлттық технологиялар» бөлімі үшін жиынтық бағалау нәтижесі бойынша ата-аналарға ақпарат беруге арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні



Бағалау критерийі

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орташа

Жоғары

Бұлттық технологияның түрлі салада қолданылуын сипаттайды.

БShape9 ұлттық технологияның түрлі салада қолданылуын сипаттауда қиналады.

БShape10 ұлтты технологияны қолданудың бірінші/ екінші/ мақсатын анықтауда/ сипаттауда/ бұлттық қызметке мысал келтіруде/ қателіктер жібереді.

БShape11 ұлттық технологияның түрлі салада қолданылуын дұрыс сипаттайды.

Жалпыға қолжетімді құжатты құруда бұлттық қызметті пайдаланады.

ЖShape12 алпыға қолжетімді құжатты құруда бұлттық қызметті пайдалануға қиналады.

ҚShape13 ұжатты жалпыға қолжетімді ету режимін сипаттауда/ құжатқа қолданылған бірінші/екінші әрекетті/ сипаттауда/ бірінші/ екінші/ үшінші режимді анықтауда қателік жібереді.

ЖShape14 алпыға қолжетімді құжатты құруда бұлттық қызметті дұрыс пайдаланады.

  1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«3D модельдеу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Оқу мақсаты

11.2.4.1 виртуалды және кеңейтілген шындықтың мақсатын түсіндіру

11.2.4.3 бірінші тұлғадан көрінісі бар 3D панорама (виртуалды саяхат) жасау

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Виртуалды және кеңейтілген шындықтың мақсатын айқындайды және салыстырады

  • 3D панорама жасайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты

15 минут

Тапсырмалар

  1. Суреттің виртуалды немесе кеңейтілген шындыққа тиісті екенін анықтаңыз.





Shape15 Shape16

  1. Берілген мақсаттар виртуалды немесе кеңейтілген шындықтың қайсысына тиісті екенін анықтаңыз. Жалауша() белгісін қойыңыз.

Мақсаттар Виртуалды Кеңейтілген шындық шындық

ОShape17 йын, бейне, 3D фильмдер және т.б. елестететін шындықты жасау және жетілдіру

Шынайылықты айқын, сан қырлы және жарқын ету Белгілі бір дағдыларға тәжірибе жасай алатын шындық имитациясын жасай отырып адамдарға

белгілі бір оқиғаға дайындалу мүмкіндігін беру


  1. Кез-келген қызмет саласын таңдап, сол салада виртуалды немесе кеңейтілген шындықты пайдаланудың екі артықшылығын анықтаңыз.

Қызмет саласы

(1)

Graphic 50

(2)

Graphic 51

  1. 3D панорама жасау редакторында берілген командалық батырмалардың қызметін сипаттаңыз.



Shape18



Shape19



Shape20



  1. Виртуалды турға панорамаларды жинақтауда панорамалық суреттерді импорттау алгоритмін жазыңыз.

(1)

Graphic 61

(2)

Graphic 62


  1. Виртуалды турдың бастапқы панорамасын орнату командасын анықтаңыз.

Graphic 63



Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Виртуалды және кеңейтілген шындықтың мақсатын айқындайды және салыстырады

1

виртуалды шындыққа тиісті суретті анықтайды;

1

кеңейтілген шындыққа тиісті суретті анықтайды;

1

2

виртуалды шындыққа тиісті мақсатты анықтайды;

1

кеңейтілген шындыққа тиісті мақсатты анықтайды;

1



3

таңдалған салада виртуалды немесе кеңейтілген шындықты қолданудың бірінші артықшылығын

анықтайды;

1

таңдалған салада виртуалды немесе кеңейтілген

шындықты қолданудың екінші артықшылығын анықтайды;

1

3D панорама жасайды


4

бірінші батырманың қызметін анықтайды;

1

екінші батырманың қызметін анықтайды;

1

үшінші батырманың қызметін анықтайды;

1


5

панорамалық суреттерді импорттаудың бірінші

командасын анықтайды;

1

панорамалық суреттерді импорттаудың екінші

командасын анықтайды;

1


6

бастапқы панораманы орнату командасын анықтайды.

1

Барлығы:

12

«3D модельдеу» бөлімі үшін жиынтық бағалау нәтижесі бойынша ата-аналарға ақпарат беруге арналған рубрика Білім алушының аты-жөні


Бағалау критерийі

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орташа

Жоғары

Виртуалды және кеңейтілген шындықтың мақсатын айқындайды және салыстырады.

ВShape21 иртуалды және кеңейтілген шындықтың мақсатын айқындауда және салыстыруда қиналады.

ВShape22 иртуалды/ кеңейтілген шындыққа тиісті суретті/ мақсатты / нақты салада виртуалды немесе кеңейтілген шындықтың бірінші/ екінші артықшылығын анықтауда қателіктер жібереді.

ВShape23 иртуалды және кеңейтілген шындықтың мақсатын дұрыс айқындайды және салыстырады.

3D панорама жасайды.

3Shape24 D панорама жасауда қиналады.

3Shape25 D панорама жасау редакторының бірінші/ екінші/ үшінші батырманың қызметін/ панорамалық суреттерді импорттаудың бірінші/ екінші командасын / бастапқы панораманы орнату командасын анықтауда қателіктер жібереді.

3Shape26 D панораманы дұрыс жасайды.

  1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Мобильді қосымшалар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Оқу мақсаты

11.4.1.1конструкторде ыңғайлы мобильдік қосымшасының интерфейсін құру

11.4.1.3әзірленген мобильді қосымшаны орнату жолын түсіндіру

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Конструкторда мобильді қосымшаның ыңғайлы интерфейсін құрады

  • Мобильді қосымшаны орнату жолын сипаттайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және қолдану Қолдану

Орындау уақыты

15 минут

Тапсырмалар

  1. Жансая мобильді құрылғыға арналған «Калькулятор» қосымшасын құрды. Қосымшаның интерфейсі төменде берілген.

Қосымшада қолданылған үш компонентті анықтаңыз.



Shape27

  1. Жансаяға қосымша интерфейсін жақсартуға үш кеңес ұсыныңыз.

    1. Screen1 орнына Калькулятор деп жазу үшін


Shape28


Shape29

    1. «х=» мәтінінің өлшемін үлкейту үшін


Shape30


Shape31

    1. НShape32 әтижені шығару терезесінің енін экран еніне сәйкес ұлғайту үшін

  1. Мобильді қосымшаны ұялы телефонда іске jқосу командасын анықтаңыз.

Graphic 91


  1. Қосымшаны эмулятор арқылы іске қосуjдың негізгі шартын анықтаңыз.

Graphic 92


  1. Graphic 93 Graphic 94 Мобильді қосымшаны ұялы телефонда іске қосуда қолданылатын командаларды сипаттаңыз.












Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Конструкторда


мобильді қосымшада қолданылған

1

мобильді


бірінші компонентті анықтайды;


қосымшаның

ыңғайлы

1

мобильді қосымшада қолданылған екінші

компонентті анықтайды;

1

интерфейсін құрады


мобильді қосымшада қолданылған

1



үшінші компонентті анықтайды;




қосымша интерфейсін жақсартуға бірінші

1



кеңесті ұсынады;



2

қосымша интерфейсін жақсартуға екінші

1



кеңесті ұсынады;




қосымша интерфейсін жақсартуға үшінші

1



кеңесті ұсынады;


Мобильді

3

мобильді қосымшаны ұялы телефонда

1

қосымшаны орнату

іске қосу командасын анықтайды;


жолын сипаттайды

4

мобильді қосымшаны эмулятор арқылы

1


іске қосудың негізгі шартын анықтайды;




мобильді қосымшаны іске қосуда

1



қолданылатын бірінші команданы



5

сипаттайды;


мобильді қосымшаны іске қосуда

1



қолданылатын екінші команданы




сипаттайды.


Барлығы:

10

«Мобильді қосымшалар» бөлімі үшін жиынтық бағалау нәтижесі бойынша ата-аналарға ақпарат беруге арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні


Бағалау критерийі

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орташа

Жоғары

Конструкторда мобильді

қосымшаның ыңғайлы интерфейсін құрады..

КShape33 онструкторда мобидьді қосымшаның интерфейсін құруда қиналады.

МShape34 обильді қосымшада қолданылған бірінші / екінші / үшінші компонентті / бағдарлама интерфейсін жақсартуға бірінші / екінші / үшінші кеңесті анықтауда қателіктер жібереді.

КShape35 онструкторда мобидьді қосымшаның интерфейсін дұрыс құрады.

Мобильді қосымшаны орнату жолын сипаттайды.

МShape36 обильді қосымшаны орнату жолын сипаттауда қиналады.

МShape37 обильді қосымшаны ұялы телефонда іске қосу командасын / эмулятор арқылы іске қосудың негізгі шартын / мобильді қосымшаны іске қосуда қолданылатын бірінші / екінші команданы сипаттауда қателіктер жібереді.

МShape38 обильді қосымшаны орнату жолын дұрыс анықтайды.

Graphic 110 «IT Startup» бөлімі бойынша жиынтық бағалау



Оқу мақсаты

        1. Startup түсінігін баяндау;

        2. Crowdfunding платформаларының жұмыс істеу қағидаларын сипаттау

        3. өнімді насихаттау және сату жолдарын сипаттау

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Startup кезеңдерін сипаттайды

  • Crowdfunding платформаларының ерекшелігін сипаттайды

  • Дайын өнімді алға қарай жылжыту тәсілдерін сипаттайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну

Орындау уақыты

15 минут

  1. Startup-тың даму кезеңдерінің кейбіреулері берілген. Кезең атауы мен оның сипаты арасында сәйкестік орнатыңыз.

SShape39 tartup кезеңі Сипаты

Pre-Seed инвестордың қатысуымен өнім жарыққа шығады.

Startup бизнес жоспар бойынша мақсаттарға жету, жаңа нарықтар игеріледі.

Growth компанияның даму шыңына жетеді

иShape40 деялар мен оларды жүзеге асыру әдістері

Expansion зерттеледі

нарықтағы өнімге деген сұраныс,

жоспарланған нарық орны дамытылады


  1. Startup-тың кез-келген екі кезеңінің ерекшелігін сипаттаңыз.

(1)



Shape41

(2)


Shape42

3. Startup-тың түрлеріне екі мысал келтіріңіз және оларды сипаттаңыз.

(1)


Shape43

(2)


Shape44

4. Crowdfunding-тің келесі платформасының ерекшеліктерін анықтаңыз. Kickstarter


Shape45


Shape46

IShape47 ndiegogo

5. Startup-ты алға қарай жылжытудың келесі әдістерін сипаттаңыз. E-mail маркетинг

Graphic 129
Graphic 130


Блог және әлеуметтік желілер

Graphic 131
Graphic 132


Жарияланымдар

Graphic 133
Graphic 134




Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Startup кезеңдерін сипаттайды


1

Pre-Seed кезеңін сәйкестендіреді;

1

Startup кезеңін сәйкестендіреді;

1

Growth кезеңін сәйкестендіреді;

1

Expansion кезеңін сәйкестендіреді;

1

2

Бірінш таңдалған кезеңнің ерекшелігін

сипаттайды;

1

Екінші таңдалған кезеңнің ерекшелігін

сипаттайды;

1

3

Startup-қа бірінші мысал келтіреді;

1

Startup-қа екінші мысал келтіреді;

1

Crowdfunding платформаларының ерекшелігін

сипаттайды


4

Kickstarter платформасының

ерекшелігін сипаттайды;

1

Indiegogo платформасының ерекшелігін

сипаттайды;

1

Дайын өнімді алға қарай жылжыту тәсілдерін сипаттайды



5

«E-mail» маркетинг өнімді алға қарай

жылжыту әдісін сипаттайды;

1

«Блог және әлеуметтік желілер» өнімді

алға қарай жылжыту әдісін сипаттайды;

1

«Жарияланымдар» өнімді алға қарай

жылжыту әдісін сипаттайды.

1

Барлығы:



13

«IT Sturtup» бөлімі үшін жиынтық бағалау нәтижесі бойынша ата-аналарға ақпарат беруге арналған рубрика Білім алушының аты-жөні


Бағалау критерийі

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орташа

Жоғары

Startup кезеңдерін сипаттайды.

SShape48 tartup кезеңдерін сипаттауда қиналады.

PShape49 re-Seed/ Startup/ Growth/ Expansion кезеңін сәйкестендіруде/ бірінші/ екінші таңдалған кезеңнің ерекшелігін/ Startup-қа бірінші/ екінші мысал келтіруде қателіктер жібереді.

Startup кезеңдерін сипаттайды.

дShape50 ұрыс

Crowdfunding платформаларының ерекшелігін сипаттайды.

Crowdfunding платформаларының ерекшелігін қиналады.



сShape51 ипаттауда

KShape52 ickstarter/ Indiegogo платформасының ерекшелігін анықтауда қателіктер жібереді.

Crowdfunding платформаларының ерекшелігін сипаттайды.



дShape53 ұрыс

Дайын өнімді жылжыту сипаттайды.

алға қарай тәсілдерін

ДShape54 айын өнімді алға қарай жылжыту тәсілдерін сипаттауда қиналады.

EShape55 -mail маркетинг/ Блог және әлеуметтік желілер / Жарияланымдар өнімді алға қарай жылжыту әдісін сипаттауда қателіктер жібереді.

ДShape56 айын өнімді алға қарай жылжыту тәсілдерін дұрыс сипаттайды.

  1. Graphic 155 ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Сандық сауаттылық» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Оқу мақсаты

11.3.1.1

Қазақстанда цифрландыру процесінің



ағымдағы үрдістерін талдау


11.1.2.2

Электрондық цифрлық қолтаңбаның және



сертификаттың мақсатын сипаттау


11.1.2.3

Электрондық үкімет порталында электрондық



цифрлық қолтаңбаны қолдану


11.3.1.2

Электрондық үкімет порталының



функцияларын сипаттау

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Қазақстанда цифрландыру процесін бағалайды

  • Электрондық қолтаңба сертификатының міндетін сипаттайды

  • ЭЦҚ қолдану мүмкіндігін анықтайды

  • Электрондық үкімет ұсынатын қызметті анықтайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну

Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты

15 минут


  1. Қазақстанда цифрландыру процесінің даму деңгейін бағалаңыз. Өз ойыңызды дәйектеңіз.


Shape57


Shape58


Shape59


Shape60

  1. Берілген ұғымдардың міндетін сипаттаңыз. Электрондық қолтаңба сертификаты.


Shape61


Shape62

Электрондық қолтаңбаның ашық кілті.


Shape63


Shape64

ЭShape65 лектрондық қолтаңбаның жабық кілті.

  1. Кестені толтырыңыз.



Жеке тұлғаның электрондық цифрлық қолтаңбаны пайдаланудың

екі мүмкіндігін анықтаңыз

Заңды тұлғаның электрондық цифрлық қолтаңбаны пайдаланудың екі

мүмкіндігін анықтаңыз




  1. egov.kz порталында «Денсаулық сақтау» бөлімінде алуға болатын екі қызмет түрін ұсыныңыз.

Graphic 175
Graphic 176







Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Қазақстанда цифрландыру процесін бағалайды


1

цифрландыру процесінің даму деңгейін

бағалайды;

1

өз ойын дәйектейді;

1

Электрондық қолтаңба сертификатының міндетін сипаттайды



2

электрондық қолтаңба сертификатының

міндетін сипаттайды;

1

электрондық қолтаңбаның

кілтінің міндетін сипаттайды;

ашық

1

электрондық қолтаңбаның

кілтінің міндетін сипаттайды;

жабық

1

ЭЦҚ

мүмкіндігін анықтайды

қолдану




3

жеке тұлғаның эцқ-ны қолдануының

бірінші мүмкіндігін анықтайды;

1

жеке тұлғаның эцқ-ны қолдануының

екінші мүмкіндігін анықтайды;

1

заңды тұлғаның эцқ-ны қолдануының

бірінші мүмкіндігін анықтайды;

1

заңды тұлғаның эцқ-ны қолдануының

екінші мүмкіндігін анықтайды;

1

Электрондық ұсынатын анықтайды

үкімет қызметті


4

электрондық портал ұсынатын бірінші

қызметті анықтайды;

1

электрондық портал ұсынатын екінші

қызметті анықтайды.

1

Барлығы:

11

«Сандық сауаттылық» бөлімі үшін жиынтық бағалау нәтижесі бойынша ата-аналарға ақпарат беруге арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні


Бағалау критерийі

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орташа

Жоғары

Қазақстанда цифрландыру процесін бағалайды.

ҚShape66 азақстанда цифрландыру процесін бағалауда қиналады.

ЦShape67 ифрландыру процесінің даму деңгейін бағалауда/ дәйектеуде қателіктер жібереді.

ҚShape68 азақстанда цифрландыру процесін дұрыс бағалайды.

Электрондық сертификатының сипаттайды.

қолтаңба міндетін

Электрондық сертификатының сипаттауда қиналады.

қShape69 олтаңба міндетін

ЭShape70 лектрондық қолтаңба сертификатының/ ашық/ жабық кілтінің міндетін сипаттауда қателіктер жібереді.

Электрондық сертификатының дұрыс сипаттайды.

қShape71 олтаңба міндетін

ЭЦҚ қолдану анықтайды.

мүмкіндігін

ЭShape72 ЦҚ қолдану мүмкіндігін анықтауда қиналады.

ЭShape73 ЦҚ-ның қолданылуына бірінші/ екінші/ үшінші мысал келтіруде/ жеке/ заңды тұлғаның ЭЦҚ-ны қолдануының бірінші/ екінші мүмкіндігін анықтауда қателіктер жібереді.

ЭShape74 ЦҚ қолдану мүмкіндігін дұрыс анықтайды.

Электрондық үкімет ұсынатын қызметті анықтайды.

ЭShape75 лектрондық үкімет ұсынатын қызметті анықтауда қиналады.

ЭShape76 лектрондық үкімет ұсынатын бірінші/ екінші қызметті анықтауды қателіктер жібереді.

ЭShape77 лектрондық үкімет ұсынатын қызметті дұрыс анықтайды.

Textbox 1

2


Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі