Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
3D-панорама және( виртуалды саяхат) жасау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Кеңейтілген жоспар:
-
3D модельдеу
<<Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті >>КеАҚ Шәкәрім жоғары колледжі
Күні:16 .03.2023жыл
Оқытушының аты-жөні: Жакупова Меруерт Дүсенбекқызы
Топ:НО-11
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
3D-панорама және( виртуалды саяхат) жасау
Осы сабақта орындалатын оқу мақсаттары (оқу программасына сілтеме)
11.2.4.3 - бірінші тұлғакөрінісі бар 3D панорама жасау (виртуалды тур)
Сабақтың мақсаты
Бірінші тұлғакөрінісі бар 3D панорама (виртуалды тур) түрлерін ажыратады. Панорама жасап үйренеді.
Бағалау критерийлері
Виртуалды турдың, 3D панораманың не екенін біледі;
Виртуалды тур және 3D панораманы жасауға арналған программалық қамтамасыз етілімді таңдай алады;
Виртуалды тур және 3D панораманы жасай алады.
Тілдік мақсаттар
Студенттер: 3D панораманың ерекшеліктері туралы айтып бере алады.
Пәнге қатысты сөздер қоры және терминология: панорамалық фотосурет, сфералық панорама, 3D панорама, виртуалды тур.
Сөйлеу/жазу кезінде қолданылатын пайдалы сөз тіркестері:
-
Виртуалды тур дегеніміз – …
-
Сфералық 3D панораманың артықшылықтары … • ... деп ойлаймын/болжаймын/сенімдімін.
Құндылықтарға баулу
-
“Мәңгілік ел” идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады.
-
Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым-қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.
-
Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық қағидаларын сақтайды.
-
Өмір бойы оқу, қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік дағдысы қалыптасады.
Пән аралық байланыс
Ағылшын тілі
-
-
Алдыңғы білім
3 D- модельдеу
Виртуалды және кеңейтілген шындық
Виртуалды шындықтағы адам
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басталуы
30 мин
Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу, студенттерді түгелдеу.
Қызығушылықты ояту: «Шашу» әдісі (студенттерге ақылды,әдемі сөздермен тәтті таратылады) арқылы студенттердің көңіл күйлерін көтеру, сабаққа қызығушылығын ояту.Яғни, сабақтың ашылуына студенттердің зейінін арттыру.
Білімді тиянақтау:«Талдау» әдісі Алдыңғы сабақта «Виртуалды шындық» және «Кеңейтілген шындық» болып 2 топқа бөлінген. Екі топ уйге берілген тапсырманы ғылыми жұмыстарын ортаға шығып талдайды.
Үй тапсырмасы презентация қорғау. Дескриптор
1.Виртуалды және кеңейтілген шындық мазмұнын саралай алады
2.Қолданыстағы түрлерін біледі
3.Виртуалды шындықтың пайдасы мен зиянын салыстыра алады.
Ой қозғау. «Миға шабуыл» әдісі.
Әр топ мүшелері «Learningapps.org» программасында берілген тапсырмаларды интер белсенді тақта көмегімен орындайды.
Дескриптор
1.Жасанды интелект түрлерін біледі.
2.Нейрондық желілердің түрлерінің жіктелуін біледі.
Сабақта қолдану құрылғылар:Интер белсенді тақта, компьютер,ұялы телефондар
Онлайн ресурс
«Learningapps.org»
программасы
-
– Бүгінгі сабақтың тақырыбы не? - Панорама 360 деген не?
Сабақтың ортасы
30 мин
Оқытушы бүгінгі сабақтың мақсаттарымен таныстырады: виртуалды тур;
-
3D панорама дегенді;
-
виртуалдытур және 3D панорама жасау үшін қандай программа таңдауды;
-
виртуалды тур және 3D панораманы қалай жасау керек екенін білетін боласыңдар.
Оқытушы өз сөзімен түсіндіреді және бейнеролик арқылы толығырақ мәлімет береді.
-
3D панорама дегеніміз не, олардың түрлері, қандай салаларда кеңінен пайдаланылады 3D панорама жасаудың қанша кезеңге бөлінетіні туралы түсіндіріп кетеді
-
Виртуалды тур және 3D панорама жасау үшін қандай программа таңдау,
виртуалды тур және 3D панораманы қалай жасау керек екенін бейне ролик арқылы көрсетеді
3D-панорама – компьютер мониторында көрсетуге бейімделген қоршаған ортаның 360 градустық бейнесі.
3D-панорама – бұл сфераға немесе текшеге проекцияланған панорамалы фотосурет, оны шолу нүктесін қозғалту арқылы қарауға болады.
3D-панораманың түрлері
Жазық панорама- бірнеше кадрдан құралған қарапайым кең форматты фотосурет
Сферафлық панорама – Көлденеңінен 360 градус және 180-градусты қамтиды.
Цилиндрлік панорама – Панорама айналадағы барлық көрінетін кеңістікті көрсетеді
Көлденеңінен 360 градус және 180—нен төмен градусты ғана қамти алады.Мұндай панорама біріңғай цилиндрді қалыптастырады, сақина тәріздес желімдейді.
Текшелі панорама – Панорама текшенің ішкі жағына проекцияланады.
Виртуалды тур (3D-тур) - 3D панорамадан басқа панорамаға өтуге мүмкіндік беретін «белсенді аймақтар» кешеніне біріктірілген , әртүрлі 3 D панорамалар жиынтығы
3D-панораманы жасау кезеңдері
1. 3D-панорамаға фототүсірілім жасау. Бір виртуалды панорама жасау үшін камераның әртүрлі көлбеу бұрышында түсірілім сериясын жасайды. Түсіру арнайы панорамалы бастиекпен жүргізіледі, ол фотоаппаратты тармақ (нодальді) нүктесінің айналасына айналдырады. Бұл 3D-панораманы біріктіру үшін жасалады.
2. 3D-панораманы біріктіру. Біріктіру арнайы бағдарламалық қамтамасыз етілімде жүргізіледі. Мұндай біріктіргіш бағдарламалар бүгінде өте көп, әрбір бағдарламада бейнелерді біріктірудің ерекше технологиясы және жасалатын бағдарламалардың өзіндік форматы пайдаланылады, ал біріктіру автоматты түрде, қолмен немесе аралас режимде жүргізілуі мүмкін.
Барлық фотосуреттерді біріктіргеннен кейін, бағдарлама эквидистанттық проекцияда бір графикалық файлды жасайды. Оны JPG, PNG, TIFF, BMP, т.б. пішімінде сақтауға болады.
3. Фотосуреттерді өңдеу. Сапалы түсірілген және біріктірілген 3D-панорама қосымша өңдеуді қажет етпейді. Ал қажет болған жағдайда оны кез келген графикалық редактормен жасауға болады.
4. Графикалық файлды 3D-панорамаға түрлендіру. Бұл мақсатта әртүрлі бағдарламалар пайдаланылады.б) 1. 3D-панорама мен виртуалды турды іс жүзінде қолданылуы (бейнеролик көрсету)
Жаңа білімді пысықтау
Топтық жұмыс
Кубиктағы QR кодтың көмегімен сұрақтарға жауап беру.
Дескриптор
3D панорама не екенін біледі
3D панорама кезеңдерін, түрлерін, қандай салада болатынын біледі
Әр топқа кесте беріледі.
Бейнеролик
Кубик QR
Кесте
-
-
Сабақтың соңы
30 мин
Ұялы телефонмен практикалық жұмыс. Жеке жұмыс
Практикалық тапсырма:
Ұялы телефон арқылы берілген суреттен панорама жасау.
Ұялы телефон
-
Студенттер телефонмен жұмыс жасайды, компьютерден виртуалды турларды көреді.
Жоғарғы деңгейдегі тапсырмаларды орындату
Тапсырмалар ретімен орындатылады. Тапсырмалар мен сұрақтар оқулықта берілген.
Дескриптор виртуалды тур және 3D панорама жасау үшін қандай программа таңдай алады
виртуалды тур және 3D панораманы қалай жасай алады.
Қорытындылау:Kahoot программасы арқылы студенттер тест тапсырмаларын орындайды (Бұл программаны студенттер алдын ала ұялы телефондарына жүктеп алады, программаға кіріп сайтта берілген кодты теріп, өз есімін жазады, Kahoot сайтында аты шығады, барлық студенттер сайтқа кірген соң тест ойыны басталады)
Дескриптор
1.Студентер белсенділігін көрсетеді
2.3D панорама туралы біледі.
Kahoot программасы
Кері байланыс. «Ой талқы» әдісі Тақырыптың маңызды сәттерін, түсініксіз сәттерін жаз.
Плакат
Үй тапсырмасы (таңдауына қарай)
Виртуалды турлар жасауға арналған программалық қосымшалар жарнамасының буклетін жаса.
"3D панорама және( виртуалды саяхат) жасау» тақырыбы бойынша терминдер мен анықтамалардың сәйкестігі бойынша тапсырма әзірле.
Бағалау критерийлері арқылы оқушыларды бағалаймын
Виртуалды турдың, 3D панораманың не екенін біледі;
Виртуалды тур және 3D панораманы жасауға арналған программалық қамтамасыз етілімді таңдай алады;
Виртуалды тур және 3D панораманы жасай алады.
Қысқартылған жоспары:
-
3D модельдеу
<<Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті >>КеАҚ Шәкәрім жоғары колледжі
Күні:16 .03.2023жыл
Оқытушының аты-жөні: Жакупова Меруерт Дүсенбекқызы
Топ:НО-11
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
3D-панорама және( виртуалды саяхат) жасау
Осы сабақта орындалатын оқу мақсаттары (оқу программасына сілтеме)
11.2.4.3 - бірінші тұлғакөрінісі бар 3D панорама жасау (виртуалды тур)
Сабақтың мақсаты
Бірінші тұлғакөрінісі бар 3D панорама (виртуалды тур) түрлерін ажыратады. Панорама жасап үйренеді.
Бағалау критерийлері
Виртуалды турдың, 3D панораманың не екенін біледі;
Виртуалды тур және 3D панораманы жасауға арналған программалық қамтамасыз етілімді таңдай алады;
Виртуалды тур және 3D панораманы жасай алады.
Тілдік мақсаттар
Студенттер: 3D панораманың ерекшеліктері туралы айтып бере алады.
Пәнге қатысты сөздер қоры және терминология: панорамалық фотосурет, сфералық панорама, 3D панорама, виртуалды тур.
Сөйлеу/жазу кезінде қолданылатын пайдалы сөз тіркестері:
-
Виртуалды тур дегеніміз – …
-
Сфералық 3D панораманың артықшылықтары … • ... деп ойлаймын/болжаймын/сенімдімін.
Құндылықтарға баулу
-
“Мәңгілік ел” идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады.
-
Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым-қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.
-
Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық қағидаларын сақтайды.
-
Өмір бойы оқу, қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік дағдысы қалыптасады.
Пән аралық байланыс
Ағылшын тілі
-
-
Алдыңғы білім
3 D- модельдеу
Виртуалды және кеңейтілген шындық
Виртуалды шындықтағы адам
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы 10 мин.
15 мин.
10 мин.
Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу, студенттерді түгелдеу.
Қызығушылықты ояту: «Шашу» әдісі (студенттерге ақылды,әдемі сөздермен тәтті таратылады) арқылы студенттердің көңіл күйлерін көтеру, сабаққа қызығушылығын ояту.Яғни, сабақтың ашылуына студенттердің зейінін арттыру.
Білімді тиянақтау:«Талдау» әдісі Алдыңғы сабақта «Виртуалды шындық» және «Кеңейтілген шындық» болып 2 топқа бөлінген. Екі топ уйге берілген тапсырманы ғылыми жұмыстарын ортаға шығып талдайды.
Үй тапсырмасы презентация қорғау. Дескриптор
1.Виртуалды және кеңейтілген шындық мазмұнын саралай алады
2.Қолданыстағы түрлерін біледі
3.Виртуалды шындықтың пайдасы мен зиянын салыстыра алады.
Ой қозғау. «Миға шабуыл» әдісі.
Әр топ мүшелері «Learningapps.org» программасында берілген тапсырмаларды интер белсенді тақта көмегімен орындайды.
Дескриптор
1.Жасанды интелект түрлерін біледі.
2.Нейрондық желілердің түрлерінің жіктелуін біледі.
Сабақта қолдану құрылғылар:Интер белсенді тақта, компьютер,ұялы телефондар
Онлайн ресурс
«Learningapps.org»
программасы
-
– Бүгінгі сабақтың тақырыбы не? - Панорама 360 деген не?
Жаңа тақырып
15 мин.
15 мин.
Оқытушы бүгінгі сабақтың мақсаттарымен таныстырады: виртуалды тур;
-
3D панорама дегенді;
-
виртуалдытур және 3D панорама жасау үшін қандай программа таңдауды;
-
виртуалды тур және 3D панораманы қалай жасау керек екенін білетін боласыңдар.
Оқытушы өз сөзімен түсіндіреді және бейнеролик арқылы толығырақ мәлімет береді.
-
3D панорама дегеніміз не, олардың түрлері, қандай салаларда кеңінен пайдаланылады 3D панорама жасаудың қанша кезеңге бөлінетіні туралы түсіндіріп кетеді
-
Виртуалды тур және 3D панорама жасау үшін қандай программа таңдау,
виртуалды тур және 3D панораманы қалай жасау керек екенін бейне ролик арқылы көрсетеді
3D-панорама – компьютер мониторында көрсетуге бейімделген қоршаған ортаның 360 градустық бейнесі.
3D-панорама – бұл сфераға немесе текшеге проекцияланған панорамалы фотосурет, оны шолу нүктесін қозғалту арқылы қарауға болады.
3D-панораманың түрлері
Жазық панорама- бірнеше кадрдан құралған қарапайым кең форматты фотосурет
Сферафлық панорама – Көлденеңінен 360 градус және 180-градусты қамтиды.
Цилиндрлік панорама – Панорама айналадағы барлық көрінетін кеңістікті көрсетеді
Көлденеңінен 360 градус және 180—нен төмен градусты ғана қамти алады.Мұндай панорама біріңғай цилиндрді қалыптастырады, сақина тәріздес желімдейді.
Текшелі панорама – Панорама текшенің ішкі жағына проекцияланады.
Виртуалды тур (3D-тур) - 3D панорамадан басқа панорамаға өтуге мүмкіндік беретін «белсенді аймақтар» кешеніне біріктірілген , әртүрлі 3 D панорамалар жиынтығы
3D-панораманы жасау кезеңдері
1. 3D-панорамаға фототүсірілім жасау. Бір виртуалды панорама жасау үшін камераның әртүрлі көлбеу бұрышында түсірілім сериясын жасайды. Түсіру арнайы панорамалы бастиекпен жүргізіледі, ол фотоаппаратты тармақ (нодальді) нүктесінің айналасына айналдырады. Бұл 3D-панораманы біріктіру үшін жасалады.
2. 3D-панораманы біріктіру. Біріктіру арнайы бағдарламалық қамтамасыз етілімде жүргізіледі. Мұндай біріктіргіш бағдарламалар бүгінде өте көп, әрбір бағдарламада бейнелерді біріктірудің ерекше технологиясы және жасалатын бағдарламалардың өзіндік форматы пайдаланылады, ал біріктіру автоматты түрде, қолмен немесе аралас режимде жүргізілуі мүмкін.
Барлық фотосуреттерді біріктіргеннен кейін, бағдарлама эквидистанттық проекцияда бір графикалық файлды жасайды. Оны JPG, PNG, TIFF, BMP, т.б. пішімінде сақтауға болады.
3. Фотосуреттерді өңдеу. Сапалы түсірілген және біріктірілген 3D-панорама қосымша өңдеуді қажет етпейді. Ал қажет болған жағдайда оны кез келген графикалық редактормен жасауға болады.
4. Графикалық файлды 3D-панорамаға түрлендіру. Бұл мақсатта әртүрлі бағдарламалар пайдаланылады.б) 1. 3D-панорама мен виртуалды турды іс жүзінде қолданылуы (бейнеролик көрсету)
Жаңа білімді пысықтау
Топтық жұмыс
Кубиктағы QR кодтың көмегімен сұрақтарға жауап беру.
Дескриптор
3D панорама не екенін біледі
3D панорама кезеңдерін, түрлерін, қандай салада болатынын біледі
Әр топқа кесте беріледі.
Бейнеролик
Кубик QR
Кесте
-
-
Сабақты бекіту
10 мин
Ұялы телефонмен практикалық жұмыс. Жеке жұмыс
Практикалық тапсырма:
Ұялы телефон арқылы берілген суреттен панорама жасау.
Ұялы телефон
-
Студенттер телефонмен жұмыс жасайды, компьютерден виртуалды турларды көреді.
Жоғарғы деңгейдегі тапсырмаларды орындату
Тапсырмалар ретімен орындатылады. Тапсырмалар мен сұрақтар оқулықта берілген.
Дескриптор виртуалды тур және 3D панорама жасау үшін қандай программа таңдай алады
виртуалды тур және 3D панораманы қалай жасай алады.
Қорытындылау:Kahoot программасы арқылы студенттер тест тапсырмаларын орындайды (Бұл программаны студенттер алдын ала ұялы телефондарына жүктеп алады, программаға кіріп сайтта берілген кодты теріп, өз есімін жазады, Kahoot сайтында аты шығады, барлық студенттер сайтқа кірген соң тест ойыны басталады)
Дескриптор
1.Студентер белсенділігін көрсетеді
2.3D панорама туралы біледі.
Kahoot программасы
Сабақтың соңы 10мин.
Кері байланыс. «Ой талқы» әдісі
Тақырыптың маңызды сәттерін, түсініксіз сәттерін жаз.
Плакат
5 мин
Үй тапсырмасы (таңдауына қарай)
Виртуалды турлар жасауға арналған программалық қосымшалар жарнамасының буклетін жаса.
"3D панорама және( виртуалды саяхат) жасау» тақырыбы бойынша терминдер мен анықтамалардың сәйкестігі бойынша тапсырма әзірле.
Бағалау критерийлері арқылы оқушыларды бағалаймын
Виртуалды турдың, 3D панораманың не екенін біледі;
Виртуалды тур және 3D панораманы жасауға арналған программалық қамтамасыз етілімді таңдай алады;
Виртуалды тур және 3D панораманы жасай алады.