Ұйымдастыру
кезеңі
|
- Сәлемдесу,
түгендеу
- «Шапалақ» әдісімен
жүргіземін.
Кім мені есітіп тұр – 1
шапалақ
Кім мені көріп тұр – 2
шапалақ
Кім мені естіп те тұр, көріп
те тұр – 3 шапалақ
Жағымды атмосфера
орнату
«Сандық» әдісі арқылы топқа
бөлу
«Ия болса дәлелде, жоқ
болса дәлелде» әдісі арқылы сұраққа жауап айтады
және ойларын
дәлелдейді.
Модель дегеніміз - нақты объектіні, процессті
немесе құбылысты ықшам әрі шағын түрде бейнелеп
көрсету. Модельдеу – объектілерді, процесстерді немесе
құбылыстарды зерттеу мақсатында олардың моделін (макетін)
құру.
SketchUp 3D-редакторына
жатады.
|
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
Оқушылар өз болжамдарын айтып,
талқылау жүргізеді
|
Формативті
бағалау
|
Тақырыптық
суреттер
|
Жаңа
сабақ
|
Слайд материалдарымен
танытыру
1-тапсырма
Жаңа тақырыпты түсіндіру
барысында оқушыларға суреттер таратылады оқушыларға өздерінің үйде
салып келген суреттерін смартфонмен сканер жасап, суретті
жандандырамыз.
SketchUp редакторымен жұмыс.
Бейнежазбаны көру арқылы түсіндіріп
өтемін.
1-тапсырма. Тж. «Ойлаң,
топтас, бөліс» әдісі арқылы әр топқа жаңа тақырып бойынша
талқылауға беріледі .
Сол берілген мәтінді оқиды
және топпен талқылап,сұрақтарға жауап
береді.
Екі топқа сұрақ жазылған
кеспелер беріледі.
«0»
тобына
Примитивтер дегеніміз
не?
Графикалық примитив
дегеніміз -векторлық суреттерді құрайтын
ең кіші графикалық
объектер.
Мысалға: түзулер және
бағыттауыш тілшелер; тіктөртбұрыштар; шеңберлер, эллипстар,
доғалар, сегменттер және секторлар; кисықтар; біріктіруші түзулер
және т.б.
3D-моделдің құрама
бөліктері
«1»
тобына
Қандай 3D примитивтерді
білесіз және оларды
атаңыз?
Төбе - бұл үшөлшемді жүйедегі X, Y, Z
координатасы бар
нүкте
Қыр, немесе қабырға
– дегеніміз екі төбені қосатын
кесінді. Үшөлшемді графикада қырды
полигондардың
шектеуші деп
атайды.
Текстура
– дегеніміз үшөлшемді фигураның бетін
қаптайтын сурет.
Полигон
– дегеніміз үшөлшемді фигураны
құрайтын жазық көпбұрыштардың
жиыны.
Компьютермен
жүмыс.
Фигуралардың
модельдерін 3D-редакторына
SketchUp бағдарламасында
құрастыру.
Дескриптор
-
Құрал-саймандардың қызметін
біледі
-
Құрал-саймандарды қолдана
алады
-
Дұрыс 3D
примитивтерді құра
алады
Сергіту сәті: «Фигураларды
бейнеле» деп сергіту жаттығуын жасайды.
Қасындағы көршісімен Қайшы, сызық, шеңбер, төртбұрыш сәйкес
әркеттер орындайды.
|
Оқушылар слайд материалдарымен
танысады
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс
жасайды
Оқушылар бір-біріне қосымша
сұрақтар, қойып, бір-бірін
толықтырады.
Оқушыларға мына сұраққа жауап
беруін сұраңыз: Қандай 3д редакторларды білесіз? Сұраққа жауап
жазу
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Алақан-жұдырық»
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Ақпараттық
мәтін
Үлестірмелі
қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
ҚБ
парағы
|
Қорытынды
|
Бағалау «Кәулік»
көрнекілігі
арқылы
Оқушылар қолдарындағы
жинаған жетондардың санына байланысты
бағаланады.
Үй тапсырмасын
беру
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|