Материалдар / 3d редакторлары

3d редакторлары

Материал туралы қысқаша түсінік
информатикадан ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2023
207
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

     

Бөлім:

3D Баспа

Педагогтіңаты-жөні


Күні:


Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

3D редакторы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.1.2. 3д – редакторының графикалық примитивтерді құруға арналған құралдарын пайдалану

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар үшін: 3д – редакторға арналған барлық құралдарды білу.

Көпшілік оқушылар үшін: 3д –редактор құралдарын қолдана алады.

Кейбір оқушылар:3д –редактор құралдарының графика құруға арналғандарын атап, оларды практикада қолданады.

Бағалау критерийлері

-3D –редактор құралдарын білді.

-3D –редактор құралдарын практикада қолдана алды .

-3д –редактор құралдарының графика құруға арналғандарын атап, оларды практикада қолданады.

Құндылықтарды

дарыту

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша құндылықтар

Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсім Мақсаты: Оқушылардың топтық жұмыста және ортақ шешімге келуі барысында бір-біріне қолдау көрсетуі арқылы құндылықтарды сіңдіру

Пәнаралық байланыстар

Көркем еңбек, Физика, Математика, ағылшын

Бастапқы білім

Модельдер, 3D объектілер




Сабақтың барысы

Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі


- Сәлемдесу, түгендеу

- «Шапалақ» әдісімен жүргіземін.

Кім мені есітіп тұр – 1 шапалақ

Кім мені көріп тұр – 2 шапалақ

Кім мені естіп те тұр, көріп те тұр – 3 шапалақ

Жағымды атмосфера орнату

«Сандық» әдісі арқылы топқа бөлу



«Ия болса дәлелде, жоқ болса дәлелде» әдісі арқылы сұраққа жауап айтады және ойларын дәлелдейді.

Модель дегеніміз - нақты объектіні, процессті немесе құбылысты ықшам әрі шағын түрде бейнелеп көрсету.
Модельдеу – объектілерді, процесстерді немесе құбылыстарды зерттеу мақсатында олардың моделін (макетін) құру.

SketchUp 3D-редакторына жатады.















Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

Формативті бағалау


Тақырыптық суреттер

Жаңа сабақ

Слайд материалдарымен танытыру

1-тапсырма

Жаңа тақырыпты түсіндіру барысында оқушыларға суреттер таратылады оқушыларға өздерінің үйде салып келген суреттерін смартфонмен сканер жасап, суретті жандандырамыз.

SketchUp редакторымен жұмыс. Бейнежазбаны көру арқылы түсіндіріп өтемін.


1-тапсырма. Тж. «Ойлаң, топтас, бөліс» әдісі арқылы әр топқа жаңа тақырып бойынша талқылауға беріледі .

Сол берілген мәтінді оқиды және топпен талқылап,сұрақтарға жауап береді.

Екі топқа сұрақ жазылған кеспелер беріледі.

«0» тобына

Примитивтер дегеніміз не?

Графикалық примитив дегеніміз -векторлық суреттерді құрайтын ең кіші графикалық объектер.

Мысалға: түзулер және бағыттауыш тілшелер; тіктөртбұрыштар; шеңберлер, эллипстар, доғалар, сегменттер және секторлар; кисықтар; біріктіруші түзулер және т.б.

3D-моделдің құрама бөліктері


«1» тобына

Қандай 3D примитивтерді білесіз және оларды атаңыз?

Төбе - бұл үшөлшемді жүйедегі X, Y, Z координатасы бар нүкте

Қыр, немесе қабырға – дегеніміз екі төбені қосатын кесінді. Үшөлшемді графикада қырды полигондардың шектеуші деп атайды.

Текстура – дегеніміз үшөлшемді фигураның бетін қаптайтын сурет.

Полигон – дегеніміз үшөлшемді фигураны құрайтын жазық көпбұрыштардың жиыны.

Компьютермен жүмыс.

Фигуралардың модельдерін 3D-редакторына SketchUp бағдарламасында құрастыру.

Дескриптор

  • Құрал-саймандардың қызметін біледі

  • Құрал-саймандарды қолдана алады

  • Дұрыс 3D примитивтерді құра алады


Сергіту сәті: «Фигураларды бейнеле» деп сергіту жаттығуын жасайды. Қасындағы көршісімен Қайшы, сызық, шеңбер, төртбұрыш сәйкес әркеттер орындайды.


Оқушылар слайд материалдарымен танысады



Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды


Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.




Оқушыларға мына сұраққа жауап беруін сұраңыз: Қандай 3д редакторларды білесіз? Сұраққа жауап жазу





ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

«Ең үздік жауап»

«Алақан-жұдырық»

ҚБ «Өзін-өзі бағалау»





Ақпараттық мәтін

Үлестірмелі қағаздар


Суреттер


Тірек-сызбалар


ҚБ парағы

Қорытынды

Бағалау «Кәулік» көрнекілігі арқылы

Оқушылар қолдарындағы жинаған жетондардың санына байланысты бағаланады.

Үй тапсырмасын беру


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект


Үй тапсырмасы

.§8 оқу. Өз үйлерінің моделін салып келу






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ