|
Сабақтың тақырыбы: АҚШ |
Мектеп: Жамбыл атындағы мектеп-гимназиясы Мұғалімнің аты-жөні:Байсеркеева Г.Т. Күні: 12.12 |
||||||||||||
|
СЫНЫП: 11 ә |
Қатысқан оқушылар саны: 19 |
Қатыспаған оқушылар саны: - |
|||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
1940-70 жж. АҚШ-тың әлеуметтік-экономикалық және саяси даму барысын анықтау |
||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: 1940-70 жж. АҚШ-тың әлеуметтік-экономикалық және саяси даму барысы туралы мағлұмат алады; Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: 40-70 жж. АҚШ-тың ішкі, сыртқы саясатының ерекшеліктерін анықтайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Тафт-Хартли заңы, Трумэн доктринасы, Маршалл жоспары, Маккарен-Вуд заңы, Уотергейт |
||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық,А 3, тапсырмалар, кері байланыс қағаздары, стикер. |
||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
География |
||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Орталық және оңт. Шығыс Еуропа елдері |
||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. «Карта қиындылары» Картаны 6 қиындыға бөліп, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді. Психологиялық ахуал қалыптастыру АҚШ-қа байланысты сөздер жазу керек, қай топ көп жазса,маңызды ой жазса бағаланады. |
1-топ: Статистер 2-топ: Зерттеушілер 3-топ: Журналистер « кластер» қағаздар, қалам. |
|||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. «Менен сұрақ , сенен жауап» 1-топқа: 1.Трумэн әкімшілігі кезіндегі әлеуметтік-экономикалық ,саяси жағдайдың ерекшелігі неде? 2.Заңдардың мәнін ашып көрсетіңіз? 2-топқа: 1.АҚШ-тың с/с ұстанған бағыты? 2.1950-60 жж. АҚШ үкіметінің саясаты қандай? 3-топқа 1.Наразылық қозғалыстардың өрістеуі неліктен? 2.Р.Никсон саясатының ерекшелігі неде? |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||||||||
|
Ортасы 15 минут |
Қолдану «Жариялау» әдісі
Талдау 40-70 жж. АҚШ
«Әліпби желісі» әдісі Әліпби әріптері бойынша сөздер табады,уақыт аяқталған соң тапқан сөздерін оқып мағынасын түсіндіреді.
|
Оқулық, А3, түрлі-түсті маркерлер
Әліпби |
|||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 7 минут |
Синтез Инсерт әдісі: 1940-70 жж.АҚШ
|
«Инсерт» әдісі |
|||||||||||
|
Рефлексия 3 минут |
«Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
|
Рефлексиялық шеңбер
|
|||||||||||
|
Бағалау. Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу, 7 тест сұрақтарын құрастыру |
|||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
40-70 жж.Америка Құрама Штаттары
40-70 жж.Америка Құрама Штаттары
|
Сабақтың тақырыбы: АҚШ |
Мектеп: Жамбыл атындағы мектеп-гимназиясы Мұғалімнің аты-жөні:Байсеркеева Г.Т. Күні: 12.12 |
||||||||||||
|
СЫНЫП: 11 ә |
Қатысқан оқушылар саны: 19 |
Қатыспаған оқушылар саны: - |
|||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
1940-70 жж. АҚШ-тың әлеуметтік-экономикалық және саяси даму барысын анықтау |
||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: 1940-70 жж. АҚШ-тың әлеуметтік-экономикалық және саяси даму барысы туралы мағлұмат алады; Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: 40-70 жж. АҚШ-тың ішкі, сыртқы саясатының ерекшеліктерін анықтайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Тафт-Хартли заңы, Трумэн доктринасы, Маршалл жоспары, Маккарен-Вуд заңы, Уотергейт |
||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық,А 3, тапсырмалар, кері байланыс қағаздары, стикер. |
||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
География |
||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Орталық және оңт. Шығыс Еуропа елдері |
||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. «Карта қиындылары» Картаны 6 қиындыға бөліп, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді. Психологиялық ахуал қалыптастыру АҚШ-қа байланысты сөздер жазу керек, қай топ көп жазса,маңызды ой жазса бағаланады. |
1-топ: Статистер 2-топ: Зерттеушілер 3-топ: Журналистер « кластер» қағаздар, қалам. |
|||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. «Менен сұрақ , сенен жауап» 1-топқа: 1.Трумэн әкімшілігі кезіндегі әлеуметтік-экономикалық ,саяси жағдайдың ерекшелігі неде? 2.Заңдардың мәнін ашып көрсетіңіз? 2-топқа: 1.АҚШ-тың с/с ұстанған бағыты? 2.1950-60 жж. АҚШ үкіметінің саясаты қандай? 3-топқа 1.Наразылық қозғалыстардың өрістеуі неліктен? 2.Р.Никсон саясатының ерекшелігі неде? |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||||||||
|
Ортасы 15 минут |
Қолдану «Жариялау» әдісі
Талдау 40-70 жж. АҚШ
«Әліпби желісі» әдісі Әліпби әріптері бойынша сөздер табады,уақыт аяқталған соң тапқан сөздерін оқып мағынасын түсіндіреді.
|
Оқулық, А3, түрлі-түсті маркерлер
Әліпби |
|||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 7 минут |
Синтез Инсерт әдісі: 1940-70 жж.АҚШ
|
«Инсерт» әдісі |
|||||||||||
|
Рефлексия 3 минут |
«Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
|
Рефлексиялық шеңбер
|
|||||||||||
|
Бағалау. Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу, 7 тест сұрақтарын құрастыру |
|||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













