Тәрбиеші: Канымкулова Асемгул Қабылқызы
Тобы: «Ақниет»
Білім беру саласы: Денсаулық
Бөлімі: Дене шынықтыру
Тақырыбы: 40 см доғаның астымен еңбектеу.
Мақсаты: түрегеліп тұрған қалыптан оңға , солға қарай еңкейе отырып, доғаның астымен еңбектей алады.
Көрнекіліктер: доға, қоян, гимнастикалық орындық.
Шаттық шеңбері:Жалқаулықты тастаймыз,
Шынығамыз жастай біз,
Ырғағымен әуеннің,
Жаттығуды бастаймыз,
Сәлеметсіздер ме апайлар.
Тәрбиеші: Балалар жыл мезгілдерін атап жңберейікші?
Балалар: Күз, қыс, көктем, жаз.
Тәрбиеші: Қазір жылдың қай мезгілі?
Балалар: Күз мезгілі.
Тәрбиеші: Күз мезгілінде қандай табиғи өзгерістер болады?
Балалар: Күн суытады, жапырақтар жерге түседі, адамдар үстеріне қалың киімдерін киеді.
Тосын сый: Қоян келеді.
Қоян: Сәлеметсіздер ме, балалар?Көңіл күлерің қалай? Сендерді батыл, шапшаң әдемі балалар деп естідім. Сендерден мен көиек сұрап келдім. Орманда аңдардың арасында жарыс өтпекші, сол жарысқа менда қатысайын деп едім. Ол үшін сендер маған жаттығу жасауды, еңбектеуді, шапшаң ойгауды үйретесіңдер ме?
Тәрбиеші: Сәлеметсің бе, қоянжан, төрлет. Біз көмек беруге арқашанда дайынбыз. Олай болса балалар қоянды ортамызға алып жаттығуды бастайық.
Қолымызды белімізге қойып, бір-біріміздің артынан жүреміз.
Аяқ ұшымен жүру «Аю жүрісі» аяқтың сыртқы жағымен жүру.
Қоян сияқты секіру екң аяқты қосып бірге секіру. Баяу жүгіріс.
Жалпы дамыту жаттығуларын орындау
1.Сылдырмақпен тұру.
Б.қ. аяқтың арасын сәл ашып, қол төменде (қолды сылдырлату)
Сылдырмақты көтеру (4 рет)
2.Сылдырмақты соғу, еңкейіп сылдырмақты тізеге соғу, тұру.
3.Сылдырмақты қою. Отырып, сылдырмақты алу.
4.Жапырақтар сыбдырлайды.
Б.қ. аяқ сәл алшақ қойылған, қол төменде. Қолды жоғары көтеріп шайқалту (ш-ш-ш)
6.Ағаштар сыбдырлайды
Б.қ. баяғыдай тұрып, солға, оңға қарай тұрып жайлап иілу. (4 рет)
Тәрбиеші: Жарайсыңдар, балалар. Енді балалар қоянмен бірге «Кім шапшаң?» ойынын ойнап жіберейік.
Ойынның шарты: балаларды шапшаңдыққа баулу. Еңбектей отырып, бір қолымен кегли тасу.
Тәрбиеші: Кәне балалар өткен оқу қызметінде еңіс тақтай бойымен орындық аяқтары арасымен еңбектейді.
Қазір қайталап жіберейікші.
Тәрбиеші: Кәне қайталап жіберейікші. Бүгін балалар доғаның астымен еңбектеуді үйренеміз.
Тәрбиеші: енді қоянға «Күн мен жаңбыр» ойынын ойнап көрсетейік.
Ойын шарты: күн дегенде балалар ойнап жүреді. Жаңбыр дегенде тәрбиешінің қолындағы қолшатырдың астына жиналады.
Тәрбиеші: Балалар қоянның да жарысқа баратын уақыты жақындаған шығар. Енді балалар қоянды шығарып салайық. Орманға жету үшін көп кедергілер бар, кедергілерден еңбектеп өтуіміз керек.
Қоян: балалар сендерге рахмет мен бүгін қызықты жаттығулар мен ойындар ойнап бойым сергіп қалдым. Енді мені ормандағы аңдармен жарысуға дайынмын.
Тәрбиеші: Олай болса балалар, қоянға жеңіспен сәттілік тілейік. Қоянжан ормандағы аңдармен жарыстан І орын алуына тілектеспіз.
Тәрбиеші: бүгін бізге қонаққа кім келді?
Балалар: Қоян.
Тәрбиеші: Қоян бізден не сұрады?
Балалар: Көмек сұрады.
Тәрбиеші: Сендер көмектестіңдер ме?
Балалар: Иә.
Тәрбиеші: Оқу қызметінде не үйрендік?
Балалар: доғаның астынан еңбектеуді үйрендік. Гимнастикалық орындық үстімен еңбектеп жүрдік.
Тәрбиеші: Бүгінгі оқу қызметіне жақсы қатыстыңдар. Ракмет! Келген қонақтармен қоштасайық.
Көріскенше күн жақсы,
Аман есен болайық.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"40 см доғаның астымен еңбектеу".
"40 см доғаның астымен еңбектеу".
Тәрбиеші: Канымкулова Асемгул Қабылқызы
Тобы: «Ақниет»
Білім беру саласы: Денсаулық
Бөлімі: Дене шынықтыру
Тақырыбы: 40 см доғаның астымен еңбектеу.
Мақсаты: түрегеліп тұрған қалыптан оңға , солға қарай еңкейе отырып, доғаның астымен еңбектей алады.
Көрнекіліктер: доға, қоян, гимнастикалық орындық.
Шаттық шеңбері:Жалқаулықты тастаймыз,
Шынығамыз жастай біз,
Ырғағымен әуеннің,
Жаттығуды бастаймыз,
Сәлеметсіздер ме апайлар.
Тәрбиеші: Балалар жыл мезгілдерін атап жңберейікші?
Балалар: Күз, қыс, көктем, жаз.
Тәрбиеші: Қазір жылдың қай мезгілі?
Балалар: Күз мезгілі.
Тәрбиеші: Күз мезгілінде қандай табиғи өзгерістер болады?
Балалар: Күн суытады, жапырақтар жерге түседі, адамдар үстеріне қалың киімдерін киеді.
Тосын сый: Қоян келеді.
Қоян: Сәлеметсіздер ме, балалар?Көңіл күлерің қалай? Сендерді батыл, шапшаң әдемі балалар деп естідім. Сендерден мен көиек сұрап келдім. Орманда аңдардың арасында жарыс өтпекші, сол жарысқа менда қатысайын деп едім. Ол үшін сендер маған жаттығу жасауды, еңбектеуді, шапшаң ойгауды үйретесіңдер ме?
Тәрбиеші: Сәлеметсің бе, қоянжан, төрлет. Біз көмек беруге арқашанда дайынбыз. Олай болса балалар қоянды ортамызға алып жаттығуды бастайық.
Қолымызды белімізге қойып, бір-біріміздің артынан жүреміз.
Аяқ ұшымен жүру «Аю жүрісі» аяқтың сыртқы жағымен жүру.
Қоян сияқты секіру екң аяқты қосып бірге секіру. Баяу жүгіріс.
Жалпы дамыту жаттығуларын орындау
1.Сылдырмақпен тұру.
Б.қ. аяқтың арасын сәл ашып, қол төменде (қолды сылдырлату)
Сылдырмақты көтеру (4 рет)
2.Сылдырмақты соғу, еңкейіп сылдырмақты тізеге соғу, тұру.
3.Сылдырмақты қою. Отырып, сылдырмақты алу.
4.Жапырақтар сыбдырлайды.
Б.қ. аяқ сәл алшақ қойылған, қол төменде. Қолды жоғары көтеріп шайқалту (ш-ш-ш)
6.Ағаштар сыбдырлайды
Б.қ. баяғыдай тұрып, солға, оңға қарай тұрып жайлап иілу. (4 рет)
Тәрбиеші: Жарайсыңдар, балалар. Енді балалар қоянмен бірге «Кім шапшаң?» ойынын ойнап жіберейік.
Ойынның шарты: балаларды шапшаңдыққа баулу. Еңбектей отырып, бір қолымен кегли тасу.
Тәрбиеші: Кәне балалар өткен оқу қызметінде еңіс тақтай бойымен орындық аяқтары арасымен еңбектейді.
Қазір қайталап жіберейікші.
Тәрбиеші: Кәне қайталап жіберейікші. Бүгін балалар доғаның астымен еңбектеуді үйренеміз.
Тәрбиеші: енді қоянға «Күн мен жаңбыр» ойынын ойнап көрсетейік.
Ойын шарты: күн дегенде балалар ойнап жүреді. Жаңбыр дегенде тәрбиешінің қолындағы қолшатырдың астына жиналады.
Тәрбиеші: Балалар қоянның да жарысқа баратын уақыты жақындаған шығар. Енді балалар қоянды шығарып салайық. Орманға жету үшін көп кедергілер бар, кедергілерден еңбектеп өтуіміз керек.
Қоян: балалар сендерге рахмет мен бүгін қызықты жаттығулар мен ойындар ойнап бойым сергіп қалдым. Енді мені ормандағы аңдармен жарысуға дайынмын.
Тәрбиеші: Олай болса балалар, қоянға жеңіспен сәттілік тілейік. Қоянжан ормандағы аңдармен жарыстан І орын алуына тілектеспіз.
Тәрбиеші: бүгін бізге қонаққа кім келді?
Балалар: Қоян.
Тәрбиеші: Қоян бізден не сұрады?
Балалар: Көмек сұрады.
Тәрбиеші: Сендер көмектестіңдер ме?
Балалар: Иә.
Тәрбиеші: Оқу қызметінде не үйрендік?
Балалар: доғаның астынан еңбектеуді үйрендік. Гимнастикалық орындық үстімен еңбектеп жүрдік.
Тәрбиеші: Бүгінгі оқу қызметіне жақсы қатыстыңдар. Ракмет! Келген қонақтармен қоштасайық.
Көріскенше күн жақсы,
Аман есен болайық.
шағым қалдыра аласыз













