|
Бөлім: |
10.3В Функцияның шегі және үзіліссіздігі |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Отеубаева Ж.А |
|
|
Күні: |
15.03.2023 |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
§43.Функция графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуі ББЖБ №9 |
|
|
Сабақ нөмірі: |
№103-14 |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.4.1.25 - берілген нүктеде функция графигіне жүргізілген жанама теңдеуін құру |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Берілген нүктеде жанаманың теңдеуін құру алгоритмін меңгеріп,жанаманың теңдеуін құрады. |
|
|
Бағалау критерийі |
Функция графигіне жүргізілген жанама теңдеуін құрады. |
|
|
Дарынды оқушымен жұмыс Қабілеті төмен оқушымен жұмыс |
Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс: Туындысы неге тең? 4; -10х, 3cosx, Дарынды оқушымен жұмыс.
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
§43.Функция графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуі
§43.Функция графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуі
|
Бөлім: |
10.3В Функцияның шегі және үзіліссіздігі |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Отеубаева Ж.А |
|
|
Күні: |
15.03.2023 |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
§43.Функция графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуі ББЖБ №9 |
|
|
Сабақ нөмірі: |
№103-14 |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.4.1.25 - берілген нүктеде функция графигіне жүргізілген жанама теңдеуін құру |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Берілген нүктеде жанаманың теңдеуін құру алгоритмін меңгеріп,жанаманың теңдеуін құрады. |
|
|
Бағалау критерийі |
Функция графигіне жүргізілген жанама теңдеуін құрады. |
|
|
Дарынды оқушымен жұмыс Қабілеті төмен оқушымен жұмыс |
Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс: Туындысы неге тең? 4; -10х, 3cosx, Дарынды оқушымен жұмыс.
|
|
шағым қалдыра аласыз

f (xₒ)= f ʹ(xₒ) xₒ+b



























