Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлімі: |
4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Кожантаева А.Г |
|
Күні: |
19.02 |
|
Сыныбы: 7ә,б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.3.3.2 Python программалау тіліндегі кірістірілген шарттарды қолдану. |
|
Сабақтың мақсаты |
|
Сабақтың барысы:
|
Кезең |
Уақыт |
Оқушының әрекеті |
Мұғалімнің әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
1. Ұйымдастыру кезеңі |
5 минут |
Оқушылар орындарына жайғасады, мұғаліммен амандасады. |
Мұғалім оқушылармен амандасады, сабаққа дайындығын тексереді. |
Мадақтау |
Сынып журналы |
|
2. Мотивациялық кезең |
10 минут |
Оқушылар өмірде кездесетін күрделі шарттарды талқылайды (мысалы, ауа райына байланысты киім таңдау, бағдаршамның жұмысы). |
Мұғалім оқушыларға кірістірілген шарттардың қажеттілігін түсіндіреді, мысалдар келтіреді. |
Ауызша мадақтау |
Интерактивті тақта, мысалдар суреттері |
|
3. Жаңа материалды меңгерту |
15 минут |
Оқушылар мұғалімді тыңдайды, Python тілінде кірістірілген шарттарды жазуды үйренеді. |
Мұғалім Python тілінде if, elif, else операторларын қолданып кірістірілген шарттарды қалай жазу керектігін түсіндіреді, мысалдар келтіреді. |
Қалыптастырушы бағалау (ауызша) |
Компьютер, Python программалау ортасы |
|
4. Тәжірибелік кезең |
20 минут |
Жеке жұмыс: Оқушылар мұғалім берген тапсырманы жеке орындайды (мысалы, санның тақ немесе жұп екенін анықтайтын программа жазу).<br>Жұптық жұмыс: Оқушылар жұптасып, бірлесіп күрделірек тапсырманы орындайды (мысалы, екі санның үлкенін табу).<br>Топтық жұмыс: Оқушылар топпен бірігіп, шығармашылық тапсырманы орындайды (мысалы, "Бағдаршам" программасын жасау). |
Мұғалім оқушыларға тапсырмаларды береді, олардың орындалуын қадағалайды, көмек қажет болса береді. |
Жиынтық бағалау (бақылау, критерийлер бойынша) |
Компьютерлер, тапсырмалар жинағы |
|
5. Қорытынды |
5 минут |
Оқушылар өз жұмыстарын талқылайды, нәтижелерін бөліседі. |
Мұғалім сабақты қорытындылайды, оқушылардың жетістіктерін атап өтеді. |
Мадақтау |
Интерактивті тақта |
Дискрипторлар мен бағалау критерийлері (Қазақша)
Жеке жұмыс:
-
Дискриптор: Санның тақ немесе жұп екенін анықтайтын программа жазады.
-
Бағалау критерийі: Программа дұрыс жұмыс істейді, код түсінікті және тиімді.
Жұптық жұмыс:
-
Дискриптор: Екі санның үлкенін анықтайтын программа жазады.
-
Бағалау критерийі: Программа барлық жағдайларды қамтиды, код оқылымды және әріптестерімен ынтымақтастықта жұмыс жасайды.
Топтық жұмыс:
-
Дискриптор: "Бағдаршам" программасын жасайды.
-
Бағалау критерийі: Программа жұмыс істейді, интерфейсі түсінікті, топ мүшелері бір-бірімен келісіп, рөлдерді бөліп атқарған.
Бағалау:
-
Әрбір тапсырманың орындалуына қарай ұпайлар қойылады.
-
Жиналған ұпайлар бойынша оқушының сабақтағы жетістігі бағаланады.
Программа мысалы (Латынша)
Python
number = int(input("San engiz: ")) # San - число, engiz - введи
if number > 0:
print("San on san.") # Он - положительное
elif number < 0:
print("San teris san.") # Теріс - отрицательное
else:
print("San nolge ten.") # Нольге тең - равно нулю
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
4.5. Кірістірілген шарттарды программалау
4.5. Кірістірілген шарттарды программалау
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлімі: |
4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Кожантаева А.Г |
|
Күні: |
19.02 |
|
Сыныбы: 7ә,б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.3.3.2 Python программалау тіліндегі кірістірілген шарттарды қолдану. |
|
Сабақтың мақсаты |
|
Сабақтың барысы:
|
Кезең |
Уақыт |
Оқушының әрекеті |
Мұғалімнің әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
1. Ұйымдастыру кезеңі |
5 минут |
Оқушылар орындарына жайғасады, мұғаліммен амандасады. |
Мұғалім оқушылармен амандасады, сабаққа дайындығын тексереді. |
Мадақтау |
Сынып журналы |
|
2. Мотивациялық кезең |
10 минут |
Оқушылар өмірде кездесетін күрделі шарттарды талқылайды (мысалы, ауа райына байланысты киім таңдау, бағдаршамның жұмысы). |
Мұғалім оқушыларға кірістірілген шарттардың қажеттілігін түсіндіреді, мысалдар келтіреді. |
Ауызша мадақтау |
Интерактивті тақта, мысалдар суреттері |
|
3. Жаңа материалды меңгерту |
15 минут |
Оқушылар мұғалімді тыңдайды, Python тілінде кірістірілген шарттарды жазуды үйренеді. |
Мұғалім Python тілінде if, elif, else операторларын қолданып кірістірілген шарттарды қалай жазу керектігін түсіндіреді, мысалдар келтіреді. |
Қалыптастырушы бағалау (ауызша) |
Компьютер, Python программалау ортасы |
|
4. Тәжірибелік кезең |
20 минут |
Жеке жұмыс: Оқушылар мұғалім берген тапсырманы жеке орындайды (мысалы, санның тақ немесе жұп екенін анықтайтын программа жазу).<br>Жұптық жұмыс: Оқушылар жұптасып, бірлесіп күрделірек тапсырманы орындайды (мысалы, екі санның үлкенін табу).<br>Топтық жұмыс: Оқушылар топпен бірігіп, шығармашылық тапсырманы орындайды (мысалы, "Бағдаршам" программасын жасау). |
Мұғалім оқушыларға тапсырмаларды береді, олардың орындалуын қадағалайды, көмек қажет болса береді. |
Жиынтық бағалау (бақылау, критерийлер бойынша) |
Компьютерлер, тапсырмалар жинағы |
|
5. Қорытынды |
5 минут |
Оқушылар өз жұмыстарын талқылайды, нәтижелерін бөліседі. |
Мұғалім сабақты қорытындылайды, оқушылардың жетістіктерін атап өтеді. |
Мадақтау |
Интерактивті тақта |
Дискрипторлар мен бағалау критерийлері (Қазақша)
Жеке жұмыс:
-
Дискриптор: Санның тақ немесе жұп екенін анықтайтын программа жазады.
-
Бағалау критерийі: Программа дұрыс жұмыс істейді, код түсінікті және тиімді.
Жұптық жұмыс:
-
Дискриптор: Екі санның үлкенін анықтайтын программа жазады.
-
Бағалау критерийі: Программа барлық жағдайларды қамтиды, код оқылымды және әріптестерімен ынтымақтастықта жұмыс жасайды.
Топтық жұмыс:
-
Дискриптор: "Бағдаршам" программасын жасайды.
-
Бағалау критерийі: Программа жұмыс істейді, интерфейсі түсінікті, топ мүшелері бір-бірімен келісіп, рөлдерді бөліп атқарған.
Бағалау:
-
Әрбір тапсырманың орындалуына қарай ұпайлар қойылады.
-
Жиналған ұпайлар бойынша оқушының сабақтағы жетістігі бағаланады.
Программа мысалы (Латынша)
Python
number = int(input("San engiz: ")) # San - число, engiz - введи
if number > 0:
print("San on san.") # Он - положительное
elif number < 0:
print("San teris san.") # Теріс - отрицательное
else:
print("San nolge ten.") # Нольге тең - равно нулю
шағым қалдыра аласыз













