Материалдар / 4.5. Кірістірілген шарттарды программалау

4.5. Кірістірілген шарттарды программалау

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚР Білім және Ғылым министрлігінің стандартымен жасалған
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлімі:

4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау»

Педагогтің аты-жөні:

Кожантаева А.Г

Күні:

19.02

Сыныбы: 7ә,б

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

4.5. Кірістірілген шарттарды программалау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.3.2 Python программалау тіліндегі кірістірілген шарттарды қолдану.

Сабақтың мақсаты

  • Оқушылар Python программалау тілінде кірістірілген шарттарды қолдануды үйренеді.

  • Оқушылар шартты операторларды программаларда тиімді пайдалану дағдыларын дамытады.

  • Оқушылар функционалдық сауаттылық (проблеманы шешу, логикалық ойлау) дағдыларын жетілдіреді.


Сабақтың барысы:


Кезең

Уақыт

Оқушының әрекеті

Мұғалімнің әрекеті

Бағалау

Ресурстар

1. Ұйымдастыру кезеңі

5 минут

Оқушылар орындарына жайғасады, мұғаліммен амандасады.

Мұғалім оқушылармен амандасады, сабаққа дайындығын тексереді.

Мадақтау

Сынып журналы

2. Мотивациялық кезең

10 минут

Оқушылар өмірде кездесетін күрделі шарттарды талқылайды (мысалы, ауа райына байланысты киім таңдау, бағдаршамның жұмысы).

Мұғалім оқушыларға кірістірілген шарттардың қажеттілігін түсіндіреді, мысалдар келтіреді.

Ауызша мадақтау

Интерактивті тақта, мысалдар суреттері

3. Жаңа материалды меңгерту

15 минут

Оқушылар мұғалімді тыңдайды, Python тілінде кірістірілген шарттарды жазуды үйренеді.

Мұғалім Python тілінде if, elif, else операторларын қолданып кірістірілген шарттарды қалай жазу керектігін түсіндіреді, мысалдар келтіреді.

Қалыптастырушы бағалау (ауызша)

Компьютер, Python программалау ортасы

4. Тәжірибелік кезең

20 минут

Жеке жұмыс: Оқушылар мұғалім берген тапсырманы жеке орындайды (мысалы, санның тақ немесе жұп екенін анықтайтын программа жазу).<br>Жұптық жұмыс: Оқушылар жұптасып, бірлесіп күрделірек тапсырманы орындайды (мысалы, екі санның үлкенін табу).<br>Топтық жұмыс: Оқушылар топпен бірігіп, шығармашылық тапсырманы орындайды (мысалы, "Бағдаршам" программасын жасау).

Мұғалім оқушыларға тапсырмаларды береді, олардың орындалуын қадағалайды, көмек қажет болса береді.

Жиынтық бағалау (бақылау, критерийлер бойынша)

Компьютерлер, тапсырмалар жинағы

5. Қорытынды

5 минут

Оқушылар өз жұмыстарын талқылайды, нәтижелерін бөліседі.

Мұғалім сабақты қорытындылайды, оқушылардың жетістіктерін атап өтеді.

Мадақтау

Интерактивті тақта

Дискрипторлар мен бағалау критерийлері (Қазақша)

Жеке жұмыс:

  • Дискриптор: Санның тақ немесе жұп екенін анықтайтын программа жазады.

  • Бағалау критерийі: Программа дұрыс жұмыс істейді, код түсінікті және тиімді.

Жұптық жұмыс:

  • Дискриптор: Екі санның үлкенін анықтайтын программа жазады.

  • Бағалау критерийі: Программа барлық жағдайларды қамтиды, код оқылымды және әріптестерімен ынтымақтастықта жұмыс жасайды.

Топтық жұмыс:

  • Дискриптор: "Бағдаршам" программасын жасайды.

  • Бағалау критерийі: Программа жұмыс істейді, интерфейсі түсінікті, топ мүшелері бір-бірімен келісіп, рөлдерді бөліп атқарған.

Бағалау:

  • Әрбір тапсырманың орындалуына қарай ұпайлар қойылады.

  • Жиналған ұпайлар бойынша оқушының сабақтағы жетістігі бағаланады.

Программа мысалы (Латынша)

Python

number = int(input("San engiz: ")) # San - число, engiz - введи


if number > 0:

print("San on san.") # Он - положительное

elif number < 0:

print("San teris san.") # Теріс - отрицательное

else:

print("San nolge ten.") # Нольге тең - равно нулю






ЖИ арқылы жасау
16 Ақпан 2025
103
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі