Сабақтың
мақсаттары:
|
-Қазақтың ұлттық тағамдарымен
таныстыру;
-Қазақ халқының қонақ жайлығын
зерттеу;
-Қазақтың ұлттық тағамдардың адам денсаулығына әсерін
зерттеу;
-Тәжірибелік жұмысты
орындау;
-Өзінің және сыныптастарының
жұмыстарынының нәтижелерін
талдау;
-Орындаған жұмысты
сыныпта талқылау.
|
Бағалау критерийлері
|
-Қазақтың ұлттық тағамдарын
біледі;
-Қазақ халқының қонақ жайлығын
зерттейді;
-Қазақтың ұлттық тағамдардың, адам денсаулығына әсерін
зерттейді;
-Қазақтың ұлттық тағамдарының ерекшеліктерін сипаттайды
және салыстырады;
-Постерді жасай алады;
-Өзінің және сыныптастарының
жұмыстарынының нәтижелерін
талдайды;
-Өз жұмысын қорғай
алады;
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
Жұмыстарды талдауға үйренеді, арнайы пәндік терминологияны
қолданып, үйренеді.
Диалогтармен хат-жазбаларға арналған пайдалы сөздер
жиынтығы:
Тәжірибелік жұмыста маған
ұнағаны________________.
Жұмысты
__________жақсартуға болатынына
келісемін.
|
Бастапқы
білім
|
Оқушылар дұрыс тамақтану негіздері, ас мәзірін құрастыру,
асхана жабдықтарын зерделеген. Тағам дайындауға арналған
жабдықтарымен, құралдарымен ыңғайландыру саймандарымен жұмыс жасау
дағдыларын қалыптыстырған. Бутерброттар мен сусындар,
жеміс-жидектер мен көкөністен салат, жартылай фабрикаттардан
тағамдар, дессерттерді жылдам әзірлеу технологияларын біледі. Қазақ
және әртүрлі халықтарының мәдениеттеріндегі дастархан басында
өзін-өз ұстау ережелерін меңгерген.
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда
шаттық
шеңбері жүзеге
асырылады.
3. Оқушыларды топтарға
біріктіру.
|
Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының
суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды
таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа
бірігеді.
1 топ: Кітап
2 топ: Дәптер
3 топ: Қаламсап
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
Кітап, дәптер, қалам
суреттері бейнеленген қима қағаздар
топтамасы
(Қазіргі
жағдайда)
ДК
экраны
|
Ортасы
|
«Миға
шабуыл» әдісін қолданып, сабақтың
тақырыбына
шығу.
1. Қалай ойлайсыздар, бүгінгі сабақтың тақырыбы
қандай?
2. Қандай қазақтың ұлттық тағамдарын
білесіздер?
3. Тамақ жайында қандай мақал-мәтелдерді немесе жұмбақтарды
білесіздер?
4. Бұл тағамдарды дайындау барысында қандай негізгі
азық-түліктерді қолданады, атап
шығыңыздар?
3. Жаңа тақырыппен
танысу.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен
таныстыру.
-Қазақтың ұлттық тағамдарымен
таныстыру;
-Қазақ халқының қонақ жайлығын
зерттеу;
-Қазақтың ұлттық тағамдардың адам денсаулығына әсерін
зерттеу;
-Тәжірибелік жұмысты
орындау;
-Өзінің және сыныптастарының
жұмыстарынының нәтижелерін
талдау;
-Орындаған жұмысты сыныпта
талқылау.
4. Бейнебаянды
көрсету: Қазақ халқының ұлттық
тағамдары.
|
Тәжірибелік жұмыс кезінде қауіпсіздік техникасын
сақтау:
- Мұғалім нұсқауы
бойынша ғана әрекет ету;
- Жұмыс кезінде бір-біріңізге бөгет
жасамау;
- Сабаққа қажетті бояулар, қарындаш және т.б материалдармен
абайлап пайдалану;
- Рұқсатсыз жұмыс орнын
қалдырмау;
- Жұмыстан кейін өз жұмыс орынын
тазалау;
5. Тәжірибелік
жұмыс:
Оқушылардың топтық жұмысы.
Оқушылар кітап, журнал
немесе интернет ресурстарын пайдаланып, шағын
топтарда Қазақ халқының ұлттық
тағамдары туралы зерттеу
жүргізеді (азық-түліктің құрамы мен олардың үйлесімділігі, дәмдік
ерекшеліктері, осы тағамдардың адам ағзасына тигізетін пайдасы мен
зияны). Өз зерттеулерін әдемі безендіріп постер
жасайды.
-
Салқын
тағамдар -
1 топ;
-
Сұйық
тағамдар -
2 топ;
-
Қою
тағамдар -
3 топ;
-
Нан
тағамдар -
4 топ;
-
Сүт
тағамдар –
5 топ.
Бағалау критерийлерін
құрастыру:
Оқушылар тәжірибелік жұмысты бағалау үшін мұғаліммен бірге
бағалау критерийлерін құрастырады.
Бағалау
критерийлері
|
Балл
|
|
|
Барлығы
|
|
6. Тәжірибелік жұмысты
қорғау.
Оқушылар топта жасаған постерлерін «Көрме» галереясына іліп
қойып, өз жұмыстарын қорғайды.
Регламент
– әр
топқа 2минут
беріледі.
|
|
|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.

|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі:
Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Рефлексиялық сұраұтарға жауап
береді:
1.Салфеткаға арналған сақинаны қалай жасағаныңды айтып
бер.
2.Бұл бөлімнен не білдің және не
үйрендің?
3.Анаңа дастарқан жаюға көмектесе аласың
ба?
|
Мұғалім оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы
бағалайды.
Сонымен қатар 1-10 балдық жүйе бойынша мұғалімнің қорытынды
балдық бағалауы жүргізіледі.
|


|