|
Бөлім: |
Жасампаздық және жаңашылдық |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
4 ақпан - Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Бірлік , адалдық және жауапкершілік, еңбекқорлық |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
Интернеттегі қауіп-қатерлерді анықтап, олардан қорғану жолдарын көрсету; Жауапкершілікпен және саналы түрде интернет қолдану мәдениетін қалыптастыру. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«Жасөспірім және еңбек қатынастары» |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақ басы
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сыныптың дайындығын тексеру. Бейне материал
Сыныпта жағымды атмосфера қалыптастыру үшін «Шеңбердегі
комплимент» ойынын өткізу.
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. пікір алысып,ойларын айтады
|
Бейне материал https://www.youtube.com/watch?v=6CqCDrp6gnY
|
|
Ортасы |
Топтық жұмыс: Оқушыларды 4 топқа бөлу. Әр топқа бір тақырып беру:
Жеке ақпараттарға (аты-жөніңіз, мекенжай, телефон нөмірі, банк картасының деректері) ерекше назар аудару керек; Әлеуметтік желілерде жеке мәліметтерді көпшілікке қолжетімді етпеу; Тек сенімді сайттарда ғана жеке ақпарат енгізу.
Құпиясөздеріңіз күрделі және ұзақ болуы керек (әріптер, сандар, арнайы таңбалар комбинациясы); Бір құпиясөзді бірнеше жерде қолданбау; Құпиясөзді жиі ауыстырып тұру.
Интернетте қудалау немесе қорлау жағдайларында бірден ата-анаға немесе мұғалімге хабарлау; Теріс пікірлерге жауап бермей, қажет болса, тиісті адамдарды бұғаттау; Қауіпті жағдайларда дәлел ретінде хабарламаларды сақтау.
Бейтаныс адамдармен жеке ақпарат алмасудан аулақ болу; Онлайн ойындарда немесе чаттарда сақ болу; Күдікті ұсыныстар немесе сұраныстарды қабылдамау.
Интернеттегі ақпараттың рас-өтірігін тексеру; Белгісіз сайттардан немесе күдікті сілтемелерден сақтану; Жаңалықтардың ресми және сенімді дереккөздерден алынғанына көз жеткізу. Пайдалы кеңестер:
|
Әр топ өз жұмыстарын сынып алдында қорғайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың жауаптарын тыңдау және толықтыру:
сыпайы сөйлеу, тыңдай білу, біреудің сөзін бөлмеу, өз пікірін мәдени түрде жеткізу
Тізімді сынып ішінде оқып, ең маңыздысын талқылайды.
|
|
|
Соңы 2мин
|
Адалдық – адамгершіліктің бастауы, ал обал мен сауап – ізгіліктің жолы. Қандай жағдай болмасын, дұрыс таңдау жасай білу – әр адамның міндеті. Сондықтан, әрқайсыңыз өз әрекеттеріңізді саралап, адал жолды таңдап, жақсылық жасауды әдетке айналдырыңыздар. Өйткені, адал өмір – берекелі өмір! Қысқаша қорытынды жасап, оқушыларға арамнан қашық, адалға жақын болу керектігін айту.Обал мен сауаптың жалпы адамгершілік ұстаным екенін ескерту. Рефлексия:
|
Оқушылар өз ойларын ауызша немесе жазбаша білдіреді. |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы Жасөспірім және еңбек қатынастары |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
4 ақпан - Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні
4 ақпан - Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні
|
Бөлім: |
Жасампаздық және жаңашылдық |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
4 ақпан - Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Бірлік , адалдық және жауапкершілік, еңбекқорлық |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
Интернеттегі қауіп-қатерлерді анықтап, олардан қорғану жолдарын көрсету; Жауапкершілікпен және саналы түрде интернет қолдану мәдениетін қалыптастыру. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«Жасөспірім және еңбек қатынастары» |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақ басы
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сыныптың дайындығын тексеру. Бейне материал
Сыныпта жағымды атмосфера қалыптастыру үшін «Шеңбердегі
комплимент» ойынын өткізу.
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. пікір алысып,ойларын айтады
|
Бейне материал https://www.youtube.com/watch?v=6CqCDrp6gnY
|
|
Ортасы |
Топтық жұмыс: Оқушыларды 4 топқа бөлу. Әр топқа бір тақырып беру:
Жеке ақпараттарға (аты-жөніңіз, мекенжай, телефон нөмірі, банк картасының деректері) ерекше назар аудару керек; Әлеуметтік желілерде жеке мәліметтерді көпшілікке қолжетімді етпеу; Тек сенімді сайттарда ғана жеке ақпарат енгізу.
Құпиясөздеріңіз күрделі және ұзақ болуы керек (әріптер, сандар, арнайы таңбалар комбинациясы); Бір құпиясөзді бірнеше жерде қолданбау; Құпиясөзді жиі ауыстырып тұру.
Интернетте қудалау немесе қорлау жағдайларында бірден ата-анаға немесе мұғалімге хабарлау; Теріс пікірлерге жауап бермей, қажет болса, тиісті адамдарды бұғаттау; Қауіпті жағдайларда дәлел ретінде хабарламаларды сақтау.
Бейтаныс адамдармен жеке ақпарат алмасудан аулақ болу; Онлайн ойындарда немесе чаттарда сақ болу; Күдікті ұсыныстар немесе сұраныстарды қабылдамау.
Интернеттегі ақпараттың рас-өтірігін тексеру; Белгісіз сайттардан немесе күдікті сілтемелерден сақтану; Жаңалықтардың ресми және сенімді дереккөздерден алынғанына көз жеткізу. Пайдалы кеңестер:
|
Әр топ өз жұмыстарын сынып алдында қорғайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың жауаптарын тыңдау және толықтыру:
сыпайы сөйлеу, тыңдай білу, біреудің сөзін бөлмеу, өз пікірін мәдени түрде жеткізу
Тізімді сынып ішінде оқып, ең маңыздысын талқылайды.
|
|
|
Соңы 2мин
|
Адалдық – адамгершіліктің бастауы, ал обал мен сауап – ізгіліктің жолы. Қандай жағдай болмасын, дұрыс таңдау жасай білу – әр адамның міндеті. Сондықтан, әрқайсыңыз өз әрекеттеріңізді саралап, адал жолды таңдап, жақсылық жасауды әдетке айналдырыңыздар. Өйткені, адал өмір – берекелі өмір! Қысқаша қорытынды жасап, оқушыларға арамнан қашық, адалға жақын болу керектігін айту.Обал мен сауаптың жалпы адамгершілік ұстаным екенін ескерту. Рефлексия:
|
Оқушылар өз ойларын ауызша немесе жазбаша білдіреді. |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы Жасөспірім және еңбек қатынастары |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
|
шағым қалдыра аласыз













