Сабақ
басы
|
Оқушылармен амандасу,
түгендеу. Сыныптың дайындығын
тексеру.
Бейне
материал
Сыныпта жағымды атмосфера қалыптастыру үшін «Шеңбердегі
комплимент» ойынын өткізу. Шарты: Оқушылар шеңберде
тұрып, бір-біріне комплимент айтып шығады (мысалы: «Сенің
күлімдегенің ұнайды», «Сен маған көмекші ретінде
кереметсің»).
-
«Интернетсіз бір күн» атты
шағын ой қозғау: оқушылар интернетсіз өмірді елестетіп көріп, өз
ойларымен бөліседі.
-
Интернеттің пайдасы мен зиянын
талқылау.
|
Оқушылар
мұғаліммен амандасады,түгенделеді.
пікір алысып,ойларын
айтады
|
Бейне
материал
https://www.youtube.com/watch?v=6CqCDrp6gnY
|
Ортасы
|
Топтық
жұмыс: Оқушыларды 4 топқа бөлу. Әр
топқа бір тақырып беру:
Жеке ақпараттарға (аты-жөніңіз, мекенжай, телефон
нөмірі, банк картасының деректері) ерекше назар аудару
керек;
Әлеуметтік желілерде жеке мәліметтерді көпшілікке
қолжетімді етпеу;
Тек сенімді сайттарда ғана жеке ақпарат
енгізу.
Құпиясөздеріңіз күрделі және ұзақ болуы керек
(әріптер, сандар, арнайы таңбалар комбинациясы);
Бір құпиясөзді бірнеше жерде
қолданбау;
Құпиясөзді жиі ауыстырып тұру.
Интернетте қудалау немесе қорлау жағдайларында
бірден ата-анаға немесе мұғалімге хабарлау;
Теріс пікірлерге жауап бермей, қажет болса,
тиісті адамдарды бұғаттау;
Қауіпті жағдайларда дәлел ретінде хабарламаларды
сақтау.
Бейтаныс адамдармен жеке ақпарат алмасудан аулақ
болу;
Онлайн ойындарда немесе чаттарда сақ
болу;
Күдікті ұсыныстар немесе сұраныстарды
қабылдамау.
Интернеттегі ақпараттың рас-өтірігін
тексеру;
Белгісіз сайттардан немесе күдікті сілтемелерден
сақтану;
Жаңалықтардың ресми және сенімді дереккөздерден
алынғанына көз жеткізу.
Пайдалы
кеңестер:
-
Әрқашан күшті құпиясөз
қолданыңыз;
-
Жеке мәліметтеріңізді бейтаныс адамдарға
бермеңіз;
-
Күмәнді сілтемелерді ашпаңыз;
-
Әлеуметтік желілердегі қауіпсіздік баптауларын
тексеріңіз.
|
Әр топ өз жұмыстарын сынып
алдында қорғайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылардың жауаптарын тыңдау және
толықтыру:
сыпайы сөйлеу, тыңдай білу, біреудің сөзін
бөлмеу, өз пікірін мәдени түрде
жеткізу
Тізімді сынып ішінде оқып, ең
маңыздысын талқылайды.
|
|
Соңы
2мин
|
Адалдық –
адамгершіліктің бастауы,
ал обал мен сауап –
ізгіліктің жолы.
Қандай жағдай болмасын,
дұрыс таңдау жасай білу –
әр адамның міндеті.
Сондықтан,
әрқайсыңыз өз әрекеттеріңізді саралап,
адал жолды таңдап,
жақсылық жасауды әдетке айналдырыңыздар.
Өйткені,
адал өмір –
берекелі өмір!
Қысқаша қорытынды жасап,
оқушыларға арамнан қашық,
адалға жақын болу керектігін айту.Обал мен сауаптың жалпы адамгершілік ұстаным екенін ескерту.
Рефлексия:
-
Интернетте қауіпсіз болу үшін мен не
істеймін?
-
қушылардан бүгінгі сабақтан не үйренгендерін
сұрау;
-
Қысқаша қайталау және ұсыныстар
беру.
|
Оқушылар өз
ойларын ауызша немесе жазбаша білдіреді.
|
|