4 ақпан - Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні

Тақырып бойынша 17 материал табылды

4 ақпан - Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні

Материал туралы қысқаша түсінік
«4 ақпан - Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні» сынып сағаты
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

Жасампаздық және жаңашылдық

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сынып сағатының тақырыбы

4 ақпан - Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні

Құндылықтарды дарыту

Бірлік , адалдық және жауапкершілік, еңбекқорлық

Сынып сағатының мақсаты

Интернеттегі қауіп-қатерлерді анықтап, олардан қорғану жолдарын көрсету;

Жауапкершілікпен және саналы түрде интернет қолдану мәдениетін қалыптастыру.

Қауіпсіздік сабағы

«Жасөспірім және еңбек қатынастары»

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар

Сабақ басы










Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сыныптың дайындығын тексеру.

Бейне материал

Сыныпта жағымды атмосфера қалыптастыру үшін «Шеңбердегі комплимент» ойынын өткізу.
Шарты: Оқушылар шеңберде тұрып, бір-біріне комплимент айтып шығады (мысалы: «Сенің күлімдегенің ұнайды», «Сен маған көмекші ретінде кереметсің»).

  • «Интернетсіз бір күн» атты шағын ой қозғау: оқушылар интернетсіз өмірді елестетіп көріп, өз ойларымен бөліседі.

  • Интернеттің пайдасы мен зиянын талқылау.

Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді.

пікір алысып,ойларын айтады









Бейне материал

https://www.youtube.com/watch?v=6CqCDrp6gnY






Ортасы


Топтық жұмыс: Оқушыларды 4 топқа бөлу. Әр топқа бір тақырып беру:

  • Жеке мәліметтерді қорғау:

Жеке ақпараттарға (аты-жөніңіз, мекенжай, телефон нөмірі, банк картасының деректері) ерекше назар аудару керек;

Әлеуметтік желілерде жеке мәліметтерді көпшілікке қолжетімді етпеу;

Тек сенімді сайттарда ғана жеке ақпарат енгізу.

  • Құпиясөздің қауіпсіздігі:

Құпиясөздеріңіз күрделі және ұзақ болуы керек (әріптер, сандар, арнайы таңбалар комбинациясы);

Бір құпиясөзді бірнеше жерде қолданбау;

Құпиясөзді жиі ауыстырып тұру.

  • Кибербуллинг және оның алдын алу:

Интернетте қудалау немесе қорлау жағдайларында бірден ата-анаға немесе мұғалімге хабарлау;

Теріс пікірлерге жауап бермей, қажет болса, тиісті адамдарды бұғаттау;

Қауіпті жағдайларда дәлел ретінде хабарламаларды сақтау.

  • Бөгде адамдармен сөйлесу қаупі:

Бейтаныс адамдармен жеке ақпарат алмасудан аулақ болу;

Онлайн ойындарда немесе чаттарда сақ болу;

Күдікті ұсыныстар немесе сұраныстарды қабылдамау.

  • Сенімді ақпарат көздерін анықтау:

Интернеттегі ақпараттың рас-өтірігін тексеру;

Белгісіз сайттардан немесе күдікті сілтемелерден сақтану;

Жаңалықтардың ресми және сенімді дереккөздерден алынғанына көз жеткізу.

Пайдалы кеңестер:

  • Әрқашан күшті құпиясөз қолданыңыз;

  • Жеке мәліметтеріңізді бейтаныс адамдарға бермеңіз;

  • Күмәнді сілтемелерді ашпаңыз;

  • Әлеуметтік желілердегі қауіпсіздік баптауларын тексеріңіз.


Әр топ өз жұмыстарын сынып алдында қорғайды.




Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Оқушылардың жауаптарын тыңдау және толықтыру:




сыпайы сөйлеу, тыңдай білу, біреудің сөзін бөлмеу, өз пікірін мәдени түрде жеткізу












Тізімді сынып ішінде оқып, ең маңыздысын талқылайды.








Соңы

2мин






Адалдық адамгершіліктің бастауы, ал обал мен сауап ізгіліктің жолы. Қандай жағдай болмасын, дұрыс таңдау жасай білу әр адамның міндеті. Сондықтан, әрқайсыңыз өз әрекеттеріңізді саралап, адал жолды таңдап, жақсылық жасауды әдетке айналдырыңыздар. Өйткені, адал өмір берекелі өмір!

Қысқаша қорытынды жасап, оқушыларға арамнан қашық, адалға жақын болу керектігін айту.Обал мен сауаптың жалпы адамгершілік ұстаным екенін ескерту.

Рефлексия:

  • Интернетте қауіпсіз болу үшін мен не істеймін?

  • қушылардан бүгінгі сабақтан не үйренгендерін сұрау;

  • Қысқаша қайталау және ұсыныстар беру.


Оқушылар өз ойларын ауызша немесе жазбаша білдіреді.




Қауіпсіздік сабағы

Жасөспірім және еңбек қатынастары

Пікір алмасады.

Жауаптарын тақтаға жазады.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.02.2025
579
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі