4-форма
Оқушының мінездемесінің жиынтық сипаттамасы ____________________АЖ ________сынып ________күні
(командалық талқылау және материалдарды жалпылау нәтижелері бойынша: бастапқы бақылау, мұғалімнің педагогикалық зерттеуі, мамандардың терең тексеруі, ата-аналардың әңгімелесу және сауалнама деректері, коммуникативтік төлқұжаттың мазмұны)
|
Оқудағы қиындықтары және себептері, неден туындайды |
Мамандардың дамыту жұмыстарының негізгі бағыттары |
Оқушының күшті жақтары, ресурстары, қызығушылықтары Әлсіз жақтары, психологиялық, физикалық және басқа да ерекшеліктері (оларды ескеру қажет) |
1) 2) 3) 4) |
Мектепте оқу дағдысын, бейімді мінез-құлқын қалыптастыру 1. 2. 3. Оқу дағдыларын қалыптастыруды және/немесе жағымсыз мінез-құлықты және/немесе қарым-қатынасты, әлеуметтік өзара әрекеттесуді жеңу бойынша жұмысты қамтамасыз ететін психикалық процестерді дамыту 1. 2. 3. 4. |
Күшті жақтары, ресурстары: Әлсіз жақтары, шектеулері: |
Ескертулер. Оқытудағы қиындықтар - мұғалімдер мен мамандардың ата-аналармен сауалнама жүргізу және әңгімелесу, оқушының сабақта бақылау, оның қызметінің өнімдерін (дәптерлер, суреттер және т. б.) зерттеу барысында айқындалады. Себептер мамандар күрделі психологиялық-педагогикалық зерттеудің көмегімен оқытудағы қиындықтардың себептерін жүйелеу негізінде анықтайды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
4 форма
4 форма
4-форма
Оқушының мінездемесінің жиынтық сипаттамасы ____________________АЖ ________сынып ________күні
(командалық талқылау және материалдарды жалпылау нәтижелері бойынша: бастапқы бақылау, мұғалімнің педагогикалық зерттеуі, мамандардың терең тексеруі, ата-аналардың әңгімелесу және сауалнама деректері, коммуникативтік төлқұжаттың мазмұны)
|
Оқудағы қиындықтары және себептері, неден туындайды |
Мамандардың дамыту жұмыстарының негізгі бағыттары |
Оқушының күшті жақтары, ресурстары, қызығушылықтары Әлсіз жақтары, психологиялық, физикалық және басқа да ерекшеліктері (оларды ескеру қажет) |
1) 2) 3) 4) |
Мектепте оқу дағдысын, бейімді мінез-құлқын қалыптастыру 1. 2. 3. Оқу дағдыларын қалыптастыруды және/немесе жағымсыз мінез-құлықты және/немесе қарым-қатынасты, әлеуметтік өзара әрекеттесуді жеңу бойынша жұмысты қамтамасыз ететін психикалық процестерді дамыту 1. 2. 3. 4. |
Күшті жақтары, ресурстары: Әлсіз жақтары, шектеулері: |
Ескертулер. Оқытудағы қиындықтар - мұғалімдер мен мамандардың ата-аналармен сауалнама жүргізу және әңгімелесу, оқушының сабақта бақылау, оның қызметінің өнімдерін (дәптерлер, суреттер және т. б.) зерттеу барысында айқындалады. Себептер мамандар күрделі психологиялық-педагогикалық зерттеудің көмегімен оқытудағы қиындықтардың себептерін жүйелеу негізінде анықтайды.
шағым қалдыра аласыз













