4-форма
Оқушының
мінездемесінің жиынтық сипаттамасы ____________________АЖ
________сынып ________күні
(командалық
талқылау және материалдарды жалпылау нәтижелері бойынша: бастапқы
бақылау, мұғалімнің педагогикалық зерттеуі, мамандардың терең
тексеруі, ата-аналардың әңгімелесу және сауалнама деректері,
коммуникативтік төлқұжаттың мазмұны)
Оқудағы
қиындықтары және себептері, неден
туындайды
|
Мамандардың
дамыту жұмыстарының негізгі бағыттары
|
Оқушының күшті жақтары,
ресурстары, қызығушылықтары
Әлсіз жақтары,
психологиялық, физикалық және басқа да ерекшеліктері (оларды ескеру
қажет)
|
-
Оқушының оқудағы
қиындықтары:
-
Жазу:
-
Оқу:
-
Математика:
-
Мінез-құлқы:
-
Себептері, неден
туындайды:
1)
2)
3)
4)
|
Мектепте оқу дағдысын,
бейімді мінез-құлқын қалыптастыру
1.
2.
3.
Оқу дағдыларын
қалыптастыруды және/немесе жағымсыз мінез-құлықты және/немесе
қарым-қатынасты, әлеуметтік өзара әрекеттесуді жеңу бойынша жұмысты
қамтамасыз ететін психикалық процестерді
дамыту
1.
2.
3.
4.
|
Күшті жақтары,
ресурстары:
Әлсіз жақтары,
шектеулері:
|
Ескертулер. Оқытудағы қиындықтар -
мұғалімдер мен мамандардың ата-аналармен сауалнама жүргізу және
әңгімелесу, оқушының сабақта бақылау, оның қызметінің өнімдерін
(дәптерлер, суреттер және т. б.) зерттеу барысында айқындалады.
Себептер мамандар күрделі психологиялық-педагогикалық зерттеудің
көмегімен оқытудағы қиындықтардың себептерін жүйелеу негізінде
анықтайды.