Сабақ:
Математика
|
Мектеп: КММ «Бірлік бастауыш
мектебі»
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Таласпаев
А.Ш
|
Сынып: 1
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Тақырыбы:
|
4 саны және
цифры
|
Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаттары:
|
1.5.2.1 цифр мен
санды бір-бірінен ажырату, бір таңбалы сандарды әр түрлі
тәсілдермен ( нүктелер жиынтығымен, таяқшалармен т.б)және сан
сәулесінде көрнекі
кескіндеу;
1.5.1.2 **сандарды
салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды
пайдалану;
1.5.2.3 сандардың
қосындысы мен айырмасын, сандарды салыстыру (артық, кем) , көршілес
сандарды, сандық аралықтарды, сандар қатарын көрсету үшін сандық
сәулесін пайдалану;
1.5.2.2
** « +
» « - » « = » « >» «<» таңбаларын, цифрларды
қолдану;
|
Сабақ
мақсаттары:
|
Барлық оқушылар
орындай алады:
- 4 санының сандық сәуледегі
орны мен құрамын айтады,
4 цифрын жазылуын
есте сақтайды..;
- сандарды салыстыру
кезіндегі ұғымдарды
анықтайды;
- сандық сәуледе
сандар қатарын көрсетеді;
- « + » « - » « = » « >»
«<» таңбаларын, цифрларды қолданып, сандарды салыстырып
жазады;
Оқушылардың
көпшілігі орындай алады:
- бір таңбалы
сандарды әр түрлі тәсілдермен және таяқшалармен сан сәулесінде
қолданады, салыстырады;
- суреттегі сандар
қатарын табады, орнын
түсіндіреді;
- « + » « - » « = » « >»
«<» таңбаларын, цифрларды қолдана отырып
сәйкестендіреді.
Кейбір оқушылар
орындай алады:
-
заттарға берілген
мәліметтерді саралайды, мысал келтіреді, өмірмен
байланыстырады;
-
суреттерде берілген
тапсырмаларды талдайды,
талқылайды;
-
сандық сәуледе
сандар құрамын құрастырады.
-
« + » « - » « = » «
>» «<» таңбаларын, цифрларды қолданып, сандарды
тексереді;
|
Тілдік
мақсат:
|
Оқушылар орындай
алады:
-
қойылған сұрақты
талқылау барысында сабақтың тақырыбын ашады, мақсатын анықтайды,
ашық сұрақтарға жауап
береді;
-
оқулықтағы берілген
сурет арқылы тапсырмаларды
орындайды;
-
сандық сәуледе
берілген тапсырмаларды
шешеді.
-
« + » « - » « = » «
>» «<» таңбаларын қолданып
сәйкестендіреді;
|
Түйінді сөздер
мен сөз тіркестері:
төрт
– четыре -
four
|
Сыныптағы диалог/жазылым
үшін сай келетін тіл стилі: ауызша,
жазбаша
|
Талқылауға
арналған сұрақтар:
-
4 саны мен цифрын
анықта
-
4 саны бір таңбалы
санға жата ма?
-
Қай сан артық?
Кем?
|
Ишара: сурет
|
Пәнаралық
байланыс
|
Сауат
ашу
1.3.10.1 заттың
атын, санын, сынын, қимылын білдіретін сөздерді ажырата білу және
орынды қолдана білу;
Көркем
еңбек
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Бір-бірін құрметтеуге, ұйымшыл
болуға үйрету.
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
|
Бастапқы
білім
|
Математика
әлемі
|
Жоспар
|
Жоспараланған
уақыт есебі
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрімен
ауыстырыңыз)
|
Ресурстар
|
Басы
5минут
|
Өсеміз біз
күліп-ойнап
Он саусақтың
саласындай
Өсеміз біз
күліп-ойнап
Бір адамның
баласындай
Балалар, бір-бірінің
қолдарынан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын
сезінеді.
|
Психологиялық ахуал
жинағы
|
Ортасы
30
минут
|
Жаңа
сабақ
-
Цифрлармен 1 ден
3-ке дейінгі сандрды
жазыңдар;
-
Ал 3-тен кейін
қандай сан келеді?
-
Дұрыс айтасыңдар 4
саны;
-
Бүгін сабақта 4 саны
және цифрымен танысамыз;
1-тапсырма:
«Тез ойла»
ойыны.
Сандық сәулемен
жұмыс жасау.
1, 2, 3,
.....
4 санының орның
анықтаңдар. 4 саны қай саннан кейін
келеді?
Не себепті? Қай сандар 4 санынан
кіші?
Ойлау
деңгейі
|
Критерий
|
Дескриптор
|
Білу,
түсіну.
|
-сандық сәулемен
жұмыс жасай отырып,
4санының орның
анықтайды;
|
-Сандық сәулеге
сандар жазады;
-Сандық сәуледе 4
санының орнын және 4 санынан кіші сандарды
анықтайды;
|
Бағалау: «Бас бармақ» әдісі арқылы
оқушылар бір-бірін
бағалайды.
(ұжымдық
бағалау)
2-тапсырма:
Топтық
жұмыс.
«Топтастыру»
Суреттегі жануарларды қандай
топтарға бөлер
едіңдер?
Неге бұлай
бөлдіңдер.
Қай жануарлардың аяқтары
4-еу?
Ойлан: Үстелдің, орындықтың неше аяғы
бар?
Ойлау
деңгейі
|
Критерий
|
Дескриптор
|
Білу,
түсіну.
|
-Суреттегі
жануарларды топтастыра отыра талқылайды және де 4 аяқты
жануарларды көрсетеді.
|
-Жануарларды топқа
бөліп көрсетеді;
-Бұлай бөлу
себептерін ауызша айтады;
-Аяқтары 4-еу
болатын жануарларды сурет арқылы
анықтайды;
|
Бағалау: «Жұлдызшалар» арқылы
бағалау.
(Жеке
бағалау)
3 жұлдызша –
жоғары
2 жұлдызша –
орташа
1 жұлдызша -
төмен
3-тапсырма:
«Кім жылдам»
ойыны.
Оқулықтағы
суретте тапсырма
көрсетіледі.
-
Суретке қараңдар,
шиелердегі түсіп қалған санды тауып
көріңдер.
-
Жауаптарынды
сигналды карточкамен
беріндер.
-
Не себепті бұл
сандар қойылады?
Ойлау
деңгейі
|
Критерий
|
Дескриптор
|
Білу,
түсіну.
|
Түсіп қалған
сандарды тауып, бұл сандардың не себепті қойылғаның
айтады;
|
-Түсіп қалған санды
анықтайды;
-Жауаптың себебін
сурет арқылы көрсетеді;
-4 санын ажыратады,
айтады;
|
Бағалау: «күлегештер» арқылы
бағалау.
4-тапсырма:
Сандарды
салыстырыңыз
« = » « >» «<»
таңбаларының тиістісің
қойыңыз.
Ойлау
деңгейі
|
Критерий
|
Дескриптор
|
Білу,
түсіну.
|
« = » « >» «<»
таңбаларын жазады;
|
-« = » « >»
«<» таңбаларын көрсетеді;
-Сандарды салыстыра
отыра жазады;
|
Бағалау:
«Мадақтау» арқылы
бағалау.
( жеке
бағалау)
5-тапсырма:
Дәптермен
жұмыс:
Төрт гүлдің суретін
сал.
4 саның үлгі бойынша
жазу.
Ойлау
деңгейі
|
Критерий
|
Дескриптор
|
Білу,
түсіну.
|
4 гүлдің суретін
салып, 4 санын жазады;
|
-Гүлдің суретін
салады;
-Түрлі-түсті
қарандаштармен бояйды;
-4 санын үлгі
бойынша жазып, атайды.
|
Критерий:
Дескриптор:
Жасыл түс – өте
жақсы.
Сары түс –
жақсы.
Қызыл түс –
орташа.
|
Оқулық,
дәптер
|
Соңы
5
мин
|
Рефлексия
«Аралдар»
|
|
Қосымша
мәліметтер
|
Саралау –
оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті
оқушыға тапсырманы қалай
түрлендіресіз?
|
Бағалау – оқушы
білімін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық
байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс.
Құндылықтармен байланыс (тәрбие
элементі).
|
Оқушылардың
қажеттілігін қанағаттандыру. Оларды ынталандыру арқылы қолдау. Сыни
тұрғыдан ойлауын дамыту
|
Оқушыларды сабақ
барысында жасаған жұмыстарына қарай бағалау. Аралдар тәсілі арқылы
оқушылар сабақтын өтуін
бағалайды.
|
Сауат ашу
сабағы
|
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен
оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не
үйренді?
Сабақ қалай өтті,
қандай деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау
жақсы іске асты ма?
(тапсырмалар сәйкес
болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер
енгіздім және неге?
|
Өз сабағынызды
талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз . Сол жақта берілген
сұрақтарға жауап
беріңіз.
Сабақтың мақсаты мен
оқу міндеттері орындалды;
Бүгін
оқушылар 4 санының сандық сәуледегі
орнымен, мағынасы және құрамымен танысты, 4 цифрын жазуды
үйренді.;
- сандарды салыстыру
кезіндегі ұғымдарды
пайдаланды;
- сандық сәуледе
сандар қатарын көрсете алды;
- « + » « - » « = » « >»
«<» таңбаларын, цифрларды қолданып, сандарды
салыстырады;
Сабақ өте жақсы
болды, жоғары деңгейде өтті;
Тапсырмалар тақырыпқа сай және
де мақсатқа жету үшін арналған тапсырмалар
болды.
|