2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / 4 саны және цифры 1кл

4 саны және цифры 1кл

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәнінен қмж
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Пән: математика
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мұғалімніңаты-жөні:
Мектеп
Күні: Қатысқандар саны:
Сынып:1 Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

4 саны және цифры


Осы сабақта

қол жеткізілетін
оқу мақсаттары (оқу
бағдарламасынасілтеме)

1.1.1.2 **біртаңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру



Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: 4 санын жазады, оқиды сандар қатарындағы орнын анықтайды;
Көптегеноқушылар: 4санын 4санынан кіші сандармен салыстырады, кері амалдарға өрнектер құрастырады;
Кейбір оқушылар:бір таңбалы сандардан 4-ті азайтады және қосады;

Бағалау критерийлері

Білім алушы

-Біртаңбалы сандарды таниды және атайды.

-10 көлеміндегі сандарды жазады және

салыстырады.

Тілдік мақсаттар


өз пікірін және ұсынылған амал әдістерін айтуда математикалық білімді және математикалық терминологияны («сан», «»цифр», «теңдік», «қосу», «азайту» және т.б.) қолдану;


Құндылықтарды дарыту

Оқушылар арасындағы достық қарым-қатынасты сақтай білуге тәрбиелеу.


Пәнаралық байланыс

Дүниетану, сауат ашу

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта, аудио материалдар

Бастапқы білім

Оқушылардың балабақшада меңгерген сандары мен есептеп үйренген тәжірибесіне негізделу керек.


Сабақтың барысы

Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері

Сабақтағы жоспарланғаніс-әрекет

Ресурстар


Сабақтың басы

5 минут

Ұйымдастыру кезеі

Психологиялық жаттығу:

Бір, екі, үш

Жинап алдық күш

Төрт, бес, алты

Біз санаймыз мықты


-Балалар, бүгін сендер жұлдызша алғыларың келеді ме?

-Олай болса, тапсырмаларды өте жақсы орындағандарды "Қызыл жұлдызша" Ал жақсы орындағандарды "Сары жұлдызша", тапсырманы толық орындамағандарға"Жасыл жұлдызша" арқылы бағалаймын.


Заттарды санау. Реттік санау

(С) Оқушыларды 10 санының маңыздылығын табу үшін саусақпен санауға қатыстырыңыз (себебі бұл есептеудің ондық жүйесінің негізі).



- Қай үй жануарларының 4 аяғы бар?

- 4 санын қалай алуға болады?












Әртүрлі әрекет жасап жатқан әртүрлі киім киген Қазақстандағы балалардың суреттері (талқылау үшін).

10 көлеміндегі сандарды көрсету, қабырғадағы және едендегі сандық түзулер, цифрлар жазылған пазлдар/ цифрдан жасалған кішкене кілем (төменде сурет берілген)








7минут
























Сергіту сәті:

1 минут






6минут





















Дәптермен жұмыс:

10минут



Тапсырма

3минут

1-тапсырма (Т,Қ)

Суреттерді сәйкес сандармен байланыстырып сызыңыз. Сандарды оқыңыз.


Дескриптор: Білім алушы

- заттардың санына сәйкес цифрды белгілейді;

- сандарды таниды және атайды.

-заттардың санына сәйкес цифрды белгілеу




Бір, екі, үш қарлығаш болып ұш,

Төрт, бес, алты қарлығаш болып қалқы,

Жеті, сегіз, тоғыз, он қарлығаш болып қон.



2- тапсырма (Ө,Қ)

Үлкен доптарды және кіші доптарды санап, бос торкөздерге жазыңыз. Сандарды

салыстырыңыз.



Дескриптор: Білім алушы

- үлкен доптардың санын анықтайды және сәйкес цифрмен

жазады;

- кіші доптардың санын анықтайды және сәйкес цифрмен

жазады;

- сандарды салыстырады және салыстыру таңбасын дұрыс

қояды.


4 санын алдымен ауада жазады, сосын дәптерлеріне жазады.







Суреттер , сандар салынған ұяшық


ҚБ-дан алынған


























Үлкен және кіші доптар




Қ Б-дан алынған

Сабақтың соңы:

2-минут

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
- нені білдім
- не оңай болы?
- не қиын болды?


Саралау – оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді
жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет
қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы


Тапсырма барысында күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отырған кейбір оқушыларға "Тапсырма"әдісі шығарып көр

Қоянда барлығы неше көжек бар?

Деген суретпен тапсырма беру .

Қолдау қажет болған оқушыларға;

Саралаудың "Жіктеу" әдісі бойынша сандық сәуледе 3 санынан соң тұратын санды көрсетуге тапсырма беру.


Топтық, жұптық жұмыста балалар бірін-бірі бағалайды. қызыл, сары жұлдызшалар арқылы бағалаймын.

Нәтиже көрсеткен оқушыларды мадақтап, марапаттап отырамын.

Қауіпсіздік
техникасы ережелерінің тармақтары

Кез-келген заттарды ауызға салмау керек. Партада қисық отырмау керек екенін ескертіп отырамын.



09 Ақпан 2019
417
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі