Сабақтың
басы
5
минут
|
Ұйымдастыру
кезеі
Психологиялық
жаттығу:
Бір, екі,
үш
Жинап алдық
күш
Төрт, бес,
алты
Біз санаймыз
мықты
-Балалар, бүгін сендер
жұлдызша алғыларың келеді
ме?
-Олай болса, тапсырмаларды өте
жақсы орындағандарды "Қызыл жұлдызша" Ал жақсы орындағандарды "Сары
жұлдызша", тапсырманы толық орындамағандарға"Жасыл жұлдызша" арқылы
бағалаймын.
Заттарды
санау. Реттік
санау
(С) Оқушыларды 10 санының
маңыздылығын табу үшін саусақпен санауға қатыстырыңыз (себебі бұл
есептеудің ондық жүйесінің
негізі).

- Қай үй жануарларының 4 аяғы
бар?
- 4 санын қалай алуға
болады?

|
Әртүрлі әрекет жасап жатқан
әртүрлі киім киген Қазақстандағы балалардың суреттері (талқылау
үшін).
10 көлеміндегі сандарды
көрсету, қабырғадағы және едендегі сандық түзулер, цифрлар жазылған
пазлдар/ цифрдан жасалған кішкене кілем (төменде сурет
берілген)

|
7минут
Сергіту
сәті:
1
минут
6минут
Дәптермен
жұмыс:
10минут
Тапсырма
3минут
|
1-тапсырма
(Т,Қ)
Суреттерді сәйкес сандармен
байланыстырып сызыңыз. Сандарды
оқыңыз.

Дескриптор: Білім
алушы
- заттардың санына сәйкес
цифрды белгілейді;
- сандарды таниды және
атайды.
-заттардың санына сәйкес
цифрды белгілеу
Бір, екі, үш қарлығаш болып
ұш,
Төрт, бес, алты қарлығаш болып
қалқы,
Жеті, сегіз, тоғыз, он
қарлығаш болып қон.
2- тапсырма
(Ө,Қ)
Үлкен доптарды және кіші
доптарды санап, бос торкөздерге жазыңыз.
Сандарды
салыстырыңыз.

Дескриптор: Білім
алушы
- үлкен доптардың санын
анықтайды және сәйкес
цифрмен
жазады;
- кіші доптардың санын
анықтайды және сәйкес
цифрмен
жазады;
-
сандарды салыстырады және салыстыру таңбасын
дұрыс
қояды.
4 санын алдымен ауада жазады,
сосын дәптерлеріне
жазады.

|
Суреттер , сандар
салынған ұяшық
ҚБ-дан
алынған
Үлкен және кіші
доптар
Қ Б-дан
алынған
|
Саралау – оқушыларға
қалай
көбірек қолдау
көрсетуді
жоспарлайсыз? Қабілеті
жоғары оқушыларға қандай міндет
қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау –
оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін
қалай тексеруді жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік
техникасының
сақталуы
|
Тапсырма барысында
күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отырған кейбір оқушыларға
"Тапсырма"әдісі шығарып
көр
Қоянда барлығы неше
көжек бар?
Деген суретпен
тапсырма беру .
Қолдау қажет болған
оқушыларға;
Саралаудың
"Жіктеу"
әдісі бойынша сандық сәуледе 3
санынан соң тұратын санды көрсетуге тапсырма
беру.
|
Топтық, жұптық
жұмыста балалар бірін-бірі бағалайды. қызыл, сары жұлдызшалар
арқылы бағалаймын.
Нәтиже көрсеткен оқушыларды
мадақтап, марапаттап
отырамын.
|
Қауіпсіздік
техникасы
ережелерінің тармақтары
Кез-келген заттарды ауызға
салмау керек. Партада қисық отырмау керек екенін ескертіп
отырамын.
|