Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
4-сынып есептері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
МАТЕМАТИКА ДИДАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ЖИНАҒЫ
1
4-СЫНЫП МАТЕМАТИК
1. Ӛрнектің мәнін тап.
2. Теңдеуді шеш.
3. Амалды орында.
4. Ойлаған саннан 25950-ді азайтып, 5 есе арттырғанда 15300 шықты. Ойлаған
санды тап.
5. Тік тӛртбұрыштың ені 4 дм ұзындығы одан 2 есе ұзын болса ауданы және
периметрін тап.
6. Егіс алаңынан 5700 кг кӛкӛніс жинаған. Картоп қырыққабаттан 2 есе кӛп,
сәбіз қырыққабаттан 3 есе кӛп ӛлшемде болған болса әрқайсысынан қанша
килограмм кӛкӛніс жинаған?
Амалды орындайық
Жәшікке әртүрлі жеміс араластырып салды. Оның
бӛлігін жаңғақ,
бӛлігін
алма,
бӛлігін алмұрт,
бӛлігін ӛрік иеленеді.
A. Жаңғақ бен алма бірігіп жәшіктің қанша бӛлігін иеленеді?
B. Алма, алмұрт, ӛрік қосылып жәшіктің қанша бӛлігін иеленеді?
C. Ӛрік, алмадан қанша бӛлікпен артық?
D. Алма мен ӛріктің иеленетін бӛлігі алмұрттан қаншамен артық?
НҰСҚА-1
1.
2.
3.
4. Улаанбаатар қаласынан Ховд аймағына дейін 1540 км. Осы екі қаладан бір
мезгілде тоғысу бағытымен екі машина 10 сағат жүргеннен кейін олардың
ара қашықтығы 740 км болған. Улаанбаатар қаласынан шыққан машина
сағатына 42 км жылдамдықта жүрген болса Ховд аймағынан шыққан
машинаның жылдамдығын тап.
5. Амалды орында.
МАТЕМАТИКА ДИДАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ЖИНАҒЫ
2
НҰСҚА-2
1.
2.
3.
4. Ара қашықтығы 60 км екі ауылдан бір мезгілде велосипедші мен жаяу
саяхатшы тоғысу бағытында шықты. Жаяу саяхатшының жылдамдығы
сағатына 5 км, велосипедшінің жылдамдығы сағатына15км болса, олар неше
сағаттан кейін кездеседі? Әрқайсысы неше километр жүріп кездеседі?
5. 96 бетті кітаптың оқылмаған бетінің саны оқыған бетінің санынан 3 есе аз
болса оқушы қанша бетін оқыған?
НҰСҚА-3
1.
2.
3.
4. Тік тӛртбұрыш пішінді қашаның ұзындығы 50м, ені одан 2 есе қысқа
болса тік тӛртбұрыштың ауданы және периметрін тап.
5. Мектеп 84 орындық 42 парта алғанда барлық бағасына 693000 тӛгрӛг
тӛледі. Бір орындықтың бағасы 3800 тӛгрӛг болса бір партаның бағасын
тап.
НҰСҚА-4
1.
2.
3.
4. Тік тӛртбұрыш пішінді егіс алаңының ауданы 1248кв.м, ені 24метр болса
ұзындығы және периметрін тап.
5. Малшы Асан 542 қой, Үсендікі одан екі есе кӛп қой қырықты. Ал Батыр
Асанның қойынан 98-бен аз қой қырыққан болса, барлық қырыққан
қойдың санын тап.
НҰСҚА-5
1.
МАТЕМАТИКА ДИДАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ЖИНАҒЫ
3
2.
3.
4. Бір жәшікте 14 алма бар. Келесі жәшікке одан үш есе кӛп алма салынған
болса екі жәшікте бірігіп барлығы қанша алма бар?
5. Шеңбердегі сандарды жаз.
x10 x100 x1000
НҰСҚА-6
1.
2.
3.
4. Квадраттың периметрі 328 дм болса қабырғаларының ұзындығы және
ауданын тап.
5. Барлық бағасын есепте.
Заттар Жеке
бағасы
Саны Барлық бағасы
Нан 950тӛг 150
Етік 130 000 тӛг 25
Шапан 250 000 тӛг 9
НҰСҚА-7
1.
2.
3.
4. Мотоциклді адам екі күнде 840 км жол жүрді. Екінші күні алғашқы
күнгіден екі есе кӛп жол жүрген, алғашқы күні 4сағ, келесі күні 10 сағат
жүрді. Мотоциклді адам әр күн сайын қандай жылдамдықпен жүрді.
5. Кестені толтыр.
x 325 565 63
y 28 39 55 99
x × y 3861 4895 1827
462
324
578
МАТЕМАТИКА ДИДАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ЖИНАҒЫ
4
НҰСҚА-8
1.
2.
3.
4. 104м бума шүперекті екі бӛлікке бӛлгенде бірінші бӛлігі екінші бӛлігінен
16м мен артық болған. Әр бӛлігінде неше метр шүберек болған.
5. Кірпішке сәйкес сандарды тауып жаз.
НҰСҚА-9
1.
2.
3.
4. Нараа, Билгээ екеуі арасы 1100м қашықтықта ӛмір сүреді. Олар
20сағатта екі жақтан тоғысу бағытымен шықты. Нараа минутына 50м,
Билгээ 60м жүріп кездескен болса кездесу неше сағатта болады?
5. Кестені толтыр.
x 4452 49416 64005
y 259 42 826
x ÷ y 12 58 79 85
НҰСҚА-10
1.
2.
3.
4. Сағатына 50км жылдамдықпен 9сағ 30минутта А нүктеден Б нүктеге
қарай шықаннан 2сағ кейін Б-ден А-ға қарай сағатына 60км
жылдамдықта келесі машина шықғып 3сағ кейін олардың ара қашықтығы
220км болды. А-дан Б-ге дейін неше километр?
1567
3426 1246 321 8731
МАТЕМАТИКА ДИДАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ЖИНАҒЫ
5
5. Бейненің ауданын тап.
НҰСҚА-11
1.
2.
3.
4. Араның балының 1кг-ның бағасы 28000тӛг. 1кг шырғанақ араның
балынан 4 есе арзан болса 140000тӛг-ге араның балы, шырғанақтың
әрқайсысынан неше кг алуға болады?
5. 361- ді 275 есе артырып 989750-мен шегер.
НҰСҚА-12
1.
2.
3.
4. Үш бӛлік тас бірігіп 150 кг. Бірінші бӛлігі екіншісінен 18кг-мен ауыр,
екіншісі үшіншісінен 15кг мен жеңіл болса әр бӛлігінің салмағын тап.
5. Берілген бейнелерде қанша үшбұрыш бар.
6. Боялған бӛлігінің
ауданын тап
МАТЕМАТИКА ДИДАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ЖИНАҒЫ
6
НҰСҚА-13
1.
2.
3.
4. А нүктеден Б нүктеге қарай кеме 8 сағат жүріп тұрағына жеткен, тұрқтан
кейін 5 сағат жүруге тиісті қалған жолы жүрген жолынан 105км- мен аз
болса A-дан Б-ге дейінгі ара қашықтықтықты тап.
5. Боялған бӛліктің ауданын тап.
НҰСҚА-14
1.
2.
3.
4. Мектептің тәжірибе алаңы тік тӛртбұрыш пішінді ұзындығы 107м 8дм,
ені 48м 7дм болса тәжірибе алаңының ауданы және периметрін тап.
5. Менің ойлаған саныма 120 мен 40-тың бӛліндісін қосқанда 100 шықты.
Менің ойлаған санымды тап.
НҰСҚА-15
1.
2.
3.
4. Екі санның айырмасының мәні 2658, және олардың бӛліндісінің мәні 3-ке
тең болса, осы сандарды табайық.
5. 8 жұмысшы 12 сағатта 576 орындық бояса, 5 жұмысшы 7 сағантта қанша
орындық бояйды?
МАТЕМАТИКА ДИДАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ЖИНАҒЫ
7
НҰСҚА-16
1.
2.
3.
4. Кеме ағыс бойымен 192 км, ағысқа қарсы 120 км жүрді. Егер оның
жылдамдығы 20 км/сағ, ағыс жылдамдығы 4 км/сағ болса барлық
жұмсаған уақытын тап.
5. Толтыр.
НҰСҚА-17
1.
2.
3.
4. Ит ӛзінен 120 м қашықтықтағы түлкінің артынан қуды. Егер түлкі
1минутында 330 м, ит 370 м жүгіретін болса ит түлкіні қанша уақыттан
кейін қуып жетеді?
5. Менің ойлаған санымды 325-бен кӛбейткенде 2925 шыққан болса белгісіз
санды тап.
НҰСҚА-18
1.
2.
3.
4. Үш дүкенге 520 ц күріш берді. Бірінші дүкеннен 165ц, келесісінен 125ц,
үшіншісінен 125ц сатқаннан кейін барлық дүкенде бірдей ӛлшемді күріш
қалған болса дүкеннің әр қайсысына қанша күріш әкелген?
5. 25 және 7895-дің кӛбейтіндісін 9788-бен азайт.
3456
4389
4555
……
……
…....
x 12
1368
1794
26196
……
……
…...
: 3
МАТЕМАТИКА ДИДАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ЖИНАҒЫ
8
НҰСҚА-19
1.
2.
3.
4. Ара қашықтығы 75 км бақ түбінен екі велосипетші кездесу үшін бір
мезгілде шықты. Бірі 12 км/сағ, келесісі одан 1 км/сағ кем жылдамдықпен
жүрген болса, екі сағаттан кейін олардың ара қашықтығы қанша
километр болады?
5. Кестені толтыр.
x 36 45 519
y 89 65 45
x × y 20448 10947 16110 67050
НҰСҚА-20
1.
2.
3.
4. Берілген кесте бойынша есеп құрастыр.
S 340км ? 800км 640км
V ? 45км 80км ?
t 5сағ 6сағ ? 8сағ
5. Кестені толтыр.
a 4581 99
c 25 79 92
a × c 67861 68805 72220
НҰСҚА-21
1.
2.
3.
4. Бір қаладан екі жеңіл машина бірінен соң бірі шықты. Біріншісі сағатына
36 км, екіншісі сағатына 48 км жылдамдықпен жүрген, егер біріншісі
МАТЕМАТИКА ДИДАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ЖИНАҒЫ
9
екіншісінен 2 сағат бұрын шыққан болса қанша уақыттан кейін қуып
жетеді?
5. Тауық, қоянның аяқ сандары 172, бастарының сандары 46 болса қанша
тауық, қанша қоян бар?
НҰСҚА-22
1.
2.
3.
4. А қаладан Б қалаға қарай кеме сағатына 20км жылдамдықпен жүрді.
Бірінші кеме 2 сағаттан жүргеннен кейін келесі кеме А қаладан шығып
сағатына 24 км жылдамдықпен жүрді. Егер осы екі кеме Б қалаға бірдей
жеткен болса А, Б қалалардың ара қашықтығын тап.
5. Ӛзеннен 4л және 9л ыдыс пайдаланып 7л суды қалай алуға болады?
Кестеге белгіле.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
4л 0
9л 0
НҰСҚА-23
1.
2.
3.
4. Шешем дүкеннен 1кг-ы 800сом тұратын қырыққабат одан 4 есе бағалы
алмұрт алып 48000 сом тӛледі. Жемістердің әрқайсысынан неше кг-нан
алған?
5. Екі санның қосындысы 305. Үлкен санды кіші санға бӛлгенде бӛліндісі 4
шығатын болса, осы сандарды тап.
МАТЕМАТИКА ДИДАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ЖИНАҒЫ
10
НҰСҚА-24
1.
2.
3.
4. Кітап дүкенінде 150000 дана оқулық бар. 1-сыныптың оқулығы 45000
дана, 2-сыныптың оқулығы одан 7900-бен аз, қалғаны 3-сыныптың
оқулығы болса, 3-сыныптың оқулығының санын тап.
5. Екі санның қосындысы 4205. Үлкен санды кіші санға бӛлгенде бӛліндісі
7, қалдығы 5 болады. Осы сандарды тап.
НҰСҚА-25
1.
2.
3.
4. Дүкенде кг-ы 1800 тӛг бағалы күріштен 200 кг, және 400 кг ұн болған. Ұн
және күріштің бағасына 840000 тӛг тӛлеген. 1 кг ұнның бағасын тап.
5. Нүктенің орнына тиісті санды жаз.
НҰСҚА-26
1.
2.
3.
4. Екі санның қосындысы 462. Осы екі санның бірі нӛлмен аяқталған. Егер
осы санның нӛлін басса келесі сан шығады. Осы сандарды тап.
5. Тігін ӛндірісі 7465 жейде, 9285 шалбар тіккен. Бір шалбарға 3 м мата,
жейдеге 4 м мата жұмсалған болса, барлығы қанша метр мата жұмсалған?
НҰСҚА-27
1.
2.
3.
÷88
……
..….
……
…….
84744
74976
66264
31416
÷99
………
……...
……...
……...
986337
880704
978813
978021
МАТЕМАТИКА ДИДАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ЖИНАҒЫ
11
4. Екі жүк машинасы 873т жүк тасымалдайтын болды. Біріншісі бір жолда
4тонна, келесісі 5тонна жүк тиейді және екі машинаның жүрген жүріс
саны тең болса, әр машина қанша тонна жүк тасымалдайды.
5. Ӛрнек жазып, мәнін тап.
63832 және 202-нің бӛліндісін, 196 және 19-дың кӛбейтіндісімен
арттырайық.
НҰСҚА-28
1.
2.
3.
4. Оқушы бір сан ойлады. Ойлаған санын 10 мен және 6 мен кӛбейтті.
Бірінші кӛбейтінді келесісінен 240-бен кӛп болса, оқушы қандай сан
ойлады?
5. Кестені толтыр.
a 24 58 39 69 99
c 134 485 86 155
a × c 3216 4002 43946 11592
НҰСҚА-29
1.
2.
3.
4. Оқушылар екі топқа бӛлініп, ешкі тарады. Бірінші топта 42 оқушы, ал
екінші топта 36 оқушы бар. Әр оқушының тараған ешкілерінің саны
бірдей және барлығы бірігіп 936 ешкі тараған болса, әр топ неше ешкіден
тараған?
5. Екі санның қосындысы 143200. Бірі келесісінен 19 есе аз болса осы екі
санды тап.
НҰСҚА-30
1.
2.
3.
4. Үш санның қосындысы 1500-ге тең. Бірінші сан мен екінші санның
қосындысы 1000, ал бірінші сан мен үшінші санның қосындысы 800
болса, әрбір санды тап.
МАТЕМАТИКА ДИДАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ЖИНАҒЫ
12
5. Тік тӛртбұрыштың ені 23см, ал ұзындығы одан 17см артық болса, тік
тӛртбұрыштың ауданы мен периметрін тап.
НҰСҚА-31
1.
2.
3.
4. Дүкенде үш күн бойы 25т ұн сатылған. Алғашқы күні 3800кг, келесі күні
алғашқы күнгіден 2 есе мол ұн сатылған болса, үшінші күні неше
килограм ұн сатылған?
5. 18352 және 46795-тің қосындысын 1405 бен 18-дің кӛбейтіндісімен азайт.
НҰСҚА-32
1. 120 × 4 + 6309 ÷ 9 + (989997 – 756888) =
2. x ÷ 35 = 8048 – 7899
3. 6м 75см + 14м 54см – 9м 75см =
4. Екі санның қосындысы 138. Бірінші сан келесісінен 5 есе кіші. Осы
сандарды тап.
5. Салыстырайық.
НҰСҚА-33
1.
2.
3.
4. Екі санның қосындысы 72. Олардың бӛліндісі 5. Осы сандарды тап.
5. Бос орындағы санды тап.
НҰСҚА-34
1.
2.
3.
5895 89
958
276862
МАТЕМАТИКА ДИДАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ЖИНАҒЫ
13
4. Екі санның қосындысы 165. Осы сандардың бӛліндісі 3, және қалдығы 5
болады. Әр сан нешеге тең?
5. 3, 7, 2 цифрларын пайдаланып барлық үш таңбалы сандарды жазып,
қосындысын табыңдар.
НҰСҚА-35
1.
2.
3.
4. Үлкен санды кіші санға бӛлгенде 8 шығады. Сандардың айырмасы 1372
болса, осы сандарды тап.
5. Бос кӛзді толтыр.
НҰСҚА-36
1.
2.
3.
4. Кестені толтыр.
A 6900 22436 6396
B 15 85 79 18 52
a ÷ b 123 315
5. Ауданы 18см.кв-ға тең тік тӛртбұрыштың ұзындығы мен ені қанша түрлі
болуға болады? Дәптерімізге кесте сызып, барлық мүмкіндігін табайық.
НҰСҚА-37
1.
2.
3.
4. Тігін ӛндірісінде 1060м мата бар еді. Одан әрбіреуіне 4м мата жұмсап
80 куртка, әрбіреуінен 2м мата жұмсап 65 жейде тіккен болса,
ӛндірісте қанша метр мата қалды?
23
1288
459 9
МАТЕМАТИКА ДИДАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ЖИНАҒЫ
14
5. Бос кӛзді толтыр.
НҰСҚА-38
1.
2.
3.
4. АС кесіндіде В нүктесі белгіленген. В нүкте А нүктеден 36мм, С нүктеден
24мм қашықтықта. АС кесіндінің ұзындығын тауып, сантиметрмен
ӛрнектейік.
5. Сӛмкедегі 3 ӛңді \қызыл, қара, кӛк\ қаламнан қарамай тұрып 2 қалам
алғанда, олар қандай – қандай ӛңді қалам болуы мүмкін? Барлық
мүмкіндікті табайық.
НҰСҚА-39
1.
2.
3.
4. Екі дос кітапханада 360 бетті, бірдей кітап оқыды. Болат күніне 8 бет,
Бақыт күніне 9 бет оқиды. Қайсысы неше күн бұрын оқып бітеді?
5. Тік тӛртбұрыштың ұзындығы 24см, бұл енінен 2 есе ұзын болса оның
ауданы мен периметрін тап.
НҰСҚА-40
1.
2.
3.
4. 846км қашықтықтағы екі қаладан екі машина тоғысу бағытында бір
мезгілде шыққан. Біреуі 65км/сағ келесісі 60км/сағ жылдамдықпен
жүрген болса, 3 сағаттан кейін олардың ара қашықтығы неше километр
болады?
5. 2, 3, 4, 5 цифрлары бір- бір рет кіріскен 4 таңбалы сандарды жазайық.
19386
11905 4176 45865 7581
МАТЕМАТИКА ДИДАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ЖИНАҒЫ
15
НҰСҚА-41
1.
2.
3.
4. Екі қаладан ара қашықтығы 250км. Екі қаладан қарама-қарсы бағытқа
64км/сағ, 58км/сағ жылдамдықпен екі машина шықты. 3 сағаттан кейін
олардың ара қашықтығы қандай болады?
5. Берілген бұрыштарды атап жаз.
НҰСҚА-42
1.
2.
3.
4. Электр энергиясын ӛлшеуіштің кӛрсеткіші айдың басында 2368
квт.сағ, айдың соңында 2564 квт.сағатты кӛрсетті. 1квт.сағ энергияның
құны 69сом болса, айына қанша сом тӛлейміз?
5. Баян - Ӛлгий аймағынан Ховд аймағына қарай үш бӛлек жолмен, Ховд
аймағынан Увс аймағына қарай екі бӛлек жолмен баратын болса Баян -
Ӛлгий аймағынан Ховд аймағын басып Увс аймағына дейін қанша
түрлі жолмен баруға болады?
НҰСҚА-43
1.
2.
3.
4. Ӛзара 800км қашықтықтағы екі қаладан 2 машина бір мезгілде тоғысу
бағытында қозғалды. Біреуі 48км/сағ, келесісі 52км/сағ жылдамдықпен
жүрген болса, неше сағаттан кейін кездеседі?
5. Екі санның қосындысы 1760. Біріншісінен 245-ті азайтып, келесісіне
қоссақ, екі сан ӛзара теңеcеді. Бұл екі санды табайық.
МАТЕМАТИКА ДИДАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ЖИНАҒЫ
16
НҰСҚА-44
1.
2.
3.
4. Салыстыр.
5. Үш алаңнан картоп жинаған. Алғашқы алаңнан 258948кг, екінші
алаңнан одан 11734кг-мен артық, үшінші алаңнан екіншіден 21227кг-
мен аз картоп жинаған. Үш алаңнан барлығы неше кг картоп жинаған?
НҰСҚА-45
1.
2.
3.
4. 29712 және 105342-нің қосындысынан 457 және 46-ның кӛбейтіндісін
шегерейік.
5. Кітапханаға 1200 дана жаңа кітап қосатын болды. Алғашқы жұмысшы
бұл жұмысты 3 күнде, екінші жұмысшы 6 күнде істеп бітеді. Егер 2
жұмысшы бірігіп жұмыстаса неше күнде бітіреді?
Жай бөлшек Нұсқа-46
1. Тӛмендегі бейнелерге тиісті бӛлшек сандарын жаз.
2. Тӛмендегі бейнелерге тиісті бӛлшек сандарын жаз.
3. Тӛмендегі бейнелерге тиісті бӛлшек сандарын жаз.
4.
МАТЕМАТИКА ДИДАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ЖИНАҒЫ
17
5. Берілген бӛлшек сандарды ӛсу ретімен жаз.
6. Берілген бӛлшек сандарды кему ретімен жаз.
НҰСҚА-47
1. Амалды орында.
2. Салыстыр.
3. 9см ұзындықта кесінді сызып
бӛлігін боя.
4. Дүкеннен 35кг құм шекер алып
бӛлігін айранға салған болса, неше кг-
ын айранға салған.
5. Шешем 15кг ұн сатып алып
–мен тамақ жасаған болса, неше кг ұн
қалды?
НҰСҚА-48
1. Амалды орында.
2. Салыстыр.
3. 5см қабырғалы квадрат сызып
бӛлігін боя.
4. Нараа сабақ жабдықтарын алғанда 24000 тӛг тӛлеген. Ол барлық
ақшасының
тең болса, Нараада қанша тӛгрӛг болған?
5. Оқушылардың таңғы асына дайындаған 20л сүттің
оқушылар ішкен
болса ішілмей қалған сүттің ӛлшемін тап.
МАТЕМАТИКА ДИДАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ЖИНАҒЫ
18
НҰСҚА-49
1. Ӛрнектің мәнін тап.
2. Бӛлшектерді салыстыр.
3. 800кв.м алаңның
бӛлігіне картоп қалған бӛлігінің
қырыққабат
қалған бӛлігінің
сарымсақ қалған бӛлігіне сәбіз еккен болса
неше кв.м жерге сәбіз екті?
4. 6см қабырғалы квадрат сызып
бӛлігін боя. Боялмаған бӛлігін тап.
НҰСҚА-50
1. Амалды орында.
2. 1800 оқушының
математика үйірмесіне,
шет тіл үйірмесіне баратын
болса математика және шет тіл үйірмесін таңдаған оқушылар саны
қанша?
3. 5; 6; 8; 7 деген сандармен цифр қайталамай 4 таңбалы қанша сан жазуға
болады?
4. Берілген сандардың
;
;
–ін тап.
НҰСҚА-51
1. Тӛмендегі бӛлшекпен тең бӛлшектер жазыңдар.
2. Амалды орында.
3. 680, 840, 220 әр сандардың
;
;
–ін тап.
40
80
160
320 640
МАТЕМАТИКА ДИДАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ЖИНАҒЫ
19
4. Бейненің ауданын тап.
НҰСҚА-52
1. Амалды орында.
2. Салыстыр.
3. Берілген ӛлшемнің бӛлігіне тиесілі ӛлшемді жазыңдар.
4. Асанда 1600 басты малы бар оның
-і қой,
- сі ешкі қалғаны іріқара
мал болса іріқара малдың саны қанша?
НҰСҚА-53
1. Ӛрнектің мәнін тап.
2. Берілген сандардың
;
;
–ін тап.
3. Кӛмір базарына таңертең 900т кӛмір әкелген. Оның
тоннасын сатқан
болса енді қанша тонна кӛмір қалды?
4. Ӛсу, кему ретімен жаз.
;
;
;
НҰСҚА-54
1. Ӛрнектің мәнін тап.
630
315 1260
2520
5040
МАТЕМАТИКА ДИДАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ЖИНАҒЫ
20
2. Досжанда 320 ұсақ мал бар. Бұл барлық малдың
болады. Досжанның
барлық малының санын табыңдар.
3. Қызықты квадратты толтырайық.
4. 5; 6; 3; 0 цифрларын пайдаланып 4 таңбалы қанша сан жазуға болады?
НҰСҚА-55
1. Ӛрнектің мәнін тап.
2. Адам тәулігіне 8 сағат ұйықтап демалу қажет. Бұл тәуліктің
бӛлігін
ұйықтайды деген сӛз. Олай болса 90 жас жасаған адам ӛмірінің қанша
уақытын ұйқымен ӛткізген?
3. Ұзындығы 6м, ені 4м бӛлменің еденін май бояумен 2 рет бояғанда 6 кг
бояу жұмсалса 1м.кв алаңды бояу үшін қанша бояу жұмсалады?
4. Екі кубикті иіргенде түскен кӛздерінің қосындысы 9 болатын мүмкіндік
қанша?
МАТЕМАТИКА ДИДАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ЖИНАҒЫ
21
ОНДЫҚ БӨЛШЕК
1. Тӛмендегі бейнені жай бӛлшек және ондық бӛлшекпен жаз.
2. Тӛмендегі бӛлшектерден ондық бӛлшек
болмайтын жай бӛлшектерді тауып боя.
3. Ондық бӛлшекті оқып, санмен жаз.
Оннан жеті
Жүзден қырық бес
Мыңнан үш жүз үш
Бір бүтін оннан сегіз
Алпыс бір бүтін жүзден тоғыз
Он бүтін оннан бір
Алты бүтін жүзден елу жеті
Оннан сегіз
Тоғыз бүтін мыңнан жиырма бір
Жетпіс тӛрт бүтін оннан алты
4. Сәйкес ондық бӛлшегін жаз.
МАТЕМАТИКА ДИДАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ЖИНАҒЫ
22
НҰСҚАУ-56
1. Ӛрнектің мәнін тап.
2. Теңдеуді шеш.
3. Ӛрнектің мәнін тап.
4. Берілген сандарды кему ретімен жаз.
5. Берілген бӛлшектерді салыстыр.
6. Теңдеуді шеш.
7. Қоймада біраз бидай бареді. Диірменге алғашқы күні 6.3ц, II күні одан 2.3ц
кем, III күні алғашқы екі күнгіден 5.7ц-мен кем бидай тартқанда қоймадағы
бидай таусылған болса қоймада қанша центнер бидай болған?
8. Апам 40кг кәмпит сатып алды. Апам маған кәмпитінің 0.2-сін, әкеме 0.4-тін,
шешеме 0.3-н беріп, қалғанын ӛзі алған. Әр қайсысына қанша кг кәмпит
берген?
НҰСҚА-57
1. Ӛрнектің мәнін тап.
2. Теңдеуді шеш.
3. Ӛрнектің мәнін тап.
4. Берілген сандарды ӛсу ретімен жаз.
5. Берілген бӛлшектерді салыстыр.
6. Әкем үйге ремонт жасау үшін 30кг бояу алды. Барлық бояуының 0.6-сы кӛк
бояу, қалғаны ақ бояу болған болса, қанша ақ бояу алған?
МАТЕМАТИКА ДИДАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ЖИНАҒЫ
23
НҰСҚА-58
1. Ӛрнектің мәнін тап.
2. Теңдікті тура болдыратын сандарды тауып жаз.
53.315
3. Толықтыр.
4. Ӛрнектің мәнін тап.
5. Қорадағы қазы мен қоянның саны бірігіп 48. Олардың аяқтарының саны
132 болса, неше қазы неше қоян бар?
6. 3 және 6- ға қатар бӛлінетін 3 таңбалы 5 сан жаз.
НҰСҚА-59
1. Малшыда 2000 басты малы бар. Барлық малының
сиыр,
қой, қойдан
екі есе аз ешкісі бар. Қалған малының
түйе болса қанша жылқысы бар?
Әр малының санын бағана диаграммада сызып кӛрсет.
2. Ӛрнектің мәнін тап.
3. Аралас бӛлшекті бұрыс бӛлшекке айналдыр.
4. Сан кесіндісіне сызып, белгіле.
-15; -6; -4; 0; 4; 6; 15
5. Ӛрнек құрып шығар.
азайтып,
мен арыттыр.
97.9 83.8
45.3 38.5 61.4
МАТЕМАТИКА ДИДАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ЖИНАҒЫ
24
НҰСҚА-60
1. Сыныптың 32 оқушысы сын берді.
-і А бағалы,
-і В бағалы, ал қалған
оқушылар “C” және “D” бағалы сыналтылған болса “C” мен “D” баға
алған оқушылардың санын табыңдар?
2. Ӛрнектің мәнін тап.
3. Сан кесіндісіне сызып, белгіле.
-18
0
, -12
0
, -15
0
, +15
0
, +11
0
, +17
0
4. Үшбұрыштың белгісіз бұрыштарын
тап.
5. Заңдылығын
тауып, келесі 2 санды тап.
-10, -5, 0, 5, ……., ……..,
НҰСҚА-61
1. Васкетбол бәсекесіне 24 бала қатысқанның
қыз ойыншы болса ұл
ойыншының саны қанша?
2. Алымы және бӛлімін бірдей санмен кӛбейтіп тең бӛлшек шығар.
,
,
,
,
3. Ӛрнектің мәнін тап.
4. 2; 4; 6; 9 сандарын пайдаланып цифр қайталамай 4 таңбалы қанша сан
жазуға болады?
5. Кӛрсетілім бойынша орында.
А(1; 1) нүктесіндегі машиналы адам B(4; 1) жұмысына барып кешкісін
C(4; 5) үйіне қайтқан. Машиналы адам жүрген жолының нүктелерін
белгілеп маршрутын сыз.
НҰСҚА-62
1. Ӛрнектің мәнін тап.
2. Еліміздің жалпы білім беретін мектептерінде 26.4 мың мұғалім
жұмыстайды. Олардың 9.3 мыңы астанада жұмыстайтын болса, неше
мұғалім жергілікті жерде жұмыстайды?
МАТЕМАТИКА ДИДАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ЖИНАҒЫ
25
3. Бӛлшектерді ӛсу ретімен орналастыр.
4. Нүктенің орындарын табыңдар.
5. Амалды орында.
НҰСҚА-63
1. Амалды орында.
2. Кӛрсетілім бойынша жұмыста.
A(0; 1), B(0; 3), C(2; 3), D(2; 1) нүктедегі ABCD квадрат тасымалданып
Z(4; 1), X(4; 3), Y(6; 3), L(6; 1) нүктеге айналған болса, нүктелерін
белгілеп ABCD; ZXYL квадраттарды сызып боя.
3. Ӛрнектің мәнін тап.
4. Шахмат бәсекесіне 6 адам қатысты. Әр шахматшы басқалармен бір-бір
рет ойнаған болса, бұл бәсекеде қанша ойын ойналған?
5. Берілген атауымен ӛрнекте.
НҰСҚА-64
1. Ӛрнектің мәнін тап.
2. Толықтырыңдар.
3. Азық түліктің бір қоймасында 150т 750кг, келесі қоймасында одан 36т
460кг кг-мен аз кӛкӛніс бар. Барлық кӛкӛністің
-і картоп болса, қанша
мӛлшерде картоп болған?
МАТЕМАТИКА ДИДАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ЖИНАҒЫ
26
4. Кӛрсетілім бойынша жұмыста. Қара түйе A8
кӛзінен E4 кӛзіне, E4 кӛзінен G6 кӛзіне, G6
кӛзінен H5 кӛзіне кӛшкен болса түйе қалай
кӛшті? Нүктемен білгілеп маршрутын сыз.
НҰСҚА-65
1. Ӛрнектің мәнін тап.
2. 8 бен 9-дің арасында орналасқан 5 ондық бӛлшек жаз.
3. Кӛрсетілім бойынша жұмыста. Жандосты досы
туған күніне шақырды. Ол досының үйіне қалай
барды? Орнын анықта.
A(1; 0), Б(1; 1), B(2; 1), Г(2; 2), Д(3; 2), E(3; 3) Ё(4;
3), Ж(4; 4), З(5; 4), И(5; 5)
4. Кестедегі сандардың
бӛлігін жаз.
120 968 448 552 336 424 576 512
5. Амалды орында.
НҰСҚА-66
1. Амалды орында.
2. Сыныптың 48 оқушысының
-і шахмат үйірмесіне,
-і дойбының
үйірмесіне, қалған оқушының
-і сурет үйірмесіне, қалған оқушылар
бидің үйірмесіне баратын болса, бидің үйірмесіне қанша оқушы барады?
3. Нүктелердің орнын анықтап жаз.
Мысалы: А(2; 6) ………
…………………………...
……………………………
……………………………
4. 2, 4, 6, 8 цифрларын пайдаланып екі таңбалы қанша сан жазуға болады?
\цифр қайталамай\
5. Ӛрнектің мәнін тап.
20.3 × 100 + 0.62 × 100 + 0.86 × 10 =
МАТЕМАТИКА ДИДАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ЖИНАҒЫ
27
НҰСҚА-67
1. Ӛрнектің мәнін тап.
2. Кестедегі сандарды 10, 100, 1000, 10000 есе арттыр.
×10 ×100 ×1000 ×10000
516
4600
518.378
3515.75
3. Ӛлшемді берілген бірлікпен ӛрнектеңдер.
a)
b)
c)
d)
4. Амалдарды жатқа орындаңдар.
5. Қоймадағы ұнның 0.4 бӛлігін нанның ӛндірісіне 0.4 бӛлігін балбауырсақ
ӛндірісіне жібергеннен кейін қоймада 90т ұн қалды. Қоймада алғашында
қанша тонна ұн болған?
НҰСҚА-67
1. Амалды орында.
2. Саяхатшылар 490 км жол жүруге тиісті еді. Олар алғашқы күні
бӛлігін,
келесі күні
бӛлігін жүрген болса, енді қанша шақырым жол жүреді?
3. Берілген бірлікпен ӛрнекте.
4. Белгісіз мүшесін тап.
МАТЕМАТИКА ДИДАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ЖИНАҒЫ
28
НҰСҚА-68
1. Ӛрнек құрап, амалды орында.
7839.78 бен 10-ның бӛліндісінен 4.75
бен 100-дің кӛбейтіндісін азайт.
2. Амалды орныда.
3. Салыстыр. /; ; =/
4. Оқушы 240 есепті 3 күнде шығарған. Алғашқы күні
бӛлігін келесі күні
бӛлігін шығарған болса үшінші күні қанша есеп шығарды?
5. Шеңбер сызып 6 тең бӛлікке бӛліп,
бӛлігін боя.
НҰСҚА-69
1. Ӛрнектің мәнін тап.
44.16 + (96.8 – 74.1) – 6.86 =
2. Кӛрсетілім бойынша нүктерелді белгілеп, бейне жасап боя.
A(1; 1), Б(2; 4), B(4; 1), нүктелерін қосқанда шыққын бейнені Г(5; 1), Д(6;
4), E(8; 1) - ге алмастыр.
3. Тӛмендегі сандардың
бӛлігін тап.
4. Машинаның план суретін сыз.
5. 3, 7, 5, 9 сандарын пайдаланып.
a. Цифр қайталап 4 таңбалы қанша сан жазуға болады?
b. Цифр қайталамай 4 таңбалы қанша сан жазуға болады?
МАТЕМАТИКА ДИДАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ЖИНАҒЫ
29
НҰСҚА-70
1. Ӛрнектің мәнін тап.
16.01 + (28.18 – 8.08) – 6.01 =
2. C(0; 0) нүктесінен А(4; 4) нүктесін басып В(8;
8) дейін түзу сызық сыз.
3. Амалды орында.
4. Салыстыр. \; ; =\
5. Амалды орында.