4-сынып математика Натурал сандар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

4-сынып математика Натурал сандар

Материал туралы қысқаша түсінік
4-сыныпқа математикапәнінен сабақ жоспары "Натурал сандар"
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Математика Тексерілді:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі

Мектеп:


Күні:04.04.2019ж.

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:4Ә

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Натурал сандар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

миллиондар мен миллиардтар класымен және олардың разрядтарымен таныстыру;жаңа есептеу бірліктері мен есептеудің ондық жүйесіндегі жаңа кластардың пайда болу принципін тиянақтау.

Есте сақтау, ойлау, разрядтар мен кластарды еркін ажырата білу дағдысын дамыту.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: «разряд» және «класс» туралы біледі

Көптеген оқушылар: миллион, миллиард   көлеміндегі сандарын біледі.Сандарды есептеу барысында пайдалана алады. 

Кейбір оқушылар:шығармашылыққа берілген тапсырмаларды орындайды

Тілдік мақсат

Разряд, класс,миллион,миллиард,триллиондар,квадриллиондар,квинтиллиондар,секстиллиондар,септиллиондар

Бағалау критерийлері

Разрядтық қосылғышқа жіктейді

Есептерді шығарады

Құндылықтарды дарыту

Рухани жаңғыру мақсатында елінің,жерінің, мәдинетін мен салт дәстүрлерін болашақ жас ұрпаққа насихаттау. Топтық жұмыстар арқылы балаларды тату болуға, адамдық қасиетке тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Қызықты математика


АКТ қолдану дағдылары

ноутбук

Бастапқы білім

Әріпті өрнектер. Теңдеулер

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарлан- ған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин











































Сабақтың ортасы

/сабақтың негізгі бөлімі/

20 мин

























Сергіту сәті


І. Ұйымдастыру кезеңі.

ІІ. Психологиялық дайындық

Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.

Мен бақытты баламын,

Жан дүниемде күн нұрлы

Жылуым мол бойымда.

ІІІ. Өткенді пысықтау

Көбейту кестесін еске түсіру

Дәптерлерін аралап тексеру,оқыту.

-Разряд және класстарды еске түсіреміз

Ауызша жұмыс. Зейінділік ойыны:

1.Үлестірмедегі сандарды оқытып, кластар мен разрядтарға жіктету.

125454

502350

8021

300241







2 .Өтілгендерді еске түсіре отырып, оларды да кластар мен разрядтарға жіктеу.

Метрмен нені өлшейміз? 1 дм неше см бар? 1 м неше дм бар? 1 м неше см бар?

Армен нені өлшейміз?Аудан бірліктерін еске түсіріп, ретімен атап шығу.


ІҮ. Жаңа сабақ: 1. түсіндіру, еске түсіру, қайталау.№ 1- жаттығу. Топтау және оқу.

Көп таңбалы сандарды класс және разряд бойынша кестемен түсіндіру.

  1. 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 сандар қатары

  2. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 натурал сандар

0 натурал санға жатпайды. Бұл садар араб цифрлары деп аталады.

Ә) Сандарды оқу және өсу ретімен жазу.

2. Кестелерді толтыр: «Кім жылдам?» Жылдамдыққа жазу(3 топпен) Рим цифрын таныстыру және жазып үйрену.

Топпен жұмыс Өздігінен орындау.

3 Ауызша есептер құрап,оларды шығару.

Қозғалысқа байланысты қайталау.

Ж. У. Қ.

4 3 қатарға әр жолын беріп, өз беттерінше орындату, 4 жолын тақтада 3 қатар жарыса орындайды. №6 2 бағанын орындау. №7 а-ны орындау. Тақта мен орында шығару.

5674+73478+х= 97089




Сабақтың соңы

10мин

1.Қорытындылау: Бүгінгі сабақтан не білдік?

Кластарға жіктеу мен разрядтарға жіктеудің айырмасы неде? Жүз мыңдықтар класында неше разряд бар?Класс ше? Бірлік миллиондар класында неше разряд болады? Класс ше?

412752 санын разрядтық қосылғыштарға жікте

2.Үйге тапсырма: № 8

3.Кері байланыс: Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.




Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырасыз? Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушыларлың жеке қабілеттерін есепке ала отырып (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез – келген кезеңінде қолданыла алады.


Дарынды балаларға қосымша беремін

Бағалау – оқушылардың материалдарды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Оқушыларды бағалау

Өзін-өзі бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

ӨҚН сақтауды насихаттау


Жалпы баға (мұғалім рефлексиясы)

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да

ойланыңыз)

1.

2.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1.

2.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік /қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.05.2019
4103
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі