4-сынып Миллиондарға дейінгі сандар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

4-сынып Миллиондарға дейінгі сандар

Материал туралы қысқаша түсінік
Миллиондарға дейінгі сандар туралы біледі. Мұғалімдерге қосымша құрал ретінде пайдаланса болады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Математика Тексерілді:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі

Мектеп:

Күні:03.04.2019ж.

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:4Ә

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Миллиондарға дейінгі сандар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

«разряд» және «класс» туралы түсініктерін нақтылау,санды жазғанда цифрдың орнының мәнін айқындау.Логикалық ойлау, ауызша сандарды еркін оқу қабілеттерін дамыту.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: «разряд» және «класс» туралы біледі

Көптеген оқушылар:разрядтық қосылғыштарға жіктейді

Кейбір оқушылар:шығармашылыққа берілген тапсырмаларды орындайды

Тілдік мақсат

Разряд, класс,геометриялық фигуралар

Бағалау критерийлері

Разрядтық қосылғышқа жіктейді

Есептерді шығарады

Құндылықтарды дарыту

Рухани жаңғыру мақсатында елінің,жерінің, мәдинетін мен салт дәстүрлерін болашақ жас ұрпаққа насихаттау

Пәнаралық байланыстар

Қызықты математика


АКТ қолдану дағдылары

ноутбук

Бастапқы білім

Әріпті өрнектер. Теңдеулер

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарлан- ған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин









Сабақтың ортасы

/сабақтың негізгі бөлімі/

20 мин













Сергіту сәті

І. Ұйымдастыру кезеңі.

ІІ. Психологиялық дайындық

Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.

Мен бақытты баламын,

Жан дүниемде күн нұрлы

Жылуым мол бойымда.

ІІІ. Өткенді пысықтау

Көбейту кестесін еске түсіру

-Разряд және класс деген сөздер сендерге таныс па?

Геометриялық фигуралар туралы не білеміз?

Суреттерін көрсетіп отырып фигуралар туралы білімін тексеру.

Көп таңбалы сандарды көрсету арқылы сандардың оқылуын, әр разрядтың атауын айтқызу.

1..Ауызша тапсырмалар беру арқылы түсініктерін нақтылау.

Мысалы: 4852, 50426,4263,450603,20530 деген сандардағы 2 саны нені білдіреді?

58 жүздік,123 ондық,402 мыңдық,7025 бірліктен тұратын сандарды ата:

Математикалық диктант: 5 ондық мыңнан және 50 бірліктен тұратын сан;

25 ондықтан және 9бірліктен тұратын сан; 1 жүздік мыңнан ,2 бірлік мыңнан және 8 ондықтан тұратын санды жаз:

2.Оқулықпен жұмыс: №1 тапсырма: 2топқа бөлініп ,өз беттерінше орындайды.

2 тапсырма: «Тиісті санды тап»ойыны

1-бағанын тақтада 3 оқушы орындайды. 2- бағанын 3 қатар болып орындайды .

Тақтадағы оқушы разряд және класс бойынша ауызша түсіндіреді.

3 Класты 2 нұсқаға бөлу. Амалдарды ыңғайына қарай бөліп ,тақта мен орында шығару.

4 ауызша орындалатын есептер (а,ә,б) 3қатар ауызша жарыса орындайды.

5 өз беттерінше жұмыс:

1Shape1 -ж.-30 кг. ?кг.

2-ж.-40 кг.770кг. ?кг.

Ш: 770 : (30+40) = 11(сағ.) 30 ∙ 11=330 (кг) 40 ∙ 11=440 (кг)

6 өз беттерінше

Есімізге түсірейік, тік бұрышты үшбұрыштың ауданын қалай табушы едік?

Ү.Жаңа сабақты пысықтау: №8 шығармашылық тапсырма:

4 және 7 сандарын пайдалана отырып, құрамында 7 саны тек бір рет қана кездесетін төрт таңбалы сандарды жазу. 7444,4744,4474,4447; Сандардың ретімен орналасуына көңіл аудару керек.Кесте сызып, класс пен разрядты айтқызу.



Сабақтың соңы

10мин

1.Қорытындылау: Бүгінгі сабақтан не білдік?

Кластарға жіктеу мен разрядтарға жіктеудің айырмасы неде? Жүз мыңдықтар класында неше разряд бар?Класс ше? Бірлік миллиондар класында неше разряд болады? Класс ше?

412752 санын разрядтық қосылғыштарға жікте

2.Үйге тапсырма: № 8

3.Кері байланыс: Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.




Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырасыз? Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушыларлың жеке қабілеттерін есепке ала отырып (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез – келген кезеңінде қолданыла алады.


Дарынды балаларға қосымша беремін

Бағалау – оқушылардың материалдарды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Оқушыларды бағалау

Өзін-өзі бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

ӨҚН сақтауды насихаттау


Жалпы баға (мұғалім рефлексиясы)

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да

ойланыңыз)

1.

2.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1.

2.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік /қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.05.2019
561
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі