Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    LESSON 1

    Unit 1: Kazakhstan in the World of Sport

    School:



    Date:

    Teacher name:

    Grade: 4

    Number present:

    Number absent:

    Theme of the lesson:

    Children’s games 1


    Learning objectives

    4.L2 understand an increasing range of questions which ask for personal information

    4.S4 respond to questions on an increasing range of general and some curricular topics

    4.W4 write with support a sequence short sentences in a paragraph to give basic personal information

    4.UE12 use adverbs of time and frequency: sometimes, often,

    always, never to indicate when and how often begin to use simple adverbs of manner e.g. well, badly, use common ly manner adverbs to describe actions e.g. slowly, quietly

    Lesson objectives

    All learners will be able to: understand an increasing range of supported questions which ask for personal information; respond to questions on an increasing range of general and some curricular topics using me, too and I don’t. Write with support a sequence of short sentences in a paragraph to give basic personal information;

    Criteria

    Learners can talk about sport and games; express preferences; describe your daily routine; make suggestions

    Plan

    Planned timings



    Planned activities

    Learners’ activities

    Evaluation

    Resources

    Begining

    5 min

    GREETING

    Warm-up

    (Activities to present and activate the new language.)

    Ex 1 p 5. T: Look at the pictures. Which is a team sport? Which is an individual sport? Is there a sport you can play really well?

    - What type of sport is tennis? Elicit: It is an individual sport.

    - What type of sport is football? Elicit: It is a team sport.

    Tell the class if there is a sport they can play really well.

    P1: I can play bandy really well.

    Greeting








    Learners answer the questions


    Verbal evaluation



    Interactive Whiteboard Software






    Middle

    30 min

    POSTER

    Ex.2 p. 5 Pupils’ book closed. Put the Children’s games poster up on the board.

    Point to the children’s games, one at a time, and say the corresponding words. The pupils repeat chorally and/ or individually. Point to the games in random order and ask individual pupils to name them. Ask the rest of the class for verification.

    Ex 3 p 5 Refer the pupils to the picture and the dialogue. Ask the pupils to act out, in pairs, similar dialogues about themselves. Go around the classroom monitoring the activity and providing any necessary help. Ask some pairs to come to the front of the classroom and act out the dialogue.

    Ex 4 p 5 Refer the pupils to the Funny Sports Facts box and read aloud the first fact. Initiate a discussion, in L1 if necessary, about it. If you wish, you can show the pupils a picture of Alan Shephard playing golf on the moon. (Background information: Alan Shephard was the Commander of Apollo 14, a space mission that landed on the moon in 1971.) Then read aloud the second fact.

    Ask the pupils to use the internet or other sources and find some more funny sports facts. They can include a drawing or a picture. Have the pupils, one at a time, come to the front of the classroom and present their funny fact.

    Note: Once you have collected their assignments, guide your pupils on how to file them in their Language Portfolios.






    Learners listen, point and repeat the words.





    Learners read out the dialogue and then act out a similar dialogue with one of the pupils.


    Learners discuss



















    Mutual avaluation




    Individual avaluation






















    Track 2 CD 1



    Vocabulary and grammar practice p.39-42

    End

    5 min

    REFLECTION

    Learners reflect on their learning:

    Whathasbeenlearned?

    Whatremainedunclear?

    What is necessary to work on

    Hometask: learn the new vocabulary

    Saying goodbye


    Self-assessment




    LESSON 2

    Unit 1: Kazakhstan in the World of Sport

    School:



    Date:

    Teacher name:

    Grade: 4

    Number present:

    Number absent:

    Theme of the lesson:

    Children’s games 1


    Learning objectives

    4.1.2.1 understand an increasing range of supported questions which ask for personal information;

    4.2.4.1 respond to questions on an increasing range of general and some curricular topics;

    4.4.4.1 write with support a sequence of short sentences in a paragraph to give basic personal information;

    Lesson objectives

    All learners will be able to: respond to questions on an increasing range of general and some curricular topics; write with support short sentences which describe people, places and objects;

    Most learners will be able to: use imperative forms [positive and negative] to give short instructions on a growing range of familiar topics; use interrogative pronouns who, what and where, how many, how much, how often, how big, what kind of to ask questions on growing range of familiar topics

    Criteria

    Learners can talk about children’s games

    Previous learning

    adverbs of time and frequency, adverbs of manner

    Plan

    Planned timings



    Planned activities

    Learners’ activities

    Evaluation

    Resources

    Begining

    5 min

    GREETING

    Ask to pupils to come to the front of the classroom and act out the dialogue from the previous lesson (Ex. 3). Repeat the activity with other pupils.

    Presentations and practice

    (Activities to present and activate the new language.)

    Greeting


    Learners do the task




    Middle

    30 min

    POSTER

    5. Listen, point and repeat. Then match.

    Put the Children’s games poster up on the board. Point to the activities, one at a time, and say the corresponding phrases. The pupils repeat chorally and/or individually. Point to each activity in random order. Ask individual pupils to name them.

    Pupils’ books open. Play the CD. The pupils listen and repeat. If you wish, play the CD again pausing after each word. The pupils repeat chorally and/or individually. Then they complete the activity. Check their answers.

    6 Read and choose.

    Explain the activity and read the example aloud. Explain that the sentences are clues to find the correct answer. Go through the activity and elicit/explain any unknown words. Allow the pupils some time to complete the activity. Check their answers.

    7 Let’s play

    Read the example and explain the game. Divide the class into two teams, A and B. Invite a pupil from each team to the board. One pupil asks what a person from Ex.5 does in his/her free time. The other person has to say what activity the person does. Each correct answer wins a point. The team with the most points wins the game.

    8 Thinking cap: Complete the questions. Then answer them.

    Read the instructions and explain the activity. Read aloud the example and ask the pupils to answer the question (e.d. I live in Astana.) Go through the sentences and elicit any unknown words.

    9 What do they do every day? Match and say.

    Read the instructions and the example and explain the activity. Remind the pupils to look at the Study spot box for the adverbs of frequency key.




    Learners listen, point and repeat. Then match.












    Learners read and choose








    Learners play a game











    Learners answer the questions






    Learners do the task


    Verbal evaluation





















    Individual avaluation

























    Mutual avaluation




    End

    5 min

    REFLECTION

    Ask the pupils to say what they always/sometimes/never do in free time (e.g I sometimes play board games, etc).

    Hometask: draw your favourite outdoors game

    Saying goodbye


    Self-assessment




    LESSON 3

    Unit 1: Kazakhstan in the World of Sport

    School:


    Date:

    Teacher name:

    Grade: 4

    Number present:

    Number absent:

    Theme of the lesson:

    Children’s games 2


    Learning objectives

    4.R2 ask questions to find out about present and possibly past experiences on an increasing range of general and some curricular topics

    4.W4 write with support a sequence short sentences in a paragraph to give basic personal information

    4.UE8 use imperative forms [positive and negative] to give short instructions on a growing range of familiar topics

    Lesson objectives

    All learners will be able to: understand an increasing range of short supported questions on general and some curricular topics; plan, write and check sentences with support on a range of basic personal, general and some curricular topics;

    Most learners will be able to: respond to questions on an increasing range of general and some curricular topics; plan, write and check sentences with support on a range of basic personal, general and some curricular topics;

    Some learners will be able to: plan, write and check sentences without support on a range of basic personal, general and some curricular topics;

    Criteria

    To develop listening and reading comprehension skills through a story; to practice talking about free-time activities and hobbies; to learn how to pronounce the [dz] sound

    Previous learning

    Children’s games 1


    Plan

    Planned timings



    Planned activities


    Learners’ activities

    Evaluation

    Resources

    Begining

    5 min

    GREETING

    (An activity to revise the language of the previous lesson.)

    The pupils work in pairs. One pupil thinks of a free-time activity and says how often he/she does it without naming it. Other pupil tries to guess the activity.

    e.g. Pupil 1: I never do this.

    Pupil 2: Play chess. Etc

    Greeting


    Learners try to guess


    Verbal evaluation


    Interactive Whiteboard Software




    Middle

    30 min

    PRESENTATION AND PRICTICE

    10 Listen and read.

    Go through the pictures of the story and set the scene by

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Джамперова Айгерим Кудайбергеновна
    24 Қырқүйек 2023
    1023
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    4 сынып ҚМЖ 1 тоқсан Smiles

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    4 сынып ҚМЖ 1 тоқсан Smiles

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Smiles 4
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    LESSON 1

    Unit 1: Kazakhstan in the World of Sport

    School:



    Date:

    Teacher name:

    Grade: 4

    Number present:

    Number absent:

    Theme of the lesson:

    Children’s games 1


    Learning objectives

    4.L2 understand an increasing range of questions which ask for personal information

    4.S4 respond to questions on an increasing range of general and some curricular topics

    4.W4 write with support a sequence short sentences in a paragraph to give basic personal information

    4.UE12 use adverbs of time and frequency: sometimes, often,

    always, never to indicate when and how often begin to use simple adverbs of manner e.g. well, badly, use common ly manner adverbs to describe actions e.g. slowly, quietly

    Lesson objectives

    All learners will be able to: understand an increasing range of supported questions which ask for personal information; respond to questions on an increasing range of general and some curricular topics using me, too and I don’t. Write with support a sequence of short sentences in a paragraph to give basic personal information;

    Criteria

    Learners can talk about sport and games; express preferences; describe your daily routine; make suggestions

    Plan

    Planned timings



    Planned activities

    Learners’ activities

    Evaluation

    Resources

    Begining

    5 min

    GREETING

    Warm-up

    (Activities to present and activate the new language.)

    Ex 1 p 5. T: Look at the pictures. Which is a team sport? Which is an individual sport? Is there a sport you can play really well?

    - What type of sport is tennis? Elicit: It is an individual sport.

    - What type of sport is football? Elicit: It is a team sport.

    Tell the class if there is a sport they can play really well.

    P1: I can play bandy really well.

    Greeting








    Learners answer the questions


    Verbal evaluation



    Interactive Whiteboard Software






    Middle

    30 min

    POSTER

    Ex.2 p. 5 Pupils’ book closed. Put the Children’s games poster up on the board.

    Point to the children’s games, one at a time, and say the corresponding words. The pupils repeat chorally and/ or individually. Point to the games in random order and ask individual pupils to name them. Ask the rest of the class for verification.

    Ex 3 p 5 Refer the pupils to the picture and the dialogue. Ask the pupils to act out, in pairs, similar dialogues about themselves. Go around the classroom monitoring the activity and providing any necessary help. Ask some pairs to come to the front of the classroom and act out the dialogue.

    Ex 4 p 5 Refer the pupils to the Funny Sports Facts box and read aloud the first fact. Initiate a discussion, in L1 if necessary, about it. If you wish, you can show the pupils a picture of Alan Shephard playing golf on the moon. (Background information: Alan Shephard was the Commander of Apollo 14, a space mission that landed on the moon in 1971.) Then read aloud the second fact.

    Ask the pupils to use the internet or other sources and find some more funny sports facts. They can include a drawing or a picture. Have the pupils, one at a time, come to the front of the classroom and present their funny fact.

    Note: Once you have collected their assignments, guide your pupils on how to file them in their Language Portfolios.






    Learners listen, point and repeat the words.





    Learners read out the dialogue and then act out a similar dialogue with one of the pupils.


    Learners discuss



















    Mutual avaluation




    Individual avaluation






















    Track 2 CD 1



    Vocabulary and grammar practice p.39-42

    End

    5 min

    REFLECTION

    Learners reflect on their learning:

    Whathasbeenlearned?

    Whatremainedunclear?

    What is necessary to work on

    Hometask: learn the new vocabulary

    Saying goodbye


    Self-assessment




    LESSON 2

    Unit 1: Kazakhstan in the World of Sport

    School:



    Date:

    Teacher name:

    Grade: 4

    Number present:

    Number absent:

    Theme of the lesson:

    Children’s games 1


    Learning objectives

    4.1.2.1 understand an increasing range of supported questions which ask for personal information;

    4.2.4.1 respond to questions on an increasing range of general and some curricular topics;

    4.4.4.1 write with support a sequence of short sentences in a paragraph to give basic personal information;

    Lesson objectives

    All learners will be able to: respond to questions on an increasing range of general and some curricular topics; write with support short sentences which describe people, places and objects;

    Most learners will be able to: use imperative forms [positive and negative] to give short instructions on a growing range of familiar topics; use interrogative pronouns who, what and where, how many, how much, how often, how big, what kind of to ask questions on growing range of familiar topics

    Criteria

    Learners can talk about children’s games

    Previous learning

    adverbs of time and frequency, adverbs of manner

    Plan

    Planned timings



    Planned activities

    Learners’ activities

    Evaluation

    Resources

    Begining

    5 min

    GREETING

    Ask to pupils to come to the front of the classroom and act out the dialogue from the previous lesson (Ex. 3). Repeat the activity with other pupils.

    Presentations and practice

    (Activities to present and activate the new language.)

    Greeting


    Learners do the task




    Middle

    30 min

    POSTER

    5. Listen, point and repeat. Then match.

    Put the Children’s games poster up on the board. Point to the activities, one at a time, and say the corresponding phrases. The pupils repeat chorally and/or individually. Point to each activity in random order. Ask individual pupils to name them.

    Pupils’ books open. Play the CD. The pupils listen and repeat. If you wish, play the CD again pausing after each word. The pupils repeat chorally and/or individually. Then they complete the activity. Check their answers.

    6 Read and choose.

    Explain the activity and read the example aloud. Explain that the sentences are clues to find the correct answer. Go through the activity and elicit/explain any unknown words. Allow the pupils some time to complete the activity. Check their answers.

    7 Let’s play

    Read the example and explain the game. Divide the class into two teams, A and B. Invite a pupil from each team to the board. One pupil asks what a person from Ex.5 does in his/her free time. The other person has to say what activity the person does. Each correct answer wins a point. The team with the most points wins the game.

    8 Thinking cap: Complete the questions. Then answer them.

    Read the instructions and explain the activity. Read aloud the example and ask the pupils to answer the question (e.d. I live in Astana.) Go through the sentences and elicit any unknown words.

    9 What do they do every day? Match and say.

    Read the instructions and the example and explain the activity. Remind the pupils to look at the Study spot box for the adverbs of frequency key.




    Learners listen, point and repeat. Then match.












    Learners read and choose








    Learners play a game











    Learners answer the questions






    Learners do the task


    Verbal evaluation





















    Individual avaluation

























    Mutual avaluation




    End

    5 min

    REFLECTION

    Ask the pupils to say what they always/sometimes/never do in free time (e.g I sometimes play board games, etc).

    Hometask: draw your favourite outdoors game

    Saying goodbye


    Self-assessment




    LESSON 3

    Unit 1: Kazakhstan in the World of Sport

    School:


    Date:

    Teacher name:

    Grade: 4

    Number present:

    Number absent:

    Theme of the lesson:

    Children’s games 2


    Learning objectives

    4.R2 ask questions to find out about present and possibly past experiences on an increasing range of general and some curricular topics

    4.W4 write with support a sequence short sentences in a paragraph to give basic personal information

    4.UE8 use imperative forms [positive and negative] to give short instructions on a growing range of familiar topics

    Lesson objectives

    All learners will be able to: understand an increasing range of short supported questions on general and some curricular topics; plan, write and check sentences with support on a range of basic personal, general and some curricular topics;

    Most learners will be able to: respond to questions on an increasing range of general and some curricular topics; plan, write and check sentences with support on a range of basic personal, general and some curricular topics;

    Some learners will be able to: plan, write and check sentences without support on a range of basic personal, general and some curricular topics;

    Criteria

    To develop listening and reading comprehension skills through a story; to practice talking about free-time activities and hobbies; to learn how to pronounce the [dz] sound

    Previous learning

    Children’s games 1


    Plan

    Planned timings



    Planned activities


    Learners’ activities

    Evaluation

    Resources

    Begining

    5 min

    GREETING

    (An activity to revise the language of the previous lesson.)

    The pupils work in pairs. One pupil thinks of a free-time activity and says how often he/she does it without naming it. Other pupil tries to guess the activity.

    e.g. Pupil 1: I never do this.

    Pupil 2: Play chess. Etc

    Greeting


    Learners try to guess


    Verbal evaluation


    Interactive Whiteboard Software




    Middle

    30 min

    PRESENTATION AND PRICTICE

    10 Listen and read.

    Go through the pictures of the story and set the scene by

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Шет тілі Сабақ жоспары 4 сынып
    24.00.2023
    1023
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Джамперова Айгерим Кудайбергеновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации