|
Математика |
|||
|
Сабақ тақырыбы: Бөлшектер. Аралас сандар |
|||
|
Күні: 24.02.2021 |
Машықкердің аты – жөні: Бейсенгалиева Алина Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
|
Сынып: 4 «Б» |
|||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
4.1.1.6 дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас сандарды ажырату; 4.2.1.5 алымдары бірдей немесе бөлімдері бірдей жай бөлшектерді салыстыру 4.2.1.4 бөлімдері бірдей жай бөлшектермен қосу және азайту амалдарын орындау; |
||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас сандарды ажырата алады. Оқушылардың басым бөлігі:алымдары бірдей немесе бөлімдері бірдей жай бөлшектерді салыстыра алады, сан сәулесінде салыстыра алады. Кейбір оқушылар: бөлімдері бірдей жай бөлшектермен қосу және азайту амалдарын орындай алады. |
||
|
Бағалау критерийлері: |
дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас сандарды ажырата алады. алымдары бірдей немесе бөлімдері бірдей жай бөлшектерді салыстыра алады, бөлімдері бірдей жай бөлшектермен қосу және азайту амалдарын орындай алады. |
||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: алымдары бірдей немесе бөлімдері бірдей жай бөлшектерді салыстыруын түсіндіру. |
||
|
Пәндік лексика және терминология: дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас сандар. |
|||
|
|||
|
Құндылықтарды дарыту |
Адамгершілік, еңбекқорлық. |
||
|
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ тілі, көркем еңбек, жаратылыстану. |
||
|
Тірек білім, білік, дағдылар |
бөлшектерді салыстыру, бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайту. |
||
|
Жоспар |
|||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басталуы |
Амандасу Психологиялық ахуал «Ақ тілек» Оқушылар шеңберге тұрады. Содан кейін сағат тілі арқылы жүріп, бір-біріне жылы тілектерін айтады. Мысалы: Күнің сәтті өтсін! Сабақтан жақсы баға ал! Бүгін ерекше болып тұрсың! |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа сабақ
«Есепте» Оқушылар 2 түрде берілген есептерді шығарады. Оның дұрыстығын тексереді А) Бөліктердің жалпы санын бөлшектердің қосындысы түрінде жаз. Ә) Алынған бөлшекті 1 – мен салыстыр. 6/6 = 1 екендігін біле тұра, 1 + 5/6 = 6/6 түрінде жазуға бола ма? Дескриптор:
Тапсырма Оқушыларға карточкалар таратылады. Сол карточкада берілген салыстыруларды орындайды.
Дескриптор:
«Өзіңді тексер» Оқушылар сурет бойынша көрсетілген бөлшектер арасынан аралас сандарды жазады.
а) 1+
Дескриптор:
|
Оқулықпен жұмыс, дәптермен жұмыс
Дәптермен жұмыс
Карточкалар
Дәптермен жұмыс, суреттер
|
|
|
Сабақтың аяқталуы |
Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» Оқушыларға жапсырма қағаздар таратылады. Сол қағаздарға сабақтан алған әсерлері мен алған білімдері туралы қысқаша жазып баспалдақтың біреуіне жапсырады. Төменгі баспалдақ – сабақ ұнамады, еш нәрсе түсінбедім; Ортаңғы баспалдақ – сабақ ұнады, бірақ әлі де ізденемін; Жоғарғы баспалдақ – сабақ өте қатты ұнады, маған бәрі түсінікті
|
Жапсырма қағаздар, баспалдақ суреті |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
4 сынып, сабақ жоспары, Бөлшектер. Аралас сандар
4 сынып, сабақ жоспары, Бөлшектер. Аралас сандар
|
Математика |
|||
|
Сабақ тақырыбы: Бөлшектер. Аралас сандар |
|||
|
Күні: 24.02.2021 |
Машықкердің аты – жөні: Бейсенгалиева Алина Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
|
Сынып: 4 «Б» |
|||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
4.1.1.6 дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас сандарды ажырату; 4.2.1.5 алымдары бірдей немесе бөлімдері бірдей жай бөлшектерді салыстыру 4.2.1.4 бөлімдері бірдей жай бөлшектермен қосу және азайту амалдарын орындау; |
||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас сандарды ажырата алады. Оқушылардың басым бөлігі:алымдары бірдей немесе бөлімдері бірдей жай бөлшектерді салыстыра алады, сан сәулесінде салыстыра алады. Кейбір оқушылар: бөлімдері бірдей жай бөлшектермен қосу және азайту амалдарын орындай алады. |
||
|
Бағалау критерийлері: |
дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас сандарды ажырата алады. алымдары бірдей немесе бөлімдері бірдей жай бөлшектерді салыстыра алады, бөлімдері бірдей жай бөлшектермен қосу және азайту амалдарын орындай алады. |
||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: алымдары бірдей немесе бөлімдері бірдей жай бөлшектерді салыстыруын түсіндіру. |
||
|
Пәндік лексика және терминология: дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас сандар. |
|||
|
|||
|
Құндылықтарды дарыту |
Адамгершілік, еңбекқорлық. |
||
|
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ тілі, көркем еңбек, жаратылыстану. |
||
|
Тірек білім, білік, дағдылар |
бөлшектерді салыстыру, бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайту. |
||
|
Жоспар |
|||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басталуы |
Амандасу Психологиялық ахуал «Ақ тілек» Оқушылар шеңберге тұрады. Содан кейін сағат тілі арқылы жүріп, бір-біріне жылы тілектерін айтады. Мысалы: Күнің сәтті өтсін! Сабақтан жақсы баға ал! Бүгін ерекше болып тұрсың! |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа сабақ
«Есепте» Оқушылар 2 түрде берілген есептерді шығарады. Оның дұрыстығын тексереді А) Бөліктердің жалпы санын бөлшектердің қосындысы түрінде жаз. Ә) Алынған бөлшекті 1 – мен салыстыр. 6/6 = 1 екендігін біле тұра, 1 + 5/6 = 6/6 түрінде жазуға бола ма? Дескриптор:
Тапсырма Оқушыларға карточкалар таратылады. Сол карточкада берілген салыстыруларды орындайды.
Дескриптор:
«Өзіңді тексер» Оқушылар сурет бойынша көрсетілген бөлшектер арасынан аралас сандарды жазады.
а) 1+
Дескриптор:
|
Оқулықпен жұмыс, дәптермен жұмыс
Дәптермен жұмыс
Карточкалар
Дәптермен жұмыс, суреттер
|
|
|
Сабақтың аяқталуы |
Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» Оқушыларға жапсырма қағаздар таратылады. Сол қағаздарға сабақтан алған әсерлері мен алған білімдері туралы қысқаша жазып баспалдақтың біреуіне жапсырады. Төменгі баспалдақ – сабақ ұнамады, еш нәрсе түсінбедім; Ортаңғы баспалдақ – сабақ ұнады, бірақ әлі де ізденемін; Жоғарғы баспалдақ – сабақ өте қатты ұнады, маған бәрі түсінікті
|
Жапсырма қағаздар, баспалдақ суреті |
|
шағым қалдыра аласыз


















