Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар:
«таңдап алу» әдісімен комбинаторлық есептерді
қалай шығаруға болатынын түсіндіру.
Пәндік лексика және
терминология:
«таңдап алу» әдісі, комбинаторлық
есептер.
Диалогке/жазуға қажетті пайдалы фразалар
топтамасы.
Талқылау:
–
Комбинаторика қандай сұрақтармен
айналысады?
–
«Таңдап алу» әдісін түсіндіріп
бер?
–
« Таңдап алу» әдісімен комбинаторлық есептерді
қалай шығаруға болады?
Жазу:
Есептердің шешуін жазу.
|
Сабақтың басталуы
|
Амандасу
Психологиялық ахуал
«Жылы жүрек – жақсы
тілек»
Оқушылар ортаға шеңбер құрып тұрады да, алдын-ала
үрленген шарларды алып, сыртына тілек жазады. Барлығы тілектерін
жазып болған соң, шарды бір-біріне лақтырады. Әр оқушы өзіне
жазылған тілекті оқып, бір-біріне алғыстарын айтып, жақсы көңіл-күй
сыйлайды.
|
Фломастерлер, түрлі түсті
шарлар
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа сабақ
Комбинаторлық есептер
– берілген нысандардан есепті
шығару барысында бір немесе басқа да шарттарға бағынатын түрлі
комбинация жасауға және түрлі комбинациялардың санын санауға тура
келетін есептер.
Жай есептер түрлі кесте немесе сызба жасамай-ақ,
мүмкін болатын тәсілдерді әдеттегідей толық таңдап алу арқылы
шығарылады.
Қарапайым жағдайларда біз өзімізге қажетті барлық
түрлі комбинацияларды жазып және олардың санын анықтай
аламыз.
Мысал.
Берілген үш пәннен үй жұмысына дайындалудың
мүмкін нұсқаларын табыңыз
1 –
тапсырма
Оқушылар оқулық бойынша берілген тапсырманы
орындайды.
Би үйірмесіне Арман, Серік, Ерлан, Нұрлан, Дана,
Айна, Әлия, Маржан қатысады. Ұлдар мен қыздар қандай би жұптарын
құра алады?
Дескриптор:
-
Оқушылар ережені қолдану арқылы есепті шығара
алады.
2
– тапсырма
«Кім жалдам?»
Оқушылар
кесте бойынша берілген есептерді шығарады. Көрсетілген кесте
бойынша өрнектер құрып, олардың мәнін табады.
|
d
|
c
|
d +
c + 3
|
45
146
|
648
|
d –
(c - 369)
|
9
825
|
986
|
d *
3 + * 2
|
6
959
|
473
|
Дескриптор:
-
Оқушылар кесте бойынша өрнектер құрып, оның мәнін
таба алады.
3 –
тапсырма
«Ойлан, жұптас, бөліс» тапсырманы «таңдап алу» әдісімен
орындайды.
Егер сандарды жазуда цифрлар қайталанбайтын
болса, онда 1, 2, 3 цифрларынан қанша екі таңбалы сан құрастыруға
болады.
Дескриптор:
-
Барлық мүмкін жағдайларды
көрсетеді;
4 – тапсырма
Егер сандарды жазуда цифрлар қайталанбайтын
болса, онда 1, 2, 3, 4, 5 цифрларынан қанша екі таңбалы сан
құрастыруға болады?
Дескриптор:
-
Оқушылар барлық мүмкін болатын жағдайларды
көрсетеді;
-
Есептерді таңдап алу әдісі арқылы
орындайды.
|
Оқулық, дәптермен жұмыс
Карточкалар, дәптермен
жұмыс
Оқулық
Дәптермен жұмыс
|
Сабақтың аяқталуы
|
Кері байланыс
«Алақан» әдісі
Оқушылар берілген ақ бетке сол қолын немесе оі
қолын бастырып сызады. Содан кейін:
Бас
бармаққа – Сабақтан не ұнағанын;
Сұқ
саусаққа – Өзіне сабақтан не алғанын;
Ортаңғы саусаққа – Сабақта не кедергі
болғанын;
Аты
жоқ саусаққа – Тағы не білгісі келетінін;
Шынашаққа – Тілек жазады;
|
Ақ қағаздар, қалам
|