Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
4 сынып ұзақ мерзімді жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін Тексерілді Келісілді
__________________ __________________ ____________________
Мектеп директоры ЖОӘІЖО Пайзуллаева Г.А - бастауыш
Халмурзаева С.Б Карюгина М.Л
2023-2024 оқу жылына МКМ " М. Горький атындағы жалпы орта мектебінің" Шардара қаласы, Түркістан облысы 4 "Г, Д"сыныбына" Дене шынықтыру " оқу курсының жылдық күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау
Дене шынықтыру пәні бойынша 4 «Г, Д»-сыныпқа арналған
күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Апталық жүктеме 3 сағат, жылдық жүктеме 102 сағат.
2023-2024 оқу жылына арналған.
№ |
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтың тақырыптары |
Тақырыпты меңгертуге арналған оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Күні |
Ескерту |
|||||
|
1-бөлім Жүгіру, секіру және лақтыру |
|
сынып |
|
|||||||
ГГ |
ДД |
|
|
||||||||
1 |
1 |
Қауіпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру |
4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
|
|
|
|
|||
2 |
2 |
Қысқа қашықтыққа жүгіру |
4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
|
|
|
|
|||
3 |
3 |
Ұзындыққа секіру негіздері |
4.3.2.1 дене қызметімен айналысқан кезде, денені қыздыру және босаңсыту қажеттілігін көрсету және талқылау |
1 |
|
|
|
|
|||
4 |
4 |
Ұзындыққа секіру негіздері |
4.3.3.1 дене қимылдарын орындау кезінде немесе орындағаннан кейін белгілі бір физикалық өзгерістерді көру үшін бір қатар бақылау стратегияларын қолдану |
1 |
|
|
|
|
|||
5 |
5 |
Ұзындыққа секіру негіздері |
4.3.2.1 дене қызметімен айналысқан кезде, денені қыздыру және босаңсыту қажеттілігін көрсету және талқылау |
1 |
|
|
|
|
|||
6 |
6 |
Ұзындыққа секіру негіздері |
4.3.3.1 дене қимылдарын орындау кезінде немесе орындағаннан кейін белгілі бір физикалық өзгерістерді көру үшін бір қатар бақылау стратегияларын қолдану |
1 |
|
|
|
|
|||
7 |
7 |
Лақтырудың түрлерімен тәжірибелер |
4.1.2.1 дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулармен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету |
1 |
|
|
|
|
|||
8 |
8 |
Жеңіл атлетика элементтері бар эстафета |
4.1.2.1 дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулармен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету |
1 |
|
|
|
|
|||
9 |
9 |
Жеңіл атлетика элементтері бар эстафета |
4.3.5.1 дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдары |
1 |
|
|
|
|
|||
10 |
10 |
Жеңіл атлетика элементтері бар эстафета |
4.3.5.1 дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдары |
1 |
|
|
|
|
|||
11 |
11 |
Жеңіл атлетика элементтері бар эстафета |
4.3.5.1 дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдары |
1 |
|
|
|
|
|||
12 |
12 |
Жеңіл атлетика элементтері бар эстафета |
4.3.5.1 дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдары |
1 |
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
13 |
13 |
Волейбол доптарымен ойындар |
4.2.8.1 түрлі әрекеттерді орындау кезінде түрлі рөлдермен эксперимент жасау және орындауға кірісу, олардың айырмашылықтарын бағалау |
1 |
|
|
|
|
|||
14 |
14 |
Волейбол доптарымен ойындар |
4.2.8.1 түрлі әрекеттерді орындау кезінде түрлі рөлдермен эксперимент жасау және орындауға кірісу, олардың айырмашылықтарын бағалау |
1 |
|
|
|
|
|||
15 |
15 |
Волейбол доптарымен ойындар |
4.2.8.1 түрлі әрекеттерді орындау кезінде түрлі рөлдермен эксперимент жасау және орындауға кірісу, олардың айырмашылықтарын бағалау |
1 |
|
|
|
|
|||
16 |
16 |
Спорттық ойындар |
4.3.5.1 дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдары |
1 |
|
|
|
|
|||
17 |
17 |
Спорттық ойындар |
4.3.5.1 дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдары |
1 |
|
|
|
|
|||
18 |
18 |
Спорттық ойындар |
4.3.5.1 дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдары |
1 |
|
|
|
|
|||
19 |
19 |
Спорттық ойындар |
4.3.5.1 дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдары |
1 |
|
|
|
|
|||
20 |
20 |
Техникасы жеңіл тапсырмалар |
4.2.1.1 баламаларды анықтап және жасап қозғалыс идеяларын, стратегияларды және жоспарларды анықтайды және ұйымдастыру |
1 |
|
|
|
|
|||
21 |
21 |
Техникасы жеңіл тапсырмалар |
4.2.1.1 баламаларды анықтап және жасап қозғалыс идеяларын, стратегияларды және жоспарларды анықтайды және ұйымдастыру |
1 |
|
|
|
|
|||
22 |
22 |
Техникасы жеңіл тапсырмалар |
4.2.1.1 баламаларды анықтап және жасап қозғалыс идеяларын, стратегияларды және жоспарларды анықтайды және ұйымдастыру |
1 |
|
|
|
|
|||
23 |
23 |
Техникасы жеңіл тапсырмалар |
4.2.1.1 баламаларды анықтап және жасап қозғалыс идеяларын, стратегияларды және жоспарларды анықтайды және ұйымдастыру |
1 |
|
|
|
|
|||
24 |
24 |
Топтағы негізгі жұмыстар |
4.3.5.1 дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын зерттейді және салыстыру |
1 |
|
|
|
|
|||
25 |
25 |
Топтағы негізгі жұмыстар |
4.3.5.1 дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын зерттейді және салыстыру |
1 |
|
|
|
|
|||
26 |
26 |
Топтағы негізгі жұмыстар |
4.3.5.1 дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын зерттейді және салыстыру |
1 |
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
1 |
Қауіпсіздік
ережесі. |
4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтармен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
|
|
|
|
|||
28 |
2 |
Жалпы дамытуға арналған жаттығулар |
4.3.2.1 дене қызметімен айналысқан кезде, денені қыздыру және босаңсыту қажеттілігін көрсету және талқылау |
1 |
|
|
|
|
|||
29 |
3 |
Жалпы дамытуға арналған жаттығулар |
4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтармен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
|
|
|
|
|||
30 |
4 |
Акробатиканың жеңіл элементтері |
4.1.2.1 дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулармен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету |
1 |
|
|
|
|
|||
31 |
5 |
Акробатиканың жеңіл элементтері |
4.1.2.1 дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулармен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету |
1 |
|
|
|
|
|||
32 |
6 |
Жеңіл гимнастикалық құралдарменжаттығулар |
4.1.5.1 қолданылатын бір қатаріс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете және түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу |
1 |
|
|
|
|
|||
33 |
7 |
Жеңіл гимнастикалық құралдарменжаттығулар |
4.1.4.1 дене жаттығуларын шебер орындау үшін әлеуетті анықтап, қозғалыстың күшті және әлсіз жақтарын салыстыру |
1 |
|
|
|
|
|||
34 |
8 |
Жеңіл гимнастикалық құралдарменжаттығулар |
4.1.5.1 қолданылатын бір қатаріс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете және түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу |
1 |
|
|
|
|
|||
35 |
9 |
Жеңіл гимнастикалық құралдарменжаттығулар |
4.1.4.1 дене жаттығуларын шебер орындау үшін әлеуетті анықтап, қозғалыстың күшті және әлсіз жақтарын салыстыру |
1 |
|
|
|
|
|||
36 |
10 |
Гимнастикалық құралдарға бағытталған тапсырмалар |
4.2.2.1 көшбасшылық рөлдерімен кезектесе алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу |
1 |
|
|
|
|
|||
37 |
11 |
Гимнастикалық құралдарға бағытталған тапсырмалар |
4.2.2.1 көшбасшылық рөлдерімен кезектесе алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу |
1 |
|
|
|
|
|||
38 |
12 |
Гимнастикалық құралдарға бағытталған тапсырмалар |
4.2.2.1 көшбасшылық рөлдерімен кезектесе алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу |
1 |
|
|
|
|
|||
39 |
13 |
Гимнастикалық құралдарға бағытталған тапсырмалар |
4.2.2.1 көшбасшылық рөлдерімен кезектесе алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу |
1 |
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 |
14 |
Қазақтың қозғалмалы ойындары |
4.2.7.1 топтық және дербес дене қимылдарында патриоттық сезімін, өзара іс қимылдармен адал бәсекелестікті көрсету |
1 |
|
|
|
|
|||
41 |
15 |
Қазақтың қозғалмалы ойындары |
4.3.5.1 дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын зерттеу және салыстыру |
1 |
|
|
|
|
|||
42 |
16 |
Қазақтың қозғалмалы ойындары |
4.2.7.1 топтық және дербес дене қимылдарында патриоттық сезімін, өзара іс қимылдармен адал бәсекелестікті көрсету |
1 |
|
|
|
|
|||
43 |
17 |
Қазақтың қозғалмалы ойындары |
4.3.5.1 дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын зерттеу және салыстыру |
1 |
|
|
|
|
|||
44 |
18 |
Қазақтың қозғалмалы ойындары |
4.2.7.1 топтық және дербес дене қимылдарында патриоттық сезімін, өзара іс қимылдармен адал бәсекелестікті көрсету |
1 |
|
|
|
|
|||
45 |
19 |
Қазақтың қозғалмалы ойындары |
4.3.5.1 дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын зерттеу және салыстыру |
1 |
|
|
|
|
|||
46 |
20 |
Қазақтың қозғалмалы ойындары |
4.3.5.1 дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын зерттеу және салыстыру |
1 |
|
|
|
|
|||
47 |
21 |
Ұлттық зияткерлік ойындар |
4.2.5.1 орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасымен басқаларының көзқарастарын біріктіру |
1 |
|
|
|
|
|||
48 |
22 |
Ұлттық зияткерлік ойындар |
4.2.6.1 белгілі бір тақырыптарды, көңіл күйлермен эмоцияларды жеткізу үшін бірқатар композициялық идеяларды анықтау және құрау |
1 |
|
|
|
|
|||
49 |
23 |
Ұлттық зияткерлік ойындар |
4.2.5.1 орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасымен басқаларының көзқарастарын біріктіру |
1 |
|
|
|
|
|||
50 |
24 |
Ұлттық зияткерлік ойындар |
4.2.6.1 белгілі бір тақырыптарды, көңіл күйлермен эмоцияларды жеткізу үшін бірқатар композициялық идеяларды анықтау және құрау |
1 |
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
51 |
1 |
Қауіпсіздік
ережесі. |
4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтармен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
|
|
|
|
|||
52 |
2 |
Тапсырмалар арқылы денешынықтыру компоненттерін дамыту |
4.3.3.1 дене қимылдарын орындау кезінде немесе орындағаннан кейін белгілі бір физикалық өзгерістерді көру үшін бір қатар бақылау стратегияларын қолдану |
1 |
|
|
|
|
|||
53 |
3 |
Тапсырмалар арқылы денешынықтыру компоненттерін дамыту |
4.3.3.1 дене қимылдарын орындау кезінде немесе орындағаннан кейін белгілі бір физикалық өзгерістерді көру үшін бір қатар бақылау стратегияларын қолдану |
1 |
|
|
|
|
|||
54 |
4 |
Тапсырмалар арқылы денешынықтыру компоненттерін дамыту |
4.3.3.1 дене қимылдарын орындау кезінде немесе орындағаннан кейін белгілі бір физикалық өзгерістерді көру үшін бір қатар бақылау стратегияларын қолдану |
1 |
|
|
|
|
|||
55 |
5 |
Аэробикалық жаттығудың пайдасы |
4.3.1.1 дене жаттығулары үшін денсаулық және салауатты өмір салтын маңыздылығын талдау және түсіну |
1 |
|
|
|
|
|||
56 |
6 |
Аэробикалық жаттығудың пайдасы |
4.1.4.1 дене жаттығуларын шебер орындау үшін әлеуетті анықтап, қозғалыстың күшті және әлсіз жақтарын салыстыру |
1 |
|
|
|
|
|||
57 |
7 |
Аэробикалық жаттығудың пайдасы |
4.1.4.1 дене жаттығуларын шебер орындау үшін әлеуетті анықтап, қозғалыстың күшті және әлсіз жақтарын салыстыру |
1 |
|
|
|
|
|||
58 |
8 |
Қашықтықтан өту тапсырмалары |
4.1.5.1 қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете және түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу |
1 |
|
|
|
|
|||
59 |
9 |
Қашықтықтан өту тапсырмалары |
4.1.3.1 қимылды орындаудың уақыт, кеңістік және бірқалыптылық туралы түсініктерін көрсететін бірқатар тиімді машықтарды және жүйеліліктерді түсіну және қолдана білу |
1 |
|
|
|
|
|||
60 |
10 |
Қашықтықтан өту тапсырмалары |
4.1.5.1 қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете және түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу |
1 |
|
|
|
|
|||
61 |
11 |
Қашықтықтан өту тапсырмалары |
4.1.3.1 қимылды орындаудың уақыт, кеңістік және бірқалыптылық туралы түсініктерін көрсететін бірқатар тиімді машықтарды және жүйеліліктерді түсіну және қолдана білу |
1 |
|
|
|
|
|||
62 |
12 |
Қашықтықтан өту тапсырмалары |
4.1.3.1 қимылды орындаудың уақыт, кеңістік және бірқалыптылық туралы түсініктерін көрсететін бірқатар тиімді машықтарды және жүйеліліктерді түсіну және қолдана білу |
1 |
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 |
13 |
Басқалармен ынтымақтастық және көшбасшылық |
4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтармен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
|
|
|
|
|||
64 |
14 |
Басқалармен ынтымақтастық және көшбасшылық |
4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтармен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
|
|
|
|
|||
65 |
15 |
Басқалармен ынтымақтастық және көшбасшылық |
4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтармен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
|
|
|
|
|||
66 |
16 |
Басқалармен ынтымақтастық және көшбасшылық |
4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтармен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
|
|
|
|
|||
67 |
17 |
Шытырман және бірлескен тапсырмалар арқылы оқыту |
4.2.8.1 түрлі әрекеттерді орындау кезінде түрлі рөлдермен эксперимент жасайды және орындауға кірісу, олардың айырмашылықтарын бағалау |
1 |
|
|
|
|
|||
68 |
18 |
Шытырман және бірлескен тапсырмалар арқылы оқыту |
4.2.8.1 түрлі әрекеттерді орындау кезінде түрлі рөлдермен эксперимент жасайды және орындауға кірісу, олардың айырмашылықтарын бағалау |
1 |
|
|
|
|
|||
69 |
19 |
Шытырман және бірлескен тапсырмалар арқылы оқыту |
4.2.8.1 түрлі әрекеттерді орындау кезінде түрлі рөлдермен эксперимент жасайды және орындауға кірісу, олардың айырмашылықтарын бағалау |
1 |
|
|
|
|
|||
70 |
20 |
Шытырман және бірлескен тапсырмалар арқылы оқыту |
4.2.8.1 түрлі әрекеттерді орындау кезінде түрлі рөлдермен эксперимент жасайды және орындауға кірісу, олардың айырмашылықтарын бағалау |
1 |
|
|
|
|
|||
71 |
21 |
Шытырман және бірлескен тапсырмалар арқылы оқыту |
4.2.8.1 түрлі әрекеттерді орындау кезінде түрлі рөлдермен эксперимент жасайды және орындауға кірісу, олардың айырмашылықтарын бағалау |
1 |
|
|
|
|
|||
72 |
22 |
Ойындардағы қиялды дамыту |
4.2.3.1 түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік айрмашылығын білу |
1 |
|
|
|
|
|||
73 |
23 |
Ойындардағы қиялды дамыту |
4.2.3.1 түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік айрмашылығын білу |
1 |
|
|
|
|
|||
74 |
24 |
Ойындардағы қиялды дамыту |
4.2.3.1 түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік айрмашылығын білу |
1 |
|
|
|
|
|||
75 |
25 |
Ойындардағы қиялды дамыту |
4.2.3.1 түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік айрмашылығын білу |
1 |
|
|
|
|
|||
76 |
26 |
Ойындардағы қиялды дамыту |
4.2.3.1 түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік айрмашылығын білу |
1 |
|
|
|
|
|||
77 |
27 |
Баскетбол элементтері бар ойындар |
4.2.1.1 баламаларды анықтап және жасап қозғалыс идеяларын, стратегияларды және жоспарларды анықтау және ұйымдастыру |
1 |
|
|
|
|
|||
78 |
28 |
Баскетбол элементтері бар ойындар |
4.2.1.1 баламаларды анықтап және жасап қозғалыс идеяларын, стратегияларды және жоспарларды анықтау және ұйымдастыру |
1 |
|
|
|
|
|||
79 |
29 |
Баскетбол элементтері бар ойындар |
4.2.1.1 баламаларды анықтап және жасап қозғалыс идеяларын, стратегияларды және жоспарларды анықтау және ұйымдастыру |
1 |
|
|
|
|
|||
80 |
30 |
Баскетбол элементтері бар ойындар |
4.2.1.1 баламаларды анықтап және жасап қозғалыс идеяларын, стратегияларды және жоспарларды анықтау және ұйымдастыру |
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
81 |
1 |
Қауіпсіздік
ережесі. |
4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
|
|
|
|
|||
82 |
2 |
Допты игеру дағдыларын дамыту |
4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
|
|
|
|
|||
83 |
3 |
Допты игеру дағдыларын дамыту |
4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
|
|
|
|
|||
84 |
4 |
Допты игеру дағдыларын дамыту |
4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
|
|
|
|
|||
85 |
5 |
Доппен жасалатын жаттығуларды құрастыру |
4.2.6.1 белгілі бір тақырыптарды, көңіл күйлермен эмоцияларды жеткізу үшін бірқатар композициялық идеяларды анықтау және құрау |
1 |
|
|
|
|
|||
86 |
6 |
Доппен жасалатын жаттығуларды құрастыру |
4.2.6.1 белгілі бір тақырыптарды, көңіл күйлермен эмоцияларды жеткізу үшін бірқатар композициялық идеяларды анықтау және құрау |
1 |
|
|
|
|
|||
87 |
7 |
Доппен жасалатын жаттығуларды құрастыру |
4.2.6.1 белгілі бір тақырыптарды, көңіл күйлермен эмоцияларды жеткізу үшін бірқатар композициялық идеяларды анықтау және құрау |
1 |
|
|
|
|
|||
88 |
8 |
Ойындардағы топтық іс-әрекеттер |
4.2.5.1 орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасымен басқаларының көзқарастарын біріктіру |
1 |
|
|
|
|
|||
89 |
9 |
Ойындардағы топтық іс-әрекеттер |
4.2.5.1 орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасымен басқаларының көзқарастарын біріктіру |
1 |
|
|
|
|
|||
90 |
10 |
Ойындардағы топтық іс-әрекеттер |
4.2.5.1 орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасымен басқаларының көзқарастарын біріктіру |
1 |
|
|
|
|
|||
91 |
11 |
Доппен түрлендірілген ойындар |
4.1.6.1 жаттығулардың әр түрін орындау кезінде тәуекелдерді қысқарту және туындайтын қиындықтарды еңсеру қабілеттілігін көрсетіп, орындалатын жаттығулардың күрделілігінің деңгейін тани білу |
1 |
|
|
|
|
|||
92 |
12 |
Доппен түрлендірілген ойындар |
4.1.6.1 жаттығулардың әр түрін орындау кезінде тәуекелдерді қысқарту және туындайтын қиындықтарды еңсеру қабілеттілігін көрсетіп, орындалатын жаттығулардың күрделілігінің деңгейін тани білу |
1 |
|
|
|
|
|||
93 |
13 |
Доппен түрлендірілген ойындар |
4.1.6.1 жаттығулардың әр түрін орындау кезінде тәуекелдерді қысқарту және туындайтын қиындықтарды еңсеру қабілеттілігін көрсетіп, орындалатын жаттығулардың күрделілігінің деңгейін тани білу |
1 |
|
|
|
|
|||
94 |
14 |
Доппен түрлендірілген ойындар |
4.1.6.1 жаттығулардың әр түрін орындау кезінде тәуекелдерді қысқарту және туындайтын қиындықтарды еңсеру қабілеттілігін көрсетіп, орындалатын жаттығулардың күрделілігінің деңгейін тани білу |
1 |
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
95 |
15 |
Қозғалмалы ойындар денешынықтырудың компоненті ретінде |
4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтармен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
|
|
|
|
|||
96 |
16 |
Қозғалмалы ойындар денешынықтырудың компоненті ретінде |
4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтармен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
|
|
|
|
|||
97 |
17 |
Қозғалмалы ойындар денешынықтырудың компоненті ретінде |
4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтармен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
|
|
|
|
|||
98 |
18 |
Қозғалмалы ойындар денешынықтырудың компоненті ретінде |
4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтармен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
|
|
|
|
|||
99 |
19 |
Жүгіру дағдыларымен денсаулықты нығайту |
4.1.3.1 қимылды орындаудың уақыт, кеңістік және бірқалыптылық туралы түсініктерін көрсететін бірқатар тиімді машықтарды және жүйеліліктерді түсіну және қолдана білу |
1 |
|
|
|
|
|||
100 |
20 |
Жүгіру дағдыларымен денсаулықты нығайту |
4.1.3.1 қимылды орындаудың уақыт, кеңістік және бірқалыптылық туралы түсініктерін көрсететін бірқатар тиімді машықтарды және жүйеліліктерді түсіну және қолдана білу |
1 |
|
|
|
|
|||
101 |
21 |
Жүгіру дағдыларымен денсаулықты нығайту |
4.1.3.1 қимылды орындаудың уақыт, кеңістік және бірқалыптылық туралы түсініктерін көрсететін бірқатар тиімді машықтарды және жүйеліліктерді түсіну және қолдана білу |
1 |
|
|
|
|
|||
102 |
22 |
Жүгіру дағдыларымен денсаулықты нығайту |
4.1.3.1 қимылды орындаудың уақыт, кеңістік және бірқалыптылық туралы түсініктерін көрсететін бірқатар тиімді машықтарды және жүйеліліктерді түсіну және қолдана білу |
1 |
|
|
|
|