Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім


    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы


    Ашық ауада физикалық қозғалыс.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.3.4.1. Дене қызметіндегі жалпы денсаулық туралы түсінікті анықтау

    Сабақтың мақсаты


    Барлық оқушылар қозғалыс кеңістігінде толық топ ретінде қауіпсіз жұмыс істеу

    Бағалау критерииі

    Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығуларының байланысын анықтайды.

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Сәлемдесу. Сапқа отырғызу. сабақ барысын түсіндіру. Қауіпсіздік және тәртіп ережелері.жүру ,

    Кеңістікте топпен жүгіргенде неге сақ болу керек екенімізді айта аласын ба?

    орташа қалыпта жүгіру , алаңның оң жағынан сол жағына қарай .

    1 . Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде өкшемен жүру.

    2. Жеңіл жүгіріске көшу .

    3.аяқты артқа , қолға жеткізе жүгіру, екі қол алдыда тізені биік көтере жүгіру. 4.Оң және сол жақ қырымен адымдап жүгіру екі қол белде

    5 .Жылдамдыққа жүгіру

    6. қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру, демді қалпына келтіру.

    Ж.Д.Ж. орнында


    Оқушы өз жұбын табады

    Әдіс арқылы қайталау

    Сұрақ жауап орындайды

    Қол шапалақ














    Тренинг жазылған парақшалар

    Ортасы

    Қауіпсіздік техникасы

    Гимнастика қауіпсіздік техникасын қайталау, әнгімелесу, түсіндіру, көрсету. Қауіпсіздік техникасын журналына оқушылар тансыну арнайы аты жөніне қарама- қарсы қол қояды.

    Мектепте және денешынықтыру сабағында тәртіп ережелерін сақтауды жүруді қайталау, түсіндіру, әнгімелесу.

    Әртүрлі физикалық жаттығулар арқылы күшті дамыту

    Оқушыларға қол күшін қатайту, күшін (қуатын) дамыту, сондай-ақ, ептілік, тепе-теңдік, үйлестіру бойынша бірнеше қатар жаттығулармен жұмыс істеуді түсіндіру.

    Бұл суретте көрсетілгендей гимнастикаға арнайы жаттығуларді орындау қажет.

    Қауіпсіздік ережені сақтау біледі.

    Бастапқы тұрысқа дұрыс тұрады.

    Жалпы дамытатын жаттығуларды орындауда, дұрыс жасайды және көрсетеді.




    берілген сұрақ жауапты орындайды

    Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді,

    Көрсетілген волейбол ережелерін топ бойынша түсіндіреді

    допты төменнен, жоғарыдан қабылдау техникасын орындайды;

    -жұптық жұмыста допты жерге түсіріп алмай қағады;

    -допты тастағаннан кейін жоғарыдан береді;

    -допты үстінен қағып серіктесіне береді;

    -жұптасы берген допты қағып алады;

    -ережемен волейбол ойынын ойнайды;

    -ойынға төрешілік етеді;


    Смаликтер арқылы

    ҚБ өзін өзі бағалау














    ҚБ «Бағдаршам»









    ҚБ «От шашу»




    Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік. Гимнастикалық төсеніштер талаптарға сай болу керек



    Доптар (түрлі мөлшерлі). Нысана ретінде түрлі қайта өңделе алатын заттар қолданыла алады: пластикалық саптаяқ / шөлмектер, картон туба / жәшіктер.

    Сабақтыңсоңы




    Рефлексия «Таңдау мен себеп»

    1.Мен сабақ  қызықты, қызықсыз болды деп ойлаймын, себебі...

    2. Мен сабақта: көп нәрсені, үйрендім, үйренгенім аз болды, себебі....

    3. Мен басқаларды  мұқият    зейінсіз тыңдадым, себебі....

    5.Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын   риза емеспін, себебі ...

    Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


    Рефлексия парағы













    Бөлім


    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы


    Ашық ауада физикалық қозғалыс.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.3.4.1. Дене қызметіндегі жалпы денсаулық туралы түсінікті анықтау

    Сабақтың мақсаты


    Барлық оқушылар қозғалыс кеңістігінде толық топ ретінде қауіпсіз жұмыс істеу

    Бағалау критерииі

    Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығуларының байланысын анықтайды.

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Сәлемдесу. Сапқа отырғызу. сабақ барысын түсіндіру. Қауіпсіздік және тәртіп ережелері.жүру ,

    Кеңістікте топпен жүгіргенде неге сақ болу керек екенімізді айта аласын ба?

    орташа қалыпта жүгіру , алаңның оң жағынан сол жағына қарай .

    1 . Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде өкшемен жүру.

    2. Жеңіл жүгіріске көшу .

    3.аяқты артқа , қолға жеткізе жүгіру, екі қол алдыда тізені биік көтере жүгіру. 4.Оң және сол жақ қырымен адымдап жүгіру екі қол белде

    5 .Жылдамдыққа жүгіру

    6. қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру, демді қалпына келтіру.

    Ж.Д.Ж. орнында


    .

    Топ мүшелерін тағайындайды. Әр оқушы өз міндетін атқарады.

    Топта жұмыс істеу

    Қол шапалақ







    Басбармақ Вербальды бағалау.








    Тренинг жазылған парақшалар

    Ортасы

    Қауіпсіздік техникасы

    Гимнастика қауіпсіздік техникасын қайталау, әнгімелесу, түсіндіру, көрсету. Қауіпсіздік техникасын журналына оқушылар тансыну арнайы аты жөніне қарама- қарсы қол қояды.

    Мектепте және денешынықтыру сабағында тәртіп ережелерін сақтауды жүруді қайталау, түсіндіру, әнгімелесу.

    Әртүрлі физикалық жаттығулар арқылы күшті дамыту

    Оқушыларға қол күшін қатайту, күшін (қуатын) дамыту, сондай-ақ, ептілік, тепе-теңдік, үйлестіру бойынша бірнеше қатар жаттығулармен жұмыс істеуді түсіндіру.


    Нақты физикалық жүктемелерде (ептілік, тепе-теңдік, үйлесім, күш, жылдамдық) анықталуы қажет әрбір физикалық дағды туралы айтыңыз. Гимнастикада барлық осы физикалық дағдылар дамытылады. Оқушылардан сұрау: олар осы физикалық дағдыларды түсінеді ме?

    Бұл суретте көрсетілгендей гимнастикаға арнайы жаттығуларді орындау қажет. Қауіпсіздік ережені сақтау біледі. Бастапқы тұрысқа дұрыс тұрады.

    Жалпы дамытатын жаттығуларды орындауда, дұрыс жасайды және көрсетеді.

    демалу тынысын қалпына түсіру жаттығулары . қатарға тұрғызу орындыққа отырғызу . сабаққа қорытынды жасау . үйге тапсырма беру Таңғы жалпы дамытаттын жаттығу жасау



    Допты ойынға қосу техникасын допсыз орындайды.

    Допты ойынға қосуды алдыңғы алаңнан бастап доп пен орындайды.

    сы жаттығуды бір адым кейін шегініп, жалғастырады.

    Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік. Гимнастикалық төсеніштер талаптарға сай болу керек



    Смаликтер арқылы

    ҚБ өзін өзі бағалау














    ҚБ «Бағдаршам»









    ҚБ «От шашу»





    Доптар (түрлі мөлшерлі). Нысана ретінде түрлі қайта өңделе алатын заттар қолданыла алады: пластикалық саптаяқ / шөлмектер, картон туба / жәшіктер.

    Сабақтыңсоңы



    Рефлексия

    «3Қ» әдісі арқылы қорытындылау.


    Қызық

    Құнды

    Қиын











    Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


    Рефлексия парағы












    Бөлім


    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы


    Ашық ауада физикалық қозғалыс.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.3.4.1. Дене қызметіндегі жалпы денсаулық туралы түсінікті анықтау

    Сабақтың мақсаты


    Барлық оқушылар орындай алады:

    Қимыл-қозғалыс комбинацияларын біледі және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін орындай алады;

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыра отырып эстафета ойындарында баскетбол элементтерін жетілдіре алады;

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру арқылы балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді біледі және түсінеді;

    Командада жұмыс істеу дағдыларын және көшбасшы болу дағдыларын дамытуға септігін тигізеді,

    Бағалау критерииі

    Қимыл-қозғалыс комбинацияларын орындайды.

    Жаттығуларды орындауда реттілігін сақтайды;

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Сәлемдесу. Сапқа отырғызу. сабақ барысын түсіндіру. Қауіпсіздік және тәртіп ережелері.жүру ,

    Кеңістікте топпен жүгіргенде неге сақ болу керек екенімізді айта аласын ба?

    орташа қалыпта жүгіру , алаңның оң жағынан сол жағына қарай .

    1 . Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде өкшемен жүру.

    2. Жеңіл жүгіріске көшу .

    3.аяқты артқа , қолға жеткізе жүгіру, екі қол алдыда тізені биік көтере жүгіру. 4.Оң және сол жақ қырымен адымдап жүгіру екі қол белде

    5 .Жылдамдыққа жүгіру

    6. қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру, демді қалпына келтіру.

    Ж.Д.Ж. орнында


    Оқушы өз жұбын табады

    Әдіс арқылы қайталау

    Сұрақ жауап орындайды

    Қол шапалақ














    Тренинг жазылған парақшалар

    Ортасы

    Қауіпсіздік техникасы

    Гимнастика қауіпсіздік техникасын қайталау, әнгімелесу, түсіндіру, көрсету. Қауіпсіздік техникасын журналына оқушылар тансыну арнайы аты жөніне қарама- қарсы қол қояды.

    Мектепте және денешынықтыру сабағында тәртіп ережелерін сақтауд

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    сертификатталған
    03 Сәуір 2024
    442
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    4 тоқсан 1 сынып дене шынықтыру

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    4 тоқсан 1 сынып дене шынықтыру

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Дене шынықтыру пәні 1 сынып 4 тоқсан
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім


    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы


    Ашық ауада физикалық қозғалыс.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.3.4.1. Дене қызметіндегі жалпы денсаулық туралы түсінікті анықтау

    Сабақтың мақсаты


    Барлық оқушылар қозғалыс кеңістігінде толық топ ретінде қауіпсіз жұмыс істеу

    Бағалау критерииі

    Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығуларының байланысын анықтайды.

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Сәлемдесу. Сапқа отырғызу. сабақ барысын түсіндіру. Қауіпсіздік және тәртіп ережелері.жүру ,

    Кеңістікте топпен жүгіргенде неге сақ болу керек екенімізді айта аласын ба?

    орташа қалыпта жүгіру , алаңның оң жағынан сол жағына қарай .

    1 . Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде өкшемен жүру.

    2. Жеңіл жүгіріске көшу .

    3.аяқты артқа , қолға жеткізе жүгіру, екі қол алдыда тізені биік көтере жүгіру. 4.Оң және сол жақ қырымен адымдап жүгіру екі қол белде

    5 .Жылдамдыққа жүгіру

    6. қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру, демді қалпына келтіру.

    Ж.Д.Ж. орнында


    Оқушы өз жұбын табады

    Әдіс арқылы қайталау

    Сұрақ жауап орындайды

    Қол шапалақ














    Тренинг жазылған парақшалар

    Ортасы

    Қауіпсіздік техникасы

    Гимнастика қауіпсіздік техникасын қайталау, әнгімелесу, түсіндіру, көрсету. Қауіпсіздік техникасын журналына оқушылар тансыну арнайы аты жөніне қарама- қарсы қол қояды.

    Мектепте және денешынықтыру сабағында тәртіп ережелерін сақтауды жүруді қайталау, түсіндіру, әнгімелесу.

    Әртүрлі физикалық жаттығулар арқылы күшті дамыту

    Оқушыларға қол күшін қатайту, күшін (қуатын) дамыту, сондай-ақ, ептілік, тепе-теңдік, үйлестіру бойынша бірнеше қатар жаттығулармен жұмыс істеуді түсіндіру.

    Бұл суретте көрсетілгендей гимнастикаға арнайы жаттығуларді орындау қажет.

    Қауіпсіздік ережені сақтау біледі.

    Бастапқы тұрысқа дұрыс тұрады.

    Жалпы дамытатын жаттығуларды орындауда, дұрыс жасайды және көрсетеді.




    берілген сұрақ жауапты орындайды

    Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді,

    Көрсетілген волейбол ережелерін топ бойынша түсіндіреді

    допты төменнен, жоғарыдан қабылдау техникасын орындайды;

    -жұптық жұмыста допты жерге түсіріп алмай қағады;

    -допты тастағаннан кейін жоғарыдан береді;

    -допты үстінен қағып серіктесіне береді;

    -жұптасы берген допты қағып алады;

    -ережемен волейбол ойынын ойнайды;

    -ойынға төрешілік етеді;


    Смаликтер арқылы

    ҚБ өзін өзі бағалау














    ҚБ «Бағдаршам»









    ҚБ «От шашу»




    Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік. Гимнастикалық төсеніштер талаптарға сай болу керек



    Доптар (түрлі мөлшерлі). Нысана ретінде түрлі қайта өңделе алатын заттар қолданыла алады: пластикалық саптаяқ / шөлмектер, картон туба / жәшіктер.

    Сабақтыңсоңы




    Рефлексия «Таңдау мен себеп»

    1.Мен сабақ  қызықты, қызықсыз болды деп ойлаймын, себебі...

    2. Мен сабақта: көп нәрсені, үйрендім, үйренгенім аз болды, себебі....

    3. Мен басқаларды  мұқият    зейінсіз тыңдадым, себебі....

    5.Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын   риза емеспін, себебі ...

    Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


    Рефлексия парағы













    Бөлім


    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы


    Ашық ауада физикалық қозғалыс.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.3.4.1. Дене қызметіндегі жалпы денсаулық туралы түсінікті анықтау

    Сабақтың мақсаты


    Барлық оқушылар қозғалыс кеңістігінде толық топ ретінде қауіпсіз жұмыс істеу

    Бағалау критерииі

    Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығуларының байланысын анықтайды.

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Сәлемдесу. Сапқа отырғызу. сабақ барысын түсіндіру. Қауіпсіздік және тәртіп ережелері.жүру ,

    Кеңістікте топпен жүгіргенде неге сақ болу керек екенімізді айта аласын ба?

    орташа қалыпта жүгіру , алаңның оң жағынан сол жағына қарай .

    1 . Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде өкшемен жүру.

    2. Жеңіл жүгіріске көшу .

    3.аяқты артқа , қолға жеткізе жүгіру, екі қол алдыда тізені биік көтере жүгіру. 4.Оң және сол жақ қырымен адымдап жүгіру екі қол белде

    5 .Жылдамдыққа жүгіру

    6. қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру, демді қалпына келтіру.

    Ж.Д.Ж. орнында


    .

    Топ мүшелерін тағайындайды. Әр оқушы өз міндетін атқарады.

    Топта жұмыс істеу

    Қол шапалақ







    Басбармақ Вербальды бағалау.








    Тренинг жазылған парақшалар

    Ортасы

    Қауіпсіздік техникасы

    Гимнастика қауіпсіздік техникасын қайталау, әнгімелесу, түсіндіру, көрсету. Қауіпсіздік техникасын журналына оқушылар тансыну арнайы аты жөніне қарама- қарсы қол қояды.

    Мектепте және денешынықтыру сабағында тәртіп ережелерін сақтауды жүруді қайталау, түсіндіру, әнгімелесу.

    Әртүрлі физикалық жаттығулар арқылы күшті дамыту

    Оқушыларға қол күшін қатайту, күшін (қуатын) дамыту, сондай-ақ, ептілік, тепе-теңдік, үйлестіру бойынша бірнеше қатар жаттығулармен жұмыс істеуді түсіндіру.


    Нақты физикалық жүктемелерде (ептілік, тепе-теңдік, үйлесім, күш, жылдамдық) анықталуы қажет әрбір физикалық дағды туралы айтыңыз. Гимнастикада барлық осы физикалық дағдылар дамытылады. Оқушылардан сұрау: олар осы физикалық дағдыларды түсінеді ме?

    Бұл суретте көрсетілгендей гимнастикаға арнайы жаттығуларді орындау қажет. Қауіпсіздік ережені сақтау біледі. Бастапқы тұрысқа дұрыс тұрады.

    Жалпы дамытатын жаттығуларды орындауда, дұрыс жасайды және көрсетеді.

    демалу тынысын қалпына түсіру жаттығулары . қатарға тұрғызу орындыққа отырғызу . сабаққа қорытынды жасау . үйге тапсырма беру Таңғы жалпы дамытаттын жаттығу жасау



    Допты ойынға қосу техникасын допсыз орындайды.

    Допты ойынға қосуды алдыңғы алаңнан бастап доп пен орындайды.

    сы жаттығуды бір адым кейін шегініп, жалғастырады.

    Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік. Гимнастикалық төсеніштер талаптарға сай болу керек



    Смаликтер арқылы

    ҚБ өзін өзі бағалау














    ҚБ «Бағдаршам»









    ҚБ «От шашу»





    Доптар (түрлі мөлшерлі). Нысана ретінде түрлі қайта өңделе алатын заттар қолданыла алады: пластикалық саптаяқ / шөлмектер, картон туба / жәшіктер.

    Сабақтыңсоңы



    Рефлексия

    «3Қ» әдісі арқылы қорытындылау.


    Қызық

    Құнды

    Қиын











    Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


    Рефлексия парағы












    Бөлім


    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы


    Ашық ауада физикалық қозғалыс.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.3.4.1. Дене қызметіндегі жалпы денсаулық туралы түсінікті анықтау

    Сабақтың мақсаты


    Барлық оқушылар орындай алады:

    Қимыл-қозғалыс комбинацияларын біледі және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін орындай алады;

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыра отырып эстафета ойындарында баскетбол элементтерін жетілдіре алады;

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру арқылы балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді біледі және түсінеді;

    Командада жұмыс істеу дағдыларын және көшбасшы болу дағдыларын дамытуға септігін тигізеді,

    Бағалау критерииі

    Қимыл-қозғалыс комбинацияларын орындайды.

    Жаттығуларды орындауда реттілігін сақтайды;

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Сәлемдесу. Сапқа отырғызу. сабақ барысын түсіндіру. Қауіпсіздік және тәртіп ережелері.жүру ,

    Кеңістікте топпен жүгіргенде неге сақ болу керек екенімізді айта аласын ба?

    орташа қалыпта жүгіру , алаңның оң жағынан сол жағына қарай .

    1 . Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде өкшемен жүру.

    2. Жеңіл жүгіріске көшу .

    3.аяқты артқа , қолға жеткізе жүгіру, екі қол алдыда тізені биік көтере жүгіру. 4.Оң және сол жақ қырымен адымдап жүгіру екі қол белде

    5 .Жылдамдыққа жүгіру

    6. қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру, демді қалпына келтіру.

    Ж.Д.Ж. орнында


    Оқушы өз жұбын табады

    Әдіс арқылы қайталау

    Сұрақ жауап орындайды

    Қол шапалақ














    Тренинг жазылған парақшалар

    Ортасы

    Қауіпсіздік техникасы

    Гимнастика қауіпсіздік техникасын қайталау, әнгімелесу, түсіндіру, көрсету. Қауіпсіздік техникасын журналына оқушылар тансыну арнайы аты жөніне қарама- қарсы қол қояды.

    Мектепте және денешынықтыру сабағында тәртіп ережелерін сақтауд

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дене шынықтыру Сабақ жоспары 1 сынып
    03.04.2024
    442
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    сертификатталған
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации