
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
4 ТОҚСАН АЛГЕБРА МАТЕМАТИКА ГЕОМЕТРИЯ ТЖБ МЕН БЖБ ТАЛДАУ АНАЛИЗ
Батыс
Қазақстан облысы әкімдігі білім басқармасының Бәйтерек ауданы білім
беру бөлімінің «Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін
мектебі» КММ
(білім
беру ұйымының атауы)
Автоматтандырылған
ақпараттық жүйеден автоматты түрде жасалатын түсініктемелері бар
бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау
нәтижелері бойынша талдау
(ақпараттық
жүйе болмаған жағдайда, қағаз түрінде)
4-тоқсан математика пәні
бойынша
Сынып: 6
«Ә»
Оқушылар саны:
21
Педагог:
Танатарова Фарида
Миратовна
Мақсаты:
БЖБ және ТЖБ
нәтижелерін талдау
Пән |
Оқушы |
Жоғары балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
төмен 0-39% |
орта 40-84% |
жоғары 85-100% |
65-100% |
|||||
|
|
|
Оқушылар саны |
|||||
БЖБ 1 |
21 |
12 |
0 |
18 |
3 |
9 |
43 |
100 |
БЖБ 2 |
21 |
12 |
0 |
20 |
1 |
10 |
48 |
100 |
БЖБ 3 |
21 |
15 |
0 |
17 |
4 |
15 |
71 |
100 |
ТЖБ |
21 |
20 |
0 |
16 |
5 |
13 |
62 |
100 |
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
6.4.3.1 бірнеше сандардың арифметикалық ортасы, санды деректердің өзгеріс ауқымы, медианасы, модасының анықтамаларын білу 6.4.3.2 статистикалық санды сипаттамаларды есептеу 6.4.2.1 іріктеу тәсілмен комбинаторикалық есептерді шығару |
6.5.1.5 қозғалыстың орташа жылдамдығын табуға есептер шығару |
БЖБ 2 |
6.5.2.5 шамалар арасындағы тәуелділікке есептер шығару 6.5.2.11 тура пропорционал шамалардың арасындағы шынайы тәуелділіктердің графиктеріне талдау беру 6.5.2.12 сипаттамасы бойынша тура пропорционалдықтың формуласын жазу 6.5.2.13 тура пропорционалдықтың графигін салу |
6.5.2.7 сипаттамасы бойынша тәуелділіктің формуласын жазу 6.5.2.10 шынайы процестердің графиктерін қолданып, шамалар арасындағы тәуелділіктерді табу және зерттеу |
БЖБ 3 |
6.2.2.18 екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің шешімі реттелген сандар жұбы болатынын түсіну 6.2.2.19 теңдеулер жүйелесін алмастыру тәсілі және қосу тәсілі арқылы шешу 6.2.1.13 сандармен байланысты есептер шығаруда ab = 10a + b, abc = 100a + 10b + c жазуларын қолдану |
6.5.1.7 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулер жүйелерін құру арқылы шеш |
ТЖБ |
6.4.3.1 бірнеше сандардың арифметикалық ортасы, санды деректердің құлашы, медианасы, модасының анықтамаларын білу 6.4.3.2 статистикалық санды сипаттамаларды есептеу 6.5.2.7 сипаттамасы бойынша тәуелділіктің формуласын жазу 6.1.2.23 - тура пропорционал тәуелділіктерді танып білу және мысалдар келтіру 6.5.2.10 шынайы процестердің графиктерін қолданып, шамалар арасындағы тәуелділіктерді табу және зерттеу 6.5.1.7 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулер жүйелерін құру арқылы шешу 6.2.1.13 - сандармен байланысты есептер шығаруда ab̅̅̅ = 10a + b, abc ̅̅̅̅̅ = 100a + 10b + c жазуларын қолдану |
6.5.2.8 формуламен немесе графикпен берілген тәуелділіктердің кестесін құру 6.5.2.9 формуламен және кестемен берілген тәуелділіктердің графиктерін салу 6.2.2.19 теңдеулер жүйелерін алмастыру тәсілі және қосу тәсілі арқылы шешу |
1. ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100% Әліақали А., Қалымжан Г., Мамай Ж., Насиболла Н., Утебалиева С.
орта (С): 40-84% Азиз Ұ., Айтқали А., Бауыржан А., Ерсайын Н., Каиршахов С., Қабдығали Б., Лұқпан Е., Махсот К., Нұрлан И., Омарғали А., Сагинова Л., Самат Х., Сарсанов С., Тулегенова А., Тұрарбек Е., Шаймардан М.
төмен (Н): 0-39%
Мектеп бойынша (65-100%) Әліақали А., Қалымжан Г., Мамай Ж., Насиболла Н., Утебалиева С., Айтқали А., Лұқпан Е., Нұрлан И., Омарғали А., Сагинова Л., Тулегенова А., Тұрарбек Е., Шаймардан М.
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: формуламен немесе графикпен берілген тәуелділіктердің кестесін құру; формуламен және кестемен берілген тәуелділіктердің графиктерін салу; теңдеулер жүйелерін алмастыру тәсілі және қосу тәсілі арқылы шешу
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: анықтаманы есептер шығаруда дұрыс қолдана алмау; үй тапсырмаларын уақтылы орындамау; есептеу дағдысының төмендігі
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен): түсіндіру жұмыстарын жүргізу, тақырыптарды қайталау.
Күні 31.05.23 Педагогтің (Т.А.Ә.) Танатарова Ф.М.
Батыс
Қазақстан облысы әкімдігі білім басқармасының Бәйтерек ауданы білім
беру бөлімінің «Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін
мектебі» КММ
(білім
беру ұйымының атауы)
Автоматтандырылған
ақпараттық жүйеден автоматты түрде жасалатын түсініктемелері бар
бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау
нәтижелері бойынша талдау
(ақпараттық
жүйе болмаған жағдайда, қағаз түрінде)
4-тоқсан алгебра пәні
бойынша
Сынып: 7
«Ә»
Оқушылар саны:
18
Педагог:
Танатарова Фарида
Миратовна
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ
нәтижелерін талдау
Пән |
Оқушы |
Жоғары балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
төмен 0-39% |
орта 40-84% |
жоғары 85-100% |
65-100% |
|||||
|
|
|
Оқушылар саны |
|||||
БЖБ 1 |
18 |
14 |
0 |
14 |
4 |
8 |
44 |
100 |
ТЖБ |
18 |
20 |
0 |
14 |
4 |
6 |
33 |
100 |
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
7.2.1.17 алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу 7.2.1.19 алгебралық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау 7.2.1.20 алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлуді, дәрежеге шығаруды орындау |
7.2.1.21 құрамында алгебралық бөлшектері бар өрнектерді түрлендіруді орындау |
ТЖБ |
7.2.1.16 - алгебралық бөлшектерді танып білу 7.2.1.17 - алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу 7.2.1.18 - алгебралық бөлшектің негізгі қасиетін қолдану: ??/?? = ?/?, ? ≠ 0, ? ≠ 0 7.2.1.19 - алгебралық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау 7.2.1.20 - алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлуді, дәрежеге шығаруды орындау |
7.2.1.21 - құрамында алгебралық бөлшектері бар өрнектерді түрлендіруді орындау |
1. ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100% Ермұханқызы А., Мұрат А., Ниғмет Г., Рузметова Д.
орта (С): 40-84% Амантай А., Едіге Ә., Жанқуат Д., Жангузин Т., Жұма Б., Карткужаков А., Қанат Н., Махмут А., Мусралиева С., Нурлубаева Г., Нұрғазы А., Суерова Ж., Тоғызбай С., Утебалиев Н.
төмен (Н): 0-39%
Мектеп бойынша (65-100%) Ермұханқызы А., Мұрат А., Ниғмет Г., Рузметова Д., Жанқуат Д., Нұрғазы А.
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: құрамында алгебралық бөлшектері бар өрнектерді түрлендіруді орындау
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: түрлендіру барысында ортақ бөлімді дұрыс таңдай алмау; қысқаша көбейту формулаларын дұрыс қолдана алмау; үй тапсырмаларын уақтылы орындамау; есептеу дағдысының төмендігі
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен): түсіндіру жұмыстарын жүргізу, тақырыптарды қайталау.
Күні 31.05.23 Педагогтің (Т.А.Ә.) Танатарова Ф.М.
Батыс
Қазақстан облысы әкімдігі білім басқармасының Бәйтерек ауданы білім
беру бөлімінің «Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін
мектебі» КММ
(білім
беру ұйымының атауы)
Автоматтандырылған
ақпараттық жүйеден автоматты түрде жасалатын түсініктемелері бар
бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау
нәтижелері бойынша талдау
(ақпараттық
жүйе болмаған жағдайда, қағаз түрінде)
4-тоқсан геометрия пәні
бойынша
Сынып: 7
«Ә»
Оқушылар саны:
18
Педагог:
Танатарова Фарида
Миратовна
Мақсаты:
БЖБ және ТЖБ
нәтижелерін талдау
Пән |
Оқушы |
Жоғары балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
төмен 0-39% |
орта 40-84% |
жоғары 85-100% |
65-100% |
|||||
|
|
|
Оқушылар саны |
|||||
БЖБ 1 |
18 |
14 |
0 |
16 |
2 |
6 |
33 |
100 |
ТЖБ |
18 |
20 |
0 |
|
|
|
|
100 |
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
7.1.2.11 шеңберге жүргізілген жанама мен қиюшының анықтамаларын білу 7.1.2.12 түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын талдау 7.1.1.30 шеңбер диаметрі мен хордасының перпендикулярлығы туралы теоремаларды дәлелдеу және қолдану |
7.1.2.18 берілген элементтері бойынша үшбұрыш салу |
ТЖБ |
7.1.1.29 - центрлік бұрыштың анықтамасы мен қасиеттерін білу және қолдану 7.1.1.30 - шеңбер диаметрі мен хордасының перпендикулярлығы туралы теоремаларды дәлелдеу және қолдану 7.1.2.12 - түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын талдау 7.1.2.11 - шеңберге жүргізілген жанама мен қиюшының анықтамаларын білу 7.1.2.13 - есептер шығаруда шеңбер жанамасының қасиеттерін білу және қолдану 7.1.2.14 - үшбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлердің анықтамаларын білу |
7.1.2.18 - берілген элементтері бойынша үшбұрыш салу 7.1.2.17 - кесіндінің орта перпендикулярын және берілген түзуге перпендикуляр түзу салу |
1. ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100% Ермұханқызы А., Мұрат А., Ниғмет Г., Рузметова Д.
орта (С): 40-84% Амантай А., Едіге Ә., Жанқуат Д., Жангузин Т., Жұма Б., Карткужаков А., Қанат Н., Махмут А., Мусралиева С., Нурлубаева Г., Нұрғазы А., Суерова Ж., Тоғызбай С., Утебалиев Н.
төмен (Н): 0-39%
Мектеп бойынша (65-100%) Ермұханқызы А., Мұрат А., Ниғмет Г., Рузметова Д., Жанқуат Д., Нұрғазы А.
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: берілген элементтері бойынша үшбұрыш салу; кесіндінің орта перпендикулярын және берілген түзуге перпендикуляр түзу салу
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: салу есептерін шығара алмау; үй тапсырмаларын уақтылы орындамау; есептеу дағдысының төмендігі
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен): түсіндіру жұмыстарын жүргізу, тақырыптарды қайталау.
Күні 31.05.23 Педагогтің (Т.А.Ә.) Танатарова Ф.М.
Батыс
Қазақстан облысы әкімдігі білім басқармасының Бәйтерек ауданы білім
беру бөлімінің «Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін
мектебі» КММ
(білім
беру ұйымының атауы)
Автоматтандырылған
ақпараттық жүйеден автоматты түрде жасалатын түсініктемелері бар
бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау
нәтижелері бойынша талдау
(ақпараттық
жүйе болмаған жағдайда, қағаз түрінде)
4-тоқсан алгебра пәні
бойынша
Сынып: 8
«А»
Оқушылар саны: 18
Педагог:
Танатарова Фарида
Миратовна
Мақсаты:
БЖБ және ТЖБ
нәтижелерін талдау
Пән |
Оқушы |
Жоғары балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
төмен 0-39% |
орта 40-84% |
жоғары 85-100% |
65-100% |
|||||
|
|
|
Оқушылар саны |
|||||
БЖБ 1 |
18 |
16 |
0 |
16 |
2 |
7 |
39 |
100 |
ТЖБ |
18 |
20 |
0 |
16 |
2 |
8 |
45 |
100 |
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
8.2.2.8 квадрат теңсіздіктерді шешу 8.2.2.9 рационал теңсіздіктерді шешу |
8.2.2.10 біреуі сызықтық, екіншісі - квадрат екі теңсіздіктен құралған жүйелерді шешу |
ТЖБ |
8.2.2.8 квадрат теңсіздіктерді шешу 8.2.2.9 рационал теңсіздіктерді шешу |
8.2.2.10 біреуі сызықтық, екіншісі - квадрат екі теңсіздіктен құралған жүйелерді шешу 8.2.2.11 құрамында екі квадрат теңсіздігі бар жүйелер мен жиынтықтарды шешу |
1. ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100% Кураева А., Тапишева Н.
орта (С): 40-84% Аманжол Е., Бауыржан А., Бермагамбетов Д., Дуйсенгалиев А., Ермеккалиев Б., Жамиев Ж., Зайлекен Т., Кужумов Д., Қайратұлы С., Марат Г., Сагинова М., Сақтай Н., Салимова Л., Серік А., Тажикова К., Тойлыбаева Д.
төмен (Н): 0-39%
Мектеп бойынша (65-100%) Аманжол Е., Бермагамбетов Д., Дуйсенгалиев А., Кужумов Д., Тойлыбаева Д., Сагинова М., Кураева А., Тапишева Н.
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: біреуі сызықтық, екіншісі - квадрат екі теңсіздіктен құралған жүйелерді шешу; құрамында екі квадрат теңсіздігі бар жүйелер мен жиынтықтарды шешу
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: теңсіздіктердің шешімдерін бір аралыққа салып біріктіре алмау; үй тапсырмаларын уақтылы орындамау; есептеу дағдысының төмендігі
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен): түсіндіру жұмыстарын жүргізу, тақырыптарды қайталау.
Күні 31.05.23 Педагогтің (Т.А.Ә.) Танатарова Ф.М.
Батыс
Қазақстан облысы әкімдігі білім басқармасының Бәйтерек ауданы білім
беру бөлімінің «Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін
мектебі» КММ
(білім
беру ұйымының атауы)
Автоматтандырылған
ақпараттық жүйеден автоматты түрде жасалатын түсініктемелері бар
бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау
нәтижелері бойынша талдау
(ақпараттық
жүйе болмаған жағдайда, қағаз түрінде)
4-тоқсан геометрия пәні
бойынша
Сынып: 8
«А»
Оқушылар саны:
18
Педагог:
Танатарова Фарида
Миратовна
Мақсаты:
БЖБ және ТЖБ
нәтижелерін талдау
Пән |
Оқушы |
Жоғары балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
төмен 0-39% |
орта 40-84% |
жоғары 85-100% |
65-100% |
|||||
|
|
|
Оқушылар саны |
|||||
БЖБ 1 |
18 |
12 |
0 |
16 |
2 |
3 |
17 |
100 |
ТЖБ |
18 |
20 |
0 |
18 |
0 |
8 |
45 |
100 |
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
8.1.3.14 жазықтықта координаталарымен берілген екі нүктенің арақашықтықтығын есептеу 8.1.3.20 координаталармен берілген қарапайым есептерді шығару |
8.1.3.17
центрі (a,
b), радиусы r болатын шеңбердің теңдеуін |
ТЖБ |
8.1.3.14 жазықтықта координаталарымен берілген екі нүктенің арақашықтықтығын есептеу 8.1.3.20 координаталармен берілген қарапайым есептерді шығару 8.1.3.15 кесінді ортасының координаталарын табу 8.1.3.19 түзудің жалпы теңдеуін және берілген екі нүкте арқылы өтетін түзудің теңдеуін жазу |
8.1.3.17
центрі (a,
b), радиусы r болатын шеңбердің теңдеуін 8.1.3.16 кесіндіні берілген қатынаста бөлетін нүктенің координаталарын табу |
1. ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100%
орта (С): 40-84% Кураева А., Тапишева Н., Аманжол Е., Бауыржан А., Бермагамбетов Д., Дуйсенгалиев А., Ермеккалиев Б., Жамиев Ж., Зайлекен Т., Кужумов Д., Қайратұлы С., Марат Г., Сагинова М., Сақтай Н., Салимова Л., Серік А., Тажикова К., Тойлыбаева Д.
төмен (Н): 0-39%
Мектеп бойынша (65-100%) Аманжол Е., Бауыржан А., Дуйсенгалиев А., Кужумов Д., Тойлыбаева Д., Сагинова М., Кураева А., Тапишева Н.
2. Тапсырмаларды орындау
барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар
тізбесі: центрі (a, b),
радиусы r болатын шеңбердің теңдеуін білу; кесіндіні берілген қатынаста бөлетін нүктенің
координаталарын табу
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: кесіндіні берілген қатынаста бөлетін нүктенің координаталарын таба алмау; үй тапсырмаларын уақтылы орындамау; есептеу дағдысының төмендігі
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен): түсіндіру жұмыстарын жүргізу, тақырыптарды қайталау.
Күні 31.05.23 Педагогтің (Т.А.Ә.) Танатарова Ф.М.
Батыс
Қазақстан облысы әкімдігі білім басқармасының Бәйтерек ауданы білім
беру бөлімінің «Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін
мектебі» КММ
(білім
беру ұйымының атауы)
Автоматтандырылған
ақпараттық жүйеден автоматты түрде жасалатын түсініктемелері бар
бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау
нәтижелері бойынша талдау
(ақпараттық
жүйе болмаған жағдайда, қағаз түрінде)
4-тоқсан алгебра және анализ
бастамалары пәні
бойынша
Сынып: 11
«Ә»
Оқушылар саны:
10
Педагог: Танатарова Фарида
Миратовна
Мақсаты:
БЖБ және ТЖБ
нәтижелерін талдау
Пән |
Оқушы |
Жоғары балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
төмен 0-39% |
орта 40-84% |
жоғары 85-100% |
65-100% |
|||||
|
|
|
Оқушылар саны |
|||||
БЖБ 1 |
10 |
14 |
0 |
2 |
8 |
10 |
100 |
100 |
ТЖБ |
10 |
25 |
0 |
8 |
2 |
10 |
100 |
100 |
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
11.2.2.2 Дискретті және аралық вариациялық қатарларды құрастыру үшін таңдаманы өңдеу 11.2.2.3 Таңдама бойынша кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын бағалау |
|
ТЖБ |
11.2.2.3 таңдама бойынша кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын бағалау 11.2.2.1 математикалық статистиканың негізгі терминдерін білу және түсіну |
11.2.2.2 дискретті және аралық вариациялық қатарларды құрастыру үшін таңдаманы өңдеу |
1. ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100% Батырғали А., Дильмуханова Д.
орта (С): 40-84% Ажиканова А., Ащигалиев Д., Дущанова Д., Жананкулова А., Қалиева Д., Мамаева П., Сагинов А., Турцова Н.
төмен (Н): 0-39%
Мектеп бойынша (65-100%) Ажиканова А., Ащигалиев Д., Дущанова Д., Жананкулова А., Қалиева Д., Мамаева П., Сагинов А., Турцова Н., Батырғали А., Дильмуханова Д.
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: дискретті және аралық вариациялық қатарларды құрастыру үшін таңдаманы өңдеу
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: математикалық дайындықтың төмендігі; үй тапсырмаларын уақтылы орындамау; есептеу дағдысының төмендігі
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен): түсіндіру жұмыстарын жүргізу, тақырыптарды қайталау.
Күні 31.05.23 Педагогтің (Т.А.Ә.) Танатарова Ф.М.
Батыс
Қазақстан облысы әкімдігі білім басқармасының Бәйтерек ауданы білім
беру бөлімінің «Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін
мектебі» КММ
(білім
беру ұйымының атауы)
Автоматтандырылған
ақпараттық жүйеден автоматты түрде жасалатын түсініктемелері бар
бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау
нәтижелері бойынша талдау
(ақпараттық
жүйе болмаған жағдайда, қағаз түрінде)
4-тоқсан геометрия пәні
бойынша
Сынып: 11
«Ә»
Оқушылар саны:
10
Педагог: Танатарова Фарида
Миратовна
Мақсаты:
БЖБ және ТЖБ
нәтижелерін талдау
Пән |
Оқушы |
Жоғары балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
төмен 0-39% |
орта 40-84% |
жоғары 85-100% |
65-100% |
|||||
|
|
|
Оқушылар саны |
|||||
БЖБ 1 |
10 |
15 |
0 |
6 |
4 |
10 |
100 |
100 |
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
11.3.9 Кеңістік денелерінің көлемдерінің қасиеттерін білу және қолдану 11.3.10 Призма көлемін табу формуласын қолдану 11.3.11 Пирамида және қиық пирамида көлемдерін табу формулаларын қолдану 11.3.12 Цилиндр көлемін табу формуласын қолдану |
11.3.13 Конус және қиық конус көлемдерін табу формулаларын қолдан |
1. БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100% Ажиканова А., Турцова Н., Батырғали А., Дильмуханова Д.
орта (С): 40-84% Ащигалиев Д., Дущанова Д., Жананкулова А., Қалиева Д., Мамаева П., Сагинов А.,
төмен (Н): 0-39%
Мектеп бойынша (65-100%) Ажиканова А., Ащигалиев Д., Дущанова Д., Жананкулова А., Қалиева Д., Мамаева П., Сагинов А., Турцова Н., Батырғали А., Дильмуханова Д.
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: Конус және қиық конус көлемдерін табу формулаларын қолдан
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: математикалық дайындықтың төмендігі; үй тапсырмаларын уақтылы орындамау; есептеу дағдысының төмендігі
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен): түсіндіру жұмыстарын жүргізу, тақырыптарды қайталау.
Күні 31.05.23 Педагогтің (Т.А.Ә.) Танатарова Ф.М.
Батыс
Қазақстан облысы әкімдігі білім басқармасының Бәйтерек ауданы білім
беру бөлімінің «Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін
мектебі» КММ
(білім
беру ұйымының атауы)
Автоматтандырылған
ақпараттық жүйеден автоматты түрде жасалатын түсініктемелері бар
бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау
нәтижелері бойынша талдау
(ақпараттық
жүйе болмаған жағдайда, қағаз түрінде)
4-тоқсан алгебра пәні
бойынша
Сынып: 9
«А»
Оқушылар саны: 17
Педагог:
Танатарова Фарида
Миратовна
Мақсаты:
БЖБ және ТЖБ
нәтижелерін талдау
Пән |
Оқушы |
Жоғары балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
төмен 0-39% |
орта 40-84% |
жоғары 85-100% |
65-100% |
|||||
|
|
|
Оқушылар саны |
|||||
БЖБ 1 |
17 |
15 |
0 |
13 |
4 |
9 |
53 |
100 |
БЖБ 2 |
17 |
11 |
0 |
15 |
2 |
13 |
76 |
100 |
ТЖБ |
17 |
20 |
0 |
12 |
5 |
9 |
53 |
100 |
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
9.2.4.7 Тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге және көбейтіндісін қосындыға немесе айырымға түрлендіру формулаларын қорытып шығару және қолдану; 9.2.4.8 Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді орындау |
|
БЖБ 2 |
9.3.2.3 Ықтималдықтың классикалық анықтамасын білу және есептер шығару үшін оны қолдану; |
9.3.2.5 Геометриялық ықтималдықты есептер шығаруда қолдану |
ТЖБ |
9.2.4.8 Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді орындау; 9.3.2.2 Элементар және элементар емес оқиғаларды ажырату; 9.3.2.4 Ықтималдықтың статистикалық анықтамасын білу; 9.3.2.3 Ықтималдықтың классикалық анықтамасын білу және есептер шығару үшін оны қолдану; 9.3.2.5 Геометриялық ықтималдықты есептер шығаруда қолдану |
9.2.4.7 Тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге және көбейтіндісін қосындыға немесе айырымға түрлендіру формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1. ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100% Жұмагелді Н., Калымжанова Д., Нурланова П., Парахат Ж., Тоғызбай А.
орта (С): 40-84% Боран С., Амантай Б., Жетпісбай А., Төлеген Ә., Нұрболат Ш., Жанузахов Д., Нұралнқызы А., Ондасынов Б., Омарғали Д., Қабдығали Ұ., Құрмаш А., Мамай Ж.
төмен (Н): 0-39%
Мектеп бойынша (65-100%) Жұмагелді Н., Калымжанова Д., Қабдығали Ұ., Мамай Ж., Парахат Ж., Тоғызбай А., Жанузахов Д., Нұралнқызы А., Нурланова П.
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: Тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге және көбейтіндісін қосындыға немесе айырымға түрлендіру формулаларын қорытып шығару және қолдану;
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: көрсетілген тақырыптарға қатысты уақытылы үй жұмысын орындамауы. Өз бетімен есептерді шығарып жұмыстанбауы
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен): түсіндіру жұмыстарын жүргізу, тақырыптарды қайталау.
Күні 31.05.23 Педагогтің (Т.А.Ә.) Танатарова Ф.М.
Батыс
Қазақстан облысы әкімдігі білім басқармасының Бәйтерек ауданы білім
беру бөлімінің «Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін
мектебі» КММ
(білім
беру ұйымының атауы)
Автоматтандырылған
ақпараттық жүйеден автоматты түрде жасалатын түсініктемелері бар
бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау
нәтижелері бойынша талдау
(ақпараттық
жүйе болмаған жағдайда, қағаз түрінде)
4-тоқсан геометрия пәні
бойынша
Сынып: 9
«А»
Оқушылар саны:
17
Педагог:
Танатарова Фарида
Миратовна
Мақсаты:
БЖБ және ТЖБ
нәтижелерін талдау
Пән |
Оқушы |
Жоғары балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
төмен 0-39% |
орта 40-84% |
жоғары 85-100% |
65-100% |
|||||
|
|
|
Оқушылар саны |
|||||
БЖБ 1 |
17 |
16 |
0 |
13 |
4 |
6 |
35 |
100 |
ТЖБ |
17 |
20 |
0 |
10 |
7 |
12 |
71 |
100 |
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
9.1.2.4 Дұрыс көпбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлердің радиустары арасындағы байланысты білу және қолдану 9.1.2.2 Дұрыс көпбұрыштардың анықтамасын және қасиеттерін білу 9.1.1.1 Доға ұзындығының формуласын қорытып шығару және қолдану 9.1.1.2 Сектор мен сегмент ауданының формулаларын қорытып шығару және қолдану |
9.1.2.1 Шеңберге іштей және сырттай сызылған төртбұрыштардың қасиеттері мен белгілерін білу және қолдану 9.1.1.3 Іштей сызылған бұрыш анықтамасын және оның қасиеттерін білу |
ТЖБ |
9.1.2.2 Дұрыс көпбұрыштардың анықтамасын және қасиеттерін білу 9.1.1.1 Доға ұзындығының формуласын қорытып шығару және қолдану 9.1.2.1 Шеңберге іштей және сырттай сызылған төртбұрыштардың қасиеттері мен белгілерін білу және қолдану 9.1.2.6 Yшбұрыш медианаларының қасиеттерін білу және қолдану 9.1.1.2 Сектор мен сегмент ауданының формулаларын қорытып шығару және қолдану |
9.1.2.5 Дұрыс көпбұрыштың қабырғаларын, периметрін, ауданын және оған іштей және сырттай сызылған шеңберлердің радиустарын байланыстыратын формулаларды білу және қолдану |
1. ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100% Жұмагелді Н., Калымжанова Д., Қабдығали Ұ., Құрмаш А., Мамай Ж., Парахат Ж., Тоғызбай А.
орта (С): 40-84% Боран С., Амантай Б., Жетпісбай А., Нурланова П., Төлеген Ә., Нұрболат Ш., Жанузахов Д., Нұралнқызы А., Ондасынов Б., Омарғали Д.
төмен (Н): 0-39%
Мектеп бойынша (65-100%) Жұмагелді Н., Калымжанова Д., Қабдығали Ұ., Құрмаш А., Мамай Ж., Парахат Ж., Тоғызбай А., Жанузахов Д., Нұралнқызы А., Нурланова П., Амантай Б., Жетпісбай А.
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: Дұрыс көпбұрыштың қабырғаларын, периметрін, ауданын және оған іштей және сырттай сызылған шеңберлердің радиустарын байланыстыратын формулаларды білу және қолдану
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: көрсетілген тақырыптарға қатысты уақытылы үй жұмысын орындамауы. Өз бетімен есептерді шығарып жұмыстанбауы
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен): түсіндіру жұмыстарын жүргізу, тақырыптарды қайталау.
Күні 31.05.23 Педагогтің (Т.А.Ә.) Танатарова Ф.М.

