4 тоқсан БЖБ,ТЖБ талдау 9-10сыныптар физика,математика

Тақырып бойынша 11 материал табылды

4 тоқсан БЖБ,ТЖБ талдау 9-10сыныптар физика,математика

Материал туралы қысқаша түсінік
тоқсандық БЖБ және ТЖБ талдауы
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Қызылорда облысының білім басқармасының Қармақшы ауданы бойынша білім бөлімінің

«111 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Алгебра пәнінен 4 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау





Сынып: 9











Оқушылар саны: 8








Мұғалім: Қалпиева Ершат Ұлыққызы







Мақсат: Оқушылардың алгебра пәнінен тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтау




БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы




Пән

Оқушы

Максималды балл

Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %




төмен

орта

жоғары




0 – 39 %

40 – 84 %

85 – 100 %







Оқушылар саны






БЖБ 1

8

11

0

7

1

63%

100%




БЖБ 2

8

14

0

6

2

75%

100%




ТЖБ

8

20

0

7

1

75%

100%















 

Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар




БЖБ 1

9.2.4.7 Тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге және көбейтіндісін қосындыға немесе айырымға түрлендіру формулаларын қорытып шығару және қолдану;

9.2.4.8 Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді орындау






9.3.2.3 Ықтималдықтың классикалық анықтамасын білу және есептер шығару үшін оны қолдану;

9.3.2.5 Геометриялық ықтималдықты есептер шығаруда қолдану




ТЖБ

9.2.4.8 Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді орындау;

9.3.2.2 Элементар және элементар емес оқиғаларды ажырату;

9.3.2.4 Ықтималдықтың статистикалық анықтамасын білу;

9.3.2.3 Ықтималдықтың классикалық анықтамасын білу және есептер шығару үшін оны қолдану;

9.3.2.5 Геометриялық ықтималдықты есептер шығаруда қолдану

9.2.4.7 Тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге және көбейтіндісін қосындыға немесе айырымға түрлендіру формулаларын қорытып шығару және қолдану;
















1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:




 

Төмен (Н):

0-39%

Орта (С): 40-84%

Жоғары (В): 85-100%




БЖБ 1

-

Қасқырбайұлы Диас, Темірханов Асқар, Нағметулла Аяулым, Нұрдәулетов Әбілғазы, Алтынбекқызы Ғайни,

Жалғасбаев Дәулет, Пайзуллаева Нұрсипат

Дарханқызы Альбина,





БЖБ 2

-

Алтынбекқызы Ғайни, Қасқырбайұлы Диас, Темірханов Асқар, Жалғасбаев Дәулет, Нағметулла Аяулым, Нұрдәулетов Әбілғазы

Пайзуллаева Нұрсипат,

Дарханқызы Альбина




ТЖБ

-

Алтынбекқызы Ғайни, Қасқырбайұлы Диас, Темірханов Асқар, Жалғасбаев Дәулет, Нағметулла Аяулым, Пайзуллаева Нұрсипат, Нұрдәулетов Әбілғазы

Дарханқызы Альбина














2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:




Тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге және көбейтіндісін қосындыға немесе айырымға түрлендіру формулаларын қорытып шығару және қолдану;





3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:



көрсетілген тақырыптарға қатысты уақытылы үй жұмысын орындамауы. Өз бетімен есептерді шығарып жұмыстанбауы


4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен):





қатемен жұмысы,қиындық тудырған тақырыптарды қайталау, түсіндіру жұмыстарын жүргізу;
































Мерзімі: 26.05.2025 ж

















Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Қалпиева Ершат Ұлыққызы























































«Қызылорда облысының білім басқармасының Қармақшы ауданы бойынша білім бөлімінің

«111 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Физика пәнінен 4 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау


Сынып: 9







Оқушылар саны: 8






Мұғалім: Қалпиева Ершат Ұлыққызы





Мақсат: Физика пәнінен оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтау,теориялық білімдерін практикада қолдануды үйрету.


БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы


Пән

Оқушы

Максималды балл

Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100 %

 

 

 

Оқушылар саны

 

 

БЖБ 1

8

13

0

8

0

75%

100%

ТЖБ

8

30

0

7

1

75%

100%









 

Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

9.6.1.3 фотоэффект құбылысын сипаттау және фотоэффект құбылысының техникада пайдаланылуына мысалдар келтіру;

9.6.1.4 фотоэффект үшін Эйнштейн формуласын есептер шығаруда қолдану;

9.6.2.1 α, β және γ – сәулеленудің табиғаты мен қасиеттерін түсіндіру

ТЖБ

9.6.1.2 - Планк формуласын есептер шығаруда қолдану

9.6.1.4 - фотоэффект үшін Эйнштейн формуласын есептер шығаруда қолдану

9.6.1.10 - атом ядросының байланыс энергиясы формуласын есептер шығаруда қолдану

9.6.2.3 - радиоактивті ыдырау заңын есептер шығаруда қолдану

9.8.1.3 - жаңа технологиялардың қоршаған ортаға ықпалының артықшылығы мен қауіптілігін бағалау

- α, β және γ-сәулеленудің табиғаты мен қасиеттерін түсіндіру

ядролық реакцияның теңдеуін шешуде зарядтық және массалық сандардың сақталу заңын қолдану









1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:

 

Төмен (Н): 0-39%

Орта (С): 40-84%

Жоғары (В): 85-100%

БЖБ 1

-

Қасқырбайұлы Диас, Темірханов Асқар, Жалғасбаев Дәулет, НағметуллаАяулым, Нұрдәулетов Әбілғазы, Алтынбекқызы Ғайни,Пайзуллаева Нұрсипат, Дарханқызы Альбина


ТЖБ

-

Алтынбекқызы Ғайни, Темірханов Асқар, Жалғасбаев Дәулет, Нағметулла Аяулым, Пайзуллаева Нұрсипат, Нұрдәулетов Әбілғазы

Дарханқызы Альбина









2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

Планк формуласын есептер шығаруда қолдану барысында қиындықтарға тап болған. Фотоэффект құбылысын сипаттау және фотоэффект құбылысының техникада пайдаланылуына мысалдар келтіру кезінде қателіктер жіберген.


3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:

Есептерді көп шығару керек және формулаларды жаттау керек,әрбір сабақты өз бетінше қайталау жұмыстарын жүргізу керек

4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен):


Әр оқушымен жеке-жеке кеңес беру арқылы түсінбеген сұрақтарын түсіндіре отырып,қателіктердің

алдын алу,өтілген сабақтарды сұрақтар қою арқылы ұмытпауға қалыптастыру












Мерзімі: 26.05.2025 ж







Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Қалпиева Ершат Ұлыққызы





































«Қызылорда облысының білім басқармасының Қармақшы ауданы бойынша білім бөлімінің

«111 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Алгебра және анализ бастамалары пәнінен 4 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау


Сынып:10








Оқушылар саны: 13





Мұғалім: Қалпиева Ершат Ұлыққызы




Мақсат:Оқушылардың алгебра пәнінен тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын

анықтау

БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы

Пән

Оқушы

Максималды балл

Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100 %




Оқушылар саны



БЖБ 1

13

15

0

8

5

77%

100%

БЖБ 2

13

12

0

8

5

77%

100%

ТЖБ

13

20

0

7

6

77%

100%









 

Қолжеткізілгенмақсаттар

Қиындықтудырғанмақсаттар

БЖБ 1

10.4.1.27 Функцияның өсу (кему) аралықтарын табу

10.4.1.29 Функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерін табу



10.4.1.32 Функция графигінің дөңес (ойыс) аралықтарын таба білу

10.4.3.3 Функцияның ең үлкен (ең кіші) мәндерін табуға байланысты қолданбалы есептер шығару

БЖБ 2

10.3.2.10 Дискретті және үзіліссіз кездейсоқ шамалардың анықтамаларын білу және оларды ажырата алу

10.3.2.11 Кейбір дискретті кездейсоқ шамалардың үлестірім заңы кестесін құру

10.3.2.15 Дискретті кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын қолданып, есептер шығару

10.3.2.13 Дискретті кездейсоқ шаманың математикалық күтімін есептеу

10.3.2.14 Дискретті кездейсоқ шаманың дисперсиясы мен орташа квадраттық (стандартты) ауытқуын есептеу

ТЖБ

10.4.1.27 Функцияның өсу (кему) аралықтарын табу

10.4.3.3 Функцияның ең үлкен (ең кіші) мәндерін табуға байланысты қолданбалы есептер шығару

10.3.2.10 Дискретті және үзіліссіз кездейсоқ шамалардың анықтамаларын білу және оларды ажырата алу

10.3.2.11 Кейбір дискретті кездейсоқ шамалардың үлестірім заңы кестесін құру

10.3.2.15 Дискретті кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын қолданып, есептер шығару

10.4.1.29 Функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерін табу

10.4.1.32 Функция графигінің дөңес (ойыс) аралықтарын таба білу

10.3.2.13 Дискретті кездейсоқ шаманың математикалық күтімін есептеу

10.3.2.14 Дискретті кездейсоқ шаманың дисперсиясы мен орташа квадраттық (стандартты) ауытқуын есептеу









1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:

 

Төмен (Н):

0-39%

Орта (С): 40-84%

Жоғары (В): 85-100%

БЖБ 1

-

КЕНДЕБАЙҚЫЗЫ ГҮЛІМ, Асылханов Нұртаң, ЖАҢҒАБЫЛОВА АЛТЫН, ҚАЛПИЕВ НҰРДИДАР, ЖҰМАҒАЛИЕВА ГҮЛЗИРА, АСТАНҚҰЛ АЙЫМЖАН, СЕЙІЛХАНҰЛЫ МЕЙІРЖАН, ДУЗЕЛБАЕВ ЕРБОЛ

НҰРАДИН МЕРЕКЕ, Молдабекова Ақнұр, ТОҚШЫЛЫҚОВ РАЙБЕК, МОЛДАБЕКОВА ӘДЕМІ, РАЙЫМБЕКОВ ДӘУЛЕТ

БЖБ 2

-

КЕНДЕБАЙҚЫЗЫ ГҮЛІМ, Асылханов Нұртаң, ЖАҢҒАБЫЛОВА АЛТЫН, ҚАЛПИЕВ НҰРДИДАР, ЖҰМАҒАЛИЕВА ГҮЛЗИРА, АСТАНҚҰЛ АЙЫМЖАН, СЕЙІЛХАНҰЛЫ МЕЙІРЖАН, ДУЗЕЛБАЕВ ЕРБОЛ

НҰРАДИН МЕРЕКЕ, Молдабекова Ақнұр, ТОҚШЫЛЫҚОВ РАЙБЕК, МОЛДАБЕКОВА ӘДЕМІ, РАЙЫМБЕКОВ ДӘУЛЕТ

ТЖБ

-

КЕНДЕБАЙҚЫЗЫ ГҮЛІМ, Асылханов Нұртаң, ЖАҢҒАБЫЛОВА АЛТЫН, ҚАЛПИЕВ НҰРДИДАР, АСТАНҚҰЛ АЙЫМЖАН, СЕЙІЛХАНҰЛЫ МЕЙІРЖАН, ДУЗЕЛБАЕВ ЕРБОЛ

НҰРАДИН МЕРЕКЕ, Молдабекова Ақнұр, ТОҚШЫЛЫҚОВ РАЙБЕК, МОЛДАБЕКОВА ӘДЕМІ, РАЙЫМБЕКОВ ДӘУЛЕТ, ЖҰМАҒАЛИЕВА ГҮЛЗИРА









2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

Функцияның ең үлкен (ең кіші) мәндерін табуға байланысты қолданбалы есептер шығару және дискретті кездейсоқ шаманың дисперсиясы мен орташа квадраттық (стандартты) ауытқуын есептеу кезінде қиындықтар туғызды     


3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:

Есептерді көп шығару керек және формулаларды жаттау керек,алған теориялық білімдерін практикада қолдана білу керек.

4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен)


Қосымша сабақ өткізу, есеп шығаруға көп көңіл бөлу,оқушылардың қателіктерін жою және

жіберілген қателіктерді қайталамауға тырысу.




















Мерзімі: 26.05.2025 ж





Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Қалпиева Ершат Ұлыққызы


















«Қызылорда облысының білім басқармасының Қармақшы ауданы бойынша білім бөлімінің

«111 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Геометрия пәнінен 4 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау


Сынып:10








Оқушылар саны: 13





Мұғалім: Қалпиева Ершат Ұлыққызы




Мақсат:Оқушылардың геометрия пәнінен тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтау

БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы

Пән

Оқушы

Максималды балл

Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100 %




Оқушылар саны



БЖБ 1

13

14

0

8

5

77%

100%

ТЖБ

13

20

0

8

5

77%

100%









 

Қолжеткізілгенмақсаттар

Қиындықтудырғанмақсаттар

БЖБ 1

10.4.16 Координаталық түрдегі векторлардың скаляр көбейтіндісі формуласын білу және оны есептер шығаруда қолдану

10.4.17 Кеңістіктегі екі вектордың арасындағы бұрышты есептеу

10.4.10 Сфера теңдеуін білу және оны есептер шығаруда қолдану

10.4.20 Түзудің канондық теңдеуін құрастыру

10.4.21 Түзу теңдеуінің канондық түрінен параметрлік түріне көше алу

ТЖБ

10.4.16 координаталық түрдегі векторлардың скаляр көбейтіндісі формуласын білу және оны есептер шығаруда қолдану

10.4.17 кеңістіктегі екі вектордың арасындағы бұрышты есептеу

10.4.20 Түзудің канондық теңдеуін құрастыру

10.4.10 Сфера теңдеуін білу және оны есептер шығаруда қолдану

10.4.19 жазықтықтың жалпы теңдеуін (ax+by+cz+d=0) нормаль вектор n(a;b;c) және осы жазықтықтағы нүкте бойынша қорытып шығару

10.4.21 Түзу теңдеуінің канондық түрінен параметрлік түріне көше алу









1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:

 

Төмен (Н):

0-39%

Орта (С): 40-84%

Жоғары (В): 85-100%

БЖБ 1

-

КЕНДЕБАЙҚЫЗЫ ГҮЛІМ, Асылханов Нұртаң, ЖАҢҒАБЫЛОВА АЛТЫН, ҚАЛПИЕВ НҰРДИДАР, ЖҰМАҒАЛИЕВА ГҮЛЗИРА, АСТАНҚҰЛ АЙЫМЖАН, СЕЙІЛХАНҰЛЫ МЕЙІРЖАН, ДУЗЕЛБАЕВ ЕРБОЛ

НҰРАДИН МЕРЕКЕ, Молдабекова Ақнұр, ТОҚШЫЛЫҚОВ РАЙБЕК, МОЛДАБЕКОВА ӘДЕМІ, РАЙЫМБЕКОВ ДӘУЛЕТ

ТЖБ

-

КЕНДЕБАЙҚЫЗЫ ГҮЛІМ, Асылханов Нұртаң, ЖАҢҒАБЫЛОВА АЛТЫН, ҚАЛПИЕВ НҰРДИДАР, ЖҰМАҒАЛИЕВА ГҮЛЗИРА, АСТАНҚҰЛ АЙЫМЖАН, СЕЙІЛХАНҰЛЫ МЕЙІРЖАН, ДУЗЕЛБАЕВ ЕРБОЛ

НҰРАДИН МЕРЕКЕ, Молдабекова Ақнұр, ТОҚШЫЛЫҚОВ РАЙБЕК, МОЛДАБЕКОВА ӘДЕМІ, РАЙЫМБЕКОВ ДӘУЛЕТ









2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:жазықтықтың жалпы теңдеуін (ax+by+cz+d=0) нормаль вектор n(a;b;c) және осы жазықтықтағы нүкте бойынша қорытып шығару кезінде және түзу теңдеуінің канондық түрінен параметрлік түріне көше алу барысында қиындықтар туғызды


3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:

Есептерді көп шығару керек және формулаларды жаттау керек,алған теориялық білімдерін практикада қолдана білу керек.

4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен)


Қосымша сабақ өткізу, есеп шығаруға көп көңіл бөлу,оқушылардың қателіктерін жою және жіберілген

қателіктерді қайталамауға тырысу.


















Мерзімі: 26.05.2025 ж




Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Қалпиева Ершат Ұлыққызы
































«Қызылорда облысының білім басқармасының Қармақшы ауданы бойынша білім бөлімінің

«111 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Физика(таңдау) пәнінен 4 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау

Сынып:10









Оқушылар саны: 13






Мұғалім: Қалпиева Ершат Ұлыққызы





Мақсат:Оқушылардыңгеометрия пәнінен тоқсанбарысындамеңгергенбілім, білікжәнедағдыларынанықтау


БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы


Пән

Оқушы

Максималды балл

Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %


төмен

орта

жоғары


0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100 %





Оқушылар саны




БЖБ 1

13

12

6

4

3

46%

54%


БЖБ 2

13

18

6

4

3

46%

54%


ТЖБ

13

30

6

4

3

46%

54%











 

Қолжеткізілгенмақсаттар

Қиындықтудырғанмақсаттар


БЖБ 1

10.4.4.1 - магнит индукция векторының физикалық мағынасын заманауи техниканың жетістіктері (магнит тірегіндегі поезд және т.б.)мен есептер шығару арқылы түсіндіру;

10.4.4.2 - электр өлшеуіш құралдардың, электр қозғалтқыштың жұмыс істеу принципін түсіндіру;

10.4.4.5 - заттың магниттік қасиеттері бойынша топтастыру және олардың қолдану аймағын анықтау;



БЖБ 2

10.4.5.3 - механикалықжәне магнит өрісініңэнергияларыарасындағысәйкестіктіжүргізу;

10.4.5.2 - электромагниттік индукция заңын есептер шығаруда қолдану;


ТЖБ

10.4.5.4 - қолданыстағы электрқозғалтқыштың моделін зерттеу және Фарадей заңы мен Ленц ережесі арқылы, ЭҚК-ң пайда болуын дәлел келтіре отырып түсіндіру;

10.4.4.5 - заттың магниттік қасиеттері бойынша топтастыру және олардың қолдану аймағын анықтау;











1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:


 

Төмен (Н):

0-39%

Орта (С): 40-84%

Жоғары (В): 85-100%


БЖБ 1

НҰРАДИН МЕРЕКЕ, Молдабекова Ақнұр, ҚАЛПИЕВ НҰРДИДАР, ЖҰМАҒАЛИЕВА ГҮЛЗИРА, АСТАНҚҰЛ АЙЫМЖАН, СЕЙІЛХАНҰЛЫ МЕЙІРЖАН

КЕНДЕБАЙҚЫЗЫ ГҮЛІМ, Асылханов Нұртаң, ЖАҢҒАБЫЛОВА АЛТЫН, ДУЗЕЛБАЕВ ЕРБОЛ

ТОҚШЫЛЫҚОВ РАЙБЕК, МОЛДАБЕКОВА ӘДЕМІ, РАЙЫМБЕКОВ ДӘУЛЕТ


БЖБ 2

НҰРАДИН МЕРЕКЕ, Молдабекова Ақнұр, ҚАЛПИЕВ НҰРДИДАР, ЖҰМАҒАЛИЕВА ГҮЛЗИРА, АСТАНҚҰЛ АЙЫМЖАН, СЕЙІЛХАНҰЛЫ МЕЙІРЖАН

КЕНДЕБАЙҚЫЗЫ ГҮЛІМ, Асылханов Нұртаң, ЖАҢҒАБЫЛОВА АЛТЫН, ДУЗЕЛБАЕВ ЕРБОЛ

ТОҚШЫЛЫҚОВ РАЙБЕК, МОЛДАБЕКОВА ӘДЕМІ, РАЙЫМБЕКОВ ДӘУЛЕТ


ТЖБ

НҰРАДИН МЕРЕКЕ, Молдабекова Ақнұр, ҚАЛПИЕВ НҰРДИДАР, ЖҰМАҒАЛИЕВА ГҮЛЗИРА, АСТАНҚҰЛ АЙЫМЖАН, СЕЙІЛХАНҰЛЫ МЕЙІРЖАН

КЕНДЕБАЙҚЫЗЫ ГҮЛІМ, Асылханов Нұртаң, ЖАҢҒАБЫЛОВА АЛТЫН, ДУЗЕЛБАЕВ ЕРБОЛ

ТОҚШЫЛЫҚОВ РАЙБЕК, МОЛДАБЕКОВА ӘДЕМІ, РАЙЫМБЕКОВ ДӘУЛЕТ











2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

Оқушылар қолданыстағы электрқозғалтқыштың моделін зерттеу және Фарадей заңы мен Ленц ережесі арқылы, ЭҚК-ң пайда болуын дәлел келтіре отырып түсіндіру, формулаларын есептер шығаруда қолдану барысында қателіктер жіберген.



3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:


Есептерді көп шығару керек және формулаларды жаттау керек,алған теориялық білімдерін практикада қолдана білу керек.

4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен)


Әр оқушымен жеке-жеке кеңес беру арқылы түсінбеген сұрақтарын түсіндіре отырып,қателіктердің

алдын алу,өтілген сабақтарды сұрақтар қою арқылы ұмытпауға қалыптастыру. Алдағы уақытта

оқушылармен есеп шығарып қатемен жұмыс жасау.


















Мерзімі: 26.05.2025 ж







Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Қалпиева Ершат Ұлыққызы































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.06.2025
51
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі