Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы
    1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ

    4-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу


    Ұзақтығы – 45 минут

    Балл саны – 25


    Тапсырма түрлері:

    ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.


    Жиынтық бағалаудың құрылымы


    Берілген нұсқа толық жауапты сұрақтарды қамтитын 7 тапсырмадан тұрады.

    Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Оқушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.


    Берілген тоқсан бойынша жиынтық бағалауда оқушыларға калькулятор қолдануға рұқсат етіледі.










































    23

    4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы






    Бөлім




    Тексерілетін мақсат



    Ойлау дағдыларын ың деңгейі



    Тапсырма саны*



    Тапсырма

    № *



    Тапсырма түрі*



    Орындау уақыты, мин*




    Балл*



    Бөлім бойынша балл









    Дифференциалдық теңдеулер

    11.4.1.22 Дифференциалдық теңдеулер туралы негізгі ұғымдарды

    білу

    Білу және түсіну


    1


    2a


    ТЖ


    4 мин


    3









    25

    11.4.1.23 Дифференциалдық теңдеулердің жалпы және дербес

    шешімдері анықтамаларын білу


    Қолдану


    1


    1b


    ТЖ


    4 мин


    2

    11.4.1.24 Айнымалылары ажыратылатын дифференциалдық

    теңдеулерді шешу


    Қолдану


    1


    1a


    ТЖ


    4 мин


    3

    11.4.3.1 Физикалық есептерді шығаруда дифференциалдық

    теңдеулерді қолдану


    Қолдану


    2


    2b, 2c


    ТЖ


    14 мин


    8

    11.4.1.25 Екінші ретті біртекті сызықты дифференциалдық теңдеулерді шешу (ay''+by'+cy=0

    түріндегі ,мұндағы a,b,c -тұрақты шамалар)



    Қолдану



    1



    3a



    ТЖ



    9 мин



    3

    11.4.3.2 Гармоникалық тербелістің

    теңдеуін құру және шешу

    Қолдану

    1

    3b

    ТЖ

    10 мин

    6

    Барлығы:



    7



    45 мин

    25

    25

    Ескерту: * - өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер





    24

    «Алгебра және анализ бастамалары» пәнінен 4-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары


    1. Дифференциалдық теңдеу берілген:

    ?? ?? = ???2?

    Shape2 ??

      1. теңдеудің жалпы шешімін табыңыз.


      1. ? = 0 болғанда ? = 0 болса, теңдеудің дербес шешімін табыңыз. Жауабыңызды ? = ?(?) түрінде жазыңыз.


    [3]



    [2]

    1. Ньютонның салқындау заңы бойынша заттың салқындауы айналадағы ауа мен заттың температурасының айырмасына тура пропорционал.

    Белгілі бір күні ауаның температурасы 300С болды. t минут уақытта заттың температурасы

    Т0С болғандығы белгілі.

    Shape3 (а) Неліктен ?? = −?(? − 30) болатындығын түсіндіріңіз, мұндағы ? – бүтін сан.

    ??

    [3]

      1. Осыдан, ? = ??−?? + 30 болатынын көрсетіңіз, мұндағы А мен k – оң сандар.

    [4]

      1. Зат 800С-ден 600С-ге дейін 10 минутта салқындайтыны белгілі. Оны 800С-ден 350С- ге дейін қанша уақытта салқындатуға болады? Жауабыңызды минутқа дейінгі дәлдікпен жазыңыз.

    [4]

    1. Бөлшектің қозғалыс теңдеуі келесі дифференциалдық теңдеумен берілген:

    ?2?

    Shape4 ??2 = −16?

    мұндағы х бөлшектің t уақытындағы орын ауыстыруы, мұндағы k – тұрақты оң сан.


    (а) қозғалыс теңдеуінің шешімі ? = ????4? + ????4? болатынын көрсетіңіз, мұндағы А

    мен В – тұрақты сандар.

    [3]


    (b) Бастапқыда бөлшек координаталар басында болып және 8 м/с жылдамдығымен қозғалды. ? = ????4? + ????4? шешіміндегі А мен В мәндерін табыңыз.

    [6]

    Shape5 Shape6 Shape7 Shape8 Shape9 Shape10 Shape11 Shape12 Shape13 Shape14 Shape15 Shape16 Shape17 Shape18 Балл қою кестесі


    №

    Жауап

    Балл

    Қосымша ақпарат




    1а

    ?? ??

    =

    ???2? ??

    1



    ?? ?? 1

    ∫ = ??? немесе ∫ = −

    ???2? ?? ??


    1

    Бір жағын дұрыс интегралдағаны үшін

    беріледі

    1

    ?? ? = − + ?

    ??

    1



    1b

    ? = 1

    1


    1

    ? = ????? (− + 1)

    ??

    1




    2a

    ?? – заттың температурасының уақыт өтуіне

    ??

    байланысты өзгеріс қарқыны

    1


    Т − 30 зат пен ауа температурасының айырмашылығы

    1


    k – тура пропорционалдық

    1




    2b

    ??

    = −???

    ? − 30

    1


    ??

    ∫ = ??|? − 30| немесе ∫ −??? = −??

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Исмайлова Акмарал Есиркегеновна
    19 Сәуір 2024
    540
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    4-тоқсан бойынша жиынтық баңғалау 11 cынып ТЖБ алгебра

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    4-тоқсан бойынша жиынтық баңғалау 11 cынып ТЖБ алгебра

    Материал туралы қысқаша түсінік
    4-тоқсан бойынша жиынтық баңғалау 11 cынып ТЖБ алгебра
    Материалдың қысқаша нұсқасы
    1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ

    4-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу


    Ұзақтығы – 45 минут

    Балл саны – 25


    Тапсырма түрлері:

    ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.


    Жиынтық бағалаудың құрылымы


    Берілген нұсқа толық жауапты сұрақтарды қамтитын 7 тапсырмадан тұрады.

    Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Оқушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.


    Берілген тоқсан бойынша жиынтық бағалауда оқушыларға калькулятор қолдануға рұқсат етіледі.










































    23

    4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы






    Бөлім




    Тексерілетін мақсат



    Ойлау дағдыларын ың деңгейі



    Тапсырма саны*



    Тапсырма

    № *



    Тапсырма түрі*



    Орындау уақыты, мин*




    Балл*



    Бөлім бойынша балл









    Дифференциалдық теңдеулер

    11.4.1.22 Дифференциалдық теңдеулер туралы негізгі ұғымдарды

    білу

    Білу және түсіну


    1


    2a


    ТЖ


    4 мин


    3









    25

    11.4.1.23 Дифференциалдық теңдеулердің жалпы және дербес

    шешімдері анықтамаларын білу


    Қолдану


    1


    1b


    ТЖ


    4 мин


    2

    11.4.1.24 Айнымалылары ажыратылатын дифференциалдық

    теңдеулерді шешу


    Қолдану


    1


    1a


    ТЖ


    4 мин


    3

    11.4.3.1 Физикалық есептерді шығаруда дифференциалдық

    теңдеулерді қолдану


    Қолдану


    2


    2b, 2c


    ТЖ


    14 мин


    8

    11.4.1.25 Екінші ретті біртекті сызықты дифференциалдық теңдеулерді шешу (ay''+by'+cy=0

    түріндегі ,мұндағы a,b,c -тұрақты шамалар)



    Қолдану



    1



    3a



    ТЖ



    9 мин



    3

    11.4.3.2 Гармоникалық тербелістің

    теңдеуін құру және шешу

    Қолдану

    1

    3b

    ТЖ

    10 мин

    6

    Барлығы:



    7



    45 мин

    25

    25

    Ескерту: * - өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер





    24

    «Алгебра және анализ бастамалары» пәнінен 4-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары


    1. Дифференциалдық теңдеу берілген:

    ?? ?? = ???2?

    Shape2 ??

      1. теңдеудің жалпы шешімін табыңыз.


      1. ? = 0 болғанда ? = 0 болса, теңдеудің дербес шешімін табыңыз. Жауабыңызды ? = ?(?) түрінде жазыңыз.


    [3]



    [2]

    1. Ньютонның салқындау заңы бойынша заттың салқындауы айналадағы ауа мен заттың температурасының айырмасына тура пропорционал.

    Белгілі бір күні ауаның температурасы 300С болды. t минут уақытта заттың температурасы

    Т0С болғандығы белгілі.

    Shape3 (а) Неліктен ?? = −?(? − 30) болатындығын түсіндіріңіз, мұндағы ? – бүтін сан.

    ??

    [3]

      1. Осыдан, ? = ??−?? + 30 болатынын көрсетіңіз, мұндағы А мен k – оң сандар.

    [4]

      1. Зат 800С-ден 600С-ге дейін 10 минутта салқындайтыны белгілі. Оны 800С-ден 350С- ге дейін қанша уақытта салқындатуға болады? Жауабыңызды минутқа дейінгі дәлдікпен жазыңыз.

    [4]

    1. Бөлшектің қозғалыс теңдеуі келесі дифференциалдық теңдеумен берілген:

    ?2?

    Shape4 ??2 = −16?

    мұндағы х бөлшектің t уақытындағы орын ауыстыруы, мұндағы k – тұрақты оң сан.


    (а) қозғалыс теңдеуінің шешімі ? = ????4? + ????4? болатынын көрсетіңіз, мұндағы А

    мен В – тұрақты сандар.

    [3]


    (b) Бастапқыда бөлшек координаталар басында болып және 8 м/с жылдамдығымен қозғалды. ? = ????4? + ????4? шешіміндегі А мен В мәндерін табыңыз.

    [6]

    Shape5 Shape6 Shape7 Shape8 Shape9 Shape10 Shape11 Shape12 Shape13 Shape14 Shape15 Shape16 Shape17 Shape18 Балл қою кестесі


    №

    Жауап

    Балл

    Қосымша ақпарат




    1а

    ?? ??

    =

    ???2? ??

    1



    ?? ?? 1

    ∫ = ??? немесе ∫ = −

    ???2? ?? ??


    1

    Бір жағын дұрыс интегралдағаны үшін

    беріледі

    1

    ?? ? = − + ?

    ??

    1



    1b

    ? = 1

    1


    1

    ? = ????? (− + 1)

    ??

    1




    2a

    ?? – заттың температурасының уақыт өтуіне

    ??

    байланысты өзгеріс қарқыны

    1


    Т − 30 зат пен ауа температурасының айырмашылығы

    1


    k – тура пропорционалдық

    1




    2b

    ??

    = −???

    ? − 30

    1


    ??

    ∫ = ??|? − 30| немесе ∫ −??? = −??

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Сабақ жоспары 11 сынып
    19.04.2024
    540
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Исмайлова Акмарал Есиркегеновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации