Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
5
мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру ширату
жаттығуларымен өтеді.
Топқа бөлу «Таңдау» әдісімен
жүреді.
-Қазақстанның, әлемдік,
аренадағы, рөлі
сөздерінің бірін таңдап, топқа
бірігіп отырыңдар.
Жаңа оқу материалын
жариялау «Миға шабуыл» әдісі:
- Топқа бөлінгенде берілген
сөздерден сөйлем құрастырып, тақырыпты анықтаңдар. (Қазақстанның
әлемдік аренадағы рөлі)
-
Әлемдік аренадегенді қалай
түсінесіңдер?
-Ендеше бүгінгі
сабақта Қазақстанның әлемдік сахнадағы рөлін
анықтайтын
боламыз.
|
Жаттығу
жасайды.
Топқа
бірігеді.
Сұрақтарға жауап
береді.
|
«Ауызша мадақтау»
әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
|
Қазақстан-ның, әлемдік,
аренадағы,
рөлі
сөздері
|
Жаңа
білім
15
мин
2 мин
Бекіту
18
мин
|
(Ұ)
1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады. Дәптермен жұмыс
болады.
А) Сөздік
жұмысы.
Сыртқы саясат, басымдылық,
ядролық қару.
Ә) Глобуспен
жұмыс.
- Қазақстанның Еуразия
құрлығындағы орнын анықтаңдар.
-Қазақстанның географиялық
жағынан орналасуының артықшылығы неде деп
ойлайсыңдар?
Ә) Картамен
жұмыс.
«Азия елдерінің саяси
картасына» қарап, Қазақстанның қандай мемлекеттермен шектесетінін
анықтаңдар.
Б) Сызбамен
жұмыс.
-«Қазақстанның сыртқы
саясаттағы басымдығы» шеңберінде әлемдегі елдер
белгіленген.
-Қазақстан ең алдымен қай
елмен байланыс орнатты? Себебін түсіндіріңдер. -Өз пікірлеріңді
дәлелдеу үшін әлемнің саяси картасын
пайдаланыңдар.
-Теледидардан берілген
жаңалықтардан еліміздің өзге мемлекеттермен арасындағы достық
қатынастары жайлы не білдіңдер? Мысалдар
келтіріңдер.
Саралаудың
«Дереккөз» тәсілі жүзеге
асады.
Кейбір
оқушыға:
-
Мемлекеттің өзге мемлекеттер
арасында танымал болуының себептері туралы
әңгімеле.
Сергіту сәтінде «Көңілді
күн» әнін айтып билету.
(Т) 2-тапсырма «Ойлан,
жұптас, талқыла» әдісі.
А)
Мәтінмен
жұмыс.
-Мәтінді оқып
танысыңдар.
Ә)
Талқылау.
-«ЕХРО-2017» көрмесіне кімдер
барды? Көрмеден алған әсерлеріңді айтып
беріңдер.
Б) Жұптық
жұмыс.
-Қазақстанның әлемдік
аренадағы рөлінің арта бастағанына мысал
келтіріңдер.
-«Менің Қазақстаным әлемдік
аренада» кластерін құрастырыңдар.
-Еліміздің
бейбітшілік саясатын сипаттайтын символ
құрастырыңдар.
|
Суретпен
жұмыс жасайды.
Мәтінді
оқиды.
Билеп
сергиді.
Сұрақтарға жауап
беріп, тапсырма орындайды.
|
Дескриптор:
-
Сөздікті
жазып, жаттап алады-1балл.
-
- Глобустан Қазақстанның
Еуразия құрлығындағы орнын анықтайды-1
балл
- Қазақстанның географиялық
жағынан орналасуының артықшылығын
әңгімелейді-1балл.
Қазақстанның қандай
мемлекеттермен шектесетінін
анықтайды-1балл.
Қазақстан ең алдымен қай елмен
байланыс орнатқанын анықтап, себебін
түсіндіреді-1балл.
Еліміздің өзге мемлекеттермен
арасындағы достық қатынастары жайлы
әңгімелейді-1балл.
Дескриптор:
-
-«ЕХРО-2017» көрмесінен алған
әсері жайлы әңгімелейді-1балл.
Қазақстанның әлемдік аренадағы
рөлінің арта бастағанына мысал
келтіреді-1балл.
«Менің Қазақстаным әлемдік
аренада» кластерін құрастырады -1балл.
Еліміздің
бейбітшілік саясатын сипаттайтын символ
құрастырады-1балл.
|
Дүниетануоқулығы 4-сынып
2019ж,
дәптер
|