Сабақ басы
(10 мин)
|
ҚАУІПСІЗДІК
САБАҒЫ
№ 27 САБАҚ. «ТАМАҚПЕН ЭКСПЕРИМЕНТ ЖАСАУДЫҢ
ҚАУІПТІЛІГІ»
Денсаулықтың
қадірін Саулық – байлық
негізі.
Тазалық –
саулық негізі Ауырғанда
білерсің.
Көзің ауырса
қолыңды тый Ауырмайтын жол
ізде.
Ауырып ем
іздегенше Ішің ауырса, аузыңды
тый.
- Балалар,
біздің бүгінгі сабағымызда не туралы
айтылады?
- Денсаулық
және оны сақтау
туралы.
3. Білімді
өзектендіру. Өткенді
қайталау
«Пайдалы және онша пайдалы емес тағамдар»
ойыны
- Мен тағам
түрін атаймын, егер ол пайдалы болса, шапалақтаймыз, ал пайдалы
болмаса, жұдырығымызды
түйеміз.
Қолданылатын
сөздер: алма, торт, қияр, балық, тәтті, сәбіз, ірімшік, зефир,
чупа-чупс, мармелад, сыр, бұрыш, сүт, бал. Әңгіме не туралы
болады?
4.Сабақтың
негізгі бөлімі Тақтадан не көріп
тұрсыздар?
- Иә, бұл
тамақтандыру фирмаларының логотиптері. Сіздер олар туралы
білесіздер ме, олардың өнімдерін жеп көрдіңіздер ме? Ұнай ма?
Оларды қандай тағам түріне жатқызуға болады? (пайдалы, не зиянды
тағам).
- Кімнің
телефонында бұл қосымша
жүктелмеген?
- Бұл
қосымша туралы білетіндеріңізді айтып беріңіздер (балалардың
жауабы).
- TikTok –
бұл қолданушыларға кез келген тақырыпқа арналған 15 секундтық
бейнероликтерді дайындауға және жариялауға мүмкіндік
береді.
«TikTok»
әлеуметтік желісінде балалар челлендждерді іздейді, ал олар қауіпті
болуы мүмкін.
-
Челлендждер әртүрлі болады: қауіпті, зиянсыз, ал кейде
пайдалы.
- Қаралған
бейнеролик қай топқа
жатады?
- Енді олар
қандай қауіп төндіретінін
талқылайық.
5.
Бекіту.
-Естеріңізде
болсын, адам денсаулығы бәрінен маңызды. Өзіңді және денсаулығыңды
сақта!
6.
Қорытынды.
Рефлексия.
Сұрақтарға
жауап
беріңіздер:
- Мен бүгін
досыма қандай кеңес
беремін?
|
|
Пайдалы
сілтемелер:
https://youtu.be/jYGQOcCA2JM?si=sVmJrYSo6iKba6mg
https://youtu.be/FgLou94O9RQ?si=gAgjLQwPYw65mIfI
|
Ортасы
(30 мин)
|
Бүгін мейрам, бізге үлкен
мереке,
Тойлайықшы кітабыңды жыр
ете.
Әрі ақылшың – рухани
қазынаң,
Құнды байлық баға жетпес бұл өте - деп ақын
жырлағандай әдеби кітаптар мен оқулықтар сендерге білім көзі,
рухани қазына. Кітап – біздің рухани құндылығымыз, теңдессіз
байлығымыз, өткен замандардың тұңғиық тереңінен сыр шертетін
тарихты да, әдебиетті де, басқа ғылым кереметтері де, талай
оқиғалардың куәсі, талай жаңалықтардың көзі – осы кітаптар. Рухани
білімнің, мәдениеттің ауадай қажеттілігі, маңыздылығы ешқашан мәнін
жойған емес.
Мұғалім «Кітап – сарқылмас бұлақ» мәтінін оқып
береді.
Оқушылар мәтінді түсініп
оқиды.
Мәтін.
Кітап – біздің ең жақын досымыз. Ол бізге
көптеген қызықты оқиғаларды айтып береді, жаңа нәрселерді үйретеді.
Кітаптан біз ертегілерді, өлеңдерді, ғалымдардың ашқан жаңалықтарын
оқимыз.
Кітап – білімнің бұлағы. Су болмаса, ағаштар
мен гүлдер өспейді. Ал кітап болмаса, адам білімсіз қалады. Кітап
арқылы біз әртүрлі елдер мен халықтар туралы білеміз, үлкендердің
ақылын тыңдаймыз.
Кітапты таза, ұқыпты ұстау керек. Кітапты
жыртпай, шимайламай, мұқият оқып, сөреге ұқыпты қою – әр оқушының
міндеті.
Кітап – сарқылмас бұлақ. Неғұрлым көп оқысақ,
соғұрлым ақылды, білімді
боламыз!
Мәтін бойынша сұрақтар
қою:
Кітап бізге қандай пайда
әкеледі?
Кітаптан қандай мәліметтерді оқи
аламыз?
Неліктен кітапты білімнің бұлағы деп
атайды?
Егер су болмаса, не
болады?
Бұл ой кітаппен қалай
байланысты?
Кітап арқылы біз не туралы
білеміз?
Кітапты қалай ұстау
керек?
Кітапты таза, ұқыпты ұстау не үшін
маңызды?
«Кітап – сарқылмас бұлақ» деген сөздің
мағынасын қалай
түсінесің?
Сен қандай кітаптарды оқығанды
ұнатасың?
Кітап оқудың адам өміріндегі маңызы
қандай?
-Кітап туралы білетін өлеңдерін оқушар
оқиды.
Топтық жұмыс: «Кітап – досымыз» постер
жасау.
Оқушылар өз жұмыстарын
таныстырады.
Сабақтан алған әсерлерімен
бөлісу.
Жол-көлік оқиғалары (ЖКО) балалар үшін үлкен
қауіп төндіреді. Балалардың жарақаттануының негізгі себептері мен
олардың түрлерін білу арқылы қауіпсіздікті қамтамасыз етуге
болады.
1. Балалар жарақаттарының негізгі
түрлері
ЖКО кезінде балалар әртүрлі жарақат алуы
мүмкін. Ең жиі кездесетін
жарақаттар:
Бас жарақаттары – дулыға кимеген
велосипедшілер мен жаяу жүргіншілерде
кездеседі.
Сынулар мен шығып кетулер – көлік
соқтығысқанда немесе құлаған кезде пайда
болады.
Ішкі жарақаттар – қауіпсіздік белдігін
тақпаған балаларда жиі
кездеседі.
Кесу және жаралану – әйнек немесе көлік
бөлшектерінен зақымдану нәтижесінде пайда
болады.
2. ЖКО
себептері
Балалар жолда жарақат алуының негізгі
себептері мыналар:
Жол қозғалысы ережелерін білмеу немесе
сақтамау
Жолды белгіленбеген жерден кесіп
өту
Қызыл шамда жүгіру немесе велосипедпен
өту
Көліктің алдынан немесе артынан кенеттен
жүгіріп шығу
Көлік жүргізушілерінің
жауапсыздығы
Жылдамдықты
асыру
Жаяу жүргіншілерге жол
бермеу
Мас күйінде көлік
жүргізу
Велосипед және самокат қолдану кезіндегі
қауіпсіздікті
сақтамау
Қорғаныш құралдарын кимеу (шлем, тізеқап,
шынтаққап)
Жолда қауіпті маневр
жасау
Автокөлікпен қатар
жүру
Ата-аналардың
немқұрайлылығы
Балаларды көлік ішінде арнайы орындығысыз алып
жүру
Қауіпті жерлерде ойнауға рұқсат
беру
3. ЖКО алдын алу
шаралары
Балаларға жол қозғалысы ережелерін
үйрету
Қорғаныш құралдарын міндетті түрде
пайдалану
Қауіпсіздік белдігін таққанын
қадағалау
Жүргізушілердің жаяу жүргіншілерге мұқият
болуын талап ету
|
Оқушылар
оқиды,
тыңдайды
-оқышылар
сұрақтарға жауап
береді.
1-оқушы:
Адамның досы – кітап, өмір
кілті,
Тең келмес
оған жиған дүние
мүлкі.
Ақылшы,
жанға серік жол
бастаушы,
Асыл ой,
қазынасы, өмір
көркі.
2-оқушы:
Тұрады басын құрап әріп
неден,
Басталған
білім басы
әліппеден.
Қарасаң
шалқар теңіз, түпсіз
мұхит,
Оқысаң кітап
сырын алып
неден.
3-оқушы:
Кітапты оқымайды
сыйламаған,
Білімге
жанын жанып
қинамаған.
Өсірген
кімнің болсын ой -
өрісін,
Сол кітап
бек ақылшы күнде
маған.
4-оқушы:
Түлекті тәрбиелер кітап –
мектеп,
Өседі сол
кітаптан бұлақ
көктеп.
Молайтып
ақылыңды сан
еселеп,
Береді білім
нәрін кітап
көктеп.
5-оқушы:
Кітаптар - бейне
жапырақ,
Жырлайтын
сырын
өмірдің.
Оқисың кейде
жаттап
ап,
Көтеріп
күйін
көңілдің.
6-оқушы:
Айдың шалқар кейде
бір,
Кітапты
тұнған көл
дерсің.
Ауадай қажет
бейне
бір,
Татпасаң
нәрін
шөлдерсің
|
|