Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / 5-класқа арналған қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен күнтізбелік-тақырыптық жоспар
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
5-класқа арналған қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Материал туралы қысқаша түсінік
Оқыту мақсаттары арқылы мұғалімдер сөйлеу қызметінің төрт дағдысын(тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым) қалыптастырады, сонымен қатар, оқушылардың жетістігін бағалайды және оқытудың келесі кезеңі туралы ақпарат береді жәнеолардың жүйесі бірізді, оңайдан қиынға қарай, шиыршық принципі сақталып жасалған.
Оқыту пәнінің мазмұнын 5 бөлім құрайды: 1) тыңдалым; 2) айтылым; 3) оқылым; 4) жазылым. 5) сөйлеу нормасын сақтау.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Түсінік хат«Қазақ тілі мен әдебиеті» Оқыту орыс тіліндегі мектептерде «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнін оқыту кіріктірілген білім беру бағдарламасы бойынша іске асырылады.Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген. 5,7-сыныптарда оқу процесі Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 23 қарашадағы №668 бұйрығымен бекітілген «Негізгі орта білім беру деңгейінің 5,7 сыныптарына арналған «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасымен (оқыту орыс тілінде) жүзеге асырылады. Ұзақ мерзімді жоспар оқу бағдарламасының құрамына енгізілді және ұзақ мерзімді жоспарда әр сынып бойынша қамтылатын шығармалар, сағат саны, оқу мақсаттары нақты көрсетілген. «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі: 1) 5-сынып – аптасына 5 сағат, оқу жылында – 170 сағат; 2) 7-сынып – аптасына 5 сағат, оқу жылында – 170 сағат; Оқыту мақсаттары арқылы мұғалімдер сөйлеу қызметінің төрт дағдысын(тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым) қалыптастырады, сонымен қатар, оқушылардың жетістігін бағалайды және оқытудың келесі кезеңі туралы ақпарат береді жәнеолардың жүйесі бірізді, оңайдан қиынға қарай, шиыршық принципі сақталып жасалған. Оқыту пәнінің мазмұнын 5 бөлім құрайды: 1) тыңдалым; 2) айтылым; 3) оқылым; 4) жазылым. 5) сөйлеу нормасын сақтау.
5-сыныпБарлығы: 170 сағат
Сабақ
Тақырыптар
Сабақ тақырыптары
Оқу мақсаттары
Сағат саны
Өткізілетін күні
Ескерту
1 тоқсан 40 сағат
1
Отбасындағыдәстүрлерменмерекелер
Қазақ отбасының дәстүрлері
5.Т1 Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау.5.А2 Қазақша амандасу мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану.5.01 Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау5.Ж2 Эссе қурылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу.5.ТБ1.1 Мәтіндерден жалпы және жалқы есімдерді ажырата білу, жалғау түрлерін дұрыс жалғау.
1
04.09
2
Атам төрде отырады
1
05.09
3-4
Табалдырықты баспа!
2
06.09
07.09
5
Отбасындағы дәстүрлер
1
08.09
6
Отбасындағы мерекелер
1
11.09
7-8
«Тоқта, ботам! Атаң келеді артыңда..»
2
12.09
13.09
9-10
Атам бата береді
2
14.09
15.09
11-12
Әкеліңіз, көмектесейін!
2
18.09
19.09
13-14
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?
2
20.09
21.09
15-16
Мектеп өмірі. Әдепті бала – арлы бала
Менің мектебім
5.Т2 Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмүнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау.5.АЗ Ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту.5.05 Қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу.5.Ж4 Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау.ТБ1.2 Лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану.
2
22.09
26.09
17-18
Қазақ тілі мен әдебиеті кабинеті екінші қабатта
2
27.09
28.09
19-20
Сүйікті жазушы. Бердібек Соқпақбаев
2
29.09
29.09
21-22
Жанар – ақылды қыз
2
03.10
04.10
23-24
Қожа – әдепті бала
2
05.10
06.10
25-26
Қожа мектепте
2
06.10
27-28
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?Бөлім бойынша жиынтық бағалау
5.ТЗ.Күнделіктітұрмыстықтақырыптарғабайланыстыжаңасөздерментірексөздердіңмағынасынтүсіну.5.А5. Берілгенсұрақтыдұрыстүсініп, лайықтыжауапберу, шағындиалогкеқатысу.5.О3.Фольклордың және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау. 5.Ж1 Ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама, хабарландыру, хат жазу.5.ТБ2 Ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама, хабарландыру, хат жазу.
2
12.10
13.10
31-32
Қызғалдақтысақтайық!
2
17.10
18.10
33-34
Қасқыр мен тиін
2
18.10
19.10
35-36
«Қазақстан барысы» (мультфильм негізінде)
2
20.1020.10
37-38
Түлкі мен қырғауылБөлім бойынша жиынтық бағалау
2
24.10
25.10
39
Тауда мекендейтін аң-құстар
1
26.10
40
Тоқсандық жиынтық бағалау. Тауда мекендейтін аң-құстар
1
27.10
2 тоқсан 40 сағат
41
Мен не үйрендім?
1
07.11
42-43
Көшпелілер туралы түсінік
2
08.11
09.11
44-45
Ежелгі көшпелілер мәдениеті
Көшпелілер – жауынгер халық
5.Т2 Т2 Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау.5.А1 Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу.5.АЗ Ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту.5.О2А1. Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді, олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу. 5.Ж1. Ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама, хабарландыру, хат жазу.5.ТБ1.4 Жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану.
2
10.11
10.11
46-47
Тұмартуралы аңыз
2
14.11
15.11
48-49
Аңыз патшайым
2
16.11
17.11
50-51
Алтын адам
2
17.11
21.11
52-53
Нәтиже сабақ.
1
22.11
54-55
Мен не үйрендім?Бөлім бойынша жиынтық бағалау
1
23.11
05.12
56-57
Су – тіршіліккөзі
Сусыз өмір жоқ
5.Т1 Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау.5.Т5 Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау.5.А4 Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау.5.А6 Тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау5.О6 Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру.5.Ж2 Эссе құрылымын сақтай отырып, адамды,табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу. 5.Ж4 Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау.5.ТБ1.3 Сан есім (бірліктер, ондықтар, жүз, мың) атауларын білу, орынды қолдану.
2
24.11
24.11
58-59
Судың маңызы
2
28.11
29.11
60-61
Судың пайдасы
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады