Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
5-класқа арналған қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түсінік хат
«Қазақ тілі мен әдебиеті» Оқыту орыс тіліндегі мектептерде «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнін оқыту кіріктірілген білім беру бағдарламасы бойынша іске асырылады.Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген. 5,7-сыныптарда оқу процесі Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 23 қарашадағы №668 бұйрығымен бекітілген «Негізгі орта білім беру деңгейінің 5,7 сыныптарына арналған «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасымен (оқыту орыс тілінде) жүзеге асырылады. Ұзақ мерзімді жоспар оқу бағдарламасының құрамына енгізілді және ұзақ мерзімді жоспарда әр сынып бойынша қамтылатын шығармалар, сағат саны, оқу мақсаттары нақты көрсетілген. «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі:
1) 5-сынып – аптасына 5 сағат, оқу жылында – 170 сағат;
2) 7-сынып – аптасына 5 сағат, оқу жылында – 170 сағат;
Оқыту мақсаттары арқылы мұғалімдер сөйлеу қызметінің төрт дағдысын(тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым) қалыптастырады, сонымен қатар, оқушылардың жетістігін бағалайды және оқытудың келесі кезеңі туралы ақпарат береді жәнеолардың жүйесі бірізді, оңайдан қиынға қарай, шиыршық принципі сақталып жасалған.
Оқыту пәнінің мазмұнын 5 бөлім құрайды: 1) тыңдалым; 2) айтылым; 3) оқылым; 4) жазылым. 5) сөйлеу нормасын сақтау.
5-сынып
Барлығы: 170 сағат
Сабақ |
Тақырыптар |
Сабақ тақырыптары |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Өткізілетін күні |
Ескерту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 тоқсан 40 сағат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
1 |
Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелер |
Қазақ отбасының дәстүрлері |
5.Т1 Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау. 5.А2 Қазақша амандасу мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану. 5.01 Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау 5.Ж2 Эссе қурылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу. 5.ТБ1.1 Мәтіндерден жалпы және жалқы есімдерді ажырата білу, жалғау түрлерін дұрыс жалғау. |
1 |
04.09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
2 |
Атам төрде отырады |
1 |
05.09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
3-4 |
Табалдырықты баспа! |
2 |
06.09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
07.09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
5 |
Отбасындағы дәстүрлер |
1 |
08.09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
6 |
Отбасындағы мерекелер |
1 |
11.09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
7-8 |
«Тоқта, ботам! Атаң келеді артыңда..» |
2 |
12.09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
13.09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
9-10 |
Атам бата береді |
2 |
14.09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
15.09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
11-12 |
Әкеліңіз, көмектесейін! |
2 |
18.09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
19.09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
13-14 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
2 |
20.09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
21.09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
15-16 |
Мектеп өмірі. Әдепті бала – арлы бала |
Менің мектебім |
5.Т2 Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмүнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау. 5.АЗ Ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту. 5.05 Қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу. 5.Ж4 Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау. ТБ1.2 Лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану. |
2 |
22.09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26.09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
17-18 |
Қазақ тілі мен әдебиеті кабинеті екінші қабатта |
2 |
27.09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
28.09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
19-20 |
Сүйікті жазушы. Бердібек Соқпақбаев |
2 |
29.09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
29.09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
21-22 |
Жанар – ақылды қыз |
2 |
03.10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
04.10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
23-24 |
Қожа – әдепті бала |
2 |
05.10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
06.10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
25-26 |
Қожа мектепте |
2 |
06.10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
27-28 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? Бөлім бойынша жиынтық бағалау |
2 |
10.10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
11.10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
29-30 |
Қазақстандағы жан жануарлар мен өсімдіктер әлемі. Жан-жануарлар туралы ертегілер, жұмбақтар |
Қызыл кітап |
5.ТЗ.Күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну. 5.А5. Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу. 5.О3.Фольклордың және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау. 5.Ж1 Ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама, хабарландыру, хат жазу. 5.ТБ2 Ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама, хабарландыру, хат жазу. |
2 |
12.10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13.10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
31-32 |
Қызғалдақты сақтайық! |
2 |
17.10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
18.10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
33-34 |
Қасқыр мен тиін |
2 |
18.10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
19.10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
35-36 |
«Қазақстан барысы» (мультфильм негізінде) |
2 |
20.10 20.10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
37-38 |
Түлкі мен қырғауыл Бөлім бойынша жиынтық бағалау |
2 |
24.10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
25.10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
39 |
Тауда мекендейтін аң-құстар
|
1 |
26.10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
40 |
Тоқсандық жиынтық бағалау. Тауда мекендейтін аң-құстар |
1 |
27.10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
2 тоқсан 40 сағат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
41 |
Мен не үйрендім?
|
1 |
07.11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
42-43 |
Көшпелілер туралы түсінік |
2 |
08.11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
09.11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
44-45 |
Ежелгі көшпелілер мәдениеті |
Көшпелілер – жауынгер халық |
5.Т2 Т2 Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау. 5.А1 Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу. 5.АЗ Ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту. 5.О2А1. Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді, олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу. 5.Ж1. Ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама, хабарландыру, хат жазу. 5.ТБ1.4 Жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану . |
2 |
10.11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10.11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
46-47 |
Тұмар туралы аңыз |
2 |
14.11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
15.11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
48-49 |
Аңыз патшайым |
2 |
16.11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
17.11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
50-51 |
Алтын адам |
2 |
17.11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
21.11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
52-53 |
Нәтиже сабақ. |
1 |
22.11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
54-55 |
Мен не үйрендім? Бөлім бойынша жиынтық бағалау |
1 |
23.11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
05.12 |
|
|
|
|
|||||||
56-57 |
Су – тіршілік көзі |
Сусыз өмір жоқ |
5.Т1 Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау. 5.Т5 Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау. 5.А4 Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау. 5.А6 Тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау 5.О6 Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру. 5.Ж2 Эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу. 5.Ж4 Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау. 5.ТБ1.3 Сан есім (бірліктер, ондықтар, жүз, мың) атауларын білу, орынды қолдану. |
2 |
24.11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24.11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
58-59 |
Судың маңызы |
2 |
28.11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
29.11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
60-61 |
Судың пайдасы |
2 |
30.11 |
1-желтоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
04.12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
62-63 |
Қазақстан көлдері |
2 |
05.12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
05.12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
64-65 |
Сырда туған сырдың ұлы |
2 |
06.12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
07.12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
66-67 |
Сырдың сұлу өзені |
2 |
08.12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
08.12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
68-69 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? Бөлім бойынша жиынтық бағалау |
2
|
12.12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
13.12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Жиынтық бақылау |
|
|
28.12 |
|||||||||||
70-71 |
Әлемдегі ірі кітапханалар |
Кітап – бағалы сыйлық
|
5.Т4 Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну. 5.А5 А5. Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу. 5.О3 Фольклордың және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау. 5.Ж5 Жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану. 5.ТБ1.5 Болымды, болымсыз етістіктерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
2 |
14.12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14.12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
72-73 74 |
Ұлттық кітапхана Тоқсандық жиынтық бағалау |
2 1 |
19.12 (қыс.н) |
Әр мектеп координаторының жоспары бойынша өзгертілуі мүмкін |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
20.12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
21.12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
75-76 |
Ірі кітапханалар |
2 |
22.12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
25.12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
77-78 |
Абай. Ғылым таппай мақтанба |
2 |
26.12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
27.12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
79-80 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? Бөлім бойынша жиынтық бағалау |
2 |
28.12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
08.01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
3 тоқсан 50 сағат |
|
|
|
|
19.01 |
|
|
|
|
|||||||
81-82 |
Денсаулық – зор байлық |
Дәрігердің қабылдауында |
5.Т4 Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну. 5.А4 Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау. 5.О1 Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау. 5.Ж2 Эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу. 5.ТБ1.5 Мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
2 |
09.01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10.01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
83-84 |
Дәрумендер – денсаулық кепілі |
2 |
11.01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
12.01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
85-86 |
Ең үлкен байлық |
2 |
15.01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
16.01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
87-88 |
Ас – адамның арқауы |
2 |
17.01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
18.01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
89-90 |
Фастфудтың зияны |
2 |
19.01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
22.01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
91-92 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? Бөлім бойынша жиынтық бағалау |
2
|
23.01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
24.01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
09.02 |
|
|
|
|
|||||||
93-94 |
Менің тәуелсіз Қазақстаным |
Тәуелсіз елім – Қазақстаным |
5.Т2 Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау. 5.А1 Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу. 5.А2 Қазақша амандасу мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану. 5.05 Қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу. 5.Ж1 Ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама, хабарландыру, хат жазу. 5.ТБ1.2 Лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану. |
2 |
25.01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26.01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
95-96 |
Тәуелсіздік нышандары |
2 |
29.01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
30.01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
31.01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
97-98 |
Тәуелсіздік символы – ұлттық теңге |
2 |
01.02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
02.02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
99-100 |
Тәуелсіз елдің Астанасы |
2 |
05.02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
06.02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
101-102 |
«Алтын қалам» әдеби сыйлығының жеңімпазы |
2 |
07.02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
08.02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
103-104 |
Уа, еркіндік! Сенсің менің ең ғажайып өлеңім |
2 |
09.02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
12.02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
105-106 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? Бөлім бойынша жиынтық бағалау |
2 |
13.02 14.02
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
107-108 |
Аспан әлемінің құпиялары |
Аспан әлемі |
5.Т1 Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау. 5.ТЗ Күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну. 5.АЗ Ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту. 5.О6 Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру. 5.ЖЗ Жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу. 5.ТБ2 Лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін, сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану. |
2 |
15.02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16.02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
109-110 |
Аспан әлемін зерттеген ұлы көшпенділер |
2 |
19.02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
20.02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
111-112 |
Шоқжұлдыздар |
2 |
21.02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
22.02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
113-114 |
Жұлдызды аспанның құпиясы |
2 |
23.02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
26.02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
115-116 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? Бөлім бойынша жиынтық бағалау |
2 |
27.02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
28.02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
117-118 |
Компьютердің тілін табу – өнер |
Компьютер қалай пайда болды? |
5.Т5 Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау. 5.Т6 Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру. 5.А6 Тірек сөздерді дұрыс қолданып, иллюстрацияларды сипаттау 5. ОМәтіндердің тақырыбын, мазмұндық құрылымын салыстыру. 5.Ж4 Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау. 5.ТБ1.7 Ыңғайластық қатынасты білдіретін және қарсылықтық қатынасты білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
2 |
01.03 |
|
|
|
|
|
02.03 |
|
|
|
|
||||||
119-120 |
«Өнер-білім бар жұрттар....» |
2 |
05.03 |
|
|
|
|
|
||
06.03 |
|
|
|
|
||||||
121-122 |
Менің электронды поштам |
2 |
07.03 07.03 |
8-наурыз
|
|
|
|
|
||
123-124 125 |
Көзінді қорға! ТОҚСАНДЫҚЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ |
2 1 |
09.03 12.03 13.03 |
|
|
|
|
|
||
126-127 |
Компьютердің пайдасы мен зияны |
2 |
14.03 15.03 |
|
|
|
|
|
||
128 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? Бөлім бойынша жиынтық бағалау |
1
|
16.03 |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||||
129-130 |
Қазақстандағы ұлттар достастығы |
Бірлігі жарасқан ел 4 тоқсан 40 сағат |
5.Т2 Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау. 5.АЗ Ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту. 5.А5 Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу. 5.02 Хат, хабарлама, жарнама мазмұнын түсіну, стильдік ерекшелігін анықтау. 5.06 Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру. 5.Ж2 Эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу. 5.Ж4 Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау. 5.ТБ1.5 Болымды, болымсыз етістіктерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
2 |
19.03 |
|
|
|
|
|
20.03 |
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
||||||
131-132 |
Маған қазақ әндері ұнайды |
2 |
03.04 |
|
|
|
|
|
||
04.04 |
|
|
|
|
||||||
134-135 |
Халықтар достығы туралы шығарма |
2 |
05.04 |
|
|
|
|
|
||
06.04 |
|
|
|
|
||||||
136-137 |
Бір атаның баласы |
2 |
09.04 10.04 |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||||||
138-139 |
Адамзаттың бәрін сүй, бауырым, деп... |
2 |
11.04 |
|
|
|
|
|
||
12.04 |
|
|
|
|
||||||
140-141 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? Бөлім бойынша жиынтық бағалау |
2 |
13.04 |
|
|
|
|
|
||
|
16.04 |
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
142-143 |
Ұлы дала табиғаты |
«Алтынемел» ұлттық саябағында |
5.Т1 Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау 5.А1 Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу. 5.А6 Тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау 5.О3 Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау. 5.О5 Қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу. 5.Ж1 Ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама, хабарландыру, хат жазу. 5.ЖЗ Жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу. 5.ТБ1.5 Болымды, болымсыз етістіктерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
2 |
17.04 |
|
|
|
|
|
18.04 |
|
|
|
|
||||||
144-145 |
«Әнші құмдар» |
2 |
19.04 |
|
|
|
|
|
||
20.04 |
|
|
|
|
||||||
146-147- |
Шайтанкөл — ғажайып құбылыс |
2 |
23.04 |
|
|
|
|
|
||
24.04 |
|
|
|
|
||||||
148-149 |
Аралдағы жұмбақ символдар |
2 |
25.04 |
|
|
|
|
|
||
26.04 |
|
|
|
|
||||||
150-151 |
Ақсу-Жабағылы қорығы |
2 |
27.04 |
|
|
|
|
|
||
30.04 |
|
|
|
|
||||||
152-153 |
Қ.Мырза-Әли. Табиғат – жаратылыс пернесі |
2 |
30.04 |
|
|
|
|
|
||
02.05 |
|
|
|
|
||||||
154-155 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? Бөлім бойынша жиынтық бағалау |
2 |
03.05 04.05 |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
||||||||
156-157 |
Ер есімі – ел есінде Ғ.Мүсірепов. «Қазақ солдаты» романы (үзінді) |
Ер есімі – ел есінде |
5.ТЗ Күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну. 5.Т6 Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру. 5.А2 Қазақша амандасу мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану. 5.О1 Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау. 5.О6 Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде ғөтерілген мәселеге өз көқарасын білдіру. 5.Ж5 Жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану. 5.ТБ1.4 Жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану. |
2 |
07.05 |
|
|
|
|
|
08.05 |
|
|
|
|
||||||
158-159 |
Қазақ солдаты – соғыс туралы көркем шығарма |
2 |
08.05 |
|
|
|
|
|
||
10.05 |
|
|
|
|
||||||
160-161 |
Көрнекті жазушы |
2 |
11.05 |
|
|
|
|
|
||
14.05 |
|
|
|
|
||||||
162-163 |
Бала Қайроштың қалаға кетуі |
2 |
15.05 |
|
|
|
|
|
||
16.05
|
|
|
|
|
||||||
164-165 |
Жаңа достар |
2 |
17.05 |
|
|
|
|
|
||
18.05 |
|
|
|
|
||||||
166-167 |
Батырдың балалық шағы |
2 |
21.05 |
|
|
|
|
|
||
22.05 |
|
|
|
|
||||||
168-169 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
2 |
23.05 |
|
|
|
|
|
||
24.05 |
|
|
|
|
||||||
170 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
1 |
24.05(Қыс.н) |
Әр мектеп координаторының жоспары бойынша өзгертілуі мүмкін |
|
|
|
|