Материалдар / 5-класқа арналған қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен күнтізбелік-тақырыптық жоспар

5-класқа арналған қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен күнтізбелік-тақырыптық жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқыту мақсаттары арқылы мұғалімдер сөйлеу қызметінің төрт дағдысын(тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым) қалыптастырады, сонымен қатар, оқушылардың жетістігін бағалайды және оқытудың келесі кезеңі туралы ақпарат береді жәнеолардың жүйесі бірізді, оңайдан қиынға қарай, шиыршық принципі сақталып жасалған. Оқыту пәнінің мазмұнын 5 бөлім құрайды: 1) тыңдалым; 2) айтылым; 3) оқылым; 4) жазылым. 5) сөйлеу нормасын сақтау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
8815
55 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Түсінік хат«Қазақ тілі мен әдебиеті» Оқыту орыс тіліндегі мектептерде «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнін оқыту кіріктірілген білім беру бағдарламасы бойынша іске асырылады.Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген. 5,7-сыныптарда оқу процесі Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 23 қарашадағы №668 бұйрығымен бекітілген «Негізгі орта білім беру деңгейінің 5,7 сыныптарына арналған «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасымен (оқыту орыс тілінде) жүзеге асырылады. Ұзақ мерзімді жоспар оқу бағдарламасының құрамына енгізілді және ұзақ мерзімді жоспарда әр сынып бойынша қамтылатын шығармалар, сағат саны, оқу мақсаттары нақты көрсетілген. «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі: 1) 5-сынып – аптасына 5 сағат, оқу жылында – 170 сағат; 2) 7-сынып – аптасына 5 сағат, оқу жылында – 170 сағат; Оқыту мақсаттары арқылы мұғалімдер сөйлеу қызметінің төрт дағдысын(тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым) қалыптастырады, сонымен қатар, оқушылардың жетістігін бағалайды және оқытудың келесі кезеңі туралы ақпарат береді жәнеолардың жүйесі бірізді, оңайдан қиынға қарай, шиыршық принципі сақталып жасалған. Оқыту пәнінің мазмұнын 5 бөлім құрайды: 1) тыңдалым; 2) айтылым; 3) оқылым; 4) жазылым. 5) сөйлеу нормасын сақтау.













5-сыныпБарлығы: 170 сағат
СабақТақырыптарСабақ тақырыптарыОқу мақсаттарыСағат саныӨткізілетін күні Ескерту
1 тоқсан 40 сағат
1Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелерҚазақ отбасының дәстүрлері5.Т1 Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау.5.А2 Қазақша амандасу мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану.5.01 Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау5.Ж2 Эссе қурылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу.5.ТБ1.1 Мәтіндерден жалпы және жалқы есімдерді ажырата білу, жалғау түрлерін дұрыс жалғау.104.09















2

Атам төрде отырады

105.09















3-4

Табалдырықты баспа!

206.09











07.09

5

Отбасындағы дәстүрлер

108.09

6

Отбасындағы мерекелер

111.09

7-8

«Тоқта, ботам! Атаң келеді артыңда..»

212.09











13.09

9-10

Атам бата береді

214.09











15.09

11-12

Әкеліңіз, көмектесейін!

218.09











19.09

13-14

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?



220.09











21.09





15-16Мектеп өмірі. Әдепті бала – арлы балаМенің мектебім5.Т2 Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмүнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау.5.АЗ Ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту.5.05 Қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу.5.Ж4 Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау.ТБ1.2 Лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану.222.09











26.09

17-18

Қазақ тілі мен әдебиеті кабинеті екінші қабатта

227.09











28.09

19-20

Сүйікті жазушы. Бердібек Соқпақбаев

229.09











29.09

21-22

Жанар – ақылды қыз

203.10











04.10

23-24

Қожа – әдепті бала

205.10











06.10

25-26

Қожа мектепте

206.10

27-28

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?Бөлім бойынша жиынтық бағалау

210.10











11.10



29-30Қазақстандағы жан жануарлар мен өсімдіктер әлемі. Жан-жануарлар туралы ертегілер, жұмбақтарҚызыл кітап5.ТЗ.Күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну.5.А5. Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу.5.О3.Фольклордың және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау. 5.Ж1 Ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама, хабарландыру, хат жазу.5.ТБ2 Ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама, хабарландыру, хат жазу.212.10











13.10

31-32

Қызғалдақты сақтайық!

217.10











18.10

33-34

Қасқыр мен тиін

218.10











19.10

35-36

«Қазақстан барысы» (мультфильм негізінде)

220.1020.10

37-38

Түлкі мен қырғауылБөлім бойынша жиынтық бағалау



224.10











25.10



39

Тауда мекендейтін аң-құстар



126.10

40

Тоқсандық жиынтық бағалау. Тауда мекендейтін аң-құстар

127.10





2 тоқсан 40 сағат







41

Мен не үйрендім?



107.11

42-43

Көшпелілер туралы түсінік

208.11













09.11













44-45Ежелгі көшпелілер мәдениетіКөшпелілер – жауынгер халық5.Т2 Т2 Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау.5.А1 Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу.5.АЗ Ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту.5.О2А1. Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді, олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу. 5.Ж1. Ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама, хабарландыру, хат жазу.5.ТБ1.4 Жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану.210.11











10.11

46-47

Тұмар туралы аңыз

214.11











15.11

48-49

Аңыз патшайым

216.11











17.11

50-51

Алтын адам

217.11











21.11

52-53

Нәтиже сабақ.

122.11















54-55

Мен не үйрендім?Бөлім бойынша жиынтық бағалау

123.11







































05.12
56-57Су – тіршілік көзіСусыз өмір жоқ5.Т1 Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау.5.Т5 Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау.5.А4 Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау.5.А6 Тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау5.О6 Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру.5.Ж2 Эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу. 5.Ж4 Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау.5.ТБ1.3 Сан есім (бірліктер, ондықтар, жүз, мың) атауларын білу, орынды қолдану.224.11













24.11

58-59

Судың маңызы

228.11











29.11

60-61

Судың пайдасы

770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ