Психологиялық
ахуал
(5 мин)
Тыныс алу
жаттығуы
Пропедевтика
(5
мин)
Сергіту
сәті
5
минут
Ориентация/
(5
мин)
Саусақ
жаттығулары
(2 мин)
Презентация
(8мин)
Мысалдарды мұғалімнің
көмегімен шығару
5минут
әдістемеге
/Рефлексия/
(2мин)
Қорыту:
3
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Бәріміз
бірге тұрамыз,
Үлкен
шеңбер құрамыз.
Күндей
күлімдейміз,
Айдай
жарқыраймыз,
Сабағымызды бастаймыз.
“Қайық” Мазмұны:Ыдыстағы суға қағаздан
жасалған
қайықты жіберіп, оған баланы ұзақ әрі толқынды
үрлету керек. Ойын барысында
баланың
іс-әрекетін:
Жүйрік жел, жүйрік
жел,
Қайығымды
қимылдат
Толқындарды
тербелтіп,
Көк
теңізге ала жет.
|
|
Балалар, мен сендермен
ханталапай ойының ойнаймыз. Менің қолымда қоржын бар. Осы қоржынның
ішінде асықтар бар. Әр оқушы асық
алады.
Әр асық нөмірленген. Оқушы
алған асықтың цифрын атайды.
1-тапсырма
Тақтада 1 ден 5 ке дейін
сандар ілулі тұрады. Асықтар сол сандармен сәйкес келуі керек. Сол
сандарды әр оқушы алып, бір қатарға
тұрады.
-1-ден 5 ке дейін
санайды;
- Кері
санайды;
- Ең кіші сан, ең үлкен санды
атайды.
Енді мына қоржынды іліп
қоямыз, әр тапсырманы дұрыс орындағаннан кейін 1 асықтан қоржынға
салып отырамыз.
Балалардың қолына қолдан жасалған
қазақтың ұлттық аспабы – домбыраны таратамын. Оқушыларға «Айгөлек»
әнін жүргізіп, қолдарына домбыра ұстатқызып, бірге қимылдар
жасаймын. (Тамаша балалар, не деген
өнерлісіңдер)
Оқушылардың алдарындағы тұрған
асықтарды санатқызамын.
Ойын: «Сандарды тап» (фетрамен жұмыс)
әр оқушының алдында фетрдан қиылған сандар мен оның ұяшықтары
беріледі. Оқушылар әр ұяшыққа тиісті сандарды қою керек. Тапсырманы
орындап болған соң келесі асықты қоржынға барып
салады.
Біз жазамыз,
жазамыз,
Таусылғанша
сиямыз,
Саусақтар да
шаршады,
Сиямыз да
қаламыз.
Біз тынығып
алайық,
Тағы жаза
бастайық.
-
Дәптермен
жұмыс.
4 деңгей 5 санын үстінен басып
шығады.
3 деңгей 5 санын өздігінен
үлгіге қарап жазады да есептеп
шығарады.
1+1=2
3+1=4
2+1=3
3-1=2
4-2=2
3+2=5
(
тапсырманы орындадық
тағы бір асықты апарып қоржынға
салындар.
Әдістеме
№2
Назар аудару В
(2)
Әдістеме
“Дәлелдеу сынағы”.
IV
деңгей. «Өз орныңды есіне сақта» (3 кез келген
ойыншық керек).
III
деңгей. «Дәл үлгідегідей затты тауып
боя».
тап».портимкасмитшль
кувамирпагоьбдл
щдюжхдлпимкКуцпа
Ал, енді жұмысымызды
жалғастырайық.
Сөзді
есеп.
Балалар, тақтаның алдында не
байқадыңдар? Зейін салып, қараңдаршы. Мынау не? Дұрыс айтасыңдар,
оюлар. Қазақ халқының оюлары. Қанекей кім маған қызыл оюларды тауып
береді? Санжар іле қой неше қызыл ою?
3
Дұрыс. Ал жасыл ою нешеу?
Сәуле тауып беріп, іле қой. Жақсы 2 жасыл ою. Сонда барлығы қанша
ою? 5 дұрыс айтасыңдар. 5 ою. (оюларды дәптерге жабыстыру) Санжар
мен Сәулеге оюларды жабыстырып берем дәптерге. Олар шешімін жазады.
3+2=5
Жауабы: 5
о
4 деңгей оқушыларына
дәптерлеріне оюды жабыстырып берем де оюларды
боятқызам.
(
тапсырманы орындадық
тағы бір асықты апарып қоржынға
салады
1-5 қима қағаздардан 1 Хан
асығының суреті шығады.Ол үшін 1-5 ке дейін сандарды қосу.
Балалардың алдында қима бөліктерден тұрған қағаз жатады. Әр балаға
цифрды атағанда, қолындағы аталған цифрға сәйкес суретті тақтаға
ілу керек. Барлық цифрлар ілініп болған соң, Хан асығы
шығады.
Бүгін сендерге сабақ ұнады ма?
Ұнаса мына қоржынға алдарындағы оюды жабыстырыңдар. Егер ұнаса
қызыл оюды, ал сабақ қызықсыз өтсе көк оюды
жабыстырыңдар.
Бағалау. Балалар, сендер
сабаққа өте жақсы қатысқандарын үшін Жақсы баға қоямын. Сау
болыңдар.
|
Күннің
көзі
(слайд 1)
(слайд 2)
Қоржын, асық,
сандар
«Айгөлек» әнінің үнтаспасы,
домбыра
Фетра, қиылған
сандар
Оқулық
Жұмыс дәптері
№1
Әдістеме
№2
|