Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ашық сабақ жоспары

    Алматы облысы, Сарқан қаласы

    Ақын Сара атындағы орта мектеп

    қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

    Дукенбаева Роза Сергазиевна



    (жеке өзім құрған сабақ, тәжірибеде сәтті қолданылды)

    Сабақ

    №4/6

    Мұғалімнің аты – жөні

    Дукенбаева Роза Сергазиевна

    Күні


    Сынып: 5 «А»

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Тақырыбы

    Өсімдік және музыка

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    5.О1.Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау

    5.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.


    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады: Мәтін мазмұнын түсінеді, негізгі ақпаратты анықтайды.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі және қосымша ақпараттарды табады.

    Кейбір оқушылар орындай алады: Ақпараттарды сақтай отырып жинақы мәтін жазады.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орнындай алады: түсініп оқиды, мәтіннен ақпарат таба алады, сұраққа жауап береді, пікірін айтады, жазады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Үндістан, музыка, өсімдік, мимоза, музыкалық аспаптар, ағаштар, қобыз,

    Диалог құруға, мәтін жазуға арналған пайдалы тіркестер: музыкалық аспаптар, әсем әуен, қобыз үні


    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1. Музыканың адам өмірінде атқаратын рөлі қандай?

    2. Өсімдіктердің жайқалып өсуіне музыка әсер етеді деп ойлайсыңдар ма?

    Бағалау критерилері

    1. Мәтіндегі ақпараттарды түсінеді

    2. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтайды

    3. Алынған ақпараттар негізінде жинақы мәтін жаза алады.

    Дескриптор

    Оқылым бойынша берілген мәтінді түсінеді

    Мәтін бойынша сұрақтар дайындап, түсінгенін әңгімелейді

    Мәтіннен негізгі және қосымша ақпараттарды ажырата алады

    Алынған ақпараттар негізінде шағын мәтін құра алады

    Ойлау деңгейлері

    Білу, түсіну, қолдану

    Пәнаралық байланыс


    Жаратылыстану, музыка

    Алдыңғы оқу

    Адам және жыртқыш аңның өмірдегі тіршілігін, мінезін, өздеріне тән ерекшеліктерін білді.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Басы

    7 минут

    Ұйымдастыру кезеңі:

    І. «Есіктегі тапсырма» әдісі .

    - Оқушылар есікте жапсырылып тұрған стикерді алады.

    - Стикерде өсімдік пен музыкаға қатысты жеке – жеке сөздер жазылған. (скрипка, дыбыс, домбыра, пианино, виолончель, рояль, гитара, қобыз, аспап, шие, ағаш, гүл, шырша, қайың, өсімдік, қарағай, табиғат, жүзім, алма, жасуша т.б)


    - Осыған орай, олар 2 топқа бөлінеді.

    ІІ. «Артығын алып таста» әдісі. Оқушылардың өзара бірлесе тиімді жұмыс жасауына ықпал ету үшін, әрі зейінін шоғырландыру үшін өткен сабақпен байланысты тапсырма беремін. «Артығын алып таста» әдісі бойынша оқушыларға алдыңғы оқудың байланысы негізінде сөздер жинағы беріледі.

    І топқа: Шопан, бөлтірік, өсімдік, қасқыр, қозы, ауыл, жыртқыш сөздері жазылған карточка беріледі.

    ІІ топқа: Шопан, бөлтірік, қасқыр, музыка, қозы, ауыл, жыртқыш. сөздері жазылған карточка беріледі.

    -Өткен тақырып бойынша алынған сөздердің ішінен қайсысы артық деп ойлайсыңдар?

    (Қай сөз қалғандарына қатысты емес екенін анықтайды, айтады)

    Кері байланыс. Оқушының ішкі мотивациясын көтеру мақсатында тез орындаған топқа қошемет сөз беремін.

    Ой қозғау. «Одинокий пастух» әуені беріледі. Топтарға сұрақ қойылады.

    І «Музыка» тобына

    - Музыканың адам өмірінде атқаратын рөлі қандай?

    - Өсімдіктердің жайқалып өсуіне музыка әсер етеді деп ойлайсыңдар ма?


    ІІ «Өсімдік» тобына

    - Өздерің үй өсімдіктерін қалай өсіресіңдер?

    - Үй өсімдіктеріне музыка тыңдатуды ойладыңдар ма?


    Ортақ сұрақ:

    - Неге екі топқа «Өсімдік» және «Музыка» деген тақырып берді деп ойлайсыздар?

    (Бүгінгі тақырып «Өсімдік және музыка» екендігін табады)

    - Дұрыс айтасыңдар, сабақтың тақырыбы «Өсімдік және музыка».

    Оқушыға мақсат қоюға ықпал ете отырып:

    - Жоғарыда қойылған сұрақтар негізінде бүгінгі сабақтың мақсаты қандай деп ойлайсыңдар?

    (Өсімдік пен музыканың байланысы төңірегінде түрлі ақпараттар алатындарын айтады)

    Оқушы ойларымен келісіп, оқу мақсаттарын толықтырып айтамын.

    - Айтылған мақсаттар негізінде әрқайсыларың сабақ

    барарысында өздеріңе қандай мақсат жүктейсіңдер?

    (Мақсат негізінде нені орындай аламын деп ойлап отырғандарын айтады)


    Ақырын құстардың сайрағаны жазылған әуен естіліп тұрады




    А4 қағазында

    үлестірме парақша














    АКТ

    video.yandex.

    kz одинокий пастух


    Ортасы

    33 мин





    7 мин


























    7 мин
























    10 мин


































    7 мин

    1 – тапсырма. «Бірігіп оқу» әдісі. Оқушылар жұптасып мәтін мазмұнымен танысады, өзара ой бөліседі. Мәтін мазмұны бойынша екі сұрақ дайындайды. Мәтіндегі тірек сөздердің мағынасын сөздіктер арқылы анықтайды.


    1-мәтін. ХХ ғасырдың басында Үндістанның физиолог ғалымы Джагдиш Бос Калькутта қаласында өсімдіктердің дамуына музыканың қандай әсері болатыны жайлы тәжірибе жасаған. 10 жыл бойы зерттеу нәтижесінде өсімдіктерге әсіресе скрипка дыбысының өте жағымды әсер ететінін анықтаған. 25 жыл өткен соң доктор К.Н.Сингх пен Стелла Пония скрипканың таңертеңгі уақыттағы дыбысына жасушадағы цитоплазма қозғалысының жылдамдауын байқаған.

    Мимозаға күніне 25 минут скрипкада Үндістан музыкасы ойналған. Салыстыру нәтижесінде музыка тыңдамаған мимозамен салыстырғанда, музыка тыңдаған мимоза 1,5 есе жақсы өскен.

    Күріш, темекі, бидай флейта аспабының дыбысына жақсы өседі. Скрипка дыбысына шие ағашы бір мезгілде қаулап, гүл жарған.

    Өсімдіктер аса шулы даңғаза музыканы қабылдамайды. Музыка мен өсімдік арасында тығыз байланыс бар, мысалы, көптеген ағаштардан музыкалық аспаптар жасалады. Шыршадан – домбыра, пианино, виолончель, скрипка; қайыңнан – арфа, рояль; шамшаттан – гитара; қарағайдан – қобыз жасалады.

    Дискриптер

    - Мәтінді жұптасып, түсініп оқиды;

    - Мәтін бойынша екі сұрақ дайындайды.

    - Уақытты тиімді пайдалана алады


    2 – тапсырма. «Сократ шеңбері» әдісі.

    І топ «Ішкі шеңбер» тақырыпқа қатысты мәселені жұп болып дайындаған сұрақтары бойынша сұрақ – жауап арқылы талқылайды.

    (-Өсімдіктердің дамуына музыканың әсері болатыны жайлы тәжірибе жасаған кім?

    - Скрипканың дыбысы қандай өсімдікке әсер еткен?

    - Флейта аспабына қандай өсімдіктер жақсы өседі?

    - Музыка мен өсімдік арасында қандай тығыз байланыс бар?)


    ІІ топ «Сыртқы шеңбер» оларды тыңдап, бақылайды. Дəптерлеріне ескертпе жасап отырады және талқылау соңында өз пікірлерін айтады. Шеңбердегі топ белгілі бір уақыт өткен соң рөлдерімен алмасады.

    Дискриптер

    - Әр жұп өз сұрақтарын топ ішінде сұрақ жауап түрінде талқылай алды;

    -Уақытты тиімді пайдаланды

    Кері байланыс. Бағыттаушы-бағалаушы кері байланыс ұсынылады.

    • 2-топ бірінші топты дескрипторлар арқылы бақылайды. Соның негізінде бағалайды.

    • Мен

      Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Дукенбаева Роза Сергазиевна
      28 Сәуір 2021
      761
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      5 сынып, ашық сабақ жоспары, тақырыбы "Өсімдік және музыка"

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      5 сынып, ашық сабақ жоспары, тақырыбы "Өсімдік және музыка"

      Материал туралы қысқаша түсінік
      қазақ тілі мұғалімдеріне
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Ашық сабақ жоспары

      Алматы облысы, Сарқан қаласы

      Ақын Сара атындағы орта мектеп

      қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

      Дукенбаева Роза Сергазиевна



      (жеке өзім құрған сабақ, тәжірибеде сәтті қолданылды)

      Сабақ

      №4/6

      Мұғалімнің аты – жөні

      Дукенбаева Роза Сергазиевна

      Күні


      Сынып: 5 «А»

      Қатысқандар саны:

      Қатыспағандар саны:

      Тақырыбы

      Өсімдік және музыка

      Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

      5.О1.Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау

      5.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.


      Сабақ мақсаттары

      Барлық оқушылар орындай алады: Мәтін мазмұнын түсінеді, негізгі ақпаратты анықтайды.

      Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі және қосымша ақпараттарды табады.

      Кейбір оқушылар орындай алады: Ақпараттарды сақтай отырып жинақы мәтін жазады.

      Тілдік мақсат

      Оқушылар орнындай алады: түсініп оқиды, мәтіннен ақпарат таба алады, сұраққа жауап береді, пікірін айтады, жазады.

      Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Үндістан, музыка, өсімдік, мимоза, музыкалық аспаптар, ағаштар, қобыз,

      Диалог құруға, мәтін жазуға арналған пайдалы тіркестер: музыкалық аспаптар, әсем әуен, қобыз үні


      Талқылауға арналған сұрақтар:

      1. Музыканың адам өмірінде атқаратын рөлі қандай?

      2. Өсімдіктердің жайқалып өсуіне музыка әсер етеді деп ойлайсыңдар ма?

      Бағалау критерилері

      1. Мәтіндегі ақпараттарды түсінеді

      2. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтайды

      3. Алынған ақпараттар негізінде жинақы мәтін жаза алады.

      Дескриптор

      Оқылым бойынша берілген мәтінді түсінеді

      Мәтін бойынша сұрақтар дайындап, түсінгенін әңгімелейді

      Мәтіннен негізгі және қосымша ақпараттарды ажырата алады

      Алынған ақпараттар негізінде шағын мәтін құра алады

      Ойлау деңгейлері

      Білу, түсіну, қолдану

      Пәнаралық байланыс


      Жаратылыстану, музыка

      Алдыңғы оқу

      Адам және жыртқыш аңның өмірдегі тіршілігін, мінезін, өздеріне тән ерекшеліктерін білді.

      Жоспар

      Жоспарланған уақыт

      Жоспарланған жаттығу түрлері

      Ресурстар

      Басы

      7 минут

      Ұйымдастыру кезеңі:

      І. «Есіктегі тапсырма» әдісі .

      - Оқушылар есікте жапсырылып тұрған стикерді алады.

      - Стикерде өсімдік пен музыкаға қатысты жеке – жеке сөздер жазылған. (скрипка, дыбыс, домбыра, пианино, виолончель, рояль, гитара, қобыз, аспап, шие, ағаш, гүл, шырша, қайың, өсімдік, қарағай, табиғат, жүзім, алма, жасуша т.б)


      - Осыған орай, олар 2 топқа бөлінеді.

      ІІ. «Артығын алып таста» әдісі. Оқушылардың өзара бірлесе тиімді жұмыс жасауына ықпал ету үшін, әрі зейінін шоғырландыру үшін өткен сабақпен байланысты тапсырма беремін. «Артығын алып таста» әдісі бойынша оқушыларға алдыңғы оқудың байланысы негізінде сөздер жинағы беріледі.

      І топқа: Шопан, бөлтірік, өсімдік, қасқыр, қозы, ауыл, жыртқыш сөздері жазылған карточка беріледі.

      ІІ топқа: Шопан, бөлтірік, қасқыр, музыка, қозы, ауыл, жыртқыш. сөздері жазылған карточка беріледі.

      -Өткен тақырып бойынша алынған сөздердің ішінен қайсысы артық деп ойлайсыңдар?

      (Қай сөз қалғандарына қатысты емес екенін анықтайды, айтады)

      Кері байланыс. Оқушының ішкі мотивациясын көтеру мақсатында тез орындаған топқа қошемет сөз беремін.

      Ой қозғау. «Одинокий пастух» әуені беріледі. Топтарға сұрақ қойылады.

      І «Музыка» тобына

      - Музыканың адам өмірінде атқаратын рөлі қандай?

      - Өсімдіктердің жайқалып өсуіне музыка әсер етеді деп ойлайсыңдар ма?


      ІІ «Өсімдік» тобына

      - Өздерің үй өсімдіктерін қалай өсіресіңдер?

      - Үй өсімдіктеріне музыка тыңдатуды ойладыңдар ма?


      Ортақ сұрақ:

      - Неге екі топқа «Өсімдік» және «Музыка» деген тақырып берді деп ойлайсыздар?

      (Бүгінгі тақырып «Өсімдік және музыка» екендігін табады)

      - Дұрыс айтасыңдар, сабақтың тақырыбы «Өсімдік және музыка».

      Оқушыға мақсат қоюға ықпал ете отырып:

      - Жоғарыда қойылған сұрақтар негізінде бүгінгі сабақтың мақсаты қандай деп ойлайсыңдар?

      (Өсімдік пен музыканың байланысы төңірегінде түрлі ақпараттар алатындарын айтады)

      Оқушы ойларымен келісіп, оқу мақсаттарын толықтырып айтамын.

      - Айтылған мақсаттар негізінде әрқайсыларың сабақ

      барарысында өздеріңе қандай мақсат жүктейсіңдер?

      (Мақсат негізінде нені орындай аламын деп ойлап отырғандарын айтады)


      Ақырын құстардың сайрағаны жазылған әуен естіліп тұрады




      А4 қағазында

      үлестірме парақша














      АКТ

      video.yandex.

      kz одинокий пастух


      Ортасы

      33 мин





      7 мин


























      7 мин
























      10 мин


































      7 мин

      1 – тапсырма. «Бірігіп оқу» әдісі. Оқушылар жұптасып мәтін мазмұнымен танысады, өзара ой бөліседі. Мәтін мазмұны бойынша екі сұрақ дайындайды. Мәтіндегі тірек сөздердің мағынасын сөздіктер арқылы анықтайды.


      1-мәтін. ХХ ғасырдың басында Үндістанның физиолог ғалымы Джагдиш Бос Калькутта қаласында өсімдіктердің дамуына музыканың қандай әсері болатыны жайлы тәжірибе жасаған. 10 жыл бойы зерттеу нәтижесінде өсімдіктерге әсіресе скрипка дыбысының өте жағымды әсер ететінін анықтаған. 25 жыл өткен соң доктор К.Н.Сингх пен Стелла Пония скрипканың таңертеңгі уақыттағы дыбысына жасушадағы цитоплазма қозғалысының жылдамдауын байқаған.

      Мимозаға күніне 25 минут скрипкада Үндістан музыкасы ойналған. Салыстыру нәтижесінде музыка тыңдамаған мимозамен салыстырғанда, музыка тыңдаған мимоза 1,5 есе жақсы өскен.

      Күріш, темекі, бидай флейта аспабының дыбысына жақсы өседі. Скрипка дыбысына шие ағашы бір мезгілде қаулап, гүл жарған.

      Өсімдіктер аса шулы даңғаза музыканы қабылдамайды. Музыка мен өсімдік арасында тығыз байланыс бар, мысалы, көптеген ағаштардан музыкалық аспаптар жасалады. Шыршадан – домбыра, пианино, виолончель, скрипка; қайыңнан – арфа, рояль; шамшаттан – гитара; қарағайдан – қобыз жасалады.

      Дискриптер

      - Мәтінді жұптасып, түсініп оқиды;

      - Мәтін бойынша екі сұрақ дайындайды.

      - Уақытты тиімді пайдалана алады


      2 – тапсырма. «Сократ шеңбері» әдісі.

      І топ «Ішкі шеңбер» тақырыпқа қатысты мәселені жұп болып дайындаған сұрақтары бойынша сұрақ – жауап арқылы талқылайды.

      (-Өсімдіктердің дамуына музыканың әсері болатыны жайлы тәжірибе жасаған кім?

      - Скрипканың дыбысы қандай өсімдікке әсер еткен?

      - Флейта аспабына қандай өсімдіктер жақсы өседі?

      - Музыка мен өсімдік арасында қандай тығыз байланыс бар?)


      ІІ топ «Сыртқы шеңбер» оларды тыңдап, бақылайды. Дəптерлеріне ескертпе жасап отырады және талқылау соңында өз пікірлерін айтады. Шеңбердегі топ белгілі бір уақыт өткен соң рөлдерімен алмасады.

      Дискриптер

      - Әр жұп өз сұрақтарын топ ішінде сұрақ жауап түрінде талқылай алды;

      -Уақытты тиімді пайдаланды

      Кері байланыс. Бағыттаушы-бағалаушы кері байланыс ұсынылады.

      • 2-топ бірінші топты дескрипторлар арқылы бақылайды. Соның негізінде бағалайды.

      • Мен

        Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Қазақ тілі Ашық сабақ 5 сынып
        28.04.2021
        761
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Дукенбаева Роза Сергазиевна
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации