Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
5 сынып, ашық сабақ жоспары, тақырыбы "Өсімдік және музыка"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ашық сабақ жоспары
Алматы облысы, Сарқан қаласы
Ақын Сара атындағы орта мектеп
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Дукенбаева Роза Сергазиевна
(жеке өзім құрған сабақ, тәжірибеде сәтті қолданылды)
Сабақ |
№4/6 |
|||
Мұғалімнің аты – жөні |
Дукенбаева Роза Сергазиевна |
|||
Күні |
|
|||
Сынып: 5 «А» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
Тақырыбы |
Өсімдік және музыка |
|||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
5.О1.Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау 5.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу. |
|||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Мәтін мазмұнын түсінеді, негізгі ақпаратты анықтайды. |
|||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі және қосымша ақпараттарды табады. |
||||
Кейбір оқушылар орындай алады: Ақпараттарды сақтай отырып жинақы мәтін жазады. |
||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар орнындай алады: түсініп оқиды, мәтіннен ақпарат таба алады, сұраққа жауап береді, пікірін айтады, жазады. |
|||
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Үндістан, музыка, өсімдік, мимоза, музыкалық аспаптар, ағаштар, қобыз, |
||||
Диалог құруға, мәтін жазуға арналған пайдалы тіркестер: музыкалық аспаптар, әсем әуен, қобыз үні |
||||
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
||||
Бағалау критерилері |
1. Мәтіндегі ақпараттарды түсінеді 2. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтайды 3. Алынған ақпараттар негізінде жинақы мәтін жаза алады. |
|||
Дескриптор |
Оқылым бойынша берілген мәтінді түсінеді Мәтін бойынша сұрақтар дайындап, түсінгенін әңгімелейді Мәтіннен негізгі және қосымша ақпараттарды ажырата алады Алынған ақпараттар негізінде шағын мәтін құра алады |
|||
Ойлау деңгейлері |
Білу, түсіну, қолдану |
|||
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану, музыка |
|||
Алдыңғы оқу |
Адам және жыртқыш аңның өмірдегі тіршілігін, мінезін, өздеріне тән ерекшеліктерін білді. |
|||
Жоспар |
||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||
Басы 7 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: І. «Есіктегі тапсырма» әдісі . - Оқушылар есікте жапсырылып тұрған стикерді алады. - Стикерде өсімдік пен музыкаға қатысты жеке – жеке сөздер жазылған. (скрипка, дыбыс, домбыра, пианино, виолончель, рояль, гитара, қобыз, аспап, шие, ағаш, гүл, шырша, қайың, өсімдік, қарағай, табиғат, жүзім, алма, жасуша т.б)
- Осыған орай, олар 2 топқа бөлінеді. ІІ. «Артығын алып таста» әдісі. Оқушылардың өзара бірлесе тиімді жұмыс жасауына ықпал ету үшін, әрі зейінін шоғырландыру үшін өткен сабақпен байланысты тапсырма беремін. «Артығын алып таста» әдісі бойынша оқушыларға алдыңғы оқудың байланысы негізінде сөздер жинағы беріледі. І топқа: Шопан, бөлтірік, өсімдік, қасқыр, қозы, ауыл, жыртқыш сөздері жазылған карточка беріледі. ІІ топқа: Шопан, бөлтірік, қасқыр, музыка, қозы, ауыл, жыртқыш. сөздері жазылған карточка беріледі. -Өткен тақырып бойынша алынған сөздердің ішінен қайсысы артық деп ойлайсыңдар? (Қай сөз қалғандарына қатысты емес екенін анықтайды, айтады) Кері байланыс. Оқушының ішкі мотивациясын көтеру мақсатында тез орындаған топқа қошемет сөз беремін.
Ой қозғау. «Одинокий пастух» әуені беріледі. Топтарға сұрақ қойылады. І «Музыка» тобына - Музыканың адам өмірінде атқаратын рөлі қандай? - Өсімдіктердің жайқалып өсуіне музыка әсер етеді деп ойлайсыңдар ма? ІІ «Өсімдік» тобына - Өздерің үй өсімдіктерін қалай өсіресіңдер? - Үй өсімдіктеріне музыка тыңдатуды ойладыңдар ма? Ортақ сұрақ: - Неге екі топқа «Өсімдік» және «Музыка» деген тақырып берді деп ойлайсыздар? (Бүгінгі тақырып «Өсімдік және музыка» екендігін табады) - Дұрыс айтасыңдар, сабақтың тақырыбы «Өсімдік және музыка». Оқушыға мақсат қоюға ықпал ете отырып: - Жоғарыда қойылған сұрақтар негізінде бүгінгі сабақтың мақсаты қандай деп ойлайсыңдар? (Өсімдік пен музыканың байланысы төңірегінде түрлі ақпараттар алатындарын айтады) Оқушы ойларымен келісіп, оқу мақсаттарын толықтырып айтамын. - Айтылған мақсаттар негізінде әрқайсыларың сабақ барарысында өздеріңе қандай мақсат жүктейсіңдер? (Мақсат негізінде нені орындай аламын деп ойлап отырғандарын айтады) |
Ақырын құстардың сайрағаны жазылған әуен естіліп тұрады А4 қағазында үлестірме парақша АКТ video.yandex. kz одинокий пастух |
||
|
||||
Ортасы 33 мин 7 мин 7 мин 10 мин 7 мин |
1 – тапсырма. «Бірігіп оқу» әдісі. Оқушылар жұптасып мәтін мазмұнымен танысады, өзара ой бөліседі. Мәтін мазмұны бойынша екі сұрақ дайындайды. Мәтіндегі тірек сөздердің мағынасын сөздіктер арқылы анықтайды. 1-мәтін. ХХ ғасырдың басында Үндістанның физиолог ғалымы Джагдиш Бос Калькутта қаласында өсімдіктердің дамуына музыканың қандай әсері болатыны жайлы тәжірибе жасаған. 10 жыл бойы зерттеу нәтижесінде өсімдіктерге әсіресе скрипка дыбысының өте жағымды әсер ететінін анықтаған. 25 жыл өткен соң доктор К.Н.Сингх пен Стелла Пония скрипканың таңертеңгі уақыттағы дыбысына жасушадағы цитоплазма қозғалысының жылдамдауын байқаған. Мимозаға күніне 25 минут скрипкада Үндістан музыкасы ойналған. Салыстыру нәтижесінде музыка тыңдамаған мимозамен салыстырғанда, музыка тыңдаған мимоза 1,5 есе жақсы өскен. Күріш, темекі, бидай флейта аспабының дыбысына жақсы өседі. Скрипка дыбысына шие ағашы бір мезгілде қаулап, гүл жарған. Өсімдіктер аса шулы даңғаза музыканы қабылдамайды. Музыка мен өсімдік арасында тығыз байланыс бар, мысалы, көптеген ағаштардан музыкалық аспаптар жасалады. Шыршадан – домбыра, пианино, виолончель, скрипка; қайыңнан – арфа, рояль; шамшаттан – гитара; қарағайдан – қобыз жасалады. Дискриптер - Мәтінді жұптасып, түсініп оқиды; - Мәтін бойынша екі сұрақ дайындайды. - Уақытты тиімді пайдалана алады 2 – тапсырма. «Сократ шеңбері» әдісі. І топ «Ішкі шеңбер» тақырыпқа қатысты мәселені жұп болып дайындаған сұрақтары бойынша сұрақ – жауап арқылы талқылайды. (-Өсімдіктердің дамуына музыканың әсері болатыны жайлы тәжірибе жасаған кім? - Скрипканың дыбысы қандай өсімдікке әсер еткен? - Флейта аспабына қандай өсімдіктер жақсы өседі? - Музыка мен өсімдік арасында қандай тығыз байланыс бар?) ІІ топ «Сыртқы шеңбер» оларды тыңдап, бақылайды. Дəптерлеріне ескертпе жасап отырады және талқылау соңында өз пікірлерін айтады. Шеңбердегі топ белгілі бір уақыт өткен соң рөлдерімен алмасады. Дискриптер - Әр жұп өз сұрақтарын топ ішінде сұрақ жауап түрінде талқылай алды; -Уақытты тиімді пайдаланды Кері байланыс. Бағыттаушы-бағалаушы кері байланыс ұсынылады.
|