Ұйымдастыру
кезеңі:
І. «Есіктегі тапсырма»
әдісі .
- Оқушылар есікте жапсырылып
тұрған стикерді алады.
- Стикерде өсімдік пен
музыкаға қатысты жеке – жеке сөздер жазылған.
(скрипка, дыбыс, домбыра,
пианино, виолончель, рояль, гитара, қобыз,
аспап, шие, ағаш, гүл,
шырша, қайың, өсімдік, қарағай, табиғат, жүзім, алма, жасуша
т.б)
- Осыған орай, олар
2 топқа бөлінеді.
ІІ. «Артығын алып
таста» әдісі. Оқушылардың өзара бірлесе
тиімді жұмыс жасауына ықпал ету үшін, әрі зейінін шоғырландыру үшін
өткен сабақпен байланысты тапсырма
беремін.
«Артығын алып
таста» әдісі
бойынша оқушыларға алдыңғы оқудың
байланысы негізінде сөздер жинағы
беріледі.
І
топқа:
Шопан,
бөлтірік, өсімдік, қасқыр, қозы, ауыл,
жыртқыш сөздері жазылған карточка
беріледі.
ІІ
топқа:
Шопан, бөлтірік,
қасқыр, музыка, қозы, ауыл,
жыртқыш. сөздері жазылған карточка
беріледі.
-Өткен тақырып бойынша алынған
сөздердің ішінен қайсысы артық деп
ойлайсыңдар?
(Қай сөз қалғандарына
қатысты емес екенін анықтайды,
айтады)
Кері
байланыс. Оқушының ішкі мотивациясын
көтеру мақсатында тез орындаған топқа қошемет сөз
беремін.
Ой қозғау. «Одинокий
пастух» әуені беріледі. Топтарға сұрақ
қойылады.
І «Музыка»
тобына
- Музыканың адам өмірінде
атқаратын рөлі қандай?
-
Өсімдіктердің жайқалып өсуіне
музыка әсер етеді деп ойлайсыңдар
ма?
ІІ «Өсімдік»
тобына
- Өздерің үй өсімдіктерін
қалай өсіресіңдер?
- Үй өсімдіктеріне музыка
тыңдатуды ойладыңдар ма?
Ортақ
сұрақ:
- Неге екі топқа «Өсімдік»
және «Музыка» деген тақырып берді деп
ойлайсыздар?
(Бүгінгі
тақырып «Өсімдік және
музыка» екендігін
табады)
-
Дұрыс айтасыңдар, сабақтың
тақырыбы «Өсімдік және
музыка».
Оқушыға мақсат қоюға ықпал ете
отырып:
-
Жоғарыда қойылған сұрақтар
негізінде бүгінгі сабақтың мақсаты қандай деп
ойлайсыңдар?
(Өсімдік пен музыканың
байланысы төңірегінде түрлі ақпараттар алатындарын
айтады)
Оқушы ойларымен келісіп, оқу
мақсаттарын толықтырып
айтамын.
- Айтылған мақсаттар негізінде
әрқайсыларың сабақ
барарысында өздеріңе қандай
мақсат жүктейсіңдер?
(Мақсат негізінде нені
орындай аламын деп ойлап отырғандарын
айтады)
|