Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
5 СЫНЫП БЖБ
Жиынтық бағалауға арналғанәдістемелікұсыныстар
Жаратылыстану5-сынып
Әдістемелікұсыныстармұғалімге5-сыныпбілімалушыларына«Жаратылыстану»пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралыретіндеқұрастырылған.Әдістемелікұсыныстар«Жаратылыстану»пәнібойыншаоқубағдарламасынегізіндедайындалған.
Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білімалушыныңтоқсанбойыншажоспарланғаноқумақсаттарынажетудеңгейінанықтауғамүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізугеарналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ,жинақтабілімалушылардыңоқужетістіктерініңмүмкіндеңгейлері(рубрикалар)сипатталған.Дескрипторларымен балдарыбар тапсырмаларұсыныстартүріндеберілген.
Әдістемелікұсыныснегізгімектепмұғалімдерге,мектепәкімшілігіне,білімберубөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілерінежәнебасқадамүдделі тұлғаларғаарналған.
Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімдіресурстар (суреттер,фотосуреттер, мәтіндер,аудио жәнебейнематериалдар)қолданылды.
Мазмұны
«Ғылым әлемі»бөлімібойыншажиынтық бағалау 4
«Адам.Жер. Ғалам»бөлімі бойыншажиынтықбағалау 7
«Заттаржәнематериалдар»бөлімі бойыншажиынтықбағалау 10
«Тіріжәнеөлі табиғаттағыүдерістер»бөлімі бойыншажиынтықбағалау 13
«Энергияжәнеқозғалыс»бөлімі бойыншажиынтықбағалау 17
«Экологияжәнетұрақтыдаму»бөлімі бойыншажиынтықбағалау 21
«Әлемдіөзгерткенжаңалықтар»бөлімі бойыншажиынтықбағалау 25
«Ғылымәлемі»бөлімібойыншажиынтықбағалау
Оқу мақсаты |
5.1.1.1Ғылымныңқызметтерінадаміс-әрекетініңтүріретіндеанықтау
|
Бағалаукритерийі |
Білімалушы
|
Ойлау дағдыларыныңдеңгейі |
Білу және түсінуҚолдану |
Орындаууақыты |
20минут |
Тапсырма |
|
b)Ғылымның функцияларынатапкөрсетіңіз.
1 2 3 4 5
|
Бағалаукритерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білімалушы |
|||
Ғылымдазерттеужәне оның қызметтерінсипаттайды |
1 |
зерттеудеалғашқықадамдыкөрсетеді; |
1 |
ғылымныңқызметтерінатайды; |
1 |
||
Зерттеужұмыстарын жоспарлайды |
2 |
зерттеужұмыстарынжүргізу барысындағы іс - әрекеттің кезектілігінанықтайды; |
1 |
зерттеужұмыстарының болжамкезеңі ненібілдіретінінанықтайды; |
1 |
||
деректердіжинауүшінқолданылатын ғылымиәдістіанықтайды; |
1 |
||
зерттеужұмыстарынжүргізутуралы деректердіжинаукезеңін анықтайды; |
1 |
||
Зерттеужұмыстарын жүргізу барысындақауіпсіздіктехникасыныңережелерінатайды |
3 |
ескертубелгісінанықтайды; |
1 |
зерттеужұмыстарынжүргізубарысында жарақаттарды алу жағдайларынболдырмау үшін қажетті шаранытұжырымдайды. |
1 |
||
Барлығы |
8 |
«Ғылым
әлемі» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне
қатыстыата-аналарғаақпаратұсынуғаарналған
рубрика.
Білімалушыныңаты-жөні
Бағалаукритерийі |
Оқужетістіктерініңдеңгейі |
||
Төмен |
Орташа |
Жоғары |
|
Ғылымдазерттеужәнеоныңқызметтерін сипаттайды |
Ғылымда зерттеу және оныңқызметтерін сипаттаудақиналады. |
Ғылымның қызметтерінкөрсетуде / ғылымның алғашқықадамын атауда қателіктержібереді. |
Ғылымдазерттеужәнеоныңқызметтерін сипаттайды |
Зерттеу жұмыстарынжоспарлайды |
Зерттеу жұмыстарынжоспарлаудақиналады. |
Зерттеу жұмыстарыныңбарысындағы іс - әрекеттіңкезектілігін / болжам кезеңі ненібілдіретінін / деректерді жинауүшін қолданылатын ғылымиәдісті / зерттеу жұмыстарынжүргізу туралы деректерді жинаукезеңін көрсетуде қателіктержібереді. |
Зерттеу жұмыстарын дұрысжоспарлайды. |
Зерттеу жұмыстарын жүргізубарысында қауіпсіздіктехникасының ережелерінатайды |
Зерттеу жұмыстарын жүргізубарысындағы техникақауіпсіздік ережелерінанықтаудақиналады. |
Ескерту белгісін/ техникақауіпсіздігі бойынша ереженісипаттаудақателіктержібереді. |
Зерттеу жұмыстарын жүргізубарысында техника қауіпсіздікережелеріндұрысанықтайды. |
«Адам.Жер.Ғалам»бөлімібойынша жиынтықбағалау
Оқу мақсаты 5.2.2.2Жердің құрылысыменқұрамын атау
5.2.3.1 Жер қабықтарын және олардың құрамдас бөліктерінсипаттау
-
Тіршілікетугеқажеттіжағдайлардыанықтау
Бағалаукритерийі Білімалушы
-
Жердіңішкіқұрылысыменқұрамынанықтайды
-
Жердіңсыртқы қабығыныңқұрамынжәнеолардықұрайтын бөліктерінатап тұжырымдайды
-
Тіріағзаларғаөмірсүругеқажеттіжағдайлардыатайды.
Ойлау дағдыларыныңдеңгейі
Білужәнетүсіну
Орындаууақыты 20минут
Тапсырма
-
Тірі ағзалардың өмір сүруі үшін қажетті шарттарды көрсетіңіз.А)азот, су, ауа,минералдықзаттар
В)су, ауа,жер,жарық
С)ауа,су,темір,тыңайтқыш
D)су,ауа, калий,көмірқышқылгазы
-
1
СуреттекөрсетілгенЖердіңішкіқұрылысыныңатауларынжазыңыз.
1 2
-
Кестенітолтырыңыз.
3 .
-
Жердің сыртқықабығының /сферасыныңатаулары
Жер қабығыныңсипаттамасы
Жер қабығыныңқұраушысы
A)Атмосфера
тропосфера,озон қабаты,
стратосфера
B)
мұхиттар,теңіздер,
өзендер, батпақтар, көлдер,жерастысулары
C)Литосфера
қаттықабығы
D)
"өмірдің саласы", оны тіріағзажәнеолардың
тұратын ортасықұрайды
Бағалаукритерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білімалушы |
|||
Тірі ағзаларға өмірсүруге қажетті жағдайлардыатайды |
1 |
өмірсүруүшін қажеттіжағдайлардыңтізімін көрсетеді; |
1 |
Жердің ішкіқұрылысы менқұрамынанықтайды |
2 |
Жердіңішкіөзегінатайды; |
1 |
Жердіңортаңғықалыңқабатынатайды; |
1 |
||
Жердіңбеткіжұқақабатын атайды; |
1 |
||
Жердің сыртқықабығының құрамынжәне олардықұрайтын бөліктерінатаптұжырымдайды |
3 |
Жердің суқабатын анықтайды; |
1 |
Жердіңтіршілікқабатын анықтайды; |
1 |
||
Жердіңсыртқыатмосферақабығын сипаттайды; |
1 |
||
Жердің суқабатын сипаттайды; |
1 |
||
Жердіңсыртқылитосферақабығы бөлімдерінатапкөрсетеді; |
1 |
||
Жердіңтіршілікқабатыбөлімдерін атапкөрсетеді. |
1 |
||
Барлығы |
10 |
«Адам. Жер. Ғалам» бөлімі бойынша жиынтық
бағалаудың нәтижесіне қатыстыата-аналарғаақпаратұсынуғаарналған
рубрика.
Білімалушыныңаты-жөні
Бағалаукритерийі |
Оқужетістіктерініңдеңгейі |
||
Төмен |
Орташа |
Жоғары |
|
Тірі ағзаларға өмір сүругеқажеттіжағдайлардыатайды. |
Тірі ағзаларға өмір сүругеқажеттіжағдайлардыатаудақиналады. |
Тірі ағзаларға өмір сүругеқажеттіжағдайлардыатаудақателіктержібереді. |
Тірі ағзаларға өмір сүругеқажетті жағдайларды дұрысатайды. |
Жердіңішкіқұрылысыменқұрамын анықтайды. |
Жердің ішкі қабықтарынанықтаудақиналады. |
Жердің ішкі өзегін/ ортаңғықалың / беткі жұқа қабатынатаудақателіктержібереді. |
Жердің ішкі қабықтарың дұрысанықтайды. |
Жердің сыртқы қабығыныңқұрамын және олардықұрайтын бөліктерін атапсипаттайды. |
Жердің сыртқы қабықтарын,оларды құрайтын бөліктерінанықтағандажәнесипаттаудақиналады. |
Жердің су / тіршілік қабатынанықтауда/сыртқыатмосфера / су қабатын сипаттауда /литосфера / тіршілік қабатыбөлімдерін атап көрсетудеқателіктержібереді. |
Жердің сыртқы қабықтарын,оларды құрайтын бөліктеріндұрыс анықтайды және дұрыссипаттайды. |
«Заттаржәнематериалдар»бөлімібойынша жиынтықбағалау
Оқу мақсаты |
5.3.1.4 Физикалық және химиялық құбылыстардыажырату 5.3.2.5 Заттарды ерігіштігі бойынша, металдар жәнебейметалдарғажіктеу |
Бағалаукритерийі |
Білімалушы
|
Ойлау дағдыларыныңдеңгейі |
Қолдану |
Орындаууақыты |
20минут |
Тапсырма
-
Физикалық құбылыстыбелгілеңіз.
-
мұздыңеруі
-
қағаздыңжануы
-
шегеніңтотбасуы
-
ағаштыңкөмірленуі
-
-
Химиялық құбылыстыбелгілеңіз.
-
Сүташиды.
-
Желүрлейді.
-
Күнжарқырайды.
-
Найзағайжарқырайды.
-
-
Химиялыққұбылыстысипаттайтынбелгініанықтаңыз.
-
Затөз түсін өзгертеді.
-
Затқыздырған кездеүлкейеді.
-
Затбіркүйден басқакүйгеөтеді.
-
Заттықыздырғанкезденемесе суытқандадене ұзындығынөзгертеалады.
-
-
a) Сызбанұсқаға қажетті сөздерді теріп жазыңыз. Ерігіштік ұғымын тұжырымдап беріңіз.Бор, ас тұзы, май бояулар, ас содасы, өсімдік майы, дәрі, марганцовка, құм, мұнай, қант,саз,сабын.
Ерігіштік–бұл.............................................................................
-
Судаеритін заттар
Судаерімейтін заттар
-
Жайзаттардыжіктеңіз.
Алюминий, күкірт, темір, йод, мыс, оттек, сутек, магний, көміртек, азот, мырыш, кальций,кремний,алтын, фосфор, сынап, хлор.
Жайзаттар
-
-
Металдар
Бейметалдар
-
-
Сужұқтырмайтынзат
Мырыш
Жайзаттыңатауыменоныңқасиеттерін сәйкестендіріңіз.
Металдықжылтырлығыбар
Күкірт
Электртоғын жақсыөткізеді
Созылмайды
Бағалаукритерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білімалушы |
|||
Физикалық жәнехимиялыққұбылыстардысалыстырады |
1 |
физикалыққұбылыстыкөрсетеді; |
1 |
2 |
химиялыққұбылыстыкөрсетеді; |
1 |
|
3 |
химиялыққұбылыстыңбелгісін анықтайды; |
1 |
|
Металдар менбейметалдардыажыратады |
4 а |
ерігіштікұғымынтұжырымдайды; |
1 |
судаеритінзаттардыанықтайды; |
1 |
||
судаерімейтін заттардыанықтайды; |
1 |
||
4 b |
металдардыанықтайды; |
1 |
|
бейметалдардыанықтайды; |
1 |
||
4 c |
мырыш пен оның қасиеттерінсәйкестендіреді; |
1 |
|
күкіртпен оның қасиеттерін сәйкестендіреді. |
1 |
||
Барлығы |
10 |
«Заттар және материалдар» бөлімі бойынша
жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатыстыата-аналарғаақпаратұсынуға
арналғанрубрика.
Білімалушыныңаты-жөні
Бағалаукритерийі |
Оқужетістіктерініңдеңгейі |
||
Төмен |
Орташа |
Төмен |
|
Физикалық және химиялыққұбылыстардысалыстырады |
Физикалық құбылысты,химиялық процесті, химиялыққұбылыстың сипаттамасынанықтаудақиналады. |
Физикалық құбылысты /химиялық процесті /химиялық құбылыстыңсипаттамасын анықтаудақателік жібереді. |
Физикалық құбылысты,химиялық процесті, химиялыққұбылыстың сипаттамасындұрысанықтайды. |
Металдар мен бейметалдардыажыратады |
Металдар мен бейметалдардыерігіштігібойыншаажыратудақиналады. |
Заттардың ерігіштік қасиетінеанықтамаберуде/Суда еритін /ерімейтінзаттардыажыратуда / металдарды /бейметалдарды анықтағанда/күкіртпен оның қасиеттерін /мырышпеноныңқасиеттерінсәйкестендірудеқателік жібереді. |
Металдар мен бейметалдардыерігіштігібойыншаажыратады. |
«Тіріжәнеөлітабиғаттағыүдерістер»бөлімібойыншажиынтықбағалау
Оқу мақсаты |
5.4.1.1 Өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғаттазаттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттықүдерістер) 5.4.2.1Тіріағзалардың ортаққасиеттерін сипаттау 5.4.2.4 Уақытшамикропрепарат дайындау 5.4.2.7Фотосинтездіңжүруіүшінқажеттіжағдайларынзерттеу |
Бағалаукритерийі |
Білімалушы
|
Ойлау дағдыларыныңдеңгейі |
Қолдану Жоғарыдеңгейдағдылары |
Орындаууақыты |
20минут |
Тапсырма |
|
Тіріағзаның қасиеті Сипаттама
бейімделе алғанда ғана түрлерін сақтап қалады, сондықтанолартүрлі өзгерістергеұшырайды
көрінбейтін микроағзаларұрпақ қалдыруүшін екігебөліну |
|
арқылы өте қарқынды көбейеді. Өсімдіктерде көбеюдің үштүрліжолыбар:жынысты,жыныссыз,өспемүшелеріарқылы көбею. |
4)Қозғалыс |
D) Ағзаның айналадағы ортамен қарым-қатынас жасауы,оныңнәтижесінде,біріншіденағзаөзтіршілігінеқажетті заттаралады |
5)Бейімделу |
Е)Қоршағанортаныңфизикалықнемесехимиялық өзгерістеріне,яғнитітіркендіргіштергеәсеретуі |
-
Уақытшамикропрепаратдайындаужолын сипаттаңыз.
Пияз қабықшасы препаратының даярлауыa-
b -
c-
d -
-
Кестенітолтырыңыз.
Жағдай |
Фотосинтездегірөлі |
Жарық |
|
Хлорофилл |
|
Көмірқышқылгазы |
|
Температура |
|
Бағалаукритерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білімалушы |
|||
Өлітабиғаттағы үдерістердіанықтайды |
1 |
таутүзілусебептерінатайды; |
1 |
таутүзілуүрдісінсипаттайды; |
1 |
||
Тіріағзаларғаортақ қасиеттердіанықтайды |
2 |
тітіркенудісипаттамасымен сәйкестендіреді; |
1 |
көбеюдісипаттамасымен сәйкестендіреді; |
1 |
||
заталмасудысипаттамасымен сәйкестендіреді; |
1 |
||
қозғалыстысипаттамасымен сәйкестендіреді; |
1 |
||
бейімделудісипаттамасымен сәйкестендіреді; |
1 |
||
Уақытша микропрепараттардыдайындау барысынсипаттайды |
3 |
уақытшамикропрепаратындайындау «a»кезеңін сипаттайды; |
1 |
уақытшамикропрепаратын дайындау «b»кезеңінсипаттайды; |
1 |
||
уақытшамикропрепаратын дайындау «c»кезеңін сипаттайды; |
1 |
||
уақытшамикропрепаратын дайындау «d»кезеңінсипаттайды; |
1 |
||
Фотосинтез үдерісіне қажетті жағдайлардыанықтайды |
4 |
жарықтынфотосинтездегіқызметін сипаттайды; |
1 |
хлорофилдінфотосинтездегіқызметін сипаттайды; |
1 |
||
көмірқышқылгаздыңфотосинтездегі қызметінсипаттайды; |
1 |
||
температураныңфотосинтездегі қызметінсипаттайды. |
1 |
||
Барлығы |
15 |
«Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатыстыата-аналарғаақпаратұсынуға арналған рубрика.
Білімалушыныңаты-жөні
Бағалаукритерийі |
Оқужетістіктерініңдеңгейі |
||
Төмен |
Орташа |
Жоғары |
|
Өлі табиғаттағы үдерістердіанықтайды |
Табиғатта тау түзілу үрдісінсипаттауда, түзілу себептерінатаудақиналады. |
Табиғатта тау түзілу үрдісінсипаттауда/ түзілу себептерінатаудақателік жібереді. |
Табиғатта тау түзілу үрдісінсипаттайды, түзілу себептеріндұрысатайды. |
Тірі ағзаларға ортаққасиеттердіанықтайды |
Тірі ағзалардың қасиеттеріменсиппатамаларынсәйкестірудеқиналады. |
Тіріағзалардыңтітіркену/көбею/зат алмасу/ қозғалу/бейімделуқасиеттері менсипаттамаларынсәйкестірудеқателік жібереді. |
Тіріағзалардыңқасиеттеріменсиппатамаларын дұрыссәйкестендіреді. |
Уақытшамикропрепараттардыдайындау барысынсипаттайды |
Уақытшапрепараттардыңдайындау алгоритмінанықтаудақиналады. |
Уақытшапрепараттардыдайындаудың 1-ші/ 2-ші /3-ші /4-ші жолын анықтауда қателікжібереді. |
Уақытшапрепараттардыңдайындау алгоритмін дұрысанықтайды. |
Фотосинтезүдерісінеқажеттіжағдайлардыанықтайды |
Фотосинтезге қажеттіжағдайларды сипаттаудақиналады. |
Фотосинтезге жарықтың /хлорофилдің / көмірқышқылгаздың /температураның әсерінсипаттаудақателік жібереді. |
Фотосинтезге қажеттіжағдайларды дұрыссипаттайды. |
«Энергияжәнеқозғалыс»бөлімібойыншажиынтықбағалау
Оқу мақсаты 5.5.2.2. Әр түрлі жануарлардың қанқа түрлерініңерекшелектерің зерттеу
5.5.1.1.Энергиятүрлерін ажырату
-
Тірі және өлі табиғатта қозғалыстыңмаңыздылығынамысалдаркелтіружәнетүсіндіру
Бағалаукритерийі Білімалушы
-
Қанқатүрлерін ажыратады
-
Энергия түрлерін ерекшеліктеріне қарайсалыстырады
-
Тірі және өлі табиғаттағы қозғалыс үрдісінсипаттайды
Ойлау дағдыларыныңдеңгейі
Білу және түсінуҚолдану
Орындаууақыты 20минут
Тапсырма
-
Кестенітолтырыңыз.
-
-
Жануарлар
Қанқатүрлері
А
B
C
-
-
a) Энергия түрлерін аңықтаныз.1-
2 -
1)
2)
b)Энергиятүрлерініңерекшеліктерін жазыңыз.
4.a)Жануарларқозғалысыныңтүрлерінатаңыз.
b)Автокөлік қозғалысының мағынасын түсіндіріңіз.Қозғалыстыңжануарларүшінмаңыздылығынтүсіндіріңіз.
Бағалаукритерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білімалушы |
|||
Қанқа түрлерінажыратады |
1 |
«A»жануардыңқаңқатүрінанықтайды; |
1 |
«B»жануардың қаңқатүрін анықтайды; |
1 |
||
«C»жануардыңқаңқатүрін анықтайды; |
1 |
||
Энергия түрлерінерекшеліктерінеқарай салыстырады |
2 |
«А»энергия түрінанықтайды; |
1 |
«В»энергиятүрін анықтайды; |
1 |
||
«А»энергиятүрінін ерекшелігін жазады; |
1 |
||
«В»энергиятүрінін ерекшелігін жазады; |
1 |
||
Тіріжәнеөлітабиғаттағықозғалысүрдісін сипаттайды |
3 |
жануарлардыңжербетіндегіқозғалыс түрлерінатайды; |
1 |
жануарлардыңсудағықозғалыстүрлерін атайды; |
1 |
||
жануарлардыңауадағықозғалыстүрлерін атайды; |
1 |
||
автокөлікқозғалысыныңмағынасын түсіндіреді; |
1 |
||
қозғалыстыңжануарларғамаңыздылығын түсіндіреді. |
1 |
||
Барлығы |
12 |
«Энергия және қозғалыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатыстыата-аналарғаақпаратұсынуға арналғанрубрика.
Білімалушыныңаты-жөні
Бағалаукритерийі |
Оқужетістіктерініңдеңгейі |
||
Төмен |
Орташа |
Жоғары |
|
Қанқатүрлерін ажыратады |
Әр түрлі жануарлардың қаңқатүрлерінің ерекшеліктерінанықтаудақиналады. |
Жұмсақденеліжануарлардың /сыртқы / ішкі қаңқа түрлерінанықтаудақателік жібереді.
|
Әр түрлі жануарлардың қаңқатүрлерінің ерекшеліктеріндұрысанықтайды. |
Энергия түрлерінерекшеліктеріне қарайсалыстырады |
Энергиятүрін анықтағанда, ерекшеліктерінжазудақиналады. |
механикалық / жылу энергия түрінанықтағанда/ ерекшелігін жазудақателік жібереді. |
Энергиятүріндұрысанықтайды, ерекшеліктеріндұрысжазады. |
Тіріжәнеөлітабиғаттағықозғалыс үрдісінсипаттайды |
Тірі және өлі табиғаттағықозғалыстыңмаңыздылығынсипаттаудақиналады. |
Жер бетіндегі / судағы / ауадағықозғалыс түрлерін жазуда / автокөлікқозғалысының мағынасынтүсіндіргенде / қозғалыстыңжануарларға маңыздылығынтүсіндірудеқателік жібереді. |
Тірі және өлітабиғаттағықозғалыстыңмаңыздылығындұрыссипаттайды. |
«Экологияжәнетұрақтыдаму»бөлімібойыншажиынтықбағалау
Оқу мақсаты |
5.6.1.4Табиғи жәнежасандыэкожүйелердісалыстыру 5.6.1.1Экожүйеніңқұрамдасбөліктерін анықтау 5.6.2.1Ағзалардытірітабиғатдүниелерінежіктеу |
Бағалаукритерийі |
Білімалушы
|
Ойлау дағдыларыныңдеңгейі |
Білу және түсінуҚолдану |
Орындаууақыты |
20минут |
Тапсырма |
|
b) Табиғи және жасанды экожүйелерді салыстырыңыз.Ерекшеліктері: Табиғи Жасанды Ортаққасиеттері 2.(а)Экожүйеұғымына анықтамаберіңіз.
(b)Берілгенағзаларды түзушілер,тұтынушыларжәнеыдыратушыларғабөліпкөрсетініз. Түзуші Тұтынушы Ыдыртушы |
3. (a)Тіріағзалардыңқайдүниегежататынынкөрсетіңіз.
1 2 3 4 5
-
-
-
-
Дүние
Ағзалар
1.Өсімдіктер
A
2.Жануарлар
B
3.Бактериялар
C
4.Саңырауқұлақтар
D
5.Протоктисттер
E
-
-
-
(b)«С»ағзасыныңайрықшабелгілерін жазыңыз.
Бағалаукритерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білімалушы |
|||
Экожүйе түрлерінанықтайды |
1 а |
Жасандыэкожүйенікөрсетеді; |
1 |
1 b |
жасандыжәнетабиғи экожүйелердің ұқсастығынкөрсетеді; |
1 |
|
жасандыэкожүйенің ерекшелігін көрсетеді; |
1 |
||
табиғиэкожүйеніңерекшелігінкөрсетеді; |
1 |
||
Экожүйеніңкомпоненттерінатайды |
2 а |
экожүйеұғымынаанықтамабереді; |
1 |
2 b |
түзушілердіанықтайды; |
1 |
|
тұтынушылардыанықтайды; |
1 |
||
ыдыратушылардыанықтайды; |
1 |
||
Ағзаларды тірітабиғат дүниесібойыншатоптастырады |
3 а |
өсімдіктіанықтайды; |
1 |
жануардыанықтайды; |
1 |
||
бактерияныанықтайды; |
1 |
||
саңырауқұлақтыанықтайды; |
1 |
||
протоктисттіанықтайды; |
1 |
||
3 b |
«С»ағзаның айрықшабелгілерін атайды; |
1 |
|
Барлығы |
14 |
«Экология және тұрақты даму» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатыстыата-аналарғаақпаратұсынуға арналғанрубрика.
Білімалушыныңаты-жөні
Бағалаукритерийі |
Оқужетістіктерініңдеңгейі |
||
Төмен |
Орташа |
Төмен |
|
Экожүйе түрлерінанықтайды |
Экожүйетүрінанықтағанда,жасанды және табиғиэкожүйелерді салыстырудақиналады. |
Экожүйетүрінанықтағанда/жасанды және табиғиэкожүйелердің ұқсастығын /айырмашылығын көрсетудеқателіктержібереді. |
Экожүйе түрін дұрысанықтайды, жасанды жәнетабиғиэкожүйелердідұрыссалыстырады. |
Экожүйеніңкомпоненттерінатайды |
Экожүйе ұғымына анықтамабергенде, компоненттерінанықтаудақиналады.
|
Экожүйе ұғымына анықтамабергенде /түзушілерді/тұтынушыларды/ыдыратушылардыанықтаудақателіктержібереді. |
Экожүйе ұғымына дұрысанықтама береді жәнекомпоненттерін дұрысанықтайды.
|
Ағзаларды тірітабиғат дүниелерібойыншабөледі |
Ағзаларды тірі табиғатдүниелері бойынша бөлгендежәне оларды сипаттаудақиналады. |
Ағзалардыөсімдіктер/жануарлар/бактериялар/ саңырауқұлақтар/протоктистер дүниелері бойыншабөлгенде/ саңырауқұлақтыңбелгілерін атапкөрсетудеқателіктержібереді. |
Ағзаларды тірі табиғатдүниелері бойынша дұрысбөледі, белгілерін дұрысанықтайды. |
«Әлемдіөзгерткенжаңалықтар»бөлімібойыншажиынтықбағалау
Оқу мақсаты |
5.7.1.1 Әлемді өзгерткен ғылыми жаңалықтарға мысалкелтіру 5.7.2.1Болашақ ғылыми зерттеулер үшінзерттеуидеяларын ұсыну |
Бағалаукритерийі |
Білімалушы
|
Ойлау дағдыларыныңдеңгейі |
Жоғарыдеңгейдағдылары |
Орындаууақыты |
15минут |
Тапсырма |
|
A B
A ,B .
1 – 2 -
|
Бағалаукритерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білімалушы |
|||
Ғылыми жаңалықтардыталдайды |
1 |
берілген«A»өнертабыстыанықтайды; |
1 |
берілген«B»өнертабыстыанықтайды; |
1 |
||
«А»өнертабыстысипаттайды; |
1 |
||
Ғылымдағыболашақ зерттеулер үшінидеяларұсынады |
2 |
ғылымижаңалықтарғабірмысалкелтіреді; |
1 |
ғылымижаңалықтарғаекіншімысал келтіреді; |
1 |
||
ғылымдағыболашақзерттеулерүшін пікірлерін білдіреді. |
1 |
||
Барлығы |
6 |
«Әлемді өзгерткен жаңалықтар» бөлімніңсуммативтібағалауының нәтижесің көрсететін рубрикаларБілімалушыныңаты-жөні
Бағалаукритерийі |
Оқужетістіктерініңдеңгейі |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
Ғылымижаңалықтардыталдайды |
Әлемді өзгерткен ғылымижаңалықтарды анықтағандажәнесипаттаудақиналады. |
технологиялық өнертабыстыанықтауда/ғылымиөнертабыстыанықтауда / технологиялықөнертабысты сипаттауда қателікжібереді. |
Әлемдіөзгерткенғылымижаңалықтарды дұрыс анықтайды жәнесипаттайды. |
Ғылымдағы болашақзерттеулерүшінидеяларұсынады |
Ғылымижаналақтарғамысалкелтіргенде, ғылымдағыболашақ зерттеулер туралыидеяұсынуғақиналады. |
Ғылыми жаңалықтарға бір мысал /екіншімысалкелтіруде/зерттеулертуралы идея ұсынуда қателіктержібереді. |
Ғылымижаналақтарғадұрысмысалкелтіреді, ғылымдағы болашақзерттеулертуралыидеяұсынады. |
Жaзбaлapfaaphaлfahopыh
Теруге 25.07.2017. берілді. Басуға 27.07.2017. қол қойылды.Пішімі 60х84/8. Кеңсе қағаз 80 гр/м2. Сандық басылыс.Шарттыб. т.2,94. Таралымы18 дана. Тапсырыс №1574
«Педагогикалық шеберлік орталығы» ЖМ типографиясында басылды.
010000, Астана қ., №31 көше, 37а үй.e-mail: info@cpm.kz.

