Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / 5-сынып Экономиканың негізгі мәселелері. Экономика қандай болады.
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
5-сынып Экономиканың негізгі мәселелері. Экономика қандай болады.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
5-сынып Экономиканың негізгі мәселелері. Экономика қандай болады.Сабақтың мақсаты:-Оқушыларды экономиканың басты сұрақтарымен танысытыру.Не өндіреді?Қалай өндіреді?Тауарлар мен көрсетілетін қызметті кім үшін өндіреді?-Оқушыларды түсінікті түрде дәстірлі ,командалық,рыноктық және аралас экономика мен танысытыру. Сабақтың міндеті: Оқушылардың қызығушылығын арттырып білімін жетілдіру. Сабақтын түрі:аралас. Сабақ барысы: Тапсырмаларды орындау барысында оқушылар Не?Қалай? Тауарлар мен көрсетілетін қызметті кім үшін өндіреді? деген сұрақтар түрлі экономикалық жүйелерде іртүрлі шешіледі деген қортындыға әкелу. 1.Ұйымдастыру кезен.Оқушылардың сабаққа дайындығын,қатысуын тексеру. 2.Үй тапсырмасын тексеруЭканомиканың басты сұрақтарын атау.Экономикалық жүйе деген не.Экономикалық жүйенін қандай түрлері бар.. –Неліктен Қазақстан халықаралық саудаға қатысады.. - Халықаралық саудаға қатысқан дұрыс деп ойлайсындар ма,мұмкін барлық керек заттарды өзіміздін мемлекетте шығарып басқа елдермен араласу қажеттілігі жоқ болған дұрыс па. -Өздерін тұрып жатқан елді мекен туралы не айта аласындар. -Қазақстан қандай табиғи ресурсқа бай. 3.Жаңа сабақ.Экономиканың басты мақсаты не?Адам қажетілігін қангағаттандыру үшін тауарлар мен қызмет көрсетулерді жасау үшін не керек?экономиканың міндеті-шектеулі ресурстарды пайдаланудың ең тиімді жолын анықтау.Осы міндетті шешу үшін 3 сұраққа жауап табу керек:-Тауарлар мен көрсетілетін қызметтін қайсысын өндіру керек.-Осы тауарлармен қызмет көрсетулер қалай өндіруілі керек.-Тауарлар мен қызмет көрсетулерді кім үшін өндіру керек
Экономикалық жүйе түрлері
Жер,капитал кім иелік етеді
Кім шешгім қабылдайды
Дәстүрлі
Тайпаның бүкіл тұрғындары
Шешім тайпада қолданылып жүрген дәстүр бойынша қабылданылады
Командалық
Мемлекет
Бірегшей халық шаруашылық жоспары бойынша үкімет
Нарық
Жеке адамдар
Сатып алушылар мен сатушылар
Аралас
Жеке адамдар,үкімет
Сатып алушылар мен сатушылар сонымен қатар мемлекет
4практикалық тапсырма. Сіз өзінізді командалық экономикалық жүйесінде өмір сүріп жатырмын деп елестетініз.Осы жүйеде Не?Қалай?Кімге деген сұрақтарға қалай жауап берілетін туралы жауап дайынданыз, Қортындылап ең дәлелді сөздерді атап экономиканың 2 сұрағына жауап бергендеріне назар аудару. 5.Оқулықпен жұмыс.22 беттегі тапсырмаларды орындау.Жазба жұмыс:ж\д 22 бет.Сұрақтарға сүйене отырып экономиканың үш басты сұрағын атау.Түрлі елдерде осы сұрақтарға әртүрлі жауап беретіндігіне оқушы назарын аудару. 6.Сабақты қортындылау. 7.Үй тапсырмасы: Экономика қандай болады.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз