Сабақтың
мақсаты
|
Барлық
оқушылар:
Ғылым рөлінің не\гізі жүйесі
туралы біледі.Өзойларын жетік пайдалануға
дағдыландыру
Оқушылардың басым
бөлігі:
Тақырыптың мазмұнын
талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды
орындайды.
Ғылым туралы біледі, топтық
жұмыс орындауда қатесіз тапсырмалар
орындайды
Кейбір
оқушылар:
Логикалық ойлау қабілеті мен
есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену,
белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылығыг ояту, оқушылардың
құзыреттілігін қалыптастыр
|
Басы
|
-
Мұғалімнің кіріспе сөзі.
(Сабаққа психологиялық көңіл-күй)
-
Үй жұмысын тексеру (бақылау,
өзін-өзі тексеру, өзара тексеру)
Мақсаты: оқу материалының игерілу
деңгейін тексеру, проблемалар проблемалады анықтау және
оларды түзету.
А)Тірек білімдер
актуалдау
Формасы: ұжымдық
Әдісі: жеке
Тәсілі: сұрақ-жауап
Оқушылармен бірлесіп
сабақтың/оқу мақсатын анықтайды.
Өткенді
қайталау
Сұрақ
жауап
-
«Табиғат» деген сөздің
мағынасын қалай түсінесіңдер?
-
Табиғат пен адамның бірлігін білдіретін қандай нақыл сөздерді,
мақалдар мен мәтелдерді
білесіңдер?
-
Табиғат құбылыстары деп нені
айтамыз?
|
Мұғалімменбіргеқайталайды.
Бір-бірінежақсытілектерайтады.
Қайырлыкүн, достым!
Әркүнің
сәттіліккетолсын!
|
Қол
шапалақ
|
Ұялы
телефон
Және интернет
желілері
Кітап
|
Ортасы
|
5.
Практикалық
бөлім
Формасы: жұптық
Әдісі: проблемалық-ізденушілік-
Жаратылыстану» сөзі екі
ұғымнан тұрады: «Жаратылыс- табиғат және оны тану». Жаратылыстану
ғылымының бірнеше саласы бар.
Мәселен, астрономия ғылымы- аспан
денелерін, физика-табиғат құбылыстарын
зерттейді. Химия-бір заттың екінші затқа
айналуы туралы ғылым. География – біздің ғаламшарымыз
туралы, биология –тірі табиғатты
, экология-тірі ағзалардың
бір-бірімен және қоршаған ортамен , сондай-ақ адам мен
табиғаттың қарым-қатынасы арқылы қоршаан ортаны сақтаудың
ғылыми негізі.
Біз өсімдіктерді ,
жануарларды, жәндіктерді, құстарды көре
аламыз.
Макро— грек тілінен
аударғанда «ұзын, үлкен»деген ұғымды білдіреді. Бұл сөз күрделі
ғылыми терминнің бір бөлігі ретінде жиі қолданылады.табиғаттағы
үлкен құбылыс пен үдерістерді, сондай-ақ адамдарды да макродүниеге
жатқызамыз.
Микро- «өте ұсақ, майда» деген
мағынаны білдіреді. Микродүние –макродүниенің негізі. Оны
үйге немесе құрылыс ғимаратына ұқсатуға болады. Ғимарат тек бір
заттан тұрмайды.оны қалау үшін цемент ерітіндісі мен кірпіш, т.б
нәрселер қолданылады. Микродүниені микроскоп көмегімен көре аламыз.
Қазіргі уақытта ғылымдар микродүниеден де ұсақ денелердің бар
екеніне көз жеткізді. Мұндай «микромикродүниеге» жаңадан
«нанодүние» деген атау берді.
Мега— грек тілінен
аударғанда «үлкен» деген ұғымды білдіреді. Оған Жер
шары, Ғарыштық кеңістік жатады. «Макро», «мега» т.б. тәрізді
ғылымда өзіндік атауы бар сөздер термин ретінде
қабылданған.
Термин— (лат. –шек, шеті, шекарасы )
деген мағынада айтылады.
2.
Топтастыру.
Топтастыру арқылы
оқушыларға жаратылыстану ғылымдары
түсіндіріледі.
Кестемен
жұмыс.
Оқушыларға Жаратылыстану
пәні зерттейтін табиғат құбылыстарын
түсіндіру.
Астрономия
|
Аспан
әлемі.
|
География
|
Жер
|
Биология
|
Тіршілік
|
Химия
|
бір заттың екінші затқа
айналуы
|
Физика
|
табиғат
құбылыстары
|
Өзара бағалау ( дескриптор
бойынша)
Бағалау СГ 3. Тапсырманы
орындау нәтижелерін көрсету
Оқытудың мақсаты
бойынша.
Бағалау
кртитериі
|
Дескриптор
|
Табиғаттағы ғылымның негізгі
рөлін түсіненді арнай материалдарды және тәсілдерін мен
анықтамаларды пайдаланады
|
Ғылымның рөлін деген не оны жақсы
менгерген
Қосымша ақпарат көздерін пайдалана
отырып тексереді
|
Орындалған тапсырманың дұрыстығын
бақылайды
|
Тапсырмалардың нәтижесін
тексеру
|
Орындалған тапсырмалардың
жақсы үлгілерін көрсетеді
|
|
Арнайы ресурстар арқылы жаңа
тақырыпты талдайды
Жұп
бойынша
Жеке, өзара тақырыпты
түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы
білдіреді
Слайдта көрсетілген
ресурстарды талқылайды
Слайдта берілген сұрақ жауапты
орындайды
Сұрақ жауап арқылы сұраққа
жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу
дағдылары қалыптасады
|
Смаликтер
арқылы
ҚБ өзін өзі
бағалау
ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»
Бағалау парақшасын
толтырады.
ҚБ
Бағдаршам
|
Слайдар
Ашық
сұрап-жауаптар
|