Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
5.1.2.1 Әлем және
қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының
ерекшеліктерін анықтау және
зерделеу.
5.1.3.1 Шығармашылық
идеяларды зерттеу мен дамыту үшін ақпарат көздерімен жұмыс істеу
(оның ішінде АКТ қолданып).
|
Сабақтың
мақсаты
|
дүниежүзілік және қазақ
классиканың туындыларымен
таныстырады
-бейнелі өнердегі жанрлар
түрлерін айтады
-жанр және бейнелі өнердің
көріністерін,зерттейді
-АКТ-ны қолданып,жанрдың және
өнердің көрінісінің
сараптайды
|
Сабақтың
басы
|
Сәлемдесу.Түгендеу.Психологиялық ахуал
орнату.
Сұрақ-жауап
кезеңі
-Неге
осыларды
өнер
туындылары деп
атайды.?
-Өнердің
туындылары қайда
сақталады?
-Қазақстанда қандай
ірі
мұражай
бар?
Оқу мақсаттарына
қарап, сабақ мақсаттарын анықтау. Мақсат: дүниежүзілік және қазақ
классикасының өнер туындыларымен
танысу
Өнердің
туындылары.
Виртуальді
мұражайлар: өнердің туындыларымен
танысады.
Визуальді көріп
танысу, салыстыру көрінісі және бейнелі өнердің жанрларын
білу.
Өнердің қандай
туындылары сендердің көңіліңді қаратты?
неге?
Жұмыстардың бір
–бірінен қандай айырмашылықтары
бар.
|
Оқушыларға Атақты өнер туындыларын
қарауды сұрау
."Джоконда" Леонарда
да Винчи
"Давид"
Микеланджело
"Шоқан" Кастеев
А.
|
Өзара
бағалау
|
Мүсін
Өнер туындыларының
жанрлар бойынша түрлері. Өнердегі кілтті сөздер
бағыты.
http://www.artalmaty.kz/gallery.php#102
http://www.wga.hu/frames-
Анри
Матисс.
http://www.wikiart.org/ru/henri-matisse
Стива Лохманның
сыммен мүсіндеуі
http://www.kulturologia.ru/blogs/180909/11507/
Статья о
Казахстанском художнике
http://www.altyn-orda.kz/vse-vozrozhdaetsya-iz-pepla-strany-remesla-iskusstva%E2%80%A6/
Еркен
Мергенов(мүсін).
http://erkinmergenov.com/
Наурызбаев
Х.(мүсін)
Гаев
Н.(линогравюра)
|
Сабақтың
ортасы
|
Анықта.Әлем және қазақстан
классикалық өнер туындыларының жиынтығы: *суреттер,*натюрморт
,*пейзаж, *тарихи,*тұрмыстық.
т.б
Қандай
ерекшеліктеріне қарап,топтастырдыңдар?
Неге?
Өнердің жанрларын
бөлу.
1- портрет;
2-натюрморт; 3-пейзаж; 4-тарихи;
5-тұрмыстық.т.б
-
неге жанрды олай атаймыз?
/натюрморт, пейзаж, тарихи,
тұрмыстық.т.б/
-
Қандай бейнелеуші өзгешеліктер
айтылмыш жанрды сипаттайды?
-
Қандай суретшінің жұмыстарымен
сендер таныстыңдар?
Көрсетілім
Әр топ өз
жұмыстарында қазақстан суретшілерінің жұмыстарын іріктеп
алсын
-
Қандай ерекшеліктерге қарап
қазақстан суретшілері екенін байқауға
болады.
-
Қандай суретшілерді
білесіздер?
-
Суретшілер жайлы қандай
мәлімет бере аласыздар?
Зерттеулер жүргізу.
.
Жанрлар
түрлері
|
Визуалды
ерекшелік-теріне нобай
|
мемлекет
|
Жанр
ерекшелігі
|
Өнер
бағыты
|
Портрет
|
|
|
|
|
натюрморт
|
|
|
|
|
пейзаж
|
|
|
|
|
Тарихи
|
|
|
|
|
тұрмыстық
|
|
|
|
|
Бейнелеу өнерінің
түрлері.
Жанр не екенін
біледі, сондықтан өнердің түрлеріне қарай классификациялай
алады.
-
Әр-жанрдағы Топтар
натюрмортқа, поттретке
классификация жүргізу. түсті сурет, бояулармен
салынған
-
ақ-қара
бейне
-
жұмыстар орындалған
балшық, пластилина,
металлдармен
-
фото
суреттер.
-
басқалар
-
қандай мәліметтерге
байланысты бейнелеуді
жіктеді?
-
Неге?
Анықта Мұғалім
слайтарды көрсетеді,оқушы өнердің түрлері мен жанрын
анықтайды.
|
Оқушыларға АКТ-ның
көмегімен өнердің жанрларымен танысу. Оқушылар өздеріне қысқаша
жазбалар орындай алу және таблицаны
толтыру
Оқушылар
анықтайды
Оқушылар өз жұмыстарымен ой
бөлісіп,түсініктемелер бере
ал
Ұнаған суретшінің
суретіндегі бейнелердің нобайын
салу.
|
Зеттеген мәліметтері
бойынша оқушы жауап беру.берілген критериилерге байланысты оқушылар
жауатарын береді.
-топтардың ерекше
қорғауы
-Өнердің жанрларға
байланысты нақты мәліметтердің
болуы.
-визуалды
айқындылығын анықтай білу.
|
Сабақтың
соңы
|
Кері
байланыс.Сабақ соңында оқушылар
рефлексия жүргізеді:
- нені білдім, нені
үйрендім
- нені толық
түсінбедім
- немен жұмысты
жалғастыру қажет
|
Оқушылар өз
жұмыстарын және сыныптастарының жұмыстарына критериилерге
байланысты бағалай алады.
|
Өзін-өзі
бағалау
|
стикер
|