Қазақ
тілі. 5-сынып
А бөлімі
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған
тапсырмалар
«Мәдениет: тіл және қарым-қатынас» бөлімі
бойынша жиынтық бағалау
Тақырып: Мәдениет: тіл және қарым-қатынас
Оқу мақсаты
|
5.2.1.1
мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну,
анықтау;
5.3.4.1
эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөліктерін сақтай отырып, өзіне
таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп
жазу.
|
Бағалау критерийі
|
Білім алушы
|
Ойлау дағдыларының
деңгейі
|
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
|
Орындау уақыты
|
20 минут
|
Тапсырма
Мәтінді
мұқият оқыңыздар, төмендегі тапсырманы
орындаңыздар.
Негізгі
және қосымша ақпаратты кестеге жазыңыздар.
Қазақ тілі – Қазақстан
Республикасының мемлекеттік тілі болып саналады. Қазақ тілі -
әлемдегі тілдердің ішіндегі ең бай, келбетті тілдердің бірі. Қазақ
тілі қазақ халқының ана тілі.
Тіл қай елде, ұлтта болсын
қастерлі, қасиетті, құдыретті.
Тіл әрбір азаматқа ана сүтімен
беріліп қалыптасады. Ана сүтімен бойға енген қасиеттер туған тілдің
арқасында дамиды. Туған тілге деген құрмет пен сүйіспеншілік бала
кезден басталуы керек. Айналада адамдарға, өзіңнің
өскен
ортаңа, Отанға деген
ерекше сезім мен көзқарас та туған тіліңді білуден басталады. Тіл –
халықтың рухани, мәдени байлығының дамуының
құралы.
Қазақ тілі – халқымыздың
рухани байлығы, атадан балаға, ұрпақтан –ұрпаққа мирас болып қалып
отырған баға жетпес асыл мұра. Ана тілдің қасиеті туралы қанша
айтсақ та таусылмайды. Азаматтың қолындағы барлық асыл заттары
тозады, жоғалады, ал тіл тозбайтын ең қымбат мұралардың
бірі.
https://kopilkaurokov.кz
Негізгі
ақпарат
|
Қосымша
ақпарат
|
|
|
2-тапсырма.
«Балалар арасында сөйлеу мәдениетін қалай
сақтауға болады?» Ойыңызды сипаттап не суреттеп
жазыңыздар. (60-70-сөз)
Бағалау
критерилері
|
Тапсырма №
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім алушы
|
Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты
түсінеді, анықтайды
|
1
|
Мәтіндегі негізгі ақпаратты түсінеді,
анықтайды
|
1
|
Мәтіндегі қосымша ақпаратты
анықтайды
|
1
|
Жазба жұмысында эссе құрылымын сақтап оқиғаны
суреттеп жазады
|
2
|
Эссенің кіріспе бөлімін жазады (сөйлеу мәдениеті
туралы ойын жеткізеді)
|
1
|
Эссенің негізгі бөлімін жазады (балалардың
арасында сөйлеу мәдениетінің сақталуы туралы
сипаттайды)
|
1
|
Эссенің қорытынды бөлімін жазады (балаларды
әдепті, сыпайы сөйлеуге шақырады)
|
1
|
Эссенің құрылымын сақтайды (кіріспе, негізгі,
қорытынды)
|
1
|
Ойын еркін толық жеткізеді
|
1
|
Тақырыптың мағынасын ашады
|
1
|
Барлық балл саны:
|
8
|